Tomozuki Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Potem pa je treba tudi upoštevat, da se Italijani vozijo v vsakem vremenu v službo v obleki :) Vespo so pa naredili skoraj povsem za ženske, saj je ta U konstrukcija omogočala, da so se vozile v krilih. Vsaj tako sem prebral.
Drejči Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 (popravljeno) Mene, odkrito povedano, teli podatki presenečajo. Zakaj? Vem, da je T-Max pri sosedih zelo priljubljen, a da jih pokupijo toliko. :unsure: Ko sem bil lansko leto na jezerih (Garda, Como, Maggiore...), ter v Milanu, Torinu in Bolonji nisem dobil takega občutka. Šur, T-Maxov je veliko, da pa bi bil skoraj vsak drugi maxi T-Max? Ne, to pa ne. Da pokupijo več skuterjev je povsem logično za Italijo, saj je pri skoraj vsaki hiši vsaj eden, tradicija od Vespe ipd. naprej, pač. Potem pa je treba tudi upoštevat, da se Italijani vozijo v vsakem vremenu v službo v obleki :) Vespo so pa naredili skoraj povsem za ženske, saj je ta U konstrukcija omogočala, da so se vozile v krilih. Vsaj tako sem prebral. eh, tole sta(@jetman, @Tomozuki) pa slabo prebrala. Nisem napisal, da me čudi velika količina prodanih oz. kupljenih skuterjev temveč delež, ki ga zavzema T-Max v teh prodajnih številkah. T-Maxov je bilo v prvih sedmih mesecih prodanih slabih petnajsttisoč (≈15000), Beverlijev 250, na petem mestu, pa je bilo v tem času prodanih le osemtisočpetsto (≈8500). Sam, take prevlade T-Maxov v Italiji, na cestah, nisem zasledil. Popravljeno September 4, 2008. Popravil Drejči
Tomozuki Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Aja, jaz sem se bolj na Skuteristov post navezoval :)
debitel Objavljeno September 5, 2008 Opozori Objavljeno September 5, 2008 Najbolj zanimivo pri vsem tem pa je, da je T-max svinjsko zasoljen skuter, kjer je cena v Italiji še višja kot pri nas, torej 9400 Eur. PA se sigurno ne pelje boljše kot recimo nexus + 3000 evrov dodatne opreme..... Sem probal oba, tolk iz prve roke.....
jetman Objavljeno September 5, 2008 Opozori Objavljeno September 5, 2008 eh, tole sta(@jetman, @Tomozuki) pa slabo prebrala. ... Jaz sem odgovarjal na tole: Kaj naj rečem :hmm: . Italjani pokupijo več skuterjev kot motorjev, pa si tega ne znam razložiti, oziroma imam razlago pa ne vem če je točna.... Ni panike.
Drejči Objavljeno September 5, 2008 Opozori Objavljeno September 5, 2008 aha, se posipam s pepelom :)
Valentin Objavljeno September 8, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2008 (popravljeno) Zgleda, da novica o prihajajočem GT 850 ni resnična: Cyberscooter news :( Popravljeno September 8, 2008. Popravil Valentin
molotov Objavljeno September 10, 2008 Opozori Objavljeno September 10, 2008 (popravljeno) no prosil bi za mnenje o tem skuterju je kitajc to mi je jasno ampak dobiš eno leto garancije in uradni serviserji in prodajalci so v sloveniji jasno mi je tudi da ga čez 100 nebom vidu, ampak nasploh kaj pravite. seveda bi ga šel sprobat da vidim kako potegne...cena je 1000e hvala za odgovore http://www.sprintscooters.com/Fvision.html Popravljeno September 10, 2008. Popravil molotov
Valentin Objavljeno September 11, 2008 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2008 (popravljeno) no prosil bi za mnenje o tem skuterju je kitajc to mi je jasno ampak dobiš eno leto garancije in uradni serviserji in prodajalci so v sloveniji jasno mi je tudi da ga čez 100 nebom vidu, ampak nasploh kaj pravite. seveda bi ga šel sprobat da vidim kako potegne...cena je 1000ehvala za odgovore http://www.sprintscooters.com/Fvision.html Ne poznam. Je pa cena res zelo nizka, pa tudi dobro izgleda. Drugače pa mislim, da bi moral potegnt tud čez sto. Sicer pa malo pobrskaj po netu za mnenji, morda pa kaj najdeš. Ogledala s smerniki so pa zakon, hehe... :P Popravljeno September 11, 2008. Popravil Valentin
