Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 minutami, motolover pravi:

Si vprašal pravega, he, he. Naj ti raje odgovori nekdo, ki ima tak motor in tak izpuh. Samo javljanje v temi, ne pomeni tudi, da si lastnik, največkrat le prikrit groupie. V tej temi je še največ slednjih.

Da razčistimo. GS nima prve vgradnje Akrapovičevega izpuha. Lahko ga dokupiš in ti ga vgradi BMW trgovec ali ga vgradiš sam, nikoli ni vgrajen v tovarni. Tako mora biti v vsakem primeru homologiran, če to uredi trgovec ali urediš sam. Svojega sem vgradil sam, nisem bil pozoren na kako BMW gravuro, ker mi to niti ne pomeni nič, niti ničesar ne reši. Enostavno urediš Homologacijo in spiš (se voziš) v miru. Zakaj bi za 30 in malo € reskiral pokvarjen dan na cesti in delal kateremukoli organu veselje?

Se strinjam ,samo če mi zagotovijo da homologacija ni potrebna jo pač ne bom naredil , grem rajši na florentinca .

Za BMW vrjetno veš bolje,ker ne spremljam več , KTM ima pa tako kot sem napisal in ima tudi prvovgradnjo in tovarne v Avstriji pride z Akrapovičem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kako pa je bilo s staro Yamaho R6- Rossi replica ko je imela original Termignoni izpuh ? Se pravi tudi homologirat posebaj po vašem?

 

 

Objavljeno

Ko je že ravno debata o izpuhih. Letos sem kupil rabljenega Ducati 848 Evo Corse SE iz nemčije. Na motorju so bili titanium Termignoni lonci, to je originalna oprema, ki jo ponuja Ducati, kupljen je že bil tak, tj. z lonci. Lonci imajo oznako E, nikjer pa ni vpisano v SLO homologaciji, da ima te lonce. Ko me je vprašal ob homologaciji oz urejanju dokumentacije sem rekel, da je to original oprema pri tem modelu in ni bilo težav, res pa je, da je šele v 2017 prvi tehnični pregled. Glede na debato tukaj se mi zdi, da bom moral v homologacijo vpisati tudi lonce, čeprav so kot že rečeno originalna oprema, ki jo je tovarna vgradila ob proizvodnji.

Objavljeno

Debata je o izpuhih za BMW GS.  Saj imamo drugo temo o izpuhih in homologacijah. Kontaktiraj AS, oni bodo vedeli za Ducatije!

Objavljeno
pred 7 minutami, motolover pravi:

Debata je o izpuhih za BMW GS.  Saj imamo drugo temo o izpuhih in homologacijah. Kontaktiraj AS, oni bodo vedeli za Ducatije!

Tole je nasplošno težava in ne sam BMW-jeva...

Objavljeno
pred 44 minutami, 4janic pravi:

Ko je že ravno debata o izpuhih. Letos sem kupil rabljenega Ducati 848 Evo Corse SE iz nemčije. Na motorju so bili titanium Termignoni lonci, to je originalna oprema, ki jo ponuja Ducati, kupljen je že bil tak, tj. z lonci. Lonci imajo oznako E, nikjer pa ni vpisano v SLO homologaciji, da ima te lonce. Ko me je vprašal ob homologaciji oz urejanju dokumentacije sem rekel, da je to original oprema pri tem modelu in ni bilo težav, res pa je, da je šele v 2017 prvi tehnični pregled. Glede na debato tukaj se mi zdi, da bom moral v homologacijo vpisati tudi lonce, čeprav so kot že rečeno originalna oprema, ki jo je tovarna vgradila ob proizvodnji.

Te debate najbolje ne razumem. Vem, da je pri nas vse v ku..u a kdo se pri nas sploh odloča, kaj mora biti vpisano v homologaciji.

Imam starega renoja z orginalnim izpuhom in, ko bo odpovedal se zapeljem do Novaka ter namestim nov lonec, kateri pa ni renojev ampak Walker, Novak... Nihče ne gre z homologacijo vpisat spremembe izpuha???   Ali so motorji izjema?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
4 minutes ago, lakl said:

Te debate najbolje ne razumem. Vem, da je pri nas vse v ku..u a kdo se pri nas sploh odloča, kaj mora biti vpisano v homologaciji.

