Skoči na vsebino

Maxiscooterji


Priporočene objave

Objavljeno

Potem pa je treba tudi upoštevat, da se Italijani vozijo v vsakem vremenu v službo v obleki :) Vespo so pa naredili skoraj povsem za ženske, saj je ta U konstrukcija omogočala, da so se vozile v krilih. Vsaj tako sem prebral.

Objavljeno (popravljeno)
Mene, odkrito povedano, teli podatki presenečajo. Zakaj? Vem, da je T-Max pri sosedih zelo priljubljen, a da jih pokupijo toliko. :unsure:

Ko sem bil lansko leto na jezerih (Garda, Como, Maggiore...), ter v Milanu, Torinu in Bolonji nisem dobil takega občutka. Šur, T-Maxov je veliko, da pa bi bil skoraj vsak drugi maxi T-Max? Ne, to pa ne.

Da pokupijo več skuterjev je povsem logično za Italijo, saj je pri skoraj vsaki hiši vsaj eden, tradicija od Vespe ipd. naprej, pač.
Potem pa je treba tudi upoštevat, da se Italijani vozijo v vsakem vremenu v službo v obleki :) Vespo so pa naredili skoraj povsem za ženske, saj je ta U konstrukcija omogočala, da so se vozile v krilih. Vsaj tako sem prebral.

eh, tole sta(@jetman, @Tomozuki) pa slabo prebrala. Nisem napisal, da me čudi velika količina prodanih oz. kupljenih skuterjev temveč delež, ki ga zavzema T-Max v teh prodajnih številkah. T-Maxov je bilo v prvih sedmih mesecih prodanih slabih petnajsttisoč (≈15000), Beverlijev 250, na petem mestu, pa je bilo v tem času prodanih le osemtisočpetsto (≈8500). Sam, take prevlade T-Maxov v Italiji, na cestah, nisem zasledil.

Popravljeno . Popravil Drejči
Objavljeno

Aja, jaz sem se bolj na Skuteristov post navezoval :)

Objavljeno

Najbolj zanimivo pri vsem tem pa je, da je T-max svinjsko zasoljen skuter, kjer je cena v Italiji še višja kot pri nas, torej 9400 Eur. PA se sigurno ne pelje boljše kot recimo nexus + 3000 evrov dodatne opreme..... Sem probal oba, tolk iz prve roke.....

Objavljeno
eh, tole sta(@jetman, @Tomozuki) pa slabo prebrala.

...

Jaz sem odgovarjal na tole:

Kaj naj rečem :hmm: . Italjani pokupijo več skuterjev kot motorjev, pa si tega ne znam razložiti, oziroma imam razlago pa ne vem če je točna.

...

Ni panike.

Objavljeno (popravljeno)

Zgleda, da novica o prihajajočem GT 850 ni resnična:

Cyberscooter news

:(

Popravljeno . Popravil Valentin
Objavljeno (popravljeno)

no prosil bi za mnenje o tem skuterju je kitajc to mi je jasno ampak dobiš eno leto garancije in uradni serviserji in prodajalci so v sloveniji jasno mi je tudi da ga čez 100 nebom vidu, ampak nasploh kaj pravite. seveda bi ga šel sprobat da vidim kako potegne...cena je 1000e

hvala za odgovore

http://www.sprintscooters.com/Fvision.html

Popravljeno . Popravil molotov
Objavljeno (popravljeno)
no prosil bi za mnenje o tem skuterju je kitajc to mi je jasno ampak dobiš eno leto garancije in uradni serviserji in prodajalci so v sloveniji jasno mi je tudi da ga čez 100 nebom vidu, ampak nasploh kaj pravite. seveda bi ga šel sprobat da vidim kako potegne...cena je 1000e

hvala za odgovore

http://www.sprintscooters.com/Fvision.html

Ne poznam. Je pa cena res zelo nizka, pa tudi dobro izgleda.

