Spin Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 ali kdo ve ali je treba lukno ki je v ruštu kaj podrejat in druge navoje vrezat ,če želim udarne bunke na yamaho r6 99 letnik ,gor dat in kje je najbolši položaj?če pa ima kdo kakšne doma in bi pasale gor naj mi sporoči.seveda ne podrsane ali poškodovane.hvala Za položaj poglej slike motorja istega letnika pa boš videl kje imajo namontirane drugi, lukenj in navojev pa ne popravljaj, temveč odvij en vijak in pojdi do strugarja, da ti postruži nove, daljše vijake z drobnim navojem. Če želiš ti lahko vijake postružimo pri nas.
bono1982 Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 Imam Yamaho R6, letnik 2004, 12.000km, in sem opazil nekakšno pokanje, ko pa stisnem sklopko pa neha pokati, to mi ne dela vedno, kakor kdaj nekaj časa poka potem pa spet neha, pokanje ni glasno in se najbolje sliši pri 3.000 obratih. Poka nekako tako kot da bi bili recimo ojnični ležaji fuč, samo da to poka zelo potiho (ojnični ležaji mislim da ne morejo bit, ker potem pri stisku sklopke nebi nehalo to delat), ko sem šel na servis mi seveda ni več pokalo, za vsak slučaj mi je zamenjal olje, vendar mi je danes spet začelo pokat in nato je spet nehalo. Sedaj me pa zanima če je to normalno ali je kakšen problem in če je kdo zasledil kaj takšnega. HVALA
sevsi Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 Kar se tiče tehle crahs pad-ov, se mi zdi zelo nespametn lukne delat al pa drejat, v okivir. Ker se dajo dobit takšni da orginalno pašejo na okvir, pašejo tudi tako da ni treba vrtat niti plastik, kar se mi zdi bolj pamet kot pa vrtanje v okvir. Za R6 res nevem kako se da kaj dobit, vendar Louis se tudi lahko zmoti. Moj brat je tam kupil crash pad za CBR 600 F, ki bi za namestitev moral vrtati okvir ali plastike. Ker se mu je to zdelo malce škoda, je čez nekaj časa našel orginalne, ki okvir objamejo, So postavljeni točno na pravem mestu, in najvažneje je to da ni potrebno nič vrtati. Tako da, moje mnenje je da lahko dobiš takšne ki orginalno pašejo, in jih zmontiraš v 15 min. Lp, Nejc
brotherr6 Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 ali kdo ve ali je treba lukno ki je v ruštu kaj podrejat in druge navoje vrezat ,če želim udarne bunke na yamaho r6 99 letnik ,gor dat in kje je najbolši položaj?če pa ima kdo kakšne doma in bi pasale gor naj mi sporoči.seveda ne podrsane ali poškodovane.hvala Daj :headbang: mal poglej motor pa boš našel navoj za crash bunke sem mel r6 pa vem ,da je navoj že narejen poišči si sam dobrega orodjarja da ti struži navoj in bunke iz plastike. :worship:
JMatic Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 no, zdj sm motor pospravu do naslednjega lepega vremena....zato sm se lotil popravil. najprej sm mislu zamanjat sponar za ketno....tisti ki je v masini in skriplje....v deltateam sm poslal mejl kok stane in sem dobil odgovor, ce je to kar iscem tole.... Je to napenjalec od zunaj ali je drsni napenjalec ki je znotraj po katerem drsi veriga odmične gredi. to kar se slisi do nekje 5000obr...to je nabrž šponar za ketno za odmicne ane? samo tok da vem kaj narocit fotru....je lih v Krškem...
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Ti rabiš un šponar, ki se od zunaj privije na blok.
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 To bo to. Zakaj pa misliš da je šponar fuč?
JMatic Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 tko so mi rekli:) živžga ko zalaufam motor..fejst se ga slis, se glasnejsi je ko das gasa...do nekje 5000obr, pol ga preglasi auspuh... najhprej sm mislu da ko se bo ogrel da se ge na bo slisal... ampak se ga skos pa mal cvikam da ne bo kdaj ksnga ventila kam posesal hehe
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Če samo žvižga pol sigurno ni tale šponar. Šponar ali ventil dela tk tk tk, recimo podobno kot šoba za vbrizg bencina, ki se sliši pri kakšnem bmw-ju. Bolj bo kak ležaj, zobnik, vodilo... Kaj je pa kej pooblaščeni mehanik povedal?