Imam starega renoja z orginalnim izpuhom in, ko bo odpovedal se zapeljem do Novaka ter namestim nov lonec, kateri pa ni renojev ampak Walker, Novak... Nihče ne gre z homologacijo vpisat spremembe izpuha???   Ali so motorji izjema?

Želel bi samo vedeti ali me zakon zavezuje do česa, česar ne vem in zaradi neizpolnjevanje česar bi dobil nepotrebno kazen. Laično razmišljanje mi veleva, da glede na to, da sta lonca bila na motorju ob dobavi (in tudi sicer nista imela nobenih papirjev, ki bi nakazovali na potrebo po homologaciji), je kakršnokoli jebanje s tem nepotrebno. Druga stvar je pa, kot je že nekdo izpostavil, policijski nadzor. V mojem opisanem primeru, ko so lonci tj. vgrajeni v tovarni in niso vpisani v homologacijskem kartoncu (ker jih naj nebi bilo treba), so pa glasni, na njih tudi ne pise ducati, vsaj jaz nisem opazil, bi zelo verjetno lahko dobil (neupravičeno?) kazen....

Ok sem sel pogledat na spletno stran Ducatija in nasel svoje lonce: http://www.ducati.com/accessories/superbike/homologated_titanium_silencers_kit_848_evo_591/index.do. Očitno torej so homologirani za ta tip motorja, še vedno pa ni jasno, kako to prođe pri policistih. 

Objavljeno

Mutite in mutite, da bi pa strička  vprašali pa ne! :lol1: Točno se ve kateri lahko gredo na cesto in kateri na pisto-basta!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, Kmet2 pravi:

 

Za BMW vrjetno veš bolje,ker ne spremljam več , KTM ima pa tako kot sem napisal in ima tudi prvovgradnjo in tovarne v Avstriji pride z Akrapovičem.

ampak ravno tu je point, pride iz tovarne.

Zato prosim poglej na homologacijo ali je kje vpisan, oziroma na ror če je graviran napis KTM. Žal Miha ni merodajen pri sitnem organu, jaz pa rad vnaprej vem, kako se lahko izmažem morebitni kazni.

A me razumeš. Te ustavi organ in pravi: tole ni original ror. Potem mu pa moraš dokazovat, da je tak moped prišel iz tovarne. In četudi je prišel tak iz tovarne, moraš modremu plavcu še vedno dokazat, da je res taka opcija in tak moped pride iz tovarne. 

Problem je človeški (policijski) faktor.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po domače povedano, če kupim duke R, ne rabim ničesar homologirat, če vzamem navadnega duka, pa potem gor nataknem akrapota, pa naj bo kupljen pr Akrapotu ali pri KTM kot originalna dodtna oprema, ki jo naročim pri nakupu in pride do mene vgrajena na moped ali pa pri mesearju, potem pa morem.

Objavljeno (popravljeno)
17 hours ago, Kmet2 said:

 

Za BMW vrjetno veš bolje,ker ne spremljam več , KTM ima pa tako kot sem napisal in ima tudi prvovgradnjo in tovarne v Avstriji pride z Akrapovičem.

Tole je napisal @DAMI34 , sem samo slabo kvoutal:

ampak ravno tu je point, pride iz tovarne.

Zato prosim poglej na homologacijo ali je kje vpisan, oziroma na ror če je graviran napis KTM. Žal Miha ni merodajen pri sitnem organu, jaz pa rad vnaprej vem, kako se lahko izmažem morebitni kazni.

A me razumeš. Te ustavi organ in pravi: tole ni original ror. Potem mu pa moraš dokazovat, da je tak moped prišel iz tovarne. In četudi je prišel tak iz tovarne, moraš modremu plavcu še vedno dokazat, da je res taka opcija in tak moped pride iz tovarne. 

Problem je človeški (policijski) faktor.

 

On 13. 12. 2016 at 0:00 PM, GoBobi said:

 

On 13. 12. 2016 at 11:50 AM, Borutt said:

V tem primeru ti ne bo nihče verjel, da je prišel tvoj motor s tekočega traku takšen, kot je sedaj na cesti. Torej bo vsakdo sklepal, da je na motorju nastala sprememba po zapustitvi tekočega traku. Sedaj je pa na tebi ali boš uredil papirje ali boš pa ... 

