Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

Ewo obljubljene slikce:

Desna kontrolna stran k je še nedotaknenabiggrin.gif

post-16610-125421089047_thumb.jpg

Pa leva k je bla mal popraskana:

post-16610-125421084862_thumb.jpg

Če pogledaš motor kot celoto izgleda kot novcool.gif

post-16610-125421098708_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

no ja...sej nerad kompliciram, samo desna nalepka ki ti jo je naredil ni prav do milimetra (kot si prej zapisal) enaka originalni...za primerjavo glej to sliko:

5_530.jpg

črna črta ki gre od r proti začetku motorja je tu bolj odmaknjena kot pri tebi, med R in 6 je pri tvoji nalepki razmak, original ga ni, potem tudi linije se malo krešejo, predvsem tiste od 6-ke desno na sliki, kjer se končuje tista črna črta. Pri tebi gre ta črna črta v špico šele za 6-ko, original pa že nad 6-ko. Tako da prav identična ni. 3/4 originalne cene za tako nelepko je že kar vprašanje če bi dal...vsaj jaz.

Drugače pa motorček lep zgleda :)

LP, Peter

Popravljeno . Popravil axilon
Objavljeno

hehe pa stavek si začel z Nerad kompliciram :D

Objavljeno

Morda kakšn ebay, če je kej cenej drugače pa pojdi do uradnega prodajalca pa bo on pogledov v tisto njihovo bazo podatkov, ker ma usak del motorja svojo serijsko številko in lahko izbereš vsako nalepko posebej al pa komplet.

Ampak originalne nalepke še nikol nise ble pocen zato ti js svetujem, da kontaktiraš Cvetota (Litija) Tel:041482570 ti naredi nalepke do milimetra enake originalnim za 3/4 cene. Pa tud plastike restavrira če so popraskanesmile.gif

Bom poslikov mojo nalepko k mi jo je naredu.trance_29_photo.gif

...počasi napredujem.

Sem pa zelo hvaležen za vsako pomoč, pa čeprav se imam zaenkrat zahvaliti samo uporaniku "GoUpC"

nekako sem bil prepričan da nisem prvi, ki sem podrsal motor in da ste že mnogi "nažalost" imeli podoben primer.

Počakam teden dni da vidim kaj mi bodo mojstri zrihtal in če bom zadovoljen, bom z veseljem pomagal novim potrebnim nasvetov.

Hvala vsem

Objavljeno

hehe pa stavek si začel z Nerad kompliciram :D

sej vem de je kontraverzno :)...samo vseeno rajš dam 100€ za original nalepko pa je identična kot pa 75€ za nalepko, ki ji je podobna.

Sicer pa, kukr komu paše :D

Objavljeno

Pozdravljeni,

mene pa zanima, če bi se dalo kako kej predelat katalizator pri yamahi r6?sicer je na motorju zadni lonec akrapovič, vendar še je zvok zelo zelo zadušen.hvala za nasvete že vnaprej in lep pozdrav.

Lahko se odstrani katalizator, vendar za ta dušilec na koncu bo definitivno preveč, saj bo direkt brez kake zadušitve.

Objavljeno

...počasi napredujem.

Sem pa zelo hvaležen za vsako pomoč, pa čeprav se imam zaenkrat zahvaliti samo uporaniku "GoUpC"

nekako sem bil prepričan da nisem prvi, ki sem podrsal motor in da ste že mnogi "nažalost" imeli podoben primer.

Počakam teden dni da vidim kaj mi bodo mojstri zrihtal in če bom zadovoljen, bom z veseljem pomagal novim potrebnim nasvetov.

Hvala vsem

Z veseljem pomagam, če znam, ampak se mi zdi da je ta forum zmeraj bol za nabijanje kot pa za reševanje konkretnih problemov.

sej vem de je kontraverzno smile.gif...samo vseeno rajš dam 100€ za original nalepko pa je identična kot pa 75€ za nalepko, ki ji je podobna.

Sicer pa, kukr komu paše biggrin.gif

Sigurno dam tud js rajš mal več za original kot pa da skoparm pr tem. Tak Gorenc pa tud nismtongue.gif Sam js sm napisov, da je cena za 3/4 originalne cene seprav v tem primeru 25€. Pr tem se pa že zamislm kaj se bol splača sploh ker mam bol omejen proračun glede na to da sm še študentsmile.gif

  • Všeč mi je 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdavljeni,

zanima me, če ima kdo za prodat original katlaizator za yamaho r6, letnik 06-07??lp alen

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozna kdo mogoče tale motor, kaj se je z njim dogajalo, lahko tudi na pm. klik

vožen na grobniku vsaj po gumah in opremi sodeč trance_25_naughty.gif drugače pa zanimiva cena rolleyes.gif

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

živjo zanima me koliko pride stabilzator krmila z nosilcem, za yamaho r6 letnik 2006,lahko tudi samo nosilec ali pa če ma gdo doma kakšno sliko pa da bi ga potem naredil

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ker je zimski čas idealen za obnovo naših konjičkov, trenutno iščem undertail (tisto plato k je štrom gor pa tablica) za 99-02 letnik, lahko je tudi poškodovana. Če kdo ve za kako bom zelo hvaležna za info.

