Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

Prejšnja R6 je mela 120 (ne 115) KM na gredi pri nadtlaku (kao ram-air sistem), merjeno brez tega pa 111, kar je še vedno največ u 600 ccm razredu!

Sej dobr veš, da nikol ne dajo uradnih podatkov v specifikacijah o moči, merjeni na zadnjem kolesu! :?

Kok je bla pa strupena, pa vejo u razredu Supersport..... Pa tut dve let zapored je bla u Ameriki motor leta u svojem rangu. 8)

Objavljeno
Prejšnja R6 je mela 120 (ne 115) KM na gredi pri nadtlaku (kao ram-air sistem), merjeno brez tega pa 111, kar je še vedno največ u 600 ccm razredu!

Sej dobr veš, da nikol ne dajo uradnih podatkov v specifikacijah o moči, merjeni na zadnjem kolesu!

Kok je bla pa strupena, pa vejo u razredu Supersport..... Pa tut dve let zapored je bla u Ameriki motor leta u svojem rangu.

... ja dokler ni prišel suzuki gsxr 600 (skozi celotno območje vrtljajev večja moč) :lol: ... ah razlike minimalne. 5 HP +/- al pa suh in špehnat biker je isto... :lol:

Lp, Onim

Objavljeno
Prejšnja R6 je mela 120 (ne 115) KM na gredi pri nadtlaku (kao ram-air sistem), merjeno brez tega pa 111, kar je še vedno največ u 600 ccm razredu!

Sej dobr veš, da nikol ne dajo uradnih podatkov v specifikacijah o moči, merjeni na zadnjem kolesu! :?

Ja to se opravičujem. Najprej sem pisal enim o svojem avtu na enem drugem forumu, pol se mi je spet izpisalo izpod prstov 115. Se opravičujem. Oziroma petek 13. je kriv. Kakorkoli že, nevem v kateri reviji sem zasledil, ampak mislim, da je bil en starejši Motorrad, kjer je bilo na valju testirano, koliko konjev imajo na zadnjem kolesu in je zmagal Ninja ZX6R. Tista z eno lučjo spredaj (pred to z dvema). Tistega leta motor mogoče še ni bil tako dovršen, saj se spomnim negativnih kritik, ki so jih napisali na račun nekaterih motociklov (v zvezi s slabimi prenosi moči na zadnjo kolo). Ninja je imela 108KM (spet moja pomota prej), ostali pa so bili za njo. Sedaj pa imam čisto sveže podatke iz leta 2002, kjer so naredili vzporedni test Honde CBR 600 F, Kawasakija ZX-6R Ninje, Suzukija GSX-R 600, Triumpha TT 600 in Yamahe YZF-R6. Bom probal nardit eno malo razpredelnico.

Kawasaki Ninja (113KM) ima realnih 111KM

Yamaha R6 (120KM) ima realnih 110KM

Suzuki GSX-R 600 (116KM) ima realnih 108KM

Honda CBR 600 (109KM) ima realnega 101KM

Triumph TT 600 (109KM) ima realne 103KM

In še lestvica zmagovalcev:

1. Honda CBR 600 F (657 točk)

2. Kawasaki Ninja ZX-6R (651 točk)

3. Suzuki GSX-R 600 (636 točk)

4. Yamaha R6 (613 točk)

5. Triumph TT 600 (604 točke)

Okej, kaj je bla že tema pogovora? :D

Objavljeno

Ja, sej sem yst tut bral različne teste, kjer se dejansko razlikujejo podatki, da ne omenjam tega, kako se različno ocenjuje motocikle....

Ni mi jasno kakšni kriteriji veljajo pri različnih revijah, nekje delajo primerjavo 600-takov, kjer največ točk pobere Yamaha, nekje drugje Honda (najbrž zato, ker je najbolj vsestranska), spet drugje Suza (Onim, nima največ konjev, glej zgoraj :D )

Sej za R6 so dejali, da ima 116 KM, z nadtlakom +4...

Je pa tko, da hiše sproti dodelujejo svoje stroje, in praviloma je kao najboljši tisti, ki je najmlajši, ne vržejo vsi svojih modelov istočasno na trg :(

Pač tko je, usake oči majo svojga malarja, zdej čakam direktno primerjavo (vizualno) na INTERMOT-u! Can't wait.... :D :D :D

Objavljeno

Ja stemi testi v revijah je tako, v vsaki reviji imajo drugačne kriterije.