Drugače pa mislim, da bi moral potegnt tud čez sto. Sicer pa malo pobrskaj po netu za mnenji, morda pa kaj najdeš.

Ogledala s smerniki so pa zakon, hehe... :P

post-1797-1221113687_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Valentin
Objavljeno
no prosil bi za mnenje o tem skuterju je kitajc to mi je jasno ampak dobiš eno leto garancije in uradni serviserji in prodajalci so v sloveniji jasno mi je tudi da ga čez 100 nebom vidu, ampak nasploh kaj pravite. seveda bi ga šel sprobat da vidim kako potegne...cena je 1000e

hvala za odgovore

http://www.sprintscooters.com/Fvision.html

Bom prepisal moj odgovr na podobno vprašanje (zastavil ga je Paseo50 malo "nazaj")

Moje mnenje je da roke stran od "poceni" variant. Raje kupi rabljenega "priznanih" znamk. Imel boš zagotovljen servis in rezervne dele. Vozne lastnosti bodo boljše, pa še prodal ga boš lažje.

Če že pogledaš samo moč motorja boš ugotovil da je pol šibkejši od "ostali" konkurentov. Vprašljivi so tudi servisni intervali itd.

Jaz bi ti svetoval rabljenega Aprilio Leonarda,Piaggio Skiperja, Hondo Phanteon, Yamaho majesty ali kakšnega Sym-a, ter Kymco Grand dinka. Vsi bodo rabljeni malo dražji vendar po moje boljši od tvoje izbire.

Drugače pa je debata o maxijih poteka tule: Moj maxiscooter

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zopet malo statistike (mesec je okoli):

mercato_00809t15.gif

celotno obdobje:

mercato_00809t50.gif

obrazložitev: september 08

Ter pa novost Piaggio MP3 vozen s B izpitom (vsaj v Nemčiji)

Oznaka MP3 250/400 LT , razširjen kolotek za 4.5 cm spredaj ter dodana nožna zavora, me zanima ali potem velja B tudi pri nas :hmm:

Novosti Piaggio MP3

piaggiomp322.jpg

piaggiomp321.jpg

Objavljeno

@Skuterist, si že opazil novost iz Polinijevega tabora?

Polini Speed Control z nič manj kot 12 valjčki! Zaenkrat samo in le za T-Max :headbang:

eicma_2007_12_rollers.jpg

Objavljeno (popravljeno)
@Skuterist, si že opazil novost iz Polinijevega tabora?

Polini Speed Control z nič manj kot 12 valjčki! Zaenkrat samo in le za T-Max :headbang:

eicma_2007_12_rollers.jpg

Sem opazil. Našel sem tudi komentar uporabnika (samo za model s 8 valjčki), predvidevam da tale novi ni slabši :whistle: :

"Malossi’s variator for the T-Max

The Malossi kit is pretty comprehensive, being supplied with not only a new variator and centre bush, but also a tube of replacement grease for the rollers, and two sets of weighted rollers. Using 8 of the heaviest rollers gives you a 'touring' configuration (lower revs, less strong acceleration), using all 8 of the lightest is for 'racing' (best acceleration, highest revs). The middle way - which I chose - was to use Malossi's 'sport' configuration of 4 heavy and 4 light rollers spaced alternately round the variator's ramps. This also leaves you with a full spare set of rollers of the same specification. On the road this configuration seemed to let the engine rev much higher, particularly at lower speeds, giving a noticeable improvement in acceleration. The biggest kick up the pants comes at around 30mph, meaning that you now have to use the throttle with a bit more care in slippery conditions. In standard form you could quite merrily give the 'Max full throttle while still leaning on the exit of a wet roundabout. Since the conversion I've had the rear wheel spin up and step out a few times in similar conditions. From the seat of the pants it seemed like this extra acceleration was at the expense of top end speed, but this proved not to be the case. The dyno curve shows that the T -Max has more power throughout its speed range. At 33mph there is almost 4hp more on tap, while peak power is up by 1.2hp and there is around 1 hp extra most of the way through from 50mph to 100mph. Not a bad improvement at all considering we haven't actually done anything to eek more power from the motor, just made it get power to the rear wheel more efficiently."

