crusty Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Sam slip-on ne paše na Akrapovič kolektorje. A ja? To pomeni, če hočem celotni sistem si tega lahko nekam zateknem??
redline Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 A ja? To pomeni, če hočem celotni sistem si tega lahko nekam zateknem?? Pri celmu sistemu je lonc drugačen.
crusty Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Pri celmu sistemu je lonc drugačen. Pa se potem to dobr pozna na moči? Jaz sem zamenjal 1. zobnik iz 16 na 15 zob pa se zlo dobr pozna predvsem na izhodih iz ovinkov, prej nikakor (še če je bil klanec navzgor) ni bla nobena prestava ta prava, zdej pa kr "ustreli"
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Dej mi povej sedaj realno koliko se ti vrti na 100km/h realno da bom znal primerjat z mojim. Pa povej kdaj je 16 zob kdaj 15 Moj se vrti pri 5500 OBR/min točno 100km/h, pri 6000 OBR imam 108km/h.
redline Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Pa se potem to dobr pozna na moči?Jaz sem zamenjal 1. zobnik iz 16 na 15 zob pa se zlo dobr pozna predvsem na izhodih iz ovinkov, prej nikakor (še če je bil klanec navzgor) ni bla nobena prestava ta prava, zdej pa kr "ustreli" Na moči se pozna predvsem pri višjih obratih (za približno 6 konjev več), medtem ko je pri nižjih obratih nekaj konjev in navora manj. Jst sem tud gledal, da bi dal cel sistem, tko da bi se znebil katalizatorja, samo se glede na to, da je motor pri nižjih obratih še švohnej kot je že se nisem odloču. Za cel sistem bi blo dobr met power comander.
crusty Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Dej mi povej sedaj realno koliko se ti vrti na 100km/h realno da bom znal primerjat z mojim. Pa povej kdaj je 16 zob kdaj 15Moj se vrti pri 5500 OBR/min točno 100km/h, pri 6000 OBR imam 108km/h. Jutri ti povem, če bo kaj vremena.
crusty Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Na moči se pozna predvsem pri višjih obratih (za približno 6 konjev več), medtem ko je pri nižjih obratih nekaj konjev in navora manj. Jst sem tud gledal, da bi dal cel sistem, tko da bi se znebil katalizatorja, samo se glede na to, da je motor pri nižjih obratih še švohnej kot je že se nisem odloču. Za cel sistem bi blo dobr met power comander. Vidim, da bom kar pri tem ostal kar je gor
crusty Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Dej mi povej sedaj realno koliko se ti vrti na 100km/h realno da bom znal primerjat z mojim. Pa povej kdaj je 16 zob kdaj 15Moj se vrti pri 5500 OBR/min točno 100km/h, pri 6000 OBR imam 108km/h. No tkole je, pri 100Km/h kaže 5.800 obratov (točn se tko ne da razbrat, mam verjetno tko eno polje kot med 5.500 pa 6.000) z zobnikom 15 zob, za 16 pa ne vem je na polici v garaži.
BLACKBOY Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 ker sem nov na tem forumu pozdravljam vse skupaj.nemreč imam eno težavo ki ji ne morem pridit do dna.na motorju do območja 4000rpm mi zmanjka moči in trokira in moč pada.na odprti vožnji pa normalno dela torej kar je nad 4000rpm.tudi v prostem teku po določenem času ugasne.imam ga pri mehaniku že cel teden kjer raziskuje.menjala sva svečke,zračni filter, uplinjač nastavili preverili cdi enoto ali ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo vse je dobrodošlo.hvala
JMatic Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 preglej tole temo... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=633 ti pa predlagam serviserja Carmana...on je mojo R6ko postimou
BLACKBOY Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 ti pa predlagam serviserja Carmana...on je mojo R6ko postimou
Prix Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 (popravljeno) mogoče ti bo pomagalo: http://www.carman-motosport.si Popravljeno September 2, 2007. Popravil Prix
JMatic Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 sicer tole ni za to temo...in bo najbrz zvenelo kot reklama...sam ni...jest sm meu tut probleme s temu motorjam....in je tip preletu celo ljubljano pa najdu en motor tak k ga mam jest pa jih primerjou med sabo...delo, ciscenje fergijev plus vse ure ki jih je on prebil da je najdu eno trako r6ko k jo mam jest + deli....me je prslo 10 jurjev....pa pomoje je nalil neke olja u motor :P res ni reklama...
BLACKBOY Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 mogoče veš koliko pride benzin pumpa ker nanjo sumim.
JMatic Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 http://search.ebay.com/search/search.dll?f...&category0= sam pomoje so pri nas drazje :> probj najdt na evtopikanet ksno razbito r6ko
BLACKBOY Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 težko bo najti kako tu,v avstriji mogoče.naj bol me mori ker ne morm pogruntat kaj bi bilo :headbang:
JMatic Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 fergazarje si pogledaou? jest sm meu neke zadusnike narobe povezane...pa neke cevke...tko da motor ni bil vozn sploh...prva pa sruga sta se zvrtele. pol si dau pa u tretjo je pa zamoril na70 pa zasekal iz auspuha pa ognej je sibnu ven :> tko da jest ti predlagam da pregledas fergije pa mogoce primerjas s ksno r6ko
Erik Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 bi znala bit bencin pumpa...razdri jo pa probaj če vredu dela
BLACKBOY Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 (popravljeno) uplinjač je bil razdren očiščen in nastavljen.zmeraj bol se mi zdi da so to simpomi pumpe.motor normalno se prižge pol pa v prostem teku po kakih 20 sekundah počasi in nežno ugasne.tudi ko sem se peljal v hrib v dedina varijanta je da dobim nek to pumpo in se prugi okrog 2000rpm ga je začelo dušit,stisnem sklopko in se ugasne.edina varijanta je da od ene r6 dobim pumpo in montiram da vidim.a je potrebno kaj odzračevat ko jo montiram? Popravljeno September 2, 2007. Popravil BLACKBOY
Erik Objavljeno September 2, 2007 Opozori Objavljeno September 2, 2007 a je potrebno kaj odzračevat ko jo montiram? ne
BLACKBOY Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 danes sem dal pregledat elektroniko v vojniku enmu električarju upam da bo najdel napako.benzin pumpa pa pride 189 eur :wacko: če bi slučajno bila v okvari.še teh par dni ne morm uživat,porkamadona
BLACKBOY Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 in končno ena vesela novica :worship: .električar je ugotovil ,da naj bi 2 in 4 svečka ne dobivala dovolj močne ali nič iskre.ali so kabli ali pa tisto kar je nad svečko (cinšpula) če lahko temu tako rečem.motor ne ugaša več v prostem teku odkar je fergazer spucan in nastavljen.zaenkrat samo izgublja moč kar pa naj bi bil naveden vzrok v prvi vrsti.
BLACKBOY Objavljeno September 8, 2007 Opozori Objavljeno September 8, 2007 še eno vprašanje imam.ali morda kdo ve zakaj je svečka pretirano črna pa tudi če je nova noter po cirka 100km?je mogoče prebogata mešanca al ne?
simonsi Objavljeno September 8, 2007 Opozori Objavljeno September 8, 2007 Preveč bencina dobi ali premalo zraka. Ugotavljanje vzroka prek interneta je pa sizifovo delo. :D
BLACKBOY Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 ok.eno pomoč ali ima kdo ali pa če ve kdo kje lahko dobim sprednjo masko ter luč,števec,sprednji križ ki drži sprednjo masko.majhen spodrsljaj sem imel :( .yamaha r6 1999.hvala za pomoč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se