Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Zdravo.

Ja tile SC project izpuhi so tudi meli zelo všeč oz bolje rečeno najlepši na Zeju. Kako pa se obnesejo pa je sam vprašanje. Sem videl en test na netu, da z nekaterimi športnimi izpuhi dobiš do -10KM na kolesu manj od originalnega, ja prav ste prebrali, tko da ni vsakega šmorna gor za dajati. akrapovič in laser sta se najbolje odrezala (oba +2KM), sicer pa se je katastrofalno obnesel MIVV in IXIL OVAL XTREM.

Drugače pa me še zanima sledeče:

Ali je kdo tukaj (predvidevam da ja), ki je vozil Z750 , kot tudi Z1000. To govorim za te nove modele 2007 do 2009.

Ali je res, da je Z1000 bistveno boljši pri sami vožnji, torej da ima dosti boljše zavore, dosti boljše vzmetenje (naj bi imel popolnoma nastavljivo vzmetenje), da manj "zvija" rušt in lepše-bolj mirno leži v zavoju ,itd... je to res ??

Prosim za odgovor, ker celo rahlo razmišljam, d bi kar Z1000 kupu pa mir :D

Lp

Zdravo.tam na njihovi strani drugače piše, da se moč motorju poveča. imajo tudi krivuljo... Ne vem zakaj bi folk okoli prinašali... No ne vem nisem strokovnjak...

Lp

Objavljeno
Zdravo! Kaj vse je treba odstranit, da pridem do akumulatorja? Zgleda da se je izpraznil, sicer nevem kako je možno če je nov:) (govorim za nov model)

LP

za odstranit akumulator je potrebno pol "riti" razdret(isto, kot pri odstranjevanju zadka), zato jaz letos ne bom odklopil akumulatorja.

po moje ga pa lahko napolniš, ne da bi ga odstranil.

Objavljeno
Zdravo.tam na njihovi strani drugače piše, da se moč motorju poveča. imajo tudi krivuljo... Ne vem zakaj bi folk okoli prinašali... No ne vem nisem strokovnjak...

Lp

Kolikor imam jaz izkušenj z motorji (že od nekdaj), večina neoriginalnih avspuhov moč zmanjša in ne zveča. Verjetno se tudi danes ni nič spremenilo, nasprotno avspuhi so postali taka znanost, da jo obvladajo le redki.

Objavljeno
Zdravo.tam na njihovi strani drugače piše, da se moč motorju poveča. imajo tudi krivuljo... Ne vem zakaj bi folk okoli prinašali... No ne vem nisem strokovnjak...

Lp

Kokr je men znano z samim izpuhom ne profitiraš ne vem kok razen na zvoku. Če pa bi rad več konjev itd. meu pa je treba dodat kak športen filter pa tud elektroniko mal prečekirat pa nastavit.

Lp

Objavljeno

ja športni filter pa načeloma res ful konjev prnese :naughty:

Objavljeno
ja športni filter pa načeloma res ful konjev prnese :naughty:

...ja, marketing firmam ki auspuhe in filtre izdelujejo tudi.. :lol1: :lol1:

Objavljeno

Evo, sm že zrihtu! treba je dat sam oba sedeža dol, pa odšraufat tisto kovinsko ploščo(4 šraufi) pa tisto plastiko ki je med sprednjim pa zadnjim sedežem(2 šraufa). Nato gre akku z lahkoto vun:D Sm ga pa kr na kable pržgau, pol pa pustiu laufat ene 20 min v sprestavi:)

LP

Objavljeno

Zdj sm mal gledu kjigo z navodili in zasledil da se olje menjuje vsakih 12000 km prav tako oljni filter. :huh: Zanima me zakaj pa na servisu menjajo vsakih 6000 km olje in filter? :unsure: Zračni filter se menja na 36000 km (po navodilih) na servisu pa na 12000 km. Mal sm vse skupi zabluzu ampak se mi zdi da nas preprosto nateg*jejo na vsakem koraku ti mehaniki. Upam da nisem koga užalu ali razjezu. :friend1:

Lp

Objavljeno
...ja, marketing firmam ki auspuhe in filtre izdelujejo tudi.. :lol1: :lol1:

zdej upam de si prav razumel kaj sm hotu povedat...namreč najbl mi gre na smeh k se lotjo gor dajat razne filtre in svašta robe...k itaq razn glasu ne dajo nč novga...pole pa govorijo de kolko gre le bolš... :headbang:

Objavljeno
zdej upam de si prav razumel kaj sm hotu povedat...namreč najbl mi gre na smeh k se lotjo gor dajat razne filtre in svašta robe...k itaq razn glasu ne dajo nč novga...pole pa govorijo de kolko gre le bolš... :headbang:

Žau se ne morem strinjat s tabo. Z samim izpuhom profitiraš takoj na teži in zvoku. Res pa je da pa tudi izgubiš nekaj moči zato pa je potrebno motorju dovajat več zraka (zato verjetno obstajajo športni filtri) na koncu pa je treba še elektroniko dodelat z kakšnemu kitu ali pa power commanderju.

