Jump to content

Yamaha YZF R1


Langus

Recommended Posts

Vtis v živo je navdušujoč. Zelo zelo zelo všečen motor, lepo oblikovanje, vse izgleda na mestu. Tak v glavnem, kot se šika.

post-4-1063921161.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ten-kju, Sym, my master! B)  B)

Vtisi v živo? Vem,da nisi supersportak, ampak useen...

Lepa stvar. Pravi umetniški podvig :)

Drgač pa vozil je pa nisem :D

Kar mi je vizualno in psihološko najbolj všeč - če že ima zadeva 180 konjičev, je lepo, da se tisti agregat, v katerem ti konjči živijo, tudi lepo vidi... In prav to - minimalizem na plastiki, ki da R1 pridih nekakšnega street-fighterja že v startu, mi je najbolj všeč. Me pa zelo zanima, kaj bodo rekli tazaresni test-riderji okoli protivetrne zaščite... Je zadosti ali ni zadosti?

Link to comment
Share on other sites

Aleron, se ti zdi fer, da v temi o popolnoma novi Yamahi R1 letnik 2004 potegneš ven primerjavo med Ducatijem in Yamaho R1 letnik 2003? :lol1:

Link to comment
Share on other sites

Aleron, se ti zdi fer, da v temi o popolnoma novi Yamahi R1 letnik 2004 potegneš ven primerjavo med Ducatijem in Yamaho R1 letnik 2003? :lol1:

tehtal sem med odločitvijo; odpreti novo temo, ali za to uporabiti trenutno aktualno temo o r1. Odločil sem se za slednje. Resda pa glede letnikov ni povsem na mestu, sicer pa ni bil moj namen primerjava ducatija 999 pa letošnje r1, ampak le kot zanimivo branje za ljubitelje r1.

Link to comment
Share on other sites

Aleron, se ti zdi fer, da v temi o popolnoma novi Yamahi R1 letnik 2004 potegneš ven primerjavo med Ducatijem in Yamaho R1 letnik 2003? :lol1:

tocno tako

Link to comment
Share on other sites

Ko je prišla ven prva R1, se spomnim, kako so jih spluval, ker je imela tovarniško napako v mašini. Pri višji brzini je oljna pumpa zmetala olje hitreje v zgornji del motorja, ta pa se je prepočasi vrnil nazaj v karter in je nekje v menjalniku prihajalo do pregrevanja ležaja na gredi menjalnika. Ko se je ta pregrel, je seveda kolo blokiralo, kasneje ko se je ohladil pa je zopet delalo vse normalno. Kar nekaj časa so porabili, da so odkrili napako. Je pa bil to najbolj brutalen motor, kar se tiče pospeškov pri višji brzini. Edino, kar me res moti pri Yamahi je, da že nova kuri olje.

Link to comment
Share on other sites

Ko je prišla ven prva R1, se spomnim, kako so jih spluval, ker je imela tovarniško napako v mašini. Pri višji brzini je oljna pumpa zmetala olje hitreje v zgornji del motorja, ta pa se je prepočasi vrnil nazaj v karter in je nekje v menjalniku prihajalo do pregrevanja ležaja na gredi menjalnika. Ko se je ta pregrel, je seveda kolo blokiralo, kasneje ko se je ohladil pa je zopet delalo vse normalno. Kar nekaj časa so porabili, da so odkrili napako. Je pa bil to najbolj brutalen motor, kar se tiče pospeškov pri višji brzini. Edino, kar me res moti pri Yamahi je, da že nova kuri olje.

Kje si pa ti te klobase najdu mi pa ni jasn :angry: . Ob normalni uporabi R1 NE kuri olja!!! (sm pa vidu da ga CBR900 in serviserji pravijo, da je to normalno za ta motor 0,5l na 1000km)

Problem pri prvi pošiljki modela R1 je bila košara sklopke in zadnje pesto kolesa (motor je bil pač prehud :devil: ). Ko so to ugotovili so bili prvi motorji že pri kupcih :wacko: .

Link to comment
Share on other sites

Pa poglejmo če sem samo jaz opazil zadevo? Pri vsej tej hudi debati o novi R1 ste vsi skupaj pozabili na Suzo! GSXR 1000 is still the machine to beat - ne pa Ninja 10, CBR 1000 RR. Že en bežen pogled na tekmovanja (sam se navdušujem nad vztrajnostnimi dirkami kjer italijančkov žal ni ga ni motorja ki bi pariral Suzukiju, tudi v SBK je edini, ki se lahko postavi ob bok Duceju). Samo zato ker ni rompompoma okoli letnika 2004 pri Suzi še ne pomeni, da je slab motor in da so vsi novi boljši :naughty: .... In še na debato o moči in teži - CBR-ka je težja od stare, Kawasaki mora moč dokazat (vseeno al je gred, kolo, sklopka - mislim da je en Gospod iz Ivančne Gorice izjavil za AM, da niti en motor na njegovi mizi ne pokaže vseh konjev, ki so navedeni v prom. dovoljenju oz. homologaciji - to velja za vse proizvajalce motociklov), R1 pa že tako al tako zagovarja stališče da moč ni vse. Mislim, da se malo preveč kurite na novosti in press izjave. Počakajte prave teste in pol preberite kdo bo pravi zmagovalec... Aja, da ne pozabim švabi so preko telemetrije ugotovili, da noben amater pri pospeševanju ne navije gasa do konca :hmm: ampak samo do 80 - 90 %, ker je treba zadevo preprijet oz. že v osnovi drugače gas ožemat. Tak da konj ali kilogram gor ali dol ni tak hudo pomembno kot to kaj šofer prispeva. Izgovor, da te je tip na '04 R1 poslal avspuhe gledat ker ti voziš '03 R1 ne pride v poštev...

LP Bajsi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

R1 je dobila nagrado za najboljši design v supersport in absolutni kategoriji za motocikle, ki so jo podeljevali v Parizu!!

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Jasno! B) B) B) Kokr vem, jo je dobila že leta 2001 za prejšnji model Enojke.

Kdor zna, zna! :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

R1 je bila zakon, je zakon in bo zakon!! Dfinitivno najlepši motor :notworthy: :OK: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Za manj kot 2.910.000 tolarjev jaz tele zadevšne ne bi prodajal ...

Link to comment
Share on other sites

Za manj kot 2.910.000 tolarjev jaz tele zadevšne ne bi prodajal ...

misliš stare 5 mesecev ali nove....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!