Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

Mi2 z XT imava od 30.5. 2007 do danes že 1800 km za sabo. Jutri pa jo peljem na prvi servis (malo pozno, a na sevisu je gužva), potem pa novim zmagam naproti. Moram še napisat, da od kar imam na XT-jki gor 46l kovček je motor dosti bolj stabilen-vsaj pri višjih hitrostih. Ne vozim več brez. :OK:

Zaenkrat so občutki super, poraba odlična, vozne lastnosti tudi... :worship:

Srečno vsem motoristom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Buhdej!

Ja jazst sem z mojo R-ko prevozil 10000km. To da nekoga boli rit po 400 km je čist normalno. Bolela bi te tut v avtu, a ne? Z njim sem se peljal v Črno goro direkt od tu (900km) pa je blo vse ok. Vožnja po jadranki je super, ker je lepo na novo poasvaltirana, ovinki so pa itak kot narejeni za ta moped. Tut čez velebit je blo čist uživantsko.

Motor je perfekten, le kakih 10 konjev bi mu še butnil v rit, pa bi bla zmaga! Tko da če mate keš lepo Akrapoviča gor, pa elektronko zamenjat! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Buhdej!

Ja jazst sem z mojo R-ko prevozil 10000km. To da nekoga boli rit po 400 km je čist normalno. Bolela bi te tut v avtu, a ne? Z njim sem se peljal v Črno goro direkt od tu (900km) pa je blo vse ok. Vožnja po jadranki je super, ker je lepo na novo poasvaltirana, ovinki so pa itak kot narejeni za ta moped. Tut čez velebit je blo čist uživantsko.

Motor je perfekten, le kakih 10 konjev bi mu še butnil v rit, pa bi bla zmaga! Tko da če mate keš lepo Akrapoviča gor, pa elektronko zamenjat! :naughty:

Hola!

Se strinjam z vsem zgoraj napisanim. Edino, namesto Akrapovičev, rajši neko italijansko znamko, pa ostane še za odmično gred, katera doda precej več kot pa elektronika.

lp g.

p.s. podložene kolesarske hlače ZELO pomagajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni! Imam en problem! Danes sem pral motor, pa sem šel preverit še nivo olja. Motor je stal na tački palčko sem potegnil ven, jo obrisal ter dal nazaj not. Ko sem pogledal nivo, je bila palčka suha!! Nato sem nagnil motor na stran, še vedno je bila suha! Ni mi jasno, prvi servis je bil narejen na 1100km naslednji pa je šele na 10000!! Kako je lahko popil toliko olja?? Ali naj samo dolijem olje ali je bolje da menjam olje ter filter? katero olje devate ponavadi noter?LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

V mojemu se nahaja polsintetični motul, drugače ti pa svetujem da si prebereš navodila za uporabo. Predvsem tisti del v katerem so napotki kako se pravilno kontrolira nivo olja! Vkolikor ti ga dejnsko kaj manka ne rabiš menjat filtra, ampak samo doliješ olje.

lp g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej po tistem sm še kontroliral po pravilnem postopku, pa ga ni bilo :whistle: Hvala ti za odgovor, grem v trgovino po liter motula! :lol1: Koliko pa stane pribl?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če je motor hladen more bit olje na palčki... Nevem zakaj ga nebi blo...

Drži motor na ravni podlagi(ne an tački) nekaj časa in potem poglej nivo olja. Če ga ni ga bo treba doliti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem rešen! Šel sem v trgovino pa kupil liter olja original yamahinega, dolil pa sem ga 6 dcl. Stal pa je 9 eur :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! Imam en problem! Danes sem pral motor, pa sem šel preverit še nivo olja. Motor je stal na tački palčko sem potegnil ven, jo obrisal ter dal nazaj not. Ko sem pogledal nivo, je bila palčka suha!! Nato sem nagnil motor na stran, še vedno je bila suha! Ni mi jasno, prvi servis je bil narejen na 1100km naslednji pa je šele na 10000!! Kako je lahko popil toliko olja?? Ali naj samo dolijem olje ali je bolje da menjam olje ter filter? katero olje devate ponavadi noter?LP

Ja bo držalo.Te mašince po malem papcajo olje .

Od leta 00-03 sem mel MZ skorpion,ki ima enako mašino.Z njim naredu 26.000 km.

Da do nasledjega servisa ne bi pogledal na olje,to ne bo šlo.

Jaz mam vedno Motul 5100. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje use je možno homologirati blokado za xt660x na 25 kw? ali obstaja blokada do 11 kw? kako dolge so čakalne vrste da zrihtaš blokado in use papirje? koliko se pozna potem to na registraciji(cena)? če imaš notri blokado koliko gre potem realno motor km/h? nekaj vprašanj , upam da kdo pozna odgovre na njih :worship:

lp djpiky

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bo držalo.Te mašince po malem papcajo olje .

Od leta 00-03 sem mel MZ skorpion,ki ima enako mašino.Z njim naredu 26.000 km.

Da do nasledjega servisa ne bi pogledal na olje,to ne bo šlo.

Jaz mam vedno Motul 5100. :yes:

Govorimo o novem XT (od 04 naprej). MZ skorpion, ima staro mašino.

Rezervar olja je v okvirju (gruštu), kjer je čep za olje. Če motor prej ne segreješ je palčka suha.

V kolikor je z motorjem vse ok, brez skrbi, ker nič papcajo olja. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no to je pa spet razlika kk se voziš...men je mehanik reku da tte yamahe kr rade pijejo olje! Oziroma na 2h pooblaščenih yamahinih servisih so rekl tk, seveda če ga tišiš...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje use je možno homologirati blokado za xt660x na 25 kw? ali obstaja blokada do 11 kw? kako dolge so čakalne vrste da zrihtaš blokado in use papirje? koliko se pozna potem to na registraciji(cena)? če imaš notri blokado koliko gre potem realno motor km/h? nekaj vprašanj , upam da kdo pozna odgovre na njih :worship:

lp djpiky

Ne vem glede registracije ampak kolega je kupu novga že zablokiranega na 24 kw ampak je to blokado odstranu pr 1 servisu in ta blokada je samo en halter na zajli za gas ,ki ne pusti odpiraje gasa do konca.Ta halter pa bi lahka sam odstranu z 2ma vijakoma.

Tak da ko boš enkrat zrihtu registracijo na 24 kw,pol sam odšraufi halter pa bo šlo do konca. :naughty:

Popravljeno . Popravil danixxx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede blokade: Zanimal sem se pri zastopniku pa mi je rekel da blokada stane 200 eur. Potem je še tu vgradnja ter homologacija posebej za plačat. Da se homologirat v kopru pa ljubljani(mogoče še kje nevem) Čakalne vrste nevem :) Glede hitrosti: po besedah trgovca naj bi bila končna skoraj enaka le pospeškov ni takšnih (po besedah trgovca!!)Glede registracije: seveda se pozna saj je nižji razred, vendar jaz sem dal letos ko so bili popusti za vse (zavarovanje,cestnina,tablica,prometna) 150 eur, seveda verzija 35kw! Upam da sem ti kaj pomagal

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Homologacija blokade je samo na monopolnem LPPju. Če imaš za uštimat homologacijo, se loti kak mesec, dva prej ko se misliš začet vozakat :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Le eno vprašanje, bolj tehnične narave... Yamaha XT in njena"žlahta" ima olje v okvirju - neke vrste karter. Le manjši del olja je v motorju. Kako deluje ta sistem, kako pride do pravilnega mazanja motorja in uravnavanja olja v motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!