No, to lih ne drži, ne (če ne drug, mu boš ti verjel - lahko se pa narediš mono -> Maus?! Kdo?! Nov Kawasaki?! Stara jajca, ne pa nov motor! Akrapovič?! Homolomo... takoj prec! Ni? E, jebiha :rtfm:)

Je pa res, da je prav, da se Mausu preventivno napiše plačilca in pobere tablico (in obvezno izloči vozilo iz prometa :lol1:), potem pa ima itak osem dni časa, da sestavi en dopis na policijsko postajo, kjer ta nerazgledani a delavni miličar dela in priloži dopis uvoznika/prodajalca, v katerem uvoznik/prodajalec pojasnjuje, kako je to opcijska originalna vgradnja szi E številko tolkpatolk :jezik: ...

Ajd!

 

 

@DAMI34 , se bom sicer malo ponovil, ampak po mojem zgleda nekako takole kot sem že včeraj napisal zgoraj. Če bo miličar želel komplicirat, seveda.

 

Mi je pa malo čudno, ker vam policist @Borutt dostikrat pove kako je dejansko na cesti oz. kako oni te stvari delajo, pa namesto, da bi ga vprašali za nasvet, kako se izognit plačilu globe, raje kokodakate kako to ni fer, kako je v razviti Avstriji, kako nekomu nima kdo kej govort,...

 

Tisti, ki veste kaj je NPK za šoferje, boste razumeli tudi tale nesmisel:

eni jih pišejo, drugi o njih predavajo, tretji ta predavanja morajo hodit poslušat in četrti te tretje cepijo na cesti. Tisti tretji, ki bi radi delali prav in ne bili cepljeni od ta četrtih, bojo po tem, ko jih bo na cesti četrti vseeno oglobil, za nasvet vprašali koga? Vam bom jaz povedal koga:twak:! Najprej prijatelja, ki ne hodi na ista predavanja, ampak pijeta za istim šankom :doze: (lahko tudi kofe seveda), če še to ne bo palilo, bo pojamral komu iz istih predavanj in če še to ne bo šlo, se bo dopisoval s prvim, ki se mu jebe za tretjega. Ob naslednjem NPK se bo pizdil še na drugega, kateremu ne bo čisto natančno povedal, zakaj jih je fasal od četrtega (da na predavanju ne izpade konjujedan) in ta drugi, mu bo dal ponovno napačno povratno informacijo s precej nepotrebnega balasta, katero si bodo nekako narobe interpretirali vsi na NPK-ju tisti dan in... krog je sklenjen :wallbash:

 

Če si kdaj v fabriki "rabil" kaj iz skladišča (kakšen višek robe recimo :whistle:), koga si šel fehtat? Direktorja? NE! Majstra?! NE!! Ne, vsi, ki so tisti "višek" potrebovali, so šli do skladiščnika! Je pa bil predpogoj, da si se z njim normalno dobro razumel, ne pa da si mu teden prej ves nabit u kafani jebo vse po spisku in mu še eno okrog kepe dal , namesto za en pir.

Lahko pa, da samo kaj ne razumem :OK:.

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

WTF? :dry::blush:

A je to že na moj post letel :P, ker sva tako hitro en za drugim objavila, al na vprašanje od @map ?

Ajd!

Objavljeno (popravljeno)

@DAMI34; @GoBobi ; @map itd :P 

evo .. tuki se lahko nadaljuje debata o homologaciji originalnih izpuhov ...

skrbim za pregleden forum :jezik: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

če bi še link dal, bi si še kako kawo zaslužil

Objavljeno (popravljeno)

Ma nate, ker nisem razumel pol qurca kaj hočeš povedat :P

ps. ob tej priliki bi se rad zahvalil tudi g. Mausu, ki skrbi za pregleden forum. Obenem bi pozdravil še mamo in vse ki me poznajo.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

pomoje .. če bodo men upisal "KAWASAKI ZX10 RR - Akrapović edition" u homologacijo ... pol mi ni treba homologirat :jezik: 

pred 41 minutami, DAMI34 pravi:
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

Ma nate, ker nisem razumel pol qurca kaj hočeš povedat :P

ps. ob tej priliki bi se rad zahvalil tudi g. Mausu, ki skrbi za pregleden forum. Obenem bi pozdravil še mamo in vse ki me poznajo.