skuterist Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 no prosil bi za mnenje o tem skuterju je kitajc to mi je jasno ampak dobiš eno leto garancije in uradni serviserji in prodajalci so v sloveniji jasno mi je tudi da ga čez 100 nebom vidu, ampak nasploh kaj pravite. seveda bi ga šel sprobat da vidim kako potegne...cena je 1000ehvala za odgovore http://www.sprintscooters.com/Fvision.html Bom prepisal moj odgovr na podobno vprašanje (zastavil ga je Paseo50 malo "nazaj") Moje mnenje je da roke stran od "poceni" variant. Raje kupi rabljenega "priznanih" znamk. Imel boš zagotovljen servis in rezervne dele. Vozne lastnosti bodo boljše, pa še prodal ga boš lažje. Če že pogledaš samo moč motorja boš ugotovil da je pol šibkejši od "ostali" konkurentov. Vprašljivi so tudi servisni intervali itd. Jaz bi ti svetoval rabljenega Aprilio Leonarda,Piaggio Skiperja, Hondo Phanteon, Yamaho majesty ali kakšnega Sym-a, ter Kymco Grand dinka. Vsi bodo rabljeni malo dražji vendar po moje boljši od tvoje izbire. Drugače pa je debata o maxijih poteka tule: Moj maxiscooter
Valentin Objavljeno Oktober 3, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Novosti na INTERMOT COLONIA 2008. Bomo videli, če bo na moto sejmu EICMA novembra v Milanu kaj več...
skuterist Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Zopet malo statistike (mesec je okoli): celotno obdobje: obrazložitev: september 08 Ter pa novost Piaggio MP3 vozen s B izpitom (vsaj v Nemčiji) Oznaka MP3 250/400 LT , razširjen kolotek za 4.5 cm spredaj ter dodana nožna zavora, me zanima ali potem velja B tudi pri nas :hmm: Novosti Piaggio MP3
Drejči Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 @Skuterist, si že opazil novost iz Polinijevega tabora? Polini Speed Control z nič manj kot 12 valjčki! Zaenkrat samo in le za T-Max :headbang:
skuterist Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 (popravljeno) @Skuterist, si že opazil novost iz Polinijevega tabora? Polini Speed Control z nič manj kot 12 valjčki! Zaenkrat samo in le za T-Max :headbang: Sem opazil. Našel sem tudi komentar uporabnika (samo za model s 8 valjčki), predvidevam da tale novi ni slabši :whistle: : "Malossi’s variator for the T-Max The Malossi kit is pretty comprehensive, being supplied with not only a new variator and centre bush, but also a tube of replacement grease for the rollers, and two sets of weighted rollers. Using 8 of the heaviest rollers gives you a 'touring' configuration (lower revs, less strong acceleration), using all 8 of the lightest is for 'racing' (best acceleration, highest revs). The middle way - which I chose - was to use Malossi's 'sport' configuration of 4 heavy and 4 light rollers spaced alternately round the variator's ramps. This also leaves you with a full spare set of rollers of the same specification. On the road this configuration seemed to let the engine rev much higher, particularly at lower speeds, giving a noticeable improvement in acceleration. The biggest kick up the pants comes at around 30mph, meaning that you now have to use the throttle with a bit more care in slippery conditions. In standard form you could quite merrily give the 'Max full throttle while still leaning on the exit of a wet roundabout. Since the conversion I've had the rear wheel spin up and step out a few times in similar conditions. From the seat of the pants it seemed like this extra acceleration was at the expense of top end speed, but this proved not to be the case. The dyno curve shows that the T -Max has more power throughout its speed range. At 33mph there is almost 4hp more on tap, while peak power is up by 1.2hp and there is around 1 hp extra most of the way through from 50mph to 100mph. Not a bad improvement at all considering we haven't actually done anything to eek more power from the motor, just made it get power to the rear wheel more efficiently." Popravljeno Oktober 11, 2008. Popravil skuterist