Pa še eno vprašanje, se ravno spravljam obnovit vilce, kaj za eno olje dajete noter? V servisnem priročniku piše suspension oil 01 or equivalent. Mal sem po netu brskala, folk v USA dost daje KYB 01 noter. Kaj pa pri nas, Yamalube? Rabim pa večinoma za po cesti, občasno Marof.

Objavljeno

tudi jaz že lep čas iščem original zadnji nosilec za tablico s smerokazi vred za letnik 03 - 05, pa nikjer ni vraga rabljenega za dobit :ninja: . Če kdo ve za kakega..

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo.

Jst mam pa eno vprašanje, in seicer me zanima, če bi na blok motorja z 90 KM dal glavo od motorja z 120 KM,

obe mašini mata iste specifikacije (kubikaža, premer batov,.....), zdj pa mene zanima, a bi potem jst še zmer dubu vn 120 KM

al bi jih blo kej manj???

Hvala.

Objavljeno (popravljeno)

Gre za isti motor?

Vrjetno če je r6, nima nobena serijska 90 konjev ampak more bit na nek način zablokirana, sigurno ne z glavo. Pa za rabljeno bi bilo že čudno če je ni prejšni lastnik odblokiral.

Da bi glava pasala bi moral bit tud bat enake oblike, hod bata isti, isti celinder, pridobiš lahko pa samo če so ventili večji ali če je bila glava "portana", pa še to gre za nekaj konjev. Tko da pomojem moraš drugje iskat :)

(nisem pa noben strokovnjak, tako da za besedo me ne držat)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jst mam R6 ja, sam sm hotu dat gor mašino od FZ600 (sam blok motorja, glavo pa od R6), k naj bi mela isto mašino, se prav isti bati, hodi....

sam s to razliko da ma ta tam okol 90 konjev,

pa kokr je pol men to jasn je odvisn od glave, pa od ventilov odvisn kok ma na konc konjev???

Ne vem, vprašam.

Objavljeno

Elektroniko pa od?

Objavljeno

So še druge stvari ki vplivajo na moč, neki velik se ne spoznam na zadeve tako da ne bi rad preveč napisal.

Recimo tiste trobente(al kako se reče), po angleško velocity stacks, kjer se zrak usesa. Če so dalše da več moči na srednjih obratih, če so krajše pa na visokih(vrjetno ima tko r6) te bi moral od svoje vzet, pa (spet ne vem slovenskega izraza) "throttle bodies" imajo lahko večjo odprtino za več zraka, pa elektronika kot so že napisali, glava načeloma tudi, sam najbolje bi bilo obe pogledati, da ni oblika batov drugačna ali pa odmik glave od batov. Vrjetno je tudi zračni filter drug.

Lahko se pa lotiš, če so nosilci mašine isti na obeh motorjih, pa premontiraš najprej samo mašino, pa pelješ enmu na valje, da vidiš kolk bo vn plunila. Pa potem naprej.

Vrjetno bi bilo pametno stopit do kakega yamahinega mehanika pa se malo pogovorit, ti bo znal bol točno povedat, kot to ugibanje preko interneta.

Objavljeno

Jst mam R6 ja, sam sm hotu dat gor mašino od FZ600 (sam blok motorja, glavo pa od R6), k naj bi mela isto mašino, se prav isti bati, hodi....

sam s to razliko da ma ta tam okol 90 konjev,

pa kokr je pol men to jasn je odvisn od glave, pa od ventilov odvisn kok ma na konc konjev???

Ne vem, vprašam.

Ja velik je odvisno od glave-se pravi odmičnih gredi, velikosti ventilov, kompresije-velikosti in oblike izgorevalnega prostora itd. Če paše je med drugim odvisno tudi od zobnikov odmičnih gredi in posledično od verige (tisti v mašini mora bit enak temu od r6, če hočeš uporabit iste odmične). Poleg tega pa morajo biti tudi ojnice in prenosi dovolj močni čene bo hitro kaj ˝zluftalo˝. Mašina je lahko ista po obliki, vendar pa ni nujno, da je vsebina ista. Poskusi pogledat po kakih tujih forumih, če je kdo že naredil kaj podobnega.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Eno malce "neumno" vprašanje; kje se nahaja akumulator pri R6 letnik 2004? Čez zimo je malce opešal in ima premalo moči za zagon agregata, tako da ga bo potrebno napolniti. Do sedaj se je še pri vsakem motorju, katerega sem imel nahajal pod sedežem, tu pa kakor sem na hitro pogledal, ni kaj veliko prostora.....v navodilih tudi nič ne piše o lokaciji akumulatorja, polovico motorja pa tudi nebi rad razkopal :blink:

Hvala in lp.

Popravljeno . Popravil Foggy
Objavljeno

Sicer ne vem kako ima R6 narejeno, predvidevam pa da je vseeno pod voznikovim sedežom...

Objavljeno

Sicer ne vem kako ima R6 narejeno, predvidevam pa da je vseeno pod voznikovim sedežom...

Brez skrbi, čisto lepo se da zraven prit. Samo snameš voznikov sedež, se da komot vzet akumulator ven. cca 5 min. delawink.gif

Objavljeno

Carmagedon ima prav...imam tudi jaz r6 letnik 04 in sem par dni nazaj filal akumulator :)

pri zadnjem delu voznikovega sedeža sta 2 vijaka,jih odšeravfaš in daš sedež dol in si pri akumulatorju...nimaš kaj falit...vse enostavo. :beer1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!