zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 rabs (ce bos kupovov polinija) 70 kit corsa tadouge zobnike športn auspuh (LeoVince ZX - pocen pa zlo dobr) fergazr 17,5 (19 je prevec in je samo za preseravanje in za tiste kjm dnar za bencin ni problem) variomat ---> ampk ni nujno variomat zamenjas ko ti na servisu pove da ga je boljše zamenjati, originalni bi ti pa sigurno zdrzov se kaksnih 5000-10000 kilometrov, odvisn od načina voznje! če mas vodno hlajenega ti bo šu po števcu 130km/h (prijatelj je imel tocno tako predelanega Piaggio NRG) airbox je pa original cist dobr, samo mal ga supcej pa bos mu za ene 5000km-7000km mir ;) Samo to ti zdaj ovinke sekaš mal a ne, ZX ni najbolj primeren za Corso a ne? Pa tud uplinjač se kr pozna če je večji ne? Pa s športnim variomatom naj bi mel boljše pospeške pa končno, vsaj tak piše na teh online straneh. Pa tud airbox naj bi mel blokado, ko jo je treba ven dat, drgač ti večji uplinjač nič ne nuca. Tak da se mi zdi da nisi najbolj utrofu tule .) Ker če bi naredu to kar ti predlagaš bi verjetn od tistih 15 konjev pol sam ene 10 ostal ne? To pa že pol ni več tak ugoden nakup. Kaj pa sklopka? Kakšne vzmeti rabim? Še kaka druga stvar da jo je treba dodat če se gre to spreminjat? Kulk so pa dize za uplinjač ko ga je treba štelat?
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 A je to to: LANGUS MOTO CENTER Ljubno 27 4244 PODNART Telefon: 04/533 15 16 Telefaks: 04/533 15 16 Ej Langus, a si ti sin od tega k ma ta center, lahk kej zrihtaš za mene :kva1: ja to je ta prodajalec, drgac pa Langus ni z njim nic v sorodu (kokr jest vem) za malossi replica alu je pa cena okol 40k (tako mi reku) alu mors najperj skrbno ogret na delovno temperaturo pol pa ni treba skrbet da bo kej riknu, pa tut gas do konca ne sme bit zmerj! Alu je treba merkat, da pa velik vec moci kot pa gus! Sam potem bi se rajši za Airsal T6 odloču, ko majo rezervne dele na lagerju, pa cena je nižja.
jrk0 Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 airsal t6 daljse zobnike min 17,5 dellorto tecnigas rs 70 variomat (ce zelis) sportni filter je dobro (enega iz spuzve) to bi prislo 150k sit naprimer... bi pa mel pomoje ene 10 konjev ziher na kolesu. pa prehitel vi stem vecina skuterjev, tudi predelanih. mislim, lol, kaksne ti ven meces bonzy:)) 12 konjev na kolesu in bi prehitel samo ljudi z leovincijem?:DD loooooooooool mormo se zavedat da je tistih 120kph+ realna hitrost;) ne pa po stevcu... po stevcu je to 130 ce ne vec:) in s takim skuterjem bi prehitel runnerja 125... jaz pojma nimam kolko mam konjev na speedfightu (enih 8,9 naprimer) pa sem runnerju 125 vozil za ritjo... pospeski so edini slabsi bli.
Zok Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 pjebi, dejte si za ta dnar raj motor kupit. .)