Valentin Objavljeno Oktober 13, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Sem opazil. Našel sem tudi komentar uporabnika (samo za model s 8 valjčki), predvidevam da tale novi ni slabši :whistle: : "Malossi’s variator for the T-Max The Malossi kit is pretty comprehensive, being supplied with not only a new variator and centre bush, but also a tube of replacement grease for the rollers, and two sets of weighted rollers. Using 8 of the heaviest rollers gives you a 'touring' configuration (lower revs, less strong acceleration), using all 8 of the lightest is for 'racing' (best acceleration, highest revs). The middle way - which I chose - was to use Malossi's 'sport' configuration of 4 heavy and 4 light rollers spaced alternately round the variator's ramps. This also leaves you with a full spare set of rollers of the same specification. On the road this configuration seemed to let the engine rev much higher, particularly at lower speeds, giving a noticeable improvement in acceleration. The biggest kick up the pants comes at around 30mph, meaning that you now have to use the throttle with a bit more care in slippery conditions. In standard form you could quite merrily give the 'Max full throttle while still leaning on the exit of a wet roundabout. Since the conversion I've had the rear wheel spin up and step out a few times in similar conditions. From the seat of the pants it seemed like this extra acceleration was at the expense of top end speed, but this proved not to be the case. The dyno curve shows that the T -Max has more power throughout its speed range. At 33mph there is almost 4hp more on tap, while peak power is up by 1.2hp and there is around 1 hp extra most of the way through from 50mph to 100mph. Not a bad improvement at all considering we haven't actually done anything to eek more power from the motor, just made it get power to the rear wheel more efficiently." Hm, nisem siguren, kako je v takem primeru z obrabo valjčkov. Ali se obrabljajo enakomerno, ne glede na to da so različnih tež...
Drejči Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Meni se zastavlja vprašanje kaj sedaj? Naročiti J.Costo ali čakati na Polinija, da bodo podprli tudi domačega Piagia in naredili ta 12 valjčkovni variomat tudi za Master agregat. Sem pa J.Costo že poizkušal naročiti pa tisti eBay trgovci, ki podpirajo PayPal hočejo imeti 40€ poštnine :headbang:
jetman Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Jaz bi se odločil kar za preizkušen Malossi, ki se ga normalno dobi pri nas.
Drejči Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Ja, to je izhod v sili. Sem kontaktiral enega našega nalinijskega trgovca, da vidim če lahko kaj zrihtajo in za koliko denarja. Moj serviser bi za Malossija hotel imeti 200€, na AC pa so še bolj oderuški in hočejo, če se ne motim ≈300€ za Malossija :headbang:
slatoru Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...1-75-1697-1705/
Drejči Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...1-75-1697-1705/ :headbang: ≈181€ brez poštnine za Malossija??? V Sloveniji ga dobim za 177€ in Polinija za 166€, na italijanskem eBayu pa so ≈140€
skuterist Objavljeno Oktober 16, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2008 Uradno predstavljen Kymco MyRoad: Kymco MyRoad
Matic7 Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Uradno predstavljen Kymco MyRoad:Kymco MyRoad Opa! Temu so pa že kar kot oddatno opremo privoščili stranske kufre. Mogoče bojo to malo predelali še na varianto Exciting... Samo jaz bi kar na vsako stran enega 46l dal, al pa kaj podobnega... pol pa daaaaaaaaaleč kolko je dopusta.
Matic7 Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Opa! Temu so pa že kar kot oddatno opremo privoščili stranske kufre. Mogoče bojo to malo predelali še na varianto Exciting... Samo jaz bi kar na vsako stran enega 46l dal, al pa kaj podobnega... pol pa daaaaaaaaaleč kolko je dopusta. napaka, kar za Excitinga so ti kufri... bo se trebalo čez zimo malo pozanimat...
skuterist Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 napaka, kar za Excitinga so ti kufri... bo se trebalo čez zimo malo pozanimat... Verjetno si mislil tale "nov" model: Exciting R 500i ABS
jetman Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Na prvi pogled mi tole izgledajo Givi 21 litrski stranski kovčki :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se