V reviji PS (das sport-motorrad magazin) Mai,2002, so delali test 600-tk.

V tem testu je zmagal:

1. Kawasaki ZX-6R 636

2. Suzuki GSX-R 600

3. Yamaha R6

4. Honda CBR600F Sport

5. Triumph TT600

Moč motorja pa so izmerili na ročični gredi in na zadnjem kolesu (v zadnji prestavi):

-ZX-6R:tovarniška moč (113KM), ročična gred (112KM), na kolesu (105KM);

-GSX-R600:tov.moč (116KM), roč.gred (109KM), na kolesu (101KM);

-R6:tov.moč (120KM), roč.gred (110KM), na kolesu (102KM);

-CBR600FS:tov.moč (109KM), roč.gred (104KM), na kolesu (98KM);

-TT600:tov.moč (108KM), roč.gred (104KM), na kolesu (97KM);

Kot je videti so najbolj pretiravali pri Yamahi, od tovarniških konjev je dejanskih na kolesu 18KM manj.

Ocenjevali pa so tako športo vožnjo kot vsakodnevno vožnjo. V glavnem prve tri motorje hvalijo na celi črti, edino R6 so omenjali da so bremze malo slabše kot pri ostalih dveh.

V bistu po moje nobeden od teh motorjev ni slab, vsi nudijo več kot lahko mi motoristi izkoristimo. Hehe, je pa fajn ko lahko rečeš moj motor pa ma 1XX konjev.

Temu testu verjamem,ker ZX-6R sigurno ponuja največ v svojem razredu.

Pa nova R6 mi je vseeno božansko lepa! :D

Objavljeno

No ,sej pravm, da so pri Yamahi dejali, da je moč 116 KM, da pa pridela še štiri konjičke pri nadtlaku....Mislm, da so u mejah normale pri pretiravanju :D

Strinjam pa se, da je božansko lepa R6-ica!!!!! :D 8)

Pa kakor sem opazil, je spet največ lovorik pobral najnovejši model iz peterice, torej Kawa...

Komej čakam najnovejše teste vseh letošnjih novitet, kar trije bojo čisto sveži (Kawa, Suza,Yama).... :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Objavljeno
Komej čakam najnovejše teste vseh letošnjih novitet, kar trije bojo čisto sveži (Kawa, Suza,Yama)....

A, Suzuki bo tud prenovil GSXR-ko????

Pol bodo štirje prenovljeni kawa,honda,yamaha!, suzuki??

Objavljeno

Mea culpa, mea maxima culpa! :oops:

Hotu sm napisat Honda, namest Suze...Za tega pa niserm nikjer zasledil novičke, razen, da bojo drobne izboljšave....Mogoče bo pa kakšno presenečenje :D

Objavljeno

Božansko lepa?

Po pravici povedano se mi zdi prav grda (sploh od spredaj, od strani bi rekel nič novega) in prav nič sexy. Japonarji pač niso ravno vrhunec dizajnerstva niti pri motorjih niti sicer. Podatkom o teži in moči pa tudi ni za verjet, po mojem bo imela na cesti z gorivom blizu 200 kg (če ne še kakšne čez), na zadnjem kolesu pa tudi težko kaj dosti več kot dobrih 100 konjev.(kar je oboje čisto dostojno, ampak precej odstopa od bombastičnih obljub)

MotoManiac

Objavljeno
Božansko lepa?

Po pravici povedano se mi zdi prav grda (sploh od spredaj, od strani bi rekel nič novega) in prav nič sexy. Japonarji pač niso ravno vrhunec dizajnerstva niti pri motorjih niti sicer. Podatkom o teži in moči pa tudi ni za verjet, po mojem bo imela na cesti z gorivom blizu 200 kg (če ne še kakšne čez), na zadnjem kolesu pa tudi težko kaj dosti več kot dobrih 100 konjev.(kar je oboje čisto dostojno, ampak precej odstopa od bombastičnih obljub)

Noja, mislim, da tut tvoja Aprilia ni vrhunec dizajnerskega švica. RSV je čist o običajno oblikovan kot večina japonskih d(i)rkalic. Meni so japonci čist všečni motorji. Sej ne rečem, da so italijanski grdi, čist ekvavilentni so japonskim. Osebno pa mi je Hayabusa lepši od vsakega italjana.

