-pero- Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 ...kolk mi je huda tale srebrna... :kva1: ...quicksilver
-pero- Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 If you thought Yamaha was set to revise the R1 for 2004, you were wrong. "Revise" is just not the right term. The 2004 YZF-R1 is virtually new from the ground up. In quick summary, the engine is entirely new (although, it still features five valves per cylinder), making a claimed 180 horsepower! Lighter and more powerful, the R1 is also completely restyled (including the underseat exhaust system -- made entirely of titanium). ...tukaj še uradno potrjeno... tale "blackbox" da vn 180žrebičev... :kva2: lp -pero- :)
Noise Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 0,95 kg/KM to pomeni... :o No, dejansko ima 1kg/KM, če bi bila brez airboxa...
Unknown Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 pa sej kdo pa prav da ce kupis 1000ccm motor da ga mors pol tud do konca izkoristit? Vozis se kot ti paše. pa tudi ce 130 po avtocest. ce kupujes 1000ccm super sportnika ma ze zdej tko vsak vec kot 165KM. Kupis pa pac tistega ki ti najbolj odgovarja, pri men oblika zelo velik pomeni. pa bog pomagaj ce ma zdej ravno ta motor 180km ki je tud najlepsi, bos pa pac vozil s polovico mocjo pa bo!
vulcan Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Zelo huda zverina. :OK: Je pa res, da tudi konkurenca obljublja 1KM/1Kg (ZX-10R in CBR 1000 RR) tako, da bo kr hud boj za krono najboljsega. Tako, da bo se veliko :fight2: . :D Kar se pa designa tice je pa med najlepsimi.
Thundercat Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 sej boš konc koncou ti dau denar zanj tko d maš pravico vozt tok kokr čš(valda d neboš uveru prometa)tud če je to 100 po avtocesti :unsure: s tem se pa ne strinjam....pravico in dolžnost imaš da voziš po predpisih na cesti,ki veljajo za vse....ničl ni važno da si ti dal toliko za motor/avto....
marem Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Rad bi povdaril, da ima R1 172 konjev, ko stoji! Se pravi ko sama zrak vleče notri! Med premikanjem ko je pritisk zraka večji je večja tudi moč, govori se o 180+. Ta podatek se mi zdi bistven, saj nam moč pri stoječem motorju ni uporabna (razn če kroge rišemo :ph34r: ) Govori se tudi (govoril sem z američanom, ki je testni voznik), da je hitrost blokirana pri 185mp/h kar znese cca 295+ km/h, sam pa pravi da bi motor zmogel še kar nekaj milj,....mislim da bo za naše ceste 1 prestava dovolj B)
Petzl Objavljeno September 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2003 hehe 180hp je pomoje za nase ceste cist dost. sploh pa ce gre motor 295+....NORO!!!!!!
Wobewt Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Rad bi povdaril, da ima R1 172 konjev, ko stoji! Se pravi ko sama zrak vleče notri! Med premikanjem ko je pritisk zraka večji je večja tudi moč, govori se o 180+. Saj to je že znano od prejšnjih Yama modelov, vendar, kakor vem, se dodatnih + cavallov nabere šele nad 250 na cagar. :yea2: Je pa ta podatek predvsem uporaben za propagandne namene, uradno bo napisanih 180 KM na prospektih!! Fakinšiht! :kva1: :kva1: CHE BELLA MACHINA!!! :notworthy: :notworthy: :yea2: :yea2:
Petzl Objavljeno September 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2003 cak kolk bo zdj realno konjev? 180?
marem Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 cak kolk bo zdj realno konjev? 180? .....ima R1 172 konjev, ko stoji! Se pravi ko sama zrak vleče notri! Med premikanjem ko je pritisk zraka večji je večja tudi moč, govori se o 180+. Ta podatek se mi zdi bistven, saj nam moč pri stoječem motorju ni uporabna (razn če kroge rišemo ) Jasno??
Petzl Objavljeno September 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2003 hvala za pojasnilo. use jasno. :OK: :yea2:
SiR Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 Ne pozabite, da je moč odvisna tudi od kakovosti goriva, maziv, temperature zraka in elementov agregata ... O:-)
Petzl Objavljeno September 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2003 zanima me samo se to, ce mogoce ve kje so dobili 172hp, na gredi ali na kolesu? najbrz na gredi :D
Dave Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 Evo se ena slikica. Zelo lepo. Nic celulita.
moto_freak Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 I'm in love :wub: Samo vzvratna ogledala bi lahko bila mogoče malce drugačna (krajši in debelejši nosilci...).
Zok Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 (popravljeno) bi se dalo mal lepše oblikovat... najraj bi zadi med auspuha dal kamero, spredi pa en TFT LCD recimo 4" diagonale, pa bi zgledu fenomenalno, pa tehnicno bi bil se 3x bolj ekskluzivn... :ph34r: Popravljeno September 13, 2003. Popravil Zok
SiR Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Je kdo opazu radialne zavore? FrtBrakes.jpe
cyc Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Je kdo opazu radialne zavore? Jap ... :) Lustna rec, ceprav je cestak :devil: ;) @Zok - komentar se nanasa na motor v celoti, ne samo na zavore :)
SiR Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 kaj je fora radialnih zavor? Fora radialnih zavor.
Wobewt Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 No, ko že popate fotke a la milanese, kaj pa nova ENOJKA? :cry:
SiR Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Popolnoma pravilna želja Robycop. /Me is your servant :)
SiR Objavljeno September 18, 2003 Opozori Objavljeno September 18, 2003 Takole pa biznismeni v službo z r1 :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se