 

 

hvala .. js sm za preglednost .. še posebi u ovinkih :P

 

 

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Ampak sedaj, ko ni več v bmw temi niste več pametni!  :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
pred 31 minutami, solorider pravi:

Ampak sedaj, ko ni več v bmw temi niste več pametni!  :whistle:

zdej čakamo, da se bo kdo oglasu, k je kupil moped z akrapo edišn in da vidmo al ma al nima problemov z modrimi.

Zgolj za info: mel sem MASSA na đamahi, pa me nikol niso vprašali a je vpisan v homolomo. Iz tega lahko sledi, da ga ni treba vpisat? samprašampress..

pred 1 uro, maus pravi:

pomoje .. če bodo men upisal "KAWASAKI ZX10 RR - Akrapović edition" u homologacijo ... pol mi ni treba homologirat :jezik: 

hvala .. js sm za preglednost .. še posebi u ovinkih :P

 

 

 

če bo pisal EDIŠN pol vela, drgač pa ne :P

kar pa se tiče preglednosti, jaz vedno grem prej enkrat skuz awnink da vidm če je pregledn in fraj, pol pa snemam!!!

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vsak ror ima homologacijo in ga lahko montiraš na motor za vožnjo po cesti in ima ror homologacijski kartonček, Eni ga nimajo-zakaj, ker so preglasni in ti gredo na pisto! Aleluja 

Objavljeno

Hallelujahh :D

 

Objavljeno
pred 3 urami, map pravi:

Po domače povedano, če kupim duke R, ne rabim ničesar homologirat, če vzamem navadnega duka, pa potem gor nataknem akrapota, pa naj bo kupljen pr Akrapotu ali pri KTM kot originalna dodtna oprema, ki jo naročim pri nakupu in pride do mene vgrajena na moped ali pa pri mesearju, potem pa morem.

Po domače povedano če kupiš duke R serijsko nima Akrapota in ga moraš tudi homologirati.

Objavljeno

HP4 ima Akrapota iz tovarne in je kot tak že tovarniško homologiran. Modeli motorjev, ki sploh nimajo drugačnega izpuha kot Akrapota, so zelo redki. Do zdaj sem samo enkrat imel pogovor z organom in sem mu tako razložil in pokazal slikco z interneta kako izgleda originalen. 

Prednost tovarniške prve vgradnje je tudi, da se motor drugače odziva, kot če samo namontiraš izpuh in ne porihtaš še ostalega.  Pri prejšnjem RRu sem imel naknadno in je izgubil na prožnosti v spodnjih in srednjih obratih, kar pri vožnji po cesti ni bilo ravno prednost. Govorim o kompletnem sistemu, slip on je itak samo kozmetika. 

2013-BMW-S1000RR-HP4-119.jpg

Če pogledamo Super Duke R ima na strani proizvajalca navaden izpuh. Težko bo dokazati, da je že tovarniško vgrajen in sklepam, da je potrebno urediti homologacijo.

http://www.ktm.com/naked-bike/1290-super-duke-r-1/

pho_bike_90_re.png?width=918

 

Objavljeno

Torej, tule me zanima, tovarniško vgrajen, a to si organu kazal slikco z neta? A ni zadeva/postopek malce bolj birokratski? Je na roru gravura bmw rr? je kje drugje zabeleženo, da je akrapo na RRu?

Pa se ne šalim, da sm jaz organ, bi znal sitnarit, slikca z neta pa ni merodajna.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, kawasaki5 pravi:

Po domače povedano če kupiš duke R serijsko nima Akrapota in ga moraš tudi homologirati.

Po domače povedano Duke 690 R ima serijsko akrapota in ga ne rabiš homologirat,

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, map pravi:

Po domače povedano Duke 690 R ima serijsko akrapota in ga ne rabiš homologirat,

po domače, jaz sem policaj in te ustavim ter zahtevam oziroma te vprašam, ali imaš izpuh vpisan v homologacijo....kaj boš odgovoril?

Al mu boš kazal tole slikico, kajti tudi to se zna zgoditi

pho_bike_det.jpg?pagetitle=KTM%2B690%2BD

še bolj me pa zanima vprašanje za Adventure 1190, kateri ima v originalu svoj ror, pa serviser trdi, da Akrapota (dodatna oprema) ni potrebno homologirati???

Tudi za mojga obstaja akrapo, pa sem skoraj 100% da ga je potrebno homologirati.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!