_Roba_ Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 like hebo scena Airsal-->njihove izdelke pa lahko srečamo tudi pod drugimi znanimi blagovnimi znamkami kot so Metrakit, Bidalot, Hebo in Doppler. Za 36k alu z enim batnim okol 13KM :) in si za rizjo Evotu in pred Corso(poje izkusnje) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 @psi_hunter: dobr to pol... @roba: amm sam a ni en problem da kao voda spusca? ket pa to spusca...al notranja al zunanja digtnga? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 V mojem primeru je bil problem ta da se desnilo ni dobro v utor vsedlo...in potem je glava tesnilo skup stisnilo in kompresija mi je tesnilo uniclo in mi je zacela voda ven sekat....Samo dobim zdaj nova tesnila vsa spet dat ga gre alu spet not pol pa spet gasaaaa :) :) :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MotoRossi Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 Airsal-->njihove izdelke pa lahko srečamo tudi pod drugimi znanimi blagovnimi znamkami kot so Metrakit, Bidalot, Hebo in Doppler. Za 36k alu z enim batnim okol 13KM :) in si za rizjo Evotu in pred Corso(poje izkusnje) :) Hehe, če boš pa hotu bit za EVOtom bo treba pa kupit kr MHR Team čene nebo nič :) Kolega ima corso na MCju pa zadega konkretno leti. Ima tut 17'5 frgazer, menjane primarne prenose (daljše), funkya, polinijev filter pa sma se dva pelala po števcu prek 130! To ti je pol ziher ene 110-115 pa sma bla dva. Ko je pa sam pa je reku da gre še kakšnih 5kmh več (sam števca že zmanjka pri 120...mislim oznak) ampak mi noče dat za pelat...pač tip še sam seb ne zaupa k se fura :) Jest sam bom kupil corso alpa mhr replico. obojna data približno isto konjev. vrjetno je gus vzdžljivejši...je pa mogoče mhr za kak odtenek boljša...ampak to je vse odvisno od prenosov, kuplunge, valčkov, jermenov in drugih pizdarij, za ktere se velik folka ne men, sam ful pripomorejo če se špilaš z njimi...jest nism mogu vrjetn ko je zarad enga bednega jermene motor šol 5kmh po števcu več...pa je jermen koštal jebenih 5 jrujev, tam daš pa za prenose 30k pa gre 10kmh...hehe :) sam v hrib gre tut boljše :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 amm naceloma je tko, aluminij vec zdrzi, boljse odvaja toploto, pa zahteva dobro hlajenje, slaba stran je pa, da se ga ne da brusit, s to razliko, da se gus da. amm a za corso pa mhr replica se ni treba gredi menjat? za mhr racing pa ze? al kako? k ce mas ze gred menjano pa to..useen ce das mhr racing gor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 (popravljeno) Hehe, če boš pa hotu bit za EVOtom bo treba pa kupit kr MHR Team čene nebo nič :) Ne ne rabim kupit tega :) Kolega ma vse v evo pa 23mm mikunija je mel gor pa sem mu bil za ritjo po titovi dol....Lahko zato ker je mel fergazer tak fejst rastelan al pa je airsal delal cudeze tisti dan....Sta pa oba cilindra iste mere 47,6 :OK: Jaz sem nad njim zlo navdusen pa ga vsakemu priporocam :OK: :) Popravljeno Oktober 15, 2003. Popravil _Roba_ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 amm naceloma je tko, aluminij vec zdrzi, boljse odvaja toploto, pa zahteva dobro hlajenje, slaba stran je pa, da se ga ne da brusit, s to razliko, da se gus da. amm a za corso pa mhr replica se ni treba gredi menjat? za mhr racing pa ze? al kako? k ce mas ze gred menjano pa to..useen ce das mhr racing gor motorno gred je priporocljivo menjat pri vsaki vecji predelavi, like iz 50ccm na 70ccm navadna gred bi naj teoreticno zdrzala 10000 rpm, sicer naj se nebi zlomila pri nekaj vec obratah, ce pa jih je res preeeevec te pa se zlomi drgac pa pri mhr replici in polini corsi je priporocljivo menjat gred, ker ze corsa ima mislim da 11500 obratov, mrh replice pa se malo nekaj vec :hmm: jas glih zaradi tega nisn upal kupit mhr replice, ki bi jo v italiji dobil za okrog 180 evrov, potem bi se kupo fergija namesto da sn kupo variomat, zal vec denarja ni blo za gred, in zaj kaj mam pac mam :) ce pa bo pac kdaj zelja po vec moci, pa bomo ze priredili cilinder na moc od polini corse :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 Ze ce das Airsala not je priporocli menjat gred ker se na 12-12,5 tudi suce :naughty: :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 aaa tako to.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 Ze ce das Airsala not je priporocli menjat gred ker se na 12-12,5 tudi suce :naughty: :naughty: ce sem prav zastopil, ma airsal T6 14 konjev.......kje je to pol proti evo70 19,5 konjev (minarelli, v primeru piaggota pa clo 21 konjev)..... pol je mel un tip hudo razstelanga evota..... jst sicer ne poznam airsala, sam konji govorijo svoje..... sploh pa stvar je taka da evo stane veliko + to da je bat za cca 5k km, pol drug bat, vsak bat pa kusta cca 15k SIT, kar pomeni da mas pri A,B,C,D, batih za 20k km 45k SIT stroškov, ob predpostavki, da dobis pri novem kitu A bat.......kajti lahko da ga tudi ne, ampak lohk tud ksnga C, kar pa pomeni da je kit potem za 10k km, pol ga pa lohk stan f....ker ga ne mores brusit, zaradi nikasil prevleke.... ok tole je bl off topic......k je gus 70....... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 aja pa btw evo se kao vrti na 13700, gre pa tud do okol 15k....... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 15, 2003 Deli Objavljeno Oktober 15, 2003 Sej zdaj ma dobro anstelanega jaz pa bom tudi dal nazaj Airsala pa grema spet na test :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 (popravljeno) pa ka vi frgazarjev ne stelate sami?? k js si na aprilii pa elektroniku cist sam vse stelam - ogreta masina, mal obcutka pa 10 minut dela... :blink: Popravljeno Oktober 16, 2003. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MotoRossi Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 Seveda jih štelamo sami (sm navajen iz tomosov :) ) ampak to da ga v 10min zrihtaš ni lih tko res. Na tvoji apriliji mogoč že..tlele so lohk pa jebeš cel dan pa še vedno ne bo ok...pol pa ugotoviš da maš valčke znucane pa je to problem.. lol :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 aja, js na masinah z avtomatskim menjalnikom al pa variatorjem tega se nisn delu... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 jst sm kr neki fergijev ze nastelal, in lohk recm, da sm za svojga na scootu porabu 8 ur in 2 tanka bencina....... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 Jaz pa en tank pa zivcov spil tolko da adijo :angry: Nic grem airsala nazja gor dat :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 men pa fotr to pomaga delat...sej ponavad sraubava celo poletje...je vsaj kej za delat :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 men pa fotr to pomaga delat...sej ponavad sraubava celo poletje...je vsaj kej za delat :D Jaz pa foter pa vsak za sebe delama on sraufa svoje pa si jih skup dela jaz pa svojega pol pa ko rabima oba isto orodje se derema ko bika not :) potem pa pride mama dol pa rece oba vaju bom ven vrgla :devil: :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bOnZy Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 Jaz pa foter pa vsak za sebe delama on sraufa svoje pa si jih skup dela jaz pa svojega pol pa ko rabima oba isto orodje se derema ko bika not :) potem pa pride mama dol pa rece oba vaju bom ven vrgla :devil: :) :lol1: :lol1: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 @roba, a fotra nc ne skrbi da nau mat k ksnmu drugmu sla, k se rajs motorjem posveca? :PPP joke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Oktober 16, 2003 Deli Objavljeno Oktober 16, 2003 Eh to tak samo med vikendi sraufa pa ko ni ki na poti :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zilko Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 Ej jst sm zdej še neki novga zvedu menda sploh ni treba gredi menjat če daš kit notr ker majo vsi skuterji blokado vrtljajev na 10000 obratov. Tulk pa serijska tud zdrži ne :hmm: Če bi pa šu menjat "cdi" (naj nekdo razloži kaj je to) pol bi pa motor dubu višje obrate pa bi blo treba gred menjat. Aja, pa na onih motorjih ko majo 10 mm sornik tam je pa treba gred menjat. Kulk pa kej pride ta cdi? Tak da jst sploh ne vem, kak lahko Polini na svoji strani ma navedeno za cilindre moč nad 10000 vrtljajev, zraven pa nikjer ne piše da je treba elektroniko še menjat da dobiš to moč? Aja pa še neki me zanima, Langus al pa PSI hunter vidva bota verjetno vedla, a so te moči ko so gorih na polini.com napisane za serijski motor+cilinder al je še zraven kaka predelava ker EVO 70 piše da ma 19,5 konjev pri 13.700 obratih, samo verjetno to more met še kak večji uplinjač zraven? Sprašujem pa zato ker ni nič napisano zraven :? No pa še neki, baje da je moč tud zlo odvisna od izpuha, zdej pa me zanima kteri so najboljši za Corso 70, Airsal T6 70 pa Malossi MHR Replica 70 :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 Ej jst sm zdej še neki novga zvedu menda sploh ni treba gredi menjat če daš kit notr ker majo vsi skuterji blokado vrtljajev na 10000 obratov. Tulk pa serijska tud zdrži ne :hmm: Če bi pa šu menjat "cdi" (naj nekdo razloži kaj je to) pol bi pa motor dubu višje obrate pa bi blo treba gred menjat. Aja, pa na onih motorjih ko majo 10 mm sornik tam je pa treba gred menjat. Kulk pa kej pride ta cdi? Tak da jst sploh ne vem, kak lahko Polini na svoji strani ma navedeno za cilindre moč nad 10000 vrtljajev, zraven pa nikjer ne piše da je treba elektroniko še menjat da dobiš to moč? Aja pa še neki me zanima, Langus al pa PSI hunter vidva bota verjetno vedla, a so te moči ko so gorih na polini.com napisane za serijski motor+cilinder al je še zraven kaka predelava ker EVO 70 piše da ma 19,5 konjev pri 13.700 obratih, samo verjetno to more met še kak večji uplinjač zraven? Sprašujem pa zato ker ni nič napisano zraven :? No pa še neki, baje da je moč tud zlo odvisna od izpuha, zdej pa me zanima kteri so najboljši za Corso 70, Airsal T6 70 pa Malossi MHR Replica 70 :hmm: vsi polinijevi podatki so za polno predelan motor...... aja pa se neki men se moj phantom vrti na 13k z orig. stromom.......pa na blajarci mam 10 sornik (sam ni orig.) blajarca.......hmmmmm.......ce bos dajal evo gor, al pa navito corso, pol ja, drgac pa ne......(vsaj moje misljenje ce hocs bl pocen skoz pridt) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 17, 2003 Deli Objavljeno Oktober 17, 2003 CDI... ...capacitator discharge ignition... ...pac vrsta vzigalnega sistema, kjer se kondenzator fila s stromom, ko pa pride do trenutka vziga, pa se kondenzator izprazne skozi vzigalno tuljavo, ki dvigne napetost do te mere, da nastane iskra. nacin, ki se danes pri motorjih na veliko uporablja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se