rosse20 Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 Mi2 z XT imava od 30.5. 2007 do danes že 1800 km za sabo. Jutri pa jo peljem na prvi servis (malo pozno, a na sevisu je gužva), potem pa novim zmagam naproti. Moram še napisat, da od kar imam na XT-jki gor 46l kovček je motor dosti bolj stabilen-vsaj pri višjih hitrostih. Ne vozim več brez. :OK: Zaenkrat so občutki super, poraba odlična, vozne lastnosti tudi... :worship: Srečno vsem motoristom. slovenc92 1
S-trMa Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Buhdej! Ja jazst sem z mojo R-ko prevozil 10000km. To da nekoga boli rit po 400 km je čist normalno. Bolela bi te tut v avtu, a ne? Z njim sem se peljal v Črno goro direkt od tu (900km) pa je blo vse ok. Vožnja po jadranki je super, ker je lepo na novo poasvaltirana, ovinki so pa itak kot narejeni za ta moped. Tut čez velebit je blo čist uživantsko. Motor je perfekten, le kakih 10 konjev bi mu še butnil v rit, pa bi bla zmaga! Tko da če mate keš lepo Akrapoviča gor, pa elektronko zamenjat! :naughty: slovenc92 1
skiper Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Buhdej! Ja jazst sem z mojo R-ko prevozil 10000km. To da nekoga boli rit po 400 km je čist normalno. Bolela bi te tut v avtu, a ne? Z njim sem se peljal v Črno goro direkt od tu (900km) pa je blo vse ok. Vožnja po jadranki je super, ker je lepo na novo poasvaltirana, ovinki so pa itak kot narejeni za ta moped. Tut čez velebit je blo čist uživantsko. Motor je perfekten, le kakih 10 konjev bi mu še butnil v rit, pa bi bla zmaga! Tko da če mate keš lepo Akrapoviča gor, pa elektronko zamenjat! :naughty: Hola! Se strinjam z vsem zgoraj napisanim. Edino, namesto Akrapovičev, rajši neko italijansko znamko, pa ostane še za odmično gred, katera doda precej več kot pa elektronika. lp g. p.s. podložene kolesarske hlače ZELO pomagajo
Lamb of God Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Pozdravljeni! Imam en problem! Danes sem pral motor, pa sem šel preverit še nivo olja. Motor je stal na tački palčko sem potegnil ven, jo obrisal ter dal nazaj not. Ko sem pogledal nivo, je bila palčka suha!! Nato sem nagnil motor na stran, še vedno je bila suha! Ni mi jasno, prvi servis je bil narejen na 1100km naslednji pa je šele na 10000!! Kako je lahko popil toliko olja?? Ali naj samo dolijem olje ali je bolje da menjam olje ter filter? katero olje devate ponavadi noter?LP
skiper Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Hola! V mojemu se nahaja polsintetični motul, drugače ti pa svetujem da si prebereš navodila za uporabo. Predvsem tisti del v katerem so napotki kako se pravilno kontrolira nivo olja! Vkolikor ti ga dejnsko kaj manka ne rabiš menjat filtra, ampak samo doliješ olje. lp g.
Lamb of God Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Ja sej po tistem sm še kontroliral po pravilnem postopku, pa ga ni bilo :whistle: Hvala ti za odgovor, grem v trgovino po liter motula! :lol1: Koliko pa stane pribl?
komar Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Dvomim, da ni olja. Verjetno si preverjal na hladno, zato je bila palčka suha. Jaz sem v dveh letih (9000km) dodal mogoče 2dl.
Stric Burek Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Tudi če je motor hladen more bit olje na palčki... Nevem zakaj ga nebi blo... Drži motor na ravni podlagi(ne an tački) nekaj časa in potem poglej nivo olja. Če ga ni ga bo treba doliti
Lamb of God Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Problem rešen! Šel sem v trgovino pa kupil liter olja original yamahinega, dolil pa sem ga 6 dcl. Stal pa je 9 eur :alien1:
komar Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 6dcl :eek: Če je res, ga pelji na servis.
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 5dl je nivo med min in max, zato pa tudi ni bilo olja na palčki.
Stric Burek Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Meni se zdi čudno da ga je spil 6dcl
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Al pa dec ne zna gledat olja. :whistle:
Lamb of God Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Ja seveda to bo... :) :worship:
replica Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 kolk konjev pa ima xt660 brez predelav ?