_Roba_ Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 filter: za ta dnar dobis ze sportn filter za avto!! zobniki: ni to mal velik?? sesalno koleno - za BTja je bil vcasih 1900 sit... :) Taki K&N ko ga ma matej pride 8k Moji zobniki si prisli 29k :blink: :cry: Pa sesalno koleno za 19mm bi me prislo 13k (linde)
_Roba_ Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Sam potem bi se rajši za Airsal T6 odloču, ko majo rezervne dele na lagerju, pa cena je nižja. Itaq :OK: :OK:
mihaa Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 airsal t6 daljse zobnike min 17,5 dellorto tecnigas rs 70 variomat (ce zelis) sportni filter je dobro (enega iz spuzve) to bi prislo 150k sit naprimer... bi pa mel pomoje ene 10 konjev ziher na kolesu. pa prehitel vi stem vecina skuterjev, tudi predelanih. mislim, lol, kaksne ti ven meces bonzy:)) 12 konjev na kolesu in bi prehitel samo ljudi z leovincijem?:DD loooooooooool mormo se zavedat da je tistih 120kph+ realna hitrost;) ne pa po stevcu... po stevcu je to 130 ce ne vec:) in s takim skuterjem bi prehitel runnerja 125... jaz pojma nimam kolko mam konjev na speedfightu (enih 8,9 naprimer) pa sem runnerju 125 vozil za ritjo... pospeski so edini slabsi bli. Ti z 8/9-imi konji prehitis Runnerja 125, ki ima 15 konjev? Hud si, ni kaj.
Zok Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Ti z 8/9-imi konji prehitis Runnerja 125, ki ima 15 konjev? Hud si, ni kaj. ...ce vozi zenska... :D
Jebediah Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 zakaj pa ne? fora je pač v tem, da bo jrk0tov skuter čutil posledice le-tega divjanja (ne mislim s tem nič slabega, če bi moj tok šel bi ga tut jz skoz gonu) runner 125, bo pa to vozil za malo malico :rolleyes:
mihaa Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Ma niti ze vozi zenska. Pomoje gre runner 125 v troje mimo :)
jrk0 Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 bli smo jaz, se en s speedfightom, en z runnerjem 125 pa v avtu so bli eni. jaz sem se dol sklonil, skuter je letel 108km/h po bicikl stevcu. (blo je malo vetrcka:>) oni z runnerjem mi ni mogel sledit ko bil gor, ko se je sklonil za sipico me je prehitel, pol sem pa v njegovem zavetrju bil in sma se peljala z enako hitostjo...btw, meni je kazalo 108 (kolesarski stevec), njemu pprblizno 120km/h. tolko da veste da tudi 125 runner laze stevec:) za nama je bil avto. moji pospeski so seevda slabsi! in NIKJER nisem rekel da sem ga prehitel. Proti vetru ga pa ne morem dohitet nikakor. ob brezvetrju sta mi 2 na runnerju komaj sledila, pospeski so bli pa enaki. navor pa je tu druga pesem:) runner ma precej vec navora in zato proti vetru in v hrib gre bolje, pa tudi konjev ma vec...
PSI_Hunter Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 OFF TOPIC......... :angry:
jrk0 Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 saj je on topic. jaz mam polini gus 70 (sport) noter in pravim kako mi dela... torej? brez razburjanja in brisanja, prosim :) torej, meni je polini gus vsec in dobro dela:D
bOnZy Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Samo to ti zdaj ovinke sekaš mal a ne, ZX ni najbolj primeren za Corso a ne? Pa tud uplinjač se kr pozna če je večji ne? Pa s športnim variomatom naj bi mel boljše pospeške pa končno, vsaj tak piše na teh online straneh. Pa tud airbox naj bi mel blokado, ko jo je treba ven dat, drgač ti večji uplinjač nič ne nuca. Tak da se mi zdi da nisi najbolj utrofu tule .) Ker če bi naredu to kar ti predlagaš bi verjetn od tistih 15 konjev pol sam ene 10 ostal ne? To pa že pol ni več tak ugoden nakup. Kaj pa sklopka? Kakšne vzmeti rabim? Še kaka druga stvar da jo je treba dodat če se gre to spreminjat? Kulk so pa dize za uplinjač ko ga je treba štelat? lej zarat mene ce iz svojega skuterja nardis dirkalca ce mas tok dnarja, samo jest ti pravm kuko z mn dnarja pridt do velke moci! dobro no 12konov sm mal su mem samo jrkO, ce mi jest mu tocn tako predelavo bi te 100% pajsnu z runnerco :P :P :P :OK: :yea2:
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 No če koga zanima za Polini gus 70 moč, sm našu zdej print iz dinamometra, je pa na scooter-attack.com , nemški jezik, pod PS-kurven (POLINI 70 SPORT+ Handmade S). Suprise, suprise: 6 konjev (z besedo: šest) :cry: To je merjeno na zračno hlajenem skuterju z originalnim 12 uplinjačem+Leovince Handmade S. Celo piše da daje Leovince Handmade S boljše rezultate kot Leovince ZX, tak da z ZX je moč še manjša. Ta moč (6 konjev) pa je dosežena pri 9000 obratih. No, polini.com navaja 9 konjev pri 10500 obratih, s tem da nikjer ne piše kak izpuh pa uplinjač je bil uporabljen. Bravo Polini. :BUA:
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 rabs (ce bos kupovov polinija) 70 kit corsa tadouge zobnike športn auspuh (LeoVince ZX - pocen pa zlo dobr) fergazr 17,5 (19 je prevec in je samo za preseravanje in za tiste kjm dnar za bencin ni problem) variomat ---> ampk ni nujno variomat zamenjas ko ti na servisu pove da ga je boljše zamenjati, originalni bi ti pa sigurno zdrzov se kaksnih 5000-10000 kilometrov, odvisn od načina voznje! če mas vodno hlajenega ti bo šu po števcu 130km/h (prijatelj je imel tocno tako predelanega Piaggio NRG) airbox je pa original cist dobr, samo mal ga supcej pa bos mu za ene 5000km-7000km mir ;) Ok, to zdej Bonzy ti priporočaš, no da vidmo: Polini Corsa kit- 44.225 SIT 17.5mm carb- 17.663 SIT Polini Variator- 17.663 SIT tall primary gear- 19.820 SIT Leovince ZX- 28.670 SIT (122 EUR) SKUPAJ: 128.041 SIT Dobr, bom sem mal pozanimu za konkurenčne ponudbe pa bomo vidl. Ti potem praviš da s tem ma da leti 130?
MotoRossi Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 No če koga zanima za Polini gus 70 moč, sm našu zdej print iz dinamometra, je pa na scooter-attack.com , nemški jezik, pod PS-kurven (POLINI 70 SPORT+ Handmade S). Suprise, suprise: 6 konjev (z besedo: šest) :cry: To je merjeno na zračno hlajenem skuterju z originalnim 12 uplinjačem+Leovince Handmade S. Celo piše da daje Leovince Handmade S boljše rezultate kot Leovince ZX, tak da z ZX je moč še manjša. Ta moč (6 konjev) pa je dosežena pri 9000 obratih. No, polini.com navaja 9 konjev pri 10500 obratih, s tem da nikjer ne piše kak izpuh pa uplinjač je bil uporabljen. Bravo Polini. :BUA: Si ti lulek :) Tam na polinijev strani pomeni tisti dyno izpis kok konjevn aj bi dobil to, da moreš zraven venjat še vse druge vitalne dele od polina. Recimo gor še for rejca alpa fuknkya, njihov vario in prenose. Kok vem je to treba obvezno menjat da prideš do teh konjev. Je pa fajn če menjaš še kuplungo, gred, štrom...
bOnZy Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Ok, to zdej Bonzy ti priporočaš, no da vidmo: Polini Corsa kit- 44.225 SIT 17.5mm carb- 17.663 SIT Polini Variator- 17.663 SIT tall primary gear- 19.820 SIT Leovince ZX- 28.670 SIT (122 EUR) SKUPAJ: 128.041 SIT Dobr, bom sem mal pozanimu za konkurenčne ponudbe pa bomo vidl. Ti potem praviš da s tem ma da leti 130? ti raj tko spremen da bo se cenejš valute so v € pol pa sam preračunej k nwem kaksn je zej tecaj! Malossi Alu 70 MHR replica = 177€ Malossi primary gear = 55€ Leovince ZX = 122€ To je 344€ To je najcenejša varijanta (jest mam ze v originalu 17,5 frgazr, tko da bi jest samo to rabu!) Variator(približno 18k) ti pa pravim da ti ne bi blo treba menat takoj, šele po 5000km najmn! razen če hočeš pospeške, pol pa kup an in če morš kupt se frgazr + 18k je 36k to je priblizno 158€ (sem delu 36000sit z 234sit) in te recimo pride 344€ + 158€ = 502€ (117.468sit) evo pa za tistih 10k kupis se valčke alpa fedrce! Zate pa newem kakšen skuter imaš!