Objavljeno
Prejšnja R6 je mela 120 (ne 115) KM na gredi pri nadtlaku (kao ram-air sistem), merjeno brez tega pa 111, kar je še vedno največ u 600 ccm razredu!

Sej dobr veš, da nikol ne dajo uradnih podatkov v specifikacijah o moči, merjeni na zadnjem kolesu! :?

Kok je bla pa strupena, pa vejo u razredu Supersport..... Pa tut dve let zapored je bla u Ameriki motor leta u svojem rangu. 8)

no dej nehi pretiravat s to Yamaho. Če se prav spomnem je bil lani prvak v razredu supersport KAWASAKI, pa tudi na vseh road testih je Kawasaki pred Yamaho, pa vzames tisti nadtlak, ki je napisan na papirju al pa ne

Objavljeno

No, Japani pač niso tko dizajnerski narod k Italjani, mislm pa , da so se skoz čas dost približal kvalitativno evropejcem..

Se pa strinjam s Tomosakijem, da RSV tut ni ne vem kakšen vrhunec dizajna, prej povprečen dirkaški izdelek....

Za izredno lep motor je bil smatran Duce 916, ko so ga izdelali (poglej najnovejšo grdobijo 999), v današnjem času pa zame osebno MV Agusta F4...

Sploh pa sodeluje Yamaha z dizajnersko firmo, ki ni japonska.

Objavljeno

Ha, sem mislil, da bojo kakšne hujše reakcije na to kar sem napisal ob vsej hvali R6 v tem topicu, pa se še kar držite. Seveda se strinjam, da tudi moj Mille ni največji oblikovalski dosežek (ga nisem kupil, ker bi bil božansko lep, ampak se mi je zdelo, da je pač najboljša izbira za svoj denar in nisem razočaran), meni se zdi v tem razredu dokaj povprečen in ne izstopa ne v eno ne v drugo smer. (razen mogoče s svojim enormnim auspuhom). Meni sta še vedno najbolj všeč 998 in seveda Monster, okusi so pač različni.

Lp MotoManiac

Objavljeno
...v današnjem času pa zame osebno MV Agusta F4...

Ta motor je v osnovi malo popravljen in predelan 916 ...

Mene pa moti pri R6 in koneckoncev pri vseh 600ccm športnih motorjih to, da jih je potrebno gonit prek 8,9,10k RPM ... se mi zdi precej neuporabna reč za navadno cesto, saj človeka sili v divjanje ...

v bistvu ne vem zakaj ni "štantgas" kar na 10k RPM naštelan, saj je delovanje mašine pod temi obrati skoraj neuporabno ... :twisted: :wink:

Objavljeno

ravno zaradi tega nomam športnika. kar naprej ga je treba gnati v visoke vrtljaje potem pa leti ko strelica in komaj dihaš, če imaš čelado odprto.

Objavljeno

Ta motor je v osnovi malo popravljen in predelan 916 ...

Pa precej bolj dodelan dizajnersko, oziroma nadgrajen! Izredno lep stroj!

Samo R1 2002 je pa dobila nagrado za najboljši dizajn leta! Tok o japanskem buba-dizajnu! :D :D :D

Objavljeno

Morda kdo ve, če se je višina sedeža pri R6 kaj spreminjala oz. koliko je visok sedež pri letnikih 99-03?

Objavljeno

Letnik 2001: 820mm

Letnik 2002: 800mm

Za druge letnike nevem, malo pobrskaj po internetu!

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Avtor Sporočilo

AndY1

Član

Član od: sreda, 11.09.2002 10:18

Objav: 97

Kraj: Ljubljana

Objavljeno: 14 jan 2003 22:37 Zadeva: Akrapovič za R6 2003

--------------------------------------------------------------------------------

Fantje, poglejte tole lepotico. Pri Akrapoviču so naznanili, da so naredili izpuhe za R6ko.

