Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

Se prav da je razlika komadna. K kdaj me je kr mal strah da ne bom znov spelat, k bom dal praveč gasa al pa premal k se bom bavu da me nav km vrgl :headbang: Kva pa drgač glede tanove r6 kj mislite, a kdo kj ve kašna je povprečna poraba ob normalni vožni, pa sj yamahe drgač ne delajo problemov ane?

Objavljeno

motor je luksuz, in pri takem še posebej (cestnem) na porabo nikakor ne smeš gledat, čist informativno pa mislim da tam od 6l pa gor pije, odvisno od tvoje roke, sam sem naredil tudi že 250km z 14 litri, pa se je komaj začela rezerva praznit

lej noben od novejših japoncev ne dela nekih problemov, samo pač se moraš držati rednih servisov in splošnega pravila ogrevanja motorja pred vožnjo

aja glede speljevanja tu sploh ni problema, imaš 2k rpm čist dovolj za normalno speljevanje, sej pač se vsedeš gor in probavaš kako grabi sklopka in potem se to navadiš v par minutah, je pa veliko lažje speljat kot z 2T 125-ko, če si to mislil, ker skoraj ni šans da ti crkne, razen če si res anti talent

Objavljeno
Zdravo! Mene pa zanima kaj kj mente o r6 2008, kajti sam jo nameravam kupit. Do sedaj sm mel hondo nsr 125 in sm bil z njo kr zadovoljen, sam je ratala zlo zlo prešvoh in se zdj odločam za nov motor. A menite da je to prevelka razlika iz 125 it na 600ccm it, kajti menim da sm si nabral kr neki izkušenm z 125ccm motorjem sam z r6 se pa še nikol nism peljal tko da si niti ne predstavlam kakšna je razlika v moči!

kwa je guzi a kr R6ko gledas :)

zakon motorcic drgac...jest sm su drgac iz mitota (bivsi mitofreak sm drgac :) ), na napedenano r6ko...pa ni blo neke sile, saj pamet mors met na zacetku, pol pa ni panike. edin mal lazji jo je prelagat v ovinku :)))))

Objavljeno

Jest sm tudi imel NSR125-še zaprto, pa sem dobil za en krog CBR900RR, še uno tastaro. Pa to sm mislu da bom umrl. Do 9k rpm, pa sm raje šaltal, pa spet isto naprej vleče...

Razlika je velika torej.Ampak po nekaj km se boš navadil. Sam bat se ne smeš, pa ne smeš dajat gasa kjerkoli do konca, ker tudi R6 nima vsemogočnih zavor :D

Objavljeno
Jest sm tudi imel NSR125-še zaprto, pa sem dobil za en krog CBR900RR, še uno tastaro. Pa to sm mislu da bom umrl. Do 9k rpm, pa sm raje šaltal, pa spet isto naprej vleče...

Razlika je velika torej.Ampak po nekaj km se boš navadil. Sam bat se ne smeš, pa ne smeš dajat gasa kjerkoli do konca, ker tudi R6 nima vsemogočnih zavor :D

hahah troo trooo

Objavljeno

kaj hočete reči da ma slabše zavore kot motor (beri: manj "konjev" v zavorah kot v motorju oz. je pospešek do 100km/h manjši od pojemka v nasprotni smeri?)?

Objavljeno
kaj hočete reči da ma slabše zavore kot motor (beri: manj "konjev" v zavorah kot v motorju oz. je pospešek do 100km/h manjši od pojemka v nasprotni smeri?)?

Hočem reči da je lažje dati gas in se držati "za vse denarje" kot pa pravilno in 100% učinkovito zavirati. Sploh če vidiš da je mogoče prehitro blo do ovinka, ali je kak pesek kje, ali si primoran zavirati v ovinku. Ne pravim da ima slabe zavore. Pravim da začetnik mogoče nima občutka...

Pospeški so pa noooooora zadeva :P :worship:

Objavljeno

no no, nočem težit ampak napisal si da tudi R6 nima vsemogočnih zavor, zdaj pa o znanju zaviranja pri začetnikih razpredaš (kar z kakovsotjo zavor nima nikakršne zveze). tko da ne zavajaj ljudstva in lepo povej da ima več kot dovolj dobre zavore, samo uporabljat jih je treba znat ;) .

Objavljeno
no no, nočem težit ampak napisal si da tudi R6 nima vsemogočnih zavor, zdaj pa o znanju zaviranja pri začetnikih razpredaš (kar z kakovsotjo zavor nima nikakršne zveze).

Saj tudi kakovst zavor nima nič z 'vsemogočnostjo'... :rolleyes:

D.