Lamb of God Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 po prometni 35kw torej 48 LP
dotem Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Pozdravljeni! Imam en problem! Danes sem pral motor, pa sem šel preverit še nivo olja. Motor je stal na tački palčko sem potegnil ven, jo obrisal ter dal nazaj not. Ko sem pogledal nivo, je bila palčka suha!! Nato sem nagnil motor na stran, še vedno je bila suha! Ni mi jasno, prvi servis je bil narejen na 1100km naslednji pa je šele na 10000!! Kako je lahko popil toliko olja?? Ali naj samo dolijem olje ali je bolje da menjam olje ter filter? katero olje devate ponavadi noter?LP Ja bo držalo.Te mašince po malem papcajo olje . Od leta 00-03 sem mel MZ skorpion,ki ima enako mašino.Z njim naredu 26.000 km. Da do nasledjega servisa ne bi pogledal na olje,to ne bo šlo. Jaz mam vedno Motul 5100. :yes:
djpiky Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 kje use je možno homologirati blokado za xt660x na 25 kw? ali obstaja blokada do 11 kw? kako dolge so čakalne vrste da zrihtaš blokado in use papirje? koliko se pozna potem to na registraciji(cena)? če imaš notri blokado koliko gre potem realno motor km/h? nekaj vprašanj , upam da kdo pozna odgovre na njih :worship: lp djpiky
komar Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Ja bo držalo.Te mašince po malem papcajo olje .Od leta 00-03 sem mel MZ skorpion,ki ima enako mašino.Z njim naredu 26.000 km. Da do nasledjega servisa ne bi pogledal na olje,to ne bo šlo. Jaz mam vedno Motul 5100. :yes: Govorimo o novem XT (od 04 naprej). MZ skorpion, ima staro mašino. Rezervar olja je v okvirju (gruštu), kjer je čep za olje. Če motor prej ne segreješ je palčka suha. V kolikor je z motorjem vse ok, brez skrbi, ker nič papcajo olja. :OK:
Lamb of God Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Ja no to je pa spet razlika kk se voziš...men je mehanik reku da tte yamahe kr rade pijejo olje! Oziroma na 2h pooblaščenih yamahinih servisih so rekl tk, seveda če ga tišiš... LP
danixxx Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 (popravljeno) kje use je možno homologirati blokado za xt660x na 25 kw? ali obstaja blokada do 11 kw? kako dolge so čakalne vrste da zrihtaš blokado in use papirje? koliko se pozna potem to na registraciji(cena)? če imaš notri blokado koliko gre potem realno motor km/h? nekaj vprašanj , upam da kdo pozna odgovre na njih :worship: lp djpiky Ne vem glede registracije ampak kolega je kupu novga že zablokiranega na 24 kw ampak je to blokado odstranu pr 1 servisu in ta blokada je samo en halter na zajli za gas ,ki ne pusti odpiraje gasa do konca.Ta halter pa bi lahka sam odstranu z 2ma vijakoma. Tak da ko boš enkrat zrihtu registracijo na 24 kw,pol sam odšraufi halter pa bo šlo do konca. :naughty: Popravljeno Avgust 12, 2007. Popravil danixxx
Lamb of God Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Glede blokade: Zanimal sem se pri zastopniku pa mi je rekel da blokada stane 200 eur. Potem je še tu vgradnja ter homologacija posebej za plačat. Da se homologirat v kopru pa ljubljani(mogoče še kje nevem) Čakalne vrste nevem :) Glede hitrosti: po besedah trgovca naj bi bila končna skoraj enaka le pospeškov ni takšnih (po besedah trgovca!!)Glede registracije: seveda se pozna saj je nižji razred, vendar jaz sem dal letos ko so bili popusti za vse (zavarovanje,cestnina,tablica,prometna) 150 eur, seveda verzija 35kw! Upam da sem ti kaj pomagal LP
Stric Burek Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 Homologacija blokade je samo na monopolnem LPPju. Če imaš za uštimat homologacijo, se loti kak mesec, dva prej ko se misliš začet vozakat :headbang:
rr Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Le eno vprašanje, bolj tehnične narave... Yamaha XT in njena"žlahta" ima olje v okvirju - neke vrste karter. Le manjši del olja je v motorju. Kako deluje ta sistem, kako pride do pravilnega mazanja motorja in uravnavanja olja v motorju?
MiNa Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Mazanje je pri teh motorjih izvedeno kot je shematsko pikazano v SM za XTZ660. Yamaha_XTZ660_Lubrication.pdf
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se