Zdaj pa glejte in se čudite:

bikeside.jpg

fullback.jpg

bikeback.jpg

Nazaj na vrh

AntiC

Novinec

Član od: četrtek, 03.04.2003 13:55

Objav: 3

Kraj: Lj

Objavljeno: 04 apr 2003 14:18 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hehe tole lepotico bi si jst umislu...zdele mam glih rs125 k sm glih mal prej naredu izpit. Čez 2 leti jo bom pa že lahko vozu, glede cene je pa daleč najcenejši motor v tej kubaturi se mi zdi, med takimi kvalitetnimi motocikli. pa še noro lep je pa še ubijalski dobr auspuh P

_________________

Važn da je vlažn...

Nazaj na vrh

AndY1

Član

Član od: sreda, 11.09.2002 10:18

Objav: 97

Kraj: Ljubljana

Objavljeno: 04 apr 2003 15:46 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

No, jest jo imam od 11.aprila in je res lepa.

Jutri z Robycopom prideva v Ribno.

_________________

Tista, ki hitro da, dvakrat da

Nazaj na vrh

AntiC

Novinec

Član od: četrtek, 03.04.2003 13:55

Objav: 3

Kraj: Lj

Objavljeno: 04 apr 2003 17:22 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

prejšnega leta verjetn )

hehe

ej kok si pa str??

a si novo kupu??

si kej auspuh menjal??

ker me zanima primerjava med original in akrapovič

_________________

Važn da je vlažn...

Objavljeno

igralec

Član

Član od: četrtek, 18.07.2002 21:50

Objav: 438

Kraj: Ljubljana - Novo Polje

Objavljeno: 19 avg 2002 18:39 Zadeva: poraba pri Yamaha R6

--------------------------------------------------------------------------------

Kakšna je poraba? (sem iskat med starejšimi posti in nisem našel)...

_________________

Now 4 Sale

Nazaj na vrh

cyc

Moderator

Član od: nedelja, 02.12.2001 1:32

Objav: 1760

Kraj: Ljubljana

Objavljeno: 19 avg 2002 18:53 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Ce prav razumem ... ti bi imel dirkaski motor in te hkrati zanima, kaksna je poraba? Kaj pa ferrariji, kaksno porabo imajo?

Ce bi rad varceval z gorivom, bo kak er5 kar ok ...

_________________

Andraz, cyc

Nazaj na vrh

igralec

Član

Član od: četrtek, 18.07.2002 21:50

Objav: 438

Kraj: Ljubljana - Novo Polje

Objavljeno: 19 avg 2002 18:57 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hehe, še prej bi imel RS250 in me zanima, če ma R6 manjšo porabo al ma 15l

_________________

Now 4 Sale

Nazaj na vrh

sasl

Član

Član od: petek, 01.03.2002 20:01

Objav: 189

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 19 avg 2002 19:05 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Moja R1 v povprečju nima nikoli čez 10l, pa ga cel cajt turiram.Mislim ,da ima R6 še nižjo porabo.

Nazaj na vrh

Robycop

Uporabnik

Član od: sobota, 13.04.2002 22:32

Objav: 767

Kraj: Luwigana

Objavljeno: 19 avg 2002 19:24 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Evo, iz prve roke: med 5.4 litrov(relacija), do 7.1 litra v mestu....

Sprobano večkrat!!! Edino na kakšnem Grobniku še nisem meril.... Najbrž bi narasla na 9-10 l....

_________________

Tih bod, pa liž!!!

Nazaj na vrh

igralec

Član

Član od: četrtek, 18.07.2002 21:50

Objav: 438

Kraj: Ljubljana - Novo Polje

Objavljeno: 19 avg 2002 19:53 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

no to sem hotel slišati no ja, sam verjetno bom mogu met prej še RS250... me zakon omejuje

_________________

Now 4 Sale

Nazaj na vrh

Racing

Član

Član od: sreda, 25.04.2001 21:12

Objav: 367

Kraj: Kobarid

Objavljeno: 19 avg 2002 20:26 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

igralec je napisal:

no to sem hotel slišati no ja, sam verjetno bom mogu met prej še RS250... me zakon omejuje

? Kaj ni A-2 razred do 25kW, RS250 pa jih ima seveda vec??

_________________

-----------------------------------------------------------------------------

Dream Like you are going to live forever, and live like you are going to die tonight...

