Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

sem uredil včeraj registracijo na način kot dstrav3. Vendar je včerja rekla da imamo izpit samo do 350ccm ja blond ženska za pultom poj ti pa take strela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so rekli da ne morem registrirat motorja ker nimam izpita ker je 0.3Kw premočen :SS problem sem rešil tako da sem jaz lastnik motorja, prijatelj pa uporabnik :OK:

Upam, da se zavedaš, da se potem voziš brez veljavnega izpita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

katero olje dajate v xt660 (10/30, 10/40, 15/40, 20/40, ali 20/50)? In glede proizvajalca olja me zanima, ker notri nisem zasledil katerega proizvajalca priporočajo. Hvala :)

Popravljeno . Popravil Vucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

je kdo v lj ali bližnji okolici k bi "reskiral" in dal en krog z xt660 R?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zivjo

naj za začetek predstavim svojo yamaho xt660x je letnik 2005 z 26k kilometri vse je v originalnem stanju dodal sem le scitnike za roke acerbis, kupil sem jo decembra lani z 20000 km in to je moj prvi motor.

tukaj pa pisem ker imam problem in upam da mi lahko kdo svetuje ce je imel podobne tezave. vse se je zacelo s padcem 2 tedna nazaj. rezervne dele(smernik, rocka sklopke, nosilec ogledala) sem dobil v cetrtek in vse namontiral v eni uri, potem hocem it na furo in motor NE VZGE!?! ko pritisnem gum za vzig lepo vergla nic ne pojenja in sem presenecen da ne vzge, probal sem tudi akumulator povezati z zicami in avtomobilom pa sevedno ni vzgal. naslednji dan sem nesel akumulator v trgovino kjer se ukvarjajo s tem zravem TC motoshopa v btcju in ga je prodajalec testiral pod obremenitvijo in rekel da je vredu. doma sem ga napolnil(polnil se je pol ure) in probal spet s tem da sem pomeril da je med verglanjem napetost padla z 12V na 10V. slisal sem da pri nekaterih motorjih pri tej napetosti ne deluje vec elektonika za vbrizg. ko sem menjal rocko sklopke sem opazil da ima neko tipalo ki zaznava kdaj je rocka stisnjena in me zanima ce sem to kakorkoli poskodoval ali cudno zmontiral razlog za moj problem.potem sem na forumu prebral da ti motorji kar "pijejo" olje in sem pogledal nivo in res mi je manjkalo 5dcl olja samo tudi po tem ni vzgal. zamenjal sem svečko, imam pol tanka bencina(95), iskra preskakuje zunaj, ce nimam privite svecke pri verglanju prsi bencin skozi luknjo za svecko v glavi, preveril sem tudi vse varovalke. pozabil sem omeniti da po tem ko sem padel sem prevozil se 150km in se 3x ustavil in je motor vzgal v prvo nato mi je 10 dni stal doma.

se opravicujem za dolg in raztresen opis problema in upam da ima kdo kaksen nasvet ali informacijo

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima naslednje, ce mi lahko pomagate? A se na motorjih kot je xt (starejsi od letnika 90) tudi da zbrusit cilinder? Kot kaze je stari pri koncu ali pa so vsaj obročki docakali svoj neslaven konec in je motor zacel piti vec olja kot bencina, pa me zanima, ce se da to resit samo z novimi obocki, ali sa da cilinder zbrusit na vecjo dimenzijo in vstavit nov večji bat?

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima mogoče kdo kakšen smernik za prodat? Rabil bi desnega spredaj,če ima kdo nej me kontaktira na ZS. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, če je možno, da bi odstranil crash senzor (ker je zanič in mi motor zato cuka, vsaj tako pravi mehanik) in ali bi motor nato normalno delal brez tega senzorja?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da se ne bodo možje v modrem preveč vpiknili v 0,3Kw, drugače pa vem...

To sem sam vprašal policaja: on in velika večina drugih tudi ne...preblem nastane, ko imaš kreš, tudi če nisi kriv: ker voziš motor brez izpita.

Če sem prav razumel mojega zavarovalničarja, če ti narediš kreš, plačaš vse, če si pa udeležn, plačaš sam svojo škodo...zavarovalnica se v obeh primerih umakne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mene pa zanima naslednje, ce mi lahko pomagate? A se na motorjih kot je xt (starejsi od letnika 90) tudi da zbrusit cilinder? Kot kaze je stari pri koncu ali pa so vsaj obročki docakali svoj neslaven konec in je motor zacel piti vec olja kot bencina, pa me zanima, ce se da to resit samo z novimi obocki, ali sa da cilinder zbrusit na vecjo dimenzijo in vstavit nov večji bat?

hvala in lp

cilinder se da zbrusit, obstajajo originalne "povecave" z vecjim batom kot

tudi bati z vecjo kompresijo in vecjo "kubikazo"...

katero XT imas? mislim kodo ki je na bloku..3tb?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam originalne odprte izpuhe, s sredinsko perforirano cevjo fi 40, okrog je polnilo in so brez cat-a. Narejeni so po sistemu športnih, ni kar nekaj povprek povrtano....

Zame osebno so preglasni in bi jih menjal za originalne (z nekaj malega doplačila / po dogovoru), z njimi sem prevozil cca 3000km. Izpuhi so na motorju in jih je možno

preizkusiti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Motorja ne poznam. Prevleke na xt so itak bl slabe, tko da raztrgan zic ni nič posebnega, cena nove original prevleke je cca 60eur, cena homologacije auspuha pa 31 eur. Tako da ne kompliciraj pa kupi, če je drgač motor dober. Pnevmatike boš pa že kupil. In to vsake 6000. Al pa še prej.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno kupu xtx l. 2007 oranžne barve z 11k km. Ko bo dnar imam namen kupiti kakšne športne izpuhe če bo kdo pripravljen prodat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me še ali se da prevrtet števec naprej k je menjan in ma samo 2k km, star steveč sm dobu pr zravn pa dela normalno edino k osvetlitev ne dela na njemu p ma 9k km. rad bi da pišejo na motorju realni km pač :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

ali sprednje vilice ustrezajo le yamahine, ali morda od kakšnega drugega proizvajalca? in ali morda ima kdo izkušnje z montažo "neoriginalnih" vilic na motor? Gre za letnik 97.

P.S.: če kdo prodaja plastike za ta motor (predvsem sranski dve ob rezervovarju), se priporočam

Lp, Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

LP!

Zanima me ali se mi splača zamenjat original ispuhe z akrapovici, d doplačam 200 eurov?

Seveda..se voziš z originalnimi, misliš, da si zajahal kavni mlinček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!