To je moje osebno mnenje.

Lp

Objavljeno
Žau se ne morem strinjat s tabo. Z samim izpuhom profitiraš takoj na teži in zvoku.

To je moje osebno mnenje.

Lp

...še eden ko jim je nasedu... na teži profitiraš glih tolk kot če se fajn poserješ pa polulaš preden greš na motor..., kar se pa zvoka tiče se pa hrup res poveča za par "oslov"... pa brez zamere... :evilgrin: spoštujem tvoje mnenje :trance_33_sleep:

Objavljeno
...še eden ko jim je nasedu... na teži profitiraš glih tolk kot če se fajn poserješ pa polulaš preden greš na motor..., kar se pa zvoka tiče se pa hrup res poveča za par "oslov"... pa brez zamere... :evilgrin: spoštujem tvoje mnenje :trance_33_sleep:

Teža samega lonca je več kot očitna, sploh pri motorjih ki imajo dva izpuha se veliko pridobi na sami teži. Očitno še nisi držal v rokah, ker drugače bi vedu. Vem pa ne kolk se ti poserješ, očitno se vornk. :lol1:

Objavljeno
...še eden ko jim je nasedu... na teži profitiraš glih tolk kot če se fajn poserješ pa polulaš preden greš na motor..., kar se pa zvoka tiče se pa hrup res poveča za par "oslov"... pa brez zamere... :evilgrin: spoštujem tvoje mnenje :trance_33_sleep:

ferek, najprej dejstva potem pisanje (ali lulanje, kakanje).

cisto konkretno..... (ker sem doticna motocikla predelal)

VF 750 C:

teza originalnih izpuhov (4-2-4) ca.20 kg.

teza "after market" predelanega sistema 2-1 + 2-1 skupaj ca.11 kg.

moc in navor na zadnjem kolesu (merjen z dyno) pred predelavo 64 KM in 71 Nm, po predelavi 82 KM in 92 Nm.

GSF 1200 S:

teza originalnega izpusnega lonca (4-2-1) ca.8 kg

teza after market lonca (scorpion) ca.5 kg

moc in navor na zadnjem kolesu (merje z dyno) pred predelavo 106 KM in 97 Nm, po predelavi 120 KM in 120 Nm.

Teža samega lonca je več kot očitna, sploh pri motorjih ki imajo dva izpuha se veliko pridobi na sami teži. Očitno še nisi držal v rokah, ker drugače bi vedu.

:grim

Vem pa ne kolk se ti poserješ, očitno se vornk. :lol1:

:D

Objavljeno

Pri kom si pa meril konje?

Lp Boštjan

Objavljeno
VF 750 C:

teza originalnih izpuhov (4-2-4) ca.20 kg.

teza "after market" predelanega sistema 2-1 + 2-1 skupaj ca.11 kg.

moc in navor na zadnjem kolesu (merjen z dyno) pred predelavo 64 KM in 71 Nm, po predelavi 82 KM in 92 Nm.

GSF 1200 S:

teza originalnega izpusnega lonca (4-2-1) ca.8 kg

teza after market lonca (scorpion) ca.5 kg

moc in navor na zadnjem kolesu (merje z dyno) pred predelavo 106 KM in 97 Nm, po predelavi 120 KM in 120 Nm.

...z vsem spoštovanjem...

... in pri motorju ki ma čez 80 oziroma čez 100 KM naj bi bilo 3 oziroma 10 kg kak omembe vreden prihranek pri teži... :krneki: ... to je šele smešno :lol1: ...kot ko lulaš v morje, ki je pol bolj slano... :blush:

... in pridobitek cca 10 KM za ceno 400 € je pa prav groteskno smešno :lol1: :lol1:

... da ne omenjamo da gre v obeh primerih za dve "super športni raketi" za postavljanje hitrostnih rekordov...

...ja slabo predstavljena dejstva, :yawn: ki so me še bolj prepričala v nasprotno, oziroma v uspešen marketing firm ki to izdelujejo...

sicer pa konec z :topic: , in nazaj k Z-ju!

Objavljeno
Pri kom si pa meril konje?

Lp Boštjan

motorrad seewald, hart/graz.

...z vsem spoštovanjem...

... in pri motorju ki ma čez 80 oziroma čez 100 KM naj bi bilo 3 oziroma 10 kg kak omembe vreden prihranek pri teži... :krneki: ... to je šele smešno :lol1: ...kot ko lulaš v morje, ki je pol bolj slano... :blush:

... in pridobitek cca 10 KM za ceno 400 € je pa prav groteskno smešno :lol1: :lol1:

... da ne omenjamo da gre v obeh primerih za dve "super športni raketi" za postavljanje hitrostnih rekordov...