-----------------------------------------------------------------------------

Racing

Nazaj na vrh

igralec

Član

Član od: četrtek, 18.07.2002 21:50

Objav: 438

Kraj: Ljubljana - Novo Polje

Objavljeno: 19 avg 2002 21:03 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

sej blokirana RS250 originalna iz trgovine...

_________________

Now 4 Sale

Nazaj na vrh

Racing

Član

Član od: sreda, 25.04.2001 21:12

Objav: 367

Kraj: Kobarid

Objavljeno: 19 avg 2002 22:50 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

igralec je napisal:

sej blokirana RS250 originalna iz trgovine...

Aha nova "blokirana", no to pa seveda gre

_________________

-----------------------------------------------------------------------------

Dream Like you are going to live forever, and live like you are going to die tonight...

-----------------------------------------------------------------------------

Racing

Nazaj na vrh

igralec

Član

Član od: četrtek, 18.07.2002 21:50

Objav: 438

Kraj: Ljubljana - Novo Polje

Objavljeno: 19 avg 2002 23:08 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

v tem času so nove znižane na 1,25 mio, če se ne motim... upam da bo naslednje leto ob takem času tudi tako

_________________

Now 4 Sale

Objavljeno

Ok. Prej sem se malo zmotil :lol: , dobil sem jo 11. MARCA.

Do zdaj sem naredil 1090km, poraba je taka:

- cca. 5.1 l/100km s 95 oktanskim bencinom

- cca. 4.6 l/100km s 98 oktanskim bencinom

Zdaj že grem lahko do 9000RPM = 170km/h. Do 1000km sem lahko šel do 7000RPM = 130km/h.

Oceno vožnje motorja bi boljšo dal Robycop, ker ima veliko več izkušenj voženj z ostalimi motorji. Jaz sem bil trenutno na 7-letnem premoru z motorji in ja, moja Yamaha R6 2003 JE nova :D , rdeče barve.

Akrapoviča ne bom dajal gor zaradi homologacije. Če koga še kaj zanima, naj kar vpraša. Sicer pa jutri z Robycop-om prideva v Ribno, seveda vsak na svoji rdeči R6-ki.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Dragi moderator Ice, po potrebi lahko tole prestaviš kam drugam. I just had to write it down. I was very impressed yesterday by a lady ...

------------------------------------

Spoznal sem jo preko prijatelja, ki jo pozna že dolgo. Pravzaprav preko norega prijatelja, ki se je za nekaj časa odpravil po svetu, k neki drugi – tale pa je menda tudi rada osamljena, pa me je prosil, če ji lahko delam družbo. Seveda sem dedc, zato odgovor »ne« sploh ni bil med opcijami. Gospodično bomo pa ja zabavali, sem si rekel in posebej v ta namen oblekel svojo pražnjo obleko. Na glavo sem poveznil seveda svoje najboljše pokrivalo in celo svoje nežne roke obul v taboljš' rokavičke. Bil sem ves nagizdalinjen, upajoč, da ji bom všeč ter da bo pripravljena zadovoljiti vse moje potrebe, seveda s čimmanj bolečine.

Kot tak, kakršen sem opisan v zgornjih vrsticah, sem se pojavil tam, na spoznavnem srečanju nje in mene (kot takega). Bila je vsa sramežljiva, drobna in postavna, odeta v rdeče, belo in črno. Ker ni ravno najmlajša, ima še tiste lepe, klasične obline, ki so bile v modi pred nekaj leti, preden so začele prevladovati oštre poteze – take obline so mi všeč, zato sem bil še posebej nadut, ko se mi je nasmihala iz majhne, njene sobice. Prijatelj mi je že zaupal, kako jo lahko dobro nakurim in mi tudi povedal, kakšne so njene potrebe ter kaj si on predstavlja, da bom z njo počel. Seveda nič drastičnega, le uskladiti sva morala poglede nanjo. Ima jo namreč rad, zato jo zaupa le najboljšim prijateljem. Povedal mi je, kaj rada jé in pije, pa tudi, kako jo moram čuvati in varovati pred drugimi. Zaupa jo namreč samo meni, ker sem se očitno izkazal za primernega zadovoljevalca njenih potreb.