JMatic Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Če samo žvižga pol sigurno ni tale šponar. Šponar ali ventil dela tk tk tk, recimo podobno kot šoba za vbrizg bencina, ki se sliši pri kakšnem bmw-ju. Bolj bo kak ležaj, zobnik, vodilo... Kaj je pa kej pooblaščeni mehanik povedal? Čarman pravi da je šponar...ce se prav spomnim..ker takrat ko sm to tja pelal še niti nism vedu da kšn šponar obstaja :unsure:
sjeng Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Lahk kdo napiše kej od modela 06, kak je kaj motorin (če je mel šanso primerjat z 07 ninjakom bom pa še bolj vesel)?
Erik Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 kolega ima R6 letnik 04 in mu kr dostkrat pokadi iz izpuha (olja pa nič ne spije) in kr dostkrat tudi poka....a je to kaj narobe?
JMatic Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 men je to delal ko sem meu razštelane fergazarje. zdj za 04 pa ne vem a jih ma al ne
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Ka ma odprt izpuh, namreč jaz ga imam in mi kar fejst poka, sam da bi mi pa kadila pa nisem opazil in olja ne pije!
Erik Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 (popravljeno) Ka ma odprt izpuh, namreč jaz ga imam in mi kar fejst poka, sam da bi mi pa kadila pa nisem opazil in olja ne pije! wingsa ima...namreč ko ga je kupil ni nič pokalo ali kaj kadilo...pa prej je bil motor bolj lepo vožen, zdaj pa kr dostkrat blokado vidi Popravljeno Oktober 29, 2007. Popravil Erik
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 wingsa ima...namreč ko ga je kupil ni nič pokalo ali kaj kadilo...pa prej je bil motor bolj lepo vožen, zdaj pa kr dostkrat blokado vidi Moj je vožen po pisti 40000Km, pa je vse ok! Mogoče se pa zaradi volne kadi, ko je visoka temperatura, upam pa da je nivo hladilne tekočine ok!
JMatic Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 a bi regler pa alternator od 2002 sla na 2000 letnik ? ker motor je prakticno isti ne ?
norc 16 Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 mogoče bedno vprašanje za nekoga ampak mene zanima r6ka letnik 2003 kakšne gume so imele ko so bile pripeljane iz trgovine firma in model. ter kaj že moreš pogledat da ugotoviš kerega leta je bila narejena pnevmatika
Kaki Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 kolega ima R6 letnik 04 in mu kr dostkrat pokadi iz izpuha (olja pa nič ne spije) in kr dostkrat tudi poka....a je to kaj narobe? Tkrat, k ti pokadi, ti tudi za vzorček oljčka mimo udari-ga pokuri...je pa to lahko tako malo, da se ti na okencu ne vidi nobene razlike... (tud men se to doigodi pri visokih vrtljajih, pa mi v 6kkm, kolikor je od servisa, pa do servisa olja na "oko" nič ne popije)
JMatic Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 no, jet se kr kupujm regler...pa sm najdu na avtoneetu enga k prodaja thundercatko letnik 98, po delih...a kdo ve a bi ta regler pasou na mojo letnik 2000? al pa mogoce kje so kasne specifikacije na netu da bi pogledou, ker niti ne vem kako pogledat ce pase :)
Erik Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 mogoče bedno vprašanje za nekoga ampak mene zanima r6ka letnik 2003 kakšne gume so imele ko so bile pripeljane iz trgovine firma in model. ter kaj že moreš pogledat da ugotoviš kerega leta je bila narejena pnevmatika mislim da so imele serijsko Michelin pilot sport.....za letnico pa morš pogledat DOT (npr. DOT 2904-narejena 29 teden leta 2004)
sandokan6 Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 r6ka letnik 2003 kakšne gume so imele ko so bile pripeljane iz trgovine firma in model. Različne.
DGUZELJ Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Zdravo! Mene pa zanima kaj kj mente o r6 2008, kajti sam jo nameravam kupit. Do sedaj sm mel hondo nsr 125 in sm bil z njo kr zadovoljen, sam je ratala zlo zlo prešvoh in se zdj odločam za nov motor. A menite da je to prevelka razlika iz 125 it na 600ccm it, kajti menim da sm si nabral kr neki izkušenm z 125ccm motorjem sam z r6 se pa še nikol nism peljal tko da si niti ne predstavlam kakšna je razlika v moči!
k0ci Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 razlika v moči je ogromna, kot bi šel iz tomosovega flexerja (25km/h) na nsr-ko ko sem se sam prvič peljal z kolegovo 600-tko, sem prišel kvečjemu do 7k rpm, ker me je začelo dobesedno trgati z balance...saj mogoče se bo kdo zdaj smejal, ampak nisem bil navajen da se je treba tako držat balance, se pa to po praih furcah navadiš, samo prvič pazi kaj delaš z ročico gasa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se