biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 lp, kupil sem yamaho yzf-r6 2006 letnik in bi jo rad malo spustil, ozadi mi je ratalo sem nastavil vzmet na najmanj zdaj me pa zanima a se da še kaj naprej spustit da bi bila še 1 cm nižja to da si vzmet zmehčal ne pomeni da si jo spustil, je pa posed večji ja..kar pa še zdaleč ni isto;) spredaj jo lahko spustiš v križih za 1 cm, zadaj pa ne bo šlo tako na izi.
potupljika Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 a to sem potem samo zmehčal motor ne pa spustil, kaj se pa da narediti da se spusti za 1 cm ali pa 1,5 ker ko imam škornje obute nemorem motorja porivati nazaj ko sedim na njem, sem prekratek
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 a to sem potem samo zmehčal motor ne pa spustil, kaj se pa da narediti da se spusti za 1 cm ali pa 1,5 ker ko imam škornje obute nemorem motorja porivati nazaj ko sedim na njem, sem prekratek to si samo zmehčal motor ja.. ja, če ga spredaj spustiš bo že bolje..bo pa tudi hitreje padel v ovinek.. sicer pa, kolikokrat pa porivaš motor v rikverc? ko to delaš stopiš iz motorja in opraviš
Piksna Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 to si samo zmehčal motor ja.. ja, če ga spredaj spustiš bo že bolje..bo pa tudi hitreje padel v ovinek.. sicer pa, kolikokrat pa porivaš motor v rikverc? ko to delaš stopiš iz motorja in opraviš Zadaj daš drug vezni kos (se ga da tudi kupiti), kako spredaj v križu je blo pa že rečeno...
Bremzer Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 a to sem potem samo zmehčal motor ne pa spustil, kaj se pa da narediti da se spusti za 1 cm ali pa 1,5 ker ko imam škornje obute nemorem motorja porivati nazaj ko sedim na njem, sem prekratek Motor porini nazaj in ga šele potem zajahaj! za 1 cm bi lahko tudi sedež znižal, ciklistiko in trdoto pa raje nesperminjaj!! Cartman, Tiger in roko 2 1
krava Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 spredaj jo lahko spustiš v križih za 1 cm, zadaj pa ne bo šlo tako na izi. Si že probal bilokeri mopet v križih spustit za 1cm??! :naughty:
lukabogo Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 spet nova tema... nekdo ne bo najbolj vesel.:evilgrin: eni ste pač preleni, da bi uporabili iskalnik, a ne:evilgrin:
biker77 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Si že probal bilokeri mopet v križih spustit za 1cm??! :naughty: ja, zakaj vprašaš? gsx750f in roko 1 1
krava Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 Kar tako... ...ker to ni način za 'nižanja' mopeda.
biker77 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 Kar tako... ...ker to ni način za 'nižanja' mopeda. ampak je kaj? pa ti napiši kako se ga zniža..
krava Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 nosilec sedeža... če pa se že lotiš spuščanja pa verjetno nisi taki moron,da ne bi pozabil na dog bone 'biscuit' samo sredaj 1cm je extrem,da mu ni para...ampak saj to veš! roko 1
krava Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 to da si vzmet zmehčal ne pomeni da si jo spustil, je pa posed večji ja..kar pa še zdaleč ni isto;) spredaj jo lahko spustiš v križih za 1 cm, zadaj pa ne bo šlo tako na izi. torej teoretično gre zadaj bolj na izi :surrender: :music3: DAMI34 in roko 1 1
biker77 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 nosilec sedeža... če pa se že lotiš spuščanja pa verjetno nisi taki moron,da ne bi pozabil na dog bone 'biscuit' samo sredaj 1cm je extrem,da mu ni para...ampak saj to veš! ne vem no, tuna je šla spredaj za 1 cm dol, MM za 7 mm, gsxr za 1 cm, cb 1300 za 12mm celo.. vsak moped spustim spredaj dol ker mi je potem boljši za vozit. in nekaj tudi na "višini sedeža" že pridobiš.. za zadaj pa so mi tisti sistemi "bone" zelo sumljivi..mislim da ti za 2 cm znižajo moped..to pa ni ekstrem???
krava Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 ok no,jaz sem tudi že samo spredaj rukno -3cm pelje se že pelje,ampak...nadaljna debata bo verjetno odveč torej naj se spušča enakomerno,spredaj/zadaj...če še ga hočeš gonit na nož brez kakega večjega rizika zadaj pa imaš možnosti nešteto in ne samo 2 cm dol,ampak tudi obratno...ampak saj to verjetno veš! :grim :beer1:
danci1973 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 za zadaj pa so mi tisti sistemi "bone" zelo sumljivi..mislim da ti za 2 cm znižajo moped..to pa ni ekstrem??? Zakaj sumljivi? Koliko znižajo moped, pa je odvisno od njihove dolžine - lahko tudi samo za 5 mm, lahko pa tudi za 5 cm. Lahko pa ga tudi zvišajo... Verjetno pa je za zadaj še boljše vzet kak 'pameten' blažilec, ki ima nastavljivo višino (Öhlins, Wilbers, ...). D.