Tako mi je prijatelj, z nasmehom na ustnicah, – zagotovo je mislil na svoje potovanje po svetu –, še pomahal v slovo, ona pa pri vsem tem ceremonijalu ni rekla nič. Kar prijel sem jo, in sva šla novim, a zanjo – kot sem pozneje sam videl, že starim in večkrat doživetim – dogodivščinam naproti. A vendar ona kot taka namreč takega, kot sem jaz, še ni imela. Imela je že dva, moškega in žensko, verjetno tudi dva moška, a tako velikega enega moškega še ni čutila.

Najine prve minute so bile naravnost očarljive. Kadar sem jo nežno ogovoril, se je igraje odzvala, če sem jo le malce provociral, pa mi je kmalu vzela mojo bridko ostrino in dala vedeti, kako stvari stojijo – da bo z menoj sodelovala v vseh pogledih in me vsekakor popolnoma zadovoljila, a da naj jo odstiram počasi in z užitkom, da naj suvereno, kljub svojim bornim izkušnjam, odkrivam plasti njene senzibilnosti z občutkom. Da naj z občutkom dražim njene čute ter da naj je nikakor ne razjezim preveč, saj utegne dvigniti glavo in se razjeziti. No, nikakor me ni nasilno zavračala, prav nasprotno – odzivala se je na vsak moj impulz, ki sem ji ga poslal. Sprehodila sva se čez mesto, celo obiskala nek mestni park in se srečala z nekim pošastno robatim Italijanom. Tam sem jo malce nastavil soncu in na ogled radovednim očem, da vidim, ali bo tudi njih zanimala. Povedati moram, da ima tudi ona krasne velike in izrazne očice, lepo zaobljene, a nikakor ne preveč odprte. Med njimi pa tak droban, zašiljen, a obenem lepo zaobljen nosek, skozi katerega srka tako zelo potrebni zrak med zadovoljevanje mene, kot takega seveda.

Sklenila sva, da pojdeva na izlet, a se nisva dosti obotavljala glede izbire – želela si je vsega po malem: nekaj urbanih dogodivščin, nekaj počasnega meditiranja v naravi, morda kaj merjenja moči med samci, saj jo to vedno razburi in vzburi, pa tudi kaj klasičnega ovinkarskega zapeljevanja je hotela doživeti z menoj. To namreč rabi, saj jo je narava spočela prav s takim namenom. Da zadovolji, a ne direktno – raje po ovinkih in z občutkom. Čeprav sem o njej že bral, mi je vendarle šele ob doživetju njenega udejstvovanja postalo jasno, kakšna je.

Ko sva se potapljala v najin odnos, sem pronical vse globlje pod njeno krhko lupinico. Sesati sem začel njene sokove, vse bolj agresivno sem ji dajal vedeti, da potrebujem tudi nekaj bolj fizičnega, ne le spogledovanje na ulici ali nežnega prigovarjanja v stilu »ali bova šla, ali pa ne…«. Dogajanje je vse hitreje švigalo mimo naju, jaz pa sem od nje zahteval vse več, seveda v skladu s svojimi izkušnjami. Ni me zavračala, prav nasprotno. Ko je videla, kaj od nje želim, mi je blagohotno pomagala in me razumevajoče zapeljala še dlje, do naslednjega občutja na njeni lestvici ponujenih užitkov. Odveč je praviti, da sva se medtem že predajala intenzivnemu pettingu in da sem jo nežno, a odločno krotil v zapestjih, ona pa me je z vso strastjo grabila za zadnjico in s svojim čvrstim telesom na podlago prenašalo čisto vsak moj naval adrenalina, pomešanega s slo po njej in njeni predrzni ponudbi.