...ja slabo predstavljena dejstva, :yawn: ki so me še bolj prepričala v nasprotno, oziroma v uspešen marketing firm ki to izdelujejo...

sicer pa konec z :topic: , in nazaj k Z-ju!

iz tvojega pisanja sodec niti noces diskutirati, ker ze imas sestavljeno mnenje. tvoj prerogativ.

moj je, da lahko delam z svojim motorjem kar hocem, iz razlogov, ki se meni zdijo pomembni.

BTW navedel sem izmerjena dejstva, katere zakljucke potegnes iz tega je tvoja stvar. ti govoris o svojem mnenju, ne dejstvih.

morda se komu zdi smesno, da iz ER-6f delas goldwing.

Objavljeno
moj je, da lahko delam z svojim motorjem kar hocem, iz razlogov, ki se meni zdijo pomembni.

BTW navedel sem izmerjena dejstva, katere zakljucke potegnes iz tega je tvoja stvar. ti govoris o svojem mnenju, ne dejstvih.

morda se komu zdi smesno, da iz ER-6f delas goldwing.

...no evo... v vsem tem se pa STRINJAM s tabo... to je moje mnenje...

... in res ER v GW JE TUDI meni smešno, ampak saj si sam napisal zgoraj... razlog: nam je pač to v veselje...

AJD! :rolleyes:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene zanima koliko km v naredite preden menjate olje in oljni filter? Namreč zaslediu sm da proizvajalec priporoča menjavo vsakih 12k km na servisu pa mi menjajo vsakih 6k km :? a je lahk ka narobe če bi menju enkrat letno oz. cca na 10k km? :unsure:

Lp

post-18084-1233071633_thumb.jpg

Objavljeno

nima bit kej narobe kawasakiji imajo na 6 suzukiji ravno tako

yamahe so dvignile na 10,000km

če imaš motor dlje časa in se ti ne gre za štempelj v servisni na točne intervale je pametno narest servis na začetku sezone potem pa po potrebi.

Objavljeno
...še eden ko jim je nasedu... na teži profitiraš glih tolk kot če se fajn poserješ pa polulaš preden greš na motor..., kar se pa zvoka tiče se pa hrup res poveča za par "oslov"... pa brez zamere... :evilgrin: spoštujem tvoje mnenje :trance_33_sleep:

Na tvoji gari se res ne more kaj poznat! :whistle:

Na Zx12r se zelo,zelo pozna in na cbr 1100xx,če daš gor akrapoviča!12smo celo na vago dali in je blo ful razlike!lahk pa vprašam lastnika točno koliko!

iz tvojega pisanja sodec niti noces diskutirati, ker ze imas sestavljeno mnenje. tvoj prerogativ.

moj je, da lahko delam z svojim motorjem kar hocem, iz razlogov, ki se meni zdijo pomembni.

BTW navedel sem izmerjena dejstva, katere zakljucke potegnes iz tega je tvoja stvar. ti govoris o svojem mnenju, ne dejstvih.

:grim

morda se komu zdi smesno, da iz ER-6f delas goldwing.

Itak!

Objavljeno
Pozdravljeni!

Mene zanima koliko km v naredite preden menjate olje in oljni filter? Namreč zaslediu sm da proizvajalec priporoča menjavo vsakih 12k km na servisu pa mi menjajo vsakih 6k km :? a je lahk ka narobe če bi menju enkrat letno oz. cca na 10k km? :unsure:

Lp

Ko sem vozil še Z-ja sem olje menjaval vsakih 12k km. S temi 6 k km uvoznik samo poveča biznis svojim serviserjem. Je pa res, da sem uporabljal fulsintetiko. Za Z-ja je predpisana polsintetika, ki je pa za pol cenejša.

Ko sem ga prodal je imel na števcu nekaj čez 40 k km in na 12 k km ni popapcal nič olja s tem, da se je redko vrtel pod 7 tisoč obrati. Jaz bi na tvojem mestu držal kar navodil proizvajalca... .)

Objavljeno
Pozdravljeni!

Mene zanima koliko km v naredite preden menjate olje in oljni filter? Namreč zaslediu sm da proizvajalec priporoča menjavo vsakih 12k km na servisu pa mi menjajo vsakih 6k km :? a je lahk ka narobe če bi menju enkrat letno oz. cca na 10k km? :unsure:

Lp

ENAKA navodila so tudi za ER-6... vendar jaz menjam tam na 7000 km... Dajem mu polsintetiko... prvič SHELL, drugic PROCYCLE al nekaj takega poceni iz lujsa, tretjič SHELL,... vozim bolj potovalno, tako da nisem med intervali dotočil še nič,... razlike pa tudi nisem nobene opazil. :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!