Skoči na vsebino

Polini Gus 70


poggy

Priporočene objave

Ja stari, tule me ravno en folk prepričuje, da je Leovince ZX čist dost, drugi pa pravjo da morm met funknya al pa for rejca :lol1: Zdej se pa znajd v tej zmešnjavi.

men se zdi da sn nekje zasledil da je za 50 cc najboljsa izbira ZX, za 70 pa for race?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi vas lepo prosil, da cloveka ne zmedete se bolj.

bonzy, ko bos vse predelal kot mam jaz lahko prides do mene, potem pa grema dirkat pa bos dokazal da ti bolje gre. boli me kurac kaj ti mislis da bo slo, ce tega NE VES! dokazi da bo bolj slo!

pa ne govori vec kaj naj predela pa kaj naj to, ce sam nimas nic predelano.

pomoje je boljse da povejo to tisti, ki so skuterja predelali pa vejo kaj je boljse za njega pa kaj slabse, ker vejo kje so storili napake.

pa leovincija pusti pr miru ze enkrat, ker ta izpuh NI MISLJEN za 70cc skuterje. in konec.

tecnigasa rs 70 je najcenejsi.

Pa za polinijove konje mores met menda vse zamenjano:)

pa variomat je ena cudna zadeva...je moznost tudi da gre cisto enako...

pa cisto vsak skuter je drugacen pa dovisno je kaksen kit dobis pa bat, pa avspuh, ker vedno so razlike in ce mas sreco dobis dobre dele in ti gre naprimer boljse kot pa sosolcu ki ma istega skuterja in isto predelavo...pa ce se se kako cudno to slisi, tako je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa cisto vsak skuter je drugacen pa dovisno je kaksen kit dobis pa bat, pa avspuh, ker vedno so razlike in ce mas sreco dobis dobre dele in ti gre naprimer boljse kot pa sosolcu ki ma istega skuterja in isto predelavo...pa ce se se kako cudno to slisi, tako je...

preizkuseno ze na tomosih!! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem malo pregledal izpiske iz dynota.

kot vidimo, je razlika 10km/h koncne hitrosti med izpuhom leovince S (ki je bojda boljsi od zx) ter yasuni R (tudi Z je zlo blizu isti hitrosti)...

kar nam da vedet, da ce hocemo res najvec dobit iz 70ke, rabimo nekaj kar ni leovinci...tecnigas je poceni;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem malo pregledal izpiske iz dynota.

kot vidimo, je razlika 10km/h koncne hitrosti med izpuhom leovince S (ki je bojda boljsi od zx) ter yasuni R (tudi Z je zlo blizu isti hitrosti)...

kar nam da vedet, da ce hocemo res najvec dobit iz 70ke, rabimo nekaj kar ni leovinci...tecnigas je poceni;)

Ali moj arrow titanium (for 70 only :) )

Zato mi pa zdej, k nimam notr 70 ne gre nikamor dokler ne dobi obratov... končna pa še vedno super (85 realnih) )

Sicer pa je moj kolega zdej naročil airsala t6 na nrg mc3 gor pa zx-a. bom poročal kok se obnese ta kup rje (zx - njem je začel hrustat po 5 mescih :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to to:

LANGUS MOTO CENTER

Ljubno 27

4244 PODNART

 

Telefon: 04/533 15 16

Telefaks: 04/533 15 16

Ej Langus, a si ti sin od tega k ma ta center, lahk kej zrihtaš za mene  :kva1:

ja to je ta prodajalec, drgac pa Langus ni z njim nic v sorodu (kokr jest vem)

za malossi replica alu je pa cena okol 40k (tako mi reku)

alu mors najperj skrbno ogret na delovno temperaturo pol pa ni treba skrbet da bo kej riknu, pa tut gas do konca ne sme bit zmerj! Alu je treba merkat, da pa velik vec moci kot pa gus!