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno
Sem opazil. Našel sem tudi komentar uporabnika (samo za model s 8 valjčki), predvidevam da tale novi ni slabši :whistle: :

"Malossi’s variator for the T-Max

The Malossi kit is pretty comprehensive, being supplied with not only a new variator and centre bush, but also a tube of replacement grease for the rollers, and two sets of weighted rollers. Using 8 of the heaviest rollers gives you a 'touring' configuration (lower revs, less strong acceleration), using all 8 of the lightest is for 'racing' (best acceleration, highest revs). The middle way - which I chose - was to use Malossi's 'sport' configuration of 4 heavy and 4 light rollers spaced alternately round the variator's ramps. This also leaves you with a full spare set of rollers of the same specification. On the road this configuration seemed to let the engine rev much higher, particularly at lower speeds, giving a noticeable improvement in acceleration. The biggest kick up the pants comes at around 30mph, meaning that you now have to use the throttle with a bit more care in slippery conditions. In standard form you could quite merrily give the 'Max full throttle while still leaning on the exit of a wet roundabout. Since the conversion I've had the rear wheel spin up and step out a few times in similar conditions. From the seat of the pants it seemed like this extra acceleration was at the expense of top end speed, but this proved not to be the case. The dyno curve shows that the T -Max has more power throughout its speed range. At 33mph there is almost 4hp more on tap, while peak power is up by 1.2hp and there is around 1 hp extra most of the way through from 50mph to 100mph. Not a bad improvement at all considering we haven't actually done anything to eek more power from the motor, just made it get power to the rear wheel more efficiently."

Hm, nisem siguren, kako je v takem primeru z obrabo valjčkov. Ali se obrabljajo enakomerno, ne glede na to da so različnih tež...

Objavljeno

Meni se zastavlja vprašanje kaj sedaj? Naročiti J.Costo ali čakati na Polinija, da bodo podprli tudi domačega Piagia in naredili ta 12 valjčkovni variomat tudi za Master agregat. Sem pa J.Costo že poizkušal naročiti pa tisti eBay trgovci, ki podpirajo PayPal hočejo imeti 40€ poštnine :headbang:

Objavljeno

Jaz bi se odločil kar za preizkušen Malossi, ki se ga normalno dobi pri nas.

Objavljeno

Ja, to je izhod v sili. Sem kontaktiral enega našega nalinijskega trgovca, da vidim če lahko kaj zrihtajo in za koliko denarja. Moj serviser bi za Malossija hotel imeti 200€, na AC pa so še bolj oderuški in hočejo, če se ne motim ≈300€ za Malossija :headbang:

Objavljeno
Uradno predstavljen Kymco MyRoad:

Kymco MyRoad

kymcomyroad1.jpg

Opa! Temu so pa že kar kot oddatno opremo privoščili stranske kufre. Mogoče bojo to malo predelali še na varianto Exciting... Samo jaz bi kar na vsako stran enega 46l dal, al pa kaj podobnega... pol pa daaaaaaaaaleč kolko je dopusta.

Objavljeno
Opa! Temu so pa že kar kot oddatno opremo privoščili stranske kufre. Mogoče bojo to malo predelali še na varianto Exciting... Samo jaz bi kar na vsako stran enega 46l dal, al pa kaj podobnega... pol pa daaaaaaaaaleč kolko je dopusta.

napaka, kar za Excitinga so ti kufri... bo se trebalo čez zimo malo pozanimat...

Objavljeno
napaka, kar za Excitinga so ti kufri... bo se trebalo čez zimo malo pozanimat...

Verjetno si mislil tale "nov" model: Exciting R 500i ABS

kymcoxcttour.jpg

Objavljeno

Na prvi pogled mi tole izgledajo Givi 21 litrski stranski kovčki :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!