Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

ok.eno pomoč ali ima kdo ali pa če ve kdo kje lahko dobim sprednjo masko ter luč,števec,sprednji križ ki drži sprednjo masko.majhen spodrsljaj sem imel :( .yamaha r6 1999.hvala za pomoč

welcome to the club :BUA:

poglej na ebayu. Nosilec za masko vem da se prodajajo novi za malo €€€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok.eno pomoč ali ima kdo ali pa če ve kdo kje lahko dobim sprednjo masko ter luč,števec,sprednji križ ki drži sprednjo masko.majhen spodrsljaj sem imel :( .yamaha r6 1999.hvala za pomoč

welcome to the club :BUA:

poglej na ebayu. Nosilec za masko vem da se prodajajo novi za malo €€€...

prasita tegale....

http://www.avto net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1615960#

kriz je najbrz isti...pa mogoce je clo v redu....

Popravljeno . Popravil mitofreak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 za 2008

post-498-1189433370.jpg

Catch the extreme

Yamaha has a reputation for enjoying the white heat of competition. We love racing because it allows us to rapidly develop new technology and showcase that technology to you. This R6 is packed with tech mirrored from our world championship race program, to take your riding excitement to the extreme.

You get track-developed electronics: YCC-T chip-controlled throttle for ultimate acceleration and YCC-I electronically controlled variable intake funnels for bigger power and torque.

The R6 enhances man-machine connection, giving you the confidence to exploit your skills.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enih par slikic Yamahe letnik 2008.

Poleg še večje lepote premore tudi elektronsko krmiljen sistem za prilagajanje dolžine vodov za dovod zraka.

Agregat ima 8 konjev več, tako sprosti 135CV pri 14.500 obratih.

Spremembe so še na sub-chasis in zavorah, pa na zajemu hlajenja.

tehnične spremembe sicer niso velike, potrjujejo pa zavezanost tovarne ne samo k lepoti ampak tudi k zadnjim tehničnim novotarijam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

135konjev pa 600ccm to je pa zdej že adijo :) Zanima kam bodo še šli s temi obrati pa konji pa vse skupi...Raje naj za cestno rabo naredijo bolj uporablen agregat v spodnjih obratih ne da znori pri 12k obratov, kjer se vse odvija že precej hitro.Ne vem no mal sem že skeptičen glede teh konj.Drugače pa izredno lep motor- še vedno najlepši 600-tak.

Lp Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

135konjev pa 600ccm to je pa zdej že adijo :) Zanima kam bodo še šli s temi obrati pa konji pa vse skupi...Raje naj za cestno rabo naredijo bolj uporablen agregat v spodnjih obratih ne da znori pri 12k obratov, kjer se vse odvija že precej hitro.Ne vem no mal sem že skeptičen glede teh konj.Drugače pa izredno lep motor- še vedno najlepši 600-tak.

Lp Rok

Zato pa delajo sport touring in naked motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

135konjev pa 600ccm to je pa zdej že adijo :) Zanima kam bodo še šli s temi obrati pa konji pa vse skupi...Raje naj za cestno rabo naredijo bolj uporablen agregat v spodnjih obratih ne da znori pri 12k obratov, kjer se vse odvija že precej hitro.Ne vem no mal sem že skeptičen glede teh konj.Drugače pa izredno lep motor- še vedno najlepši 600-tak.

Lp Rok

podane so meritve na gredi motorja, na kolesu to znese približno 115 do 120km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

135konjev pa 600ccm to je pa zdej že adijo :) Zanima kam bodo še šli s temi obrati pa konji pa vse skupi...Raje naj za cestno rabo naredijo bolj uporablen agregat v spodnjih obratih ne da znori pri 12k obratov, kjer se vse odvija že precej hitro.Ne vem no mal sem že skeptičen glede teh konj.Drugače pa izredno lep motor- še vedno najlepši 600-tak.