Njen repertoar se je izkazal za več kot zadovoljivega, saj sem se v svoji školjki, ki varuje moje misli, nasmihal sam sebi in si dajal vedeti, da sem resnično dober, če ne že najboljši, ter da končno krotim res divjo bejbo. Ampak ona, … Po nekaj direktnih impulzih z moje strani me je vabila, kot še nobena, naj jo podrem na kolena in naj skozi njo sprostim vso svojo moškost. Ker sem bolj omahljive sorte in mi vbrizg testosterona včasih ne deluje optimalno, me je ob primernem trenutku, ko se nisem znal odločiti, ali bi ji izpolnil željo ali ne ter kako naj se tega lotim, enostavno potegnila dol. V stegnih mi je dajala vedeti, da sva popolnoma usklajena in da zmore še več, da je idealna za takšne divje podvige. Strah me je že bilo, da naju bo odneslo, da bo zaneslo, da bova pozabila »paziti«, da nama bo morda guma spustila, a vsaj ta bojazen je bila odveč. Prijatelj jo je namreč že vnaprej dobro opremil, zato sem si na njej lahko privoščil res marsikaj – pa tudi tako je grajena, da je z lahkoto krotila vsako moje nasilje in ga izkoristila sebi v prid. Njeni boki so se podrejali mojemu nihajočemu ritmu, amplitude so bile odvisne od mojega tempa in od dolžine, ki sem ji jo blagohotno odmerjal, seveda v skladu z naravnimi danostmi, ki tega dne niso bile ravno skope... Vsak nihaj je bil točno določen in ravno prav oster, da mi je dovolila že ob izteku ter v začetku naslednjega največji možni užitek. Pritiskal sem na njene živčne končiče in jo tako občasno priganjal, občasno pa blažil njeno rohnenje ter jo pripravljal na nove divje dražljaje, ko se je spet drla kot najbolj potrebna...

Divjala sva in si domišljala, da sva eno, moje ožilje je določalo utripanje njenega srca, njeno pa je narekovalo delovanje mojega. Proti koncu najinega prvega večurnega odnosa se je od moje ogromne strasti drla »hočem še, daj mi«, jaz pa sem jo privijal in pribijal kot za stavo. Vmes sva postala lačna in se oskrbela s potrebnimi hranilnimi snovmi, malce sem jo pocrkljal, zaradi brutalnega divjanja pa sem ji iz lastnih očetovskih vzgibov izmeril še temperaturo in tlak :-) ter se tako prepričal, da zmore še eno rundo. Pa kaj je ne bi zmogla, saj je že izkušena in je zmogla že prave maratone. Ker mi je medtem zaspala v naročju, sem jo nežno prebudil in ji dal vedeti, da sem spet že skoraj na njej. Sklonil sem se nanjo, ga vtaknil v njeno špranjo, podrezal in jo tako hipoma pripravil na naslednji odnos. Medenico in stegna sem pritisnil tesno ob njene boke ter jo spet prignal do nenadnega izbruha najglobljih strasti, da je divje poplesavala njena zadnjica in sem jo moral prijeti res na trdo, a z občutkom in pripravljenostjo na njene najbolj divje ideje.

Dolgo sva bila tako združena, da sva oba že pozabila, kdaj in kje sva … No, ko sva se zvečer znašla v Novi Gorici, sva prisluhnila Goranovim ciganskim vižam. Jaz sem se zatopil v glasbo, a ves čas mi je ona rovarila v mislih – »greva še enkrat, greva nazaj po isti poti…«. Kaj sem hotel drugega, kot da jo ponovno zajaham ter ji dam, kar ji gre.

Res, krasna je tale Yamaha R6. Izkušena gospa, moram priznati. Lahko mlade fante veliko nauči. Obvlada tudi sado-mazo, itak pa je mojstrica senzualnega ter poznavalka mentalnega.

post-4-1083540083.jpg

Objavljeno

:notworthy: :OK: Sym kako dolgo si tole sestavljal? Predlagam eno kopijo v temo ljubezen :wub: .)

Objavljeno
:notworthy:  :OK:  Sym kako dolgo si tole sestavljal? Predlagam eno kopijo v temo ljubezen  :wub:  .)

pol urice. In v soboto cel dan na vožnji :)

PS: nisva šla na koleno, da ne bo kdo rekel, da se hvalim sem pač malce "umetniške svobode" zajel z veliko žlico ... samo ... zgolj povem lahko, da mi je motor spet sam od sebe povečal povprečno hitrost za cirka 15 %... in se je v ovinkih izkazal kot superca proti mojim dosedanjim vožnjam z različnimi mašinkami... pač, tudi do začetnika, kot sem jaz, je odpuščajoč in blagodejen ... le ročke ni treba kar takoj obračati do konca...

Objavljeno

tko mimogrede...cesa tako smesno preprostega za pelat pa še ne B) B) B) .....

morm pogledat ce sem mela slucajno avtopilota vkljucenega... :D ....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!