amm sm nekej v sorodu drgac. amm delov ne rihtam (razn dolocenim), to pa zarad tega, ker so pol pizdarije, kdo te nategne, edn mi je trdu da je auspuh "udrt", nakonc se je pa zvedl da je tko narjen zarad tack...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no glede prenosov se par besed...se opravicujem za offtopic: jest mam v skuterju razmerje 14/39 (primarne) pa 13/48 sekundarne (malossi seveda). zaenkrat mam se 50ccm. glede kitov je pa tkole: malossi mhr replica, polini corsa, vsi taki kiti k majo okrog 13, 14 konjev (corsa za piaggio/gilera 12,2), ti konji so racunani s POPOLNO predelavo skuterja, kar pomeni taprav auspuh (v tem primeru polini for race), taprav vplinjac (19mm), menjana glavna gred, variomat, sklopka, tko da boste realno s tako predelavo kokr jo mate v mislih (leovince, 17,5mm, mhr replica/corsa, DOLGGGGGIIIII prenosi) realno dosegl okrog 10, 11 konjev, ker je razlika med leovince (pa recmo med polini evo. 50ccm - konkretno tega mam jst) OGROMNAAAA, sm mu oba gor. glede frgazarja se negre sploh med 19mm pa 17,5mm sam z 19 se prej zavrti (bolsi pospeski), pa VEC pokur. morte se pac postavt na realna tla, ker pri kitih kot so mhr replica, corsa, je treba OBVEZNO menjat gred... pa nej rece kdor kol kr hoce... enmu iz postojne (k smo v sorodu) je NRG ribnu prav zarad gredi... s kitm je pa naredu 5000km.

dave: plz ne zaklent, se enkrat se opravicujem za :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali moj arrow titanium (for 70 only :) )

Zato mi pa zdej, k nimam notr 70 ne gre nikamor dokler ne dobi obratov... končna pa še vedno super (85 realnih) )

Ej zdej sm gledu arrow.it stran pa piše da ta Titanium (no sicer na strani je oznaka Extreme) je narjen za 50 cc motorje. Za 70 z večjim uplinjačem je pa Limited Series (for tuned scooters). A ma kdo slučajn email od uvoznika da vprašam za ceno Limited Series?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm zdej dobu s scooterkit.com tole ponudbo. Dal sm omejitev cene na 128.041 SIT, ampak kot vidim me bo prej al slej pršl 150 jurjev :BUA: . Tak da ne vem, vi povejte kak se vam zdi tole:

Termična enota:

Cilinder kit T6 D47.6 Piaggio/Gilera AC: 27.918 SIT (1 kom)

Izpuh RS 70 Piaggio/Gilera AC, LC: 34.968 SIT (1 kom)

Vžigalna svečka NGK BR9ES: 992 SIT (1 kom)

Uplinjač Dell'orto PHBG 19 BS: 16.920 SIT (1 kom)

Kit za hladni zagon Dell'orto: 1.010 SIT (1 kom)

Sesalno koleno Doppler S2R 19 mm ALU Piaggio/Gilera: 4.060 SIT (1 kom)

Sesalne lamele Doppler S3R Carbon Piaggio/Gilera: 8.272 SIT (2 kom)

Transmisijska enota:

Variator Doppler S3R Piaggio: 21.817 SIT (1 kom)

Zobniški prenos Doppler S1R 13-37 kpl. Piaggio: 10.683 SIT (1 kom)

Alternativno vam lahko ponudimo:

Sesalne lamele Carbono Racing Piaggio/Gilera: 5.330 SIT (2 kom)

Variator Tecnomoto Varioplus 288 Piaggio: 12.690 SIT (1 kom)

Varioplus 288 je klasičen variator, zato je kalibracija dolgotrajnejša in

dražja kot pri Doppler S3R, je pa precej cenejši.

V vseh primerih vam priporočamo nakup športne glavne gredi in karbonskega

jermena za odpravo težav z dolgoročno vzdržljivostjo serijskih delov:

Glavna gred Doppler Endurance 12 mm Piaggio/Gilera: 30.550 SIT (1 kom)

Jermen Doppler S1R Kevlar Piaggio: 6.232 SIT (1 kom) ali

Jermen Dynaflex Kevlar 17.5x804 mm: 3.943 SIT (1 kom)

No, zdej to bo prej al slej pršl 150 jurjev, mene pa zanima če se da dobit kak rabljen 125 skuter za ene 250 jurjev, če mojega prodam. Tko bi se rešu problemov s friziranjem, pršl bi pa isto v denarju :hmm:

Aja, od Top Moto (zastopnik za Arrow) še nism dobu odgovora, upam da bo kmalu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm zdej dobu s scooterkit.com tole ponudbo. Dal sm omejitev cene na 128.041 SIT, ampak kot vidim me bo prej al slej pršl 150 jurjev :BUA: . Tak da ne vem, vi povejte kak se vam zdi tole:

Termična enota:

Cilinder kit T6 D47.6 Piaggio/Gilera AC: 27.918 SIT (1 kom)

Izpuh RS 70 Piaggio/Gilera AC, LC: 34.968 SIT (1 kom)

Vžigalna svečka NGK BR9ES: 992 SIT (1 kom)

Uplinjač Dell'orto PHBG 19 BS: 16.920 SIT (1 kom)

Kit za hladni zagon Dell'orto: 1.010 SIT (1 kom)

Sesalno koleno Doppler S2R 19 mm ALU Piaggio/Gilera: 4.060 SIT (1 kom)

Sesalne lamele Doppler S3R Carbon Piaggio/Gilera: 8.272 SIT (2 kom)

Transmisijska enota:

Variator Doppler S3R Piaggio: 21.817 SIT (1 kom)

Zobniški prenos Doppler S1R 13-37 kpl. Piaggio: 10.683 SIT (1 kom)

Alternativno vam lahko ponudimo:

Sesalne lamele Carbono Racing Piaggio/Gilera: 5.330 SIT (2 kom)

Variator Tecnomoto Varioplus 288 Piaggio: 12.690 SIT (1 kom)

Varioplus 288 je klasičen variator, zato je kalibracija dolgotrajnejša in

dražja kot pri Doppler S3R, je pa precej cenejši.

V vseh primerih vam priporočamo nakup športne glavne gredi in karbonskega

jermena za odpravo težav z dolgoročno vzdržljivostjo serijskih delov:

Glavna gred Doppler Endurance 12 mm Piaggio/Gilera: 30.550 SIT (1 kom)

Jermen Doppler S1R Kevlar Piaggio: 6.232 SIT (1 kom) ali

Jermen Dynaflex Kevlar 17.5x804 mm: 3.943 SIT (1 kom)

No, zdej to bo prej al slej pršl 150 jurjev, mene pa zanima če se da dobit kak rabljen 125 skuter za ene 250 jurjev, če mojega prodam. Tko bi se rešu problemov s friziranjem, pršl bi pa isto v denarju :hmm:

Aja, od Top Moto (zastopnik za Arrow) še nism dobu odgovora, upam da bo kmalu :OK:

presenetljivo nizke cene se mi zdijo, a pa si preprican da so to cene z DDV-jem (alpa je le tolk pocen k ni "firma" kot malossi, polini etc.)"? ammmm 125cc skutr ti bo su slabs, kokr pa ce tole das v svojga, ker 125ke original ne grejo prevec dobr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj te zanima it top mota? jest lohk grem vsak dan tja, kr je šola čisz tm zram.

drgač arrow izpuh za lc skuterje je okol 35k ... tm nek računi ... pa še kakih 10% popusta če boš mal zbarantal pa je... vrjetno je za AC mal cenejši ... so pa zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja so z DDV-jem, sem vprašal samo je zdajle Dopplerja baje več časa treba čakat ker je konc sezone in ni na zalogi pa bojo šele spomladi meli kompletno ponudbo tak da razmišljam, da bi si ga čez zimo lepo počasi skup sestavu pol pa spomladi :devil: :devil: :yea2: .

MotoRossi: prosim vpraši kolko je ARROW LIMITED za Typhoon. Zato kr niso vsi auspuhi za kit+uplinjač, kot smo že ugotovil (Leovince ZX, Arrow Extreme Titanium, itd.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, men teli prenosi pa variatoji od dopplera neki smrdijo. Jaz bi rajsi malossi ali pa polini vzel. Ker mi malo prepoceni deluje :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammmm frgazar je ful pocen, ker phbg 19 bs je pri linde 22k ce se ne motim, a mogoce kej ves do kolk rpm je ta gred? k se mi zdi smesno nizka cena za racing gred...aja am, drgac je pa ena firma k dela gredi za malossi, pa dobis njihovo gred za polovicno ceno (ista kvaliteta kot malossi), samo malossi ti ne pise..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so rekli, da niso prenosi tko daljši da bi se velik poznalo tak da bi lahko že sam z variomatom pa jermenom pridobil ker je pol večje razmerje in gre hitrej. Baje da če bi res dolge prenose hotu vzet je pa treba primarne in sekundarne menjat da je višje razmerje pa pol dvakrat dražje pride. Tak da lahk da niti prenosov ne bom vzel ker za tistih 10 km/h se mi res ne gre tolko.