biker77 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 Zakaj sumljivi? Koliko znižajo moped, pa je odvisno od njihove dolžine - lahko tudi samo za 5 mm, lahko pa tudi za 5 cm. Lahko pa ga tudi zvišajo... Verjetno pa je za zadaj še boljše vzet kak 'pameten' blažilec, ki ima nastavljivo višino (Öhlins, Wilbers, ...). D. glih zaradi tega ker ne veš kdo jih dela.. kot si napisal.."pameten" blažilec je boljša rešitev.. sicer pa.. kako lahko kupiš moped ki ti je tolk prevelk? sej pa se za vsako metlo najde štil al kaj? Cufa in roko 1 1
krava Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 kako lahko kupiš moped ki ti je tolk prevelk? :grim sam' manjšega mopeda kot je pa ta,skorajda ni!
Irencko Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 to se pa strinjam, je r6 kr med najnižjimi
Jure Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 Ubistvu je kar se tiče višine sedeža med najvišjimi No, 2006 je z 820mm malce nižji, kot novejši model, ampak tudi to ni tako nizko. Če vzamemo za primerjavo 2010 letnike ima Ninja 815mm, Gixxer 810mm, CBR 820mm, R6 pa kar 851mm Medtem ko imajo vsi nakedi skoraj vedno pod 800 - Kawasaki Er6 780, Fazer 795, XJ6 785, itd.. Ni pa vse odvisno od same višine, zelo veliko je odvisno tudi od širine in oblike sedeža, saj se zaradi tega lahko manjša oseba na malce višjem motorju počuti bolje, kot na nekem nizkem, s širokim nerodno oblikovanim sedežem.
danci1973 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 glih zaradi tega ker ne veš kdo jih dela.. A je važno, kdo jih dela? Pač Lucas, Mizu, Team Metisse, ... Ali pa kak lokalni šlosar oz. še bolje CNC mojster - to bi verjetno bila še najcenejša varianta. Z malo truda si lahko vsak izračuna, koliko je potrebno podaljšati (skrajšati) te veznike, da se rit zniža (zviša) za X mm. kot si napisal.."pameten" blažilec je boljša rešitev.. In tudi 10x dražja. kako lahko kupiš moped ki ti je tolk prevelk? sej pa se za vsako metlo najde štil al kaj? Moped pač v večini primerov ni racionalen nakup in malenkosti (kot npr. previsok sedež ipd.) niso pomembne oz. se rešujejo kasneje na drugačne načine. D. cvetkamarjetka 1
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 to se pa strinjam, je r6 kr med najnižjimi od letnika 2006 dalje med SS 600 niti slučajno. daleč najnižji je Suzuki (obe nogi skora popolnoma natleh), Honda in Kawasaki tam tam (malo več kot prsti na obeh straneh) in krepko najvišja Yamaha (obe nogi na tleh hkrati misija nemogoče) stestirano pri 1.63m Drugače pa je moja stara yamahca spredaj spuščena 0.5 cm (bolj zaradi vožnje same kot višine), zic sem pa stanjšala za 2 cm in je čisto ok, da nekako capljam po prstih. Tisto z oddegni vse fedre, da se bo motor bolj posedel je šlo prvih nekaj mesecev, ko je šel pa tempo gor, je pa vse nekaj opletalo, tako da smo prestavili nazaj na serijsko, in od takrat dalje raje stopim z motorja in ga obrnem na peš, kot da ciklistika ne špila. cvetkamarjetka 1
miran10 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 No prosim pa mi razložite kaj pomeni 1 cm spuščamja motorja spredaj. Hvala za prijaznost
MihaJ Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 No prosim pa mi razložite kaj pomeni 1 cm spuščamja motorja spredaj. Hvala za prijaznost Skrajša se predtek in spremeni se efektivni kot vilic, skrajša se medosna razdalja(malenkostno, sicer). Motor sicer precej bolje zavija, a ni tako stabilen v ovinkih pri velikih hitrostih recimo. Prednja guma ti lahko podrsa ob vodilni rob plastik, če gre za SS motor. Poleg tega sedaj preveč teže obremenjuje sprednje kolo, kar pomeni, da se ob močnem zaviranju zadnje kolo precej hitreje razbremeni in začne opletati. To se deloma da rešit z prenastavitvijo dušenja v kompresiji spredaj, isto pa ni nikoli. gsx750f 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se