Zok Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 z 12 mm frgazarjem itak da ti ne bo 9 konjev vn stisnal - to je poliniju seveda jasno, in ce menjas kit, bos menju tud frgazar pa auspuh, anede?? nooo, ce bi merli sam z drugim kitom, ostalo pa originalno, bi bli dynojetovi podatki popolnoma neuporabni... :)
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 No če koga zanima za Polini gus 70 moč, sm našu zdej print iz dinamometra, je pa na scooter-attack.com , nemški jezik, pod PS-kurven (POLINI 70 SPORT+ Handmade S). Suprise, suprise: 6 konjev (z besedo: šest) :cry: To je merjeno na zračno hlajenem skuterju z originalnim 12 uplinjačem+Leovince Handmade S. Celo piše da daje Leovince Handmade S boljše rezultate kot Leovince ZX, tak da z ZX je moč še manjša. Ta moč (6 konjev) pa je dosežena pri 9000 obratih. No, polini.com navaja 9 konjev pri 10500 obratih, s tem da nikjer ne piše kak izpuh pa uplinjač je bil uporabljen. Bravo Polini. :BUA: Si ti lulek :) Tam na polinijev strani pomeni tisti dyno izpis kok konjevn aj bi dobil to, da moreš zraven venjat še vse druge vitalne dele od polina. Recimo gor še for rejca alpa fuknkya, njihov vario in prenose. Kok vem je to treba obvezno menjat da prideš do teh konjev. Je pa fajn če menjaš še kuplungo, gred, štrom... Ja kje PI*DA pa piše kaj bi naj bli vitalni deli od Polinija pa kok je kaj mišljeno :? Tam sam piše tulk konjev tulk obratov pa adijo. Recimo gor še for rejca al pa fuknkya? Ja stari, je pa ene 30 jurjev razlike, seveda v primeru da bi človk vedu s kako predelavo je blo merjeno HALOoOoOoO
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 z 12 mm frgazarjem itak da ti ne bo 9 konjev vn stisnal - to je poliniju seveda jasno, in ce menjas kit, bos menju tud frgazar pa auspuh, anede?? nooo, ce bi merli sam z drugim kitom, ostalo pa originalno, bi bli dynojetovi podatki popolnoma neuporabni... :) Mogoče je pa sam poliniju jasno :lol: Če bom menjal kit, bom tudi frgazer pa auspuh, anede? Ja stari, tule me ravno en folk prepričuje, da je Leovince ZX čist dost, drugi pa pravjo da morm met funknya al pa for rejca :lol1: Zdej se pa znajd v tej zmešnjavi. Pa frgazer- verjetn je moč zlo odvisna od premera frgazerja, lej oni Corsa dyno print ko majo 21 frgazer, kak naj jst vem da pr poliniju slučajn niso merl tistih svojih konjev s 25 frgazerjem?
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Zate pa newem kakšen skuter imaš! Typhoona zračno hlajenega (sej mnde vodnih ni ne? :P )
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Malossi Alu 70 MHR replica = 177€ Malossi primary gear = 55€ Lahko daš prosim email od tega ko Malossi uvaža da mal vprašam kak pa kej.
bOnZy Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 Typhoona zračno hlajenega (sej mnde vodnih ni ne? :P ) no jest tut to :unsure: <_< nism vedu da mas tyohoona!
zilko Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 no jest tut to :unsure: <_< nism vedu da mas tyohoona! Ja sej sm dyno print od tajfiča isku, brezveze primerjat jabke pa hruške :OK: ni panike
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se