Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno
Sam slip-on ne paše na Akrapovič kolektorje.

A ja? To pomeni, če hočem celotni sistem si tega lahko nekam zateknem??

Objavljeno
A ja? To pomeni, če hočem celotni sistem si tega lahko nekam zateknem??

Pri celmu sistemu je lonc drugačen.

Objavljeno
Pri celmu sistemu je lonc drugačen.

Pa se potem to dobr pozna na moči?

Jaz sem zamenjal 1. zobnik iz 16 na 15 zob pa se zlo dobr pozna predvsem na izhodih iz ovinkov, prej nikakor (še če je bil klanec navzgor) ni bla nobena prestava ta prava, zdej pa kr "ustreli"

Objavljeno

Dej mi povej sedaj realno koliko se ti vrti na 100km/h realno da bom znal primerjat z mojim. Pa povej kdaj je 16 zob kdaj 15

Moj se vrti pri 5500 OBR/min točno 100km/h, pri 6000 OBR imam 108km/h.

Objavljeno
Pa se potem to dobr pozna na moči?

Jaz sem zamenjal 1. zobnik iz 16 na 15 zob pa se zlo dobr pozna predvsem na izhodih iz ovinkov, prej nikakor (še če je bil klanec navzgor) ni bla nobena prestava ta prava, zdej pa kr "ustreli"

Na moči se pozna predvsem pri višjih obratih (za približno 6 konjev več), medtem ko je pri nižjih obratih nekaj konjev in navora manj. Jst sem tud gledal, da bi dal cel sistem, tko da bi se znebil katalizatorja, samo se glede na to, da je motor pri nižjih obratih še švohnej kot je že se nisem odloču. Za cel sistem bi blo dobr met power comander.

Objavljeno
Dej mi povej sedaj realno koliko se ti vrti na 100km/h realno da bom znal primerjat z mojim. Pa povej kdaj je 16 zob kdaj 15

Moj se vrti pri 5500 OBR/min točno 100km/h, pri 6000 OBR imam 108km/h.

Jutri ti povem, če bo kaj vremena.

Objavljeno
Na moči se pozna predvsem pri višjih obratih (za približno 6 konjev več), medtem ko je pri nižjih obratih nekaj konjev in navora manj. Jst sem tud gledal, da bi dal cel sistem, tko da bi se znebil katalizatorja, samo se glede na to, da je motor pri nižjih obratih še švohnej kot je že se nisem odloču. Za cel sistem bi blo dobr met power comander.

Vidim, da bom kar pri tem ostal kar je gor

Objavljeno
Dej mi povej sedaj realno koliko se ti vrti na 100km/h realno da bom znal primerjat z mojim. Pa povej kdaj je 16 zob kdaj 15

Moj se vrti pri 5500 OBR/min točno 100km/h, pri 6000 OBR imam 108km/h.

No tkole je, pri 100Km/h kaže 5.800 obratov (točn se tko ne da razbrat, mam verjetno tko eno polje kot med 5.500 pa 6.000) z zobnikom 15 zob, za 16 pa ne vem je na polici v garaži.

Objavljeno

ker sem nov na tem forumu pozdravljam vse skupaj.nemreč imam eno težavo ki ji ne morem pridit do dna.na motorju do območja 4000rpm mi zmanjka moči in trokira in moč pada.na odprti vožnji pa normalno dela torej kar je nad 4000rpm.tudi v prostem teku po določenem času ugasne.imam ga pri mehaniku že cel teden kjer raziskuje.menjala sva svečke,zračni filter, uplinjač nastavili preverili cdi enoto ali ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo vse je dobrodošlo.hvala

Objavljeno

sicer tole ni za to temo...in bo najbrz zvenelo kot reklama...sam ni...jest sm meu tut probleme s temu motorjam....in je tip preletu celo ljubljano pa najdu en motor tak k ga mam jest pa jih primerjou med sabo...delo, ciscenje fergijev plus vse ure ki jih je on prebil da je najdu eno trako r6ko k jo mam jest + deli....me je prslo 10 jurjev....pa pomoje je nalil neke olja u motor :P

res ni reklama...

Objavljeno

težko bo najti kako tu,v avstriji mogoče.naj bol me mori ker ne morm pogruntat kaj bi bilo :headbang:

Objavljeno

fergazarje si pogledaou? jest sm meu neke zadusnike narobe povezane...pa neke cevke...tko da motor ni bil vozn sploh...prva pa sruga sta se zvrtele. pol si dau pa u tretjo je pa zamoril na70 pa zasekal iz auspuha pa ognej je sibnu ven :>

tko da jest ti predlagam da pregledas fergije pa mogoce primerjas s ksno r6ko

Objavljeno

bi znala bit bencin pumpa...razdri jo pa probaj če vredu dela

Objavljeno (popravljeno)

uplinjač je bil razdren očiščen in nastavljen.zmeraj bol se mi zdi da so to simpomi pumpe.motor normalno se prižge pol pa v prostem teku po kakih 20 sekundah počasi in nežno ugasne.tudi ko sem se peljal v hrib v dedina varijanta je da dobim nek to pumpo in se prugi okrog 2000rpm ga je začelo dušit,stisnem sklopko in se ugasne.edina varijanta je da od ene r6 dobim pumpo in montiram da vidim.a je potrebno kaj odzračevat ko jo montiram?

Popravljeno . Popravil BLACKBOY
Objavljeno

danes sem dal pregledat elektroniko v vojniku enmu električarju upam da bo najdel napako.benzin pumpa pa pride 189 eur :wacko: če bi slučajno bila v okvari.še teh par dni ne morm uživat,porkamadona

Objavljeno

in končno ena vesela novica :worship: .električar je ugotovil ,da naj bi 2 in 4 svečka ne dobivala dovolj močne ali nič iskre.ali so kabli ali pa tisto kar je nad svečko (cinšpula) če lahko temu tako rečem.motor ne ugaša več v prostem teku odkar je fergazer spucan in nastavljen.zaenkrat samo izgublja moč kar pa naj bi bil naveden vzrok v prvi vrsti.

Objavljeno

še eno vprašanje imam.ali morda kdo ve zakaj je svečka pretirano črna pa tudi če je nova noter po cirka 100km?je mogoče prebogata mešanca al ne?

Objavljeno

Preveč bencina dobi ali premalo zraka. Ugotavljanje vzroka prek interneta je pa sizifovo delo. :D

Objavljeno

ok.eno pomoč ali ima kdo ali pa če ve kdo kje lahko dobim sprednjo masko ter luč,števec,sprednji križ ki drži sprednjo masko.majhen spodrsljaj sem imel :( .yamaha r6 1999.hvala za pomoč

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!