Objavljeno
no no, nočem težit ampak napisal si da tudi R6 nima vsemogočnih zavor, zdaj pa o znanju zaviranja pri začetnikih razpredaš (kar z kakovsotjo zavor nima nikakršne zveze). tko da ne zavajaj ljudstva in lepo povej da ima več kot dovolj dobre zavore, samo uporabljat jih je treba znat ;) .

Pod vsemogočne zavore sem mislil to da si še večji kmet in stisneš ročico do konca in se ustaviš v 10m. OK? Nekaj NEMOGOČEGA. Pravim sam da je lažje tiščat gas, kot pa se uspešno ustavit :closedeyes:

In ja R6 ima zelooo dobre zavore, če si to hotel slišat ;)

Objavljeno

no no, ni treba bit zdaj užaljen. pravim samo da je bilo napisano dvoumno, to je vse. če bi takoj napisal da ima zelo dobre zavore, nebi bihče imel pomislekov. če pa folk pričakuje da se bo ustavil v 10m je pa njihov problem in nevem zakaj nekaj nemogočega sploh omenjati ;) .

Objavljeno
... če bi takoj napisal da ima zelo dobre zavore, nebi bihče imel pomislekov.

Nekako dvomim, da je novo R6 uncle Burek sploh že kdaj vozil.

Baba brala, baba pisala... :)

Objavljeno

Mislim da ni taki problem it z 125 na 600ccm jas sem 125 preskočil kupil yamaho xy600n naredil z njo okoli 1000km prodal pa kupil yamaho r1 :worship: pred tem sem mel crosere samo nikoli ni isto cesta pa šuma,gre samo prve mesce je treba previdno pa predvsem po pameti.meni je uspelo prvo sezono zlizat 2 zadnji gumi in eno sprednjo naredil sem pa okoli 9000km v 5mescih :whistle:

Objavljeno
Nekako dvomim, da je novo R6 uncle Burek sploh že kdaj vozil.

Baba brala, baba pisala... :)

Seveda nisem. Ampak vseeno ne dvomim da nima dobrih zavor.

Tako sem napisal, da ne bo kak novinec mislil da se ustaviš zelo hitro, kljub temu da imaš radialno vpete, take pa take zavore, pa ogromne diske, ki imajo notr mikroneki da boljš prime(BTW sarkazm je tle ON). Pravim da pr takih glomaznih zmogljivostih imaš 200km/h notr v 3. brzini. To je lih ene 10sekund al kolk majo. In tako žverco tiščat do 150+ ni problem. Iz 150+ ustavt na 0 je pa večji problem...

Objavljeno

joj ste kekci...lih v vsako stvar se vam pa tut ni treba zapict noooo....

burek je napisal da mors bit pametn, ne pa divjat

Objavljeno

a kdo ve kok je tezko nastimat sponar za ketno za ventile?

mislm..a lahko to sam nardim a lahko ful zajebem?

ker ga bom mogu kmal menjat, ker mi gre na zivce to cviljenje :)))

Objavljeno
a kdo ve kok je tezko nastimat sponar za ketno za ventile?

mislm..a lahko to sam nardim a lahko ful zajebem?

ker ga bom mogu kmal menjat, ker mi gre na zivce to cviljenje :)))

Boš zamenjal ketnco, al sam našponal?

Moj bivši Gixxer je mel na strani mašine en šrauf za štimanje, če prav vem. Najdi si service manual, ti vse notr piše...

Objavljeno

nic od tega :)

zamenou bom sponar in/ali ketno

Objavljeno

Močno dvomim, da imaš probleme s šponarjem, še manj pa z verigo.

Drugače pa šponar lahko sam miže zamenjaš in upaš, da ti ne preskoči veriga ventilov ali pa premalo našponaš in še bolj ruži. :naughty:

Objavljeno
Močno dvomim, da imaš probleme s šponarjem, še manj pa z verigo.

Drugače pa šponar lahko sam miže zamenjaš in upaš, da ti ne preskoči veriga ventilov ali pa premalo našponaš in še bolj ruži. :naughty:

ne, sj problemov lih ni...samo cvili to :) je reku serviser da bi blo za menjat...ampak se neki casa ne. se ene par tisoc km.

haha tale upaš mi ne diši :)

Objavljeno

tak visok zvok, ko motor teče, škriplje u glavnem, tko kokr da bi en mocn tanek piš vetra skos eno lukno pihou. to se nekak stopnjuje do 6000rpm, pol se ne slis vec.

Objavljeno

sj ketna nikamor ne ropota, samo škriplje šponar

Objavljeno
tak visok zvok, ko motor teče, škriplje u glavnem, tko kokr da bi en mocn tanek piš vetra skos eno lukno pihou. to se nekak stopnjuje do 6000rpm, pol se ne slis vec.

cvil ponavad kakšen ležaj :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!