Lp Rok

Hja, tile yamahini konji so bl tko-tko za moje pojme "nateg" tako kot obrati na katerih naj bi se vrtela (06, 07). bral sem primerjalni test ene izmed tujih revij vseh 600cc supersportnikov + daytona (vsi 07) in po njihovih meritvah ima yamaha najmanj konj :blink: celih 125,3 na gredi in ne deklarinah 133 :xx: (ce kdo zeli pdf naj mi poslje PM).

Mam naked FZ6 pa ima za moje pojme veliko preveč neuporabnih obratov.Sam sem sicer čist zadovoljen, naslednji pa bo nedvomno dvovaljnik z velik navora.

LP Rok

Ah dvovaljnik... raje poskusi hondo :devil: :grim :OK: po moznosti 1000, ceprav ima 600ka precej velik razpon uporabnih obratov (cbr)

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem brskal za bodočim motociklom in sem naletel na tale kit, ki spremeni r6 v hudga nakeda :)

Kaj vse je zraven pojma nimam, ker ne vem italjansko :D

Kr dobr zgleda ni kaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ali kdo ve ali je treba lukno ki je v ruštu kaj podrejat in druge navoje vrezat ,če želim udarne bunke na yamaho r6 99 letnik ,gor dat in kje je najbolši položaj?če pa ima kdo kakšne doma in bi pasale gor naj mi sporoči.seveda ne podrsane ali poškodovane.hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo ve kok je original velikost zobnikov ? al pa kje se to da pogledat (na netu, ne na motorju)

na louis.de se mi zdi da ti piše če greš pod kategorijo bike-data..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem brskal za bodočim motociklom in sem naletel na tale kit, ki spremeni r6 v hudga nakeda :)

a ni škoda take lepotice, kot je R6 spreminjat v tako grdosinjo :wacko: sicer je pa to stvar okusa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali kdo ve ali je treba lukno ki je v ruštu kaj podrejat in druge navoje vrezat ,če želim udarne bunke na yamaho r6 99 letnik ,gor dat in kje je najbolši položaj?če pa ima kdo kakšne doma in bi pasale gor naj mi sporoči.seveda ne podrsane ali poškodovane.hvala

Geštel boš drejal??? :blink: Pa to svet ni vidu... :fredy:

Glede na to kakšne bedarije pišeš, je najbolje, da odmontiraš bloke in bunke namestiš na konec glavne gredi :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Geštel boš drejal??? :blink: Pa to svet ni vidu... :fredy:

Glede na to kakšne bedarije pišeš, je najbolje, da odmontiraš bloke in bunke namestiš na konec glavne gredi :headbang:

Če bi pisali v knjižnem jeziku, bi mogoče drugi imeli vsaj malce upanja, da lahko zadevo preberemo, če je že razumeli ne bomo (kar je malo verjetno, ker nismo dovolj tehnično podkovani).

S tem ne mislim na MArduka ampak tudi na ostale, ter na citiranega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Geštel boš drejal??? :blink: Pa to svet ni vidu... :fredy:

Glede na to kakšne bedarije pišeš, je najbolje, da odmontiraš bloke in bunke namestiš na konec glavne gredi :headbang:

Če bi pisali v knjižnem jeziku, bi mogoče drugi imeli vsaj malce upanja, da lahko zadevo preberemo, če je že razumeli ne bomo (kar je malo verjetno, ker nismo dovolj tehnično podkovani).

S tem ne mislim na MArduka ampak tudi na ostale, ter na citiranega.

Ti prevedem?

Geštel = Okvir

Drejati = Stružiti

Bloki = Pokrovi agregata

Bunke = Zaščitni plastični ali aluminijasti ščitniki, ponavadi montirani na obeh koncih okvirja, preprečili naj bi večjo škodo plastik ob padcu, ponavadi se z njimi vred utrga tudi del okvirja...:)

Zadovoljen :D ? Skupaj boš pa že sam sestavil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!