Sm pa gledu na scooter-attack.com Dopplerja pa ga kr hvalijo (no ja, kokr katero stvar). Variomat mi je vredu ker ni treba razstavlat ga ko hočeš uteži zamenjat, ampak jih kr od strani noter našraufaš. Samo zdaj ne vem, kak se to kej obnese samo za Bidalot ko je tudi podoben piše na tunescoot.de da je zelo vredu:

Bidalot Vario:

Diese Vario läuft OHNE die bekannten Rollengewichte!

sie ist daher verschleißarm und hat eine hervorragende Leistungscharakteristik. Sie erzeugt einen super Anzug und einen schönen sauberen linearen Schaltvorgang. Die Gewichte in dieser Vario sind Metallplättchen die auf eine Scheibe montiert werden. Diese Plättchen sind in unterschiedlicher stärke lieferbar. 3 Satz sind im Lieferumfang enthalten, diese reichen unserer Erfahrung nach aus, um die Vario gut abzustimmen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammmm frgazar je ful pocen, ker phbg 19 bs je pri linde 22k ce se ne motim, a mogoce kej ves do kolk rpm je ta gred? k se mi zdi smesno nizka cena za racing gred...aja am, drgac je pa ena firma k dela gredi za malossi, pa dobis njihovo gred za polovicno ceno (ista kvaliteta kot malossi), samo malossi ti ne pise..

Na scooter-attack.com pod News sm gledu zdej za Doppler Endurance:

Doppler Endurance 2003 Kurbelwellen

Mit der Endurance 2003 hat Doppler auf der EICMA eine absolut hochwertige Vollwangenwelle präsentiert. Verwendet werden nur beste INA Lager. Eine Augenweide auch das geschliffene Pleuel mit 3 Schmierbohrungen. Das ganze zu einem absolut fairen Preis, wie wir finden. Besonders interessant sicher auch das es hiermit endlich eine anständige Welle für Peugeot erhältlich ist. Drehzahlen über 15.000 U/min sollte diese Welle locker wegstecken.

Cena je pa 126 evrov za to gred na tej strani tak da 30 jurjev je kr tu nekje.

Ja, sej za frgazer se je men tud čudno zdelo ko sem se prvič zanimu, sam mi je reku da oni direkt uvažajo od dellorto. Pol je verjetno zato lahko tak pocen. Sam je reku tip da folk itak vse v par tednih pokupi tak da jim nikol nič ne ostane :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej to je odlicna cena za fergazer, gleda na to, da je v italiji dellorto phbg 19mm bs 65 eur, 21ka pa 68 eur, pa se iskat ga ni treba it tja.. ga pa 1 mesec prej narocis pa je. to mi je vsec, da cena postajajo konkurencne italijanskim, pa to, da se tuje firme uveljavljajo pri nas kot so doopler, airsal.. etc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je zlo vsec ta firma ki to prodaja:)

pa ful lepo vse napisejo vsem pa razlozijo kar je potrebno.

Cene so pa nizke, ker ne nabijajo prevec in so skoraj enake kot v nemciji naprimer.

Izpuh naprimer pa cilinder, vse v tolarski vrednosti iz eurov na scooter-attack naprimer.

ZAKON :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je zlo vsec ta firma ki to prodaja:)

pa ful lepo vse napisejo vsem pa razlozijo kar je potrebno.

Cene so pa nizke, ker ne nabijajo prevec in so skoraj enake kot v nemciji naprimer.

Izpuh naprimer pa cilinder, vse v tolarski vrednosti iz eurov na scooter-attack naprimer.

ZAKON :notworthy: :notworthy:

:OK: ja res so ZAKON! :naughty:

mene tut mika :naughty: da bi enga Airsala T6 za prvo silo nabavu :), pa če bi biu zadovoln bi ga obdrzu če bi pa hotu več moči pa koj malossija uzeu :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tut mika :naughty:  da bi enga Airsala T6 za prvo silo nabavu :), pa če bi biu zadovoln bi ga obdrzu če bi pa hotu več moči pa koj malossija uzeu :D :D

Mislim da nebos rabo Malossija ker te bo Airsal pozitivno preseneteo seveda ce bos vse menjal...mene je pa mi je zal da sem takrat kupo polinija....Samo da sem Mateja spizdo to mi je vazno :) :OK: :)

Pa fajni ludje so v tej firmi :OK: :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil _Roba_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ce gledas je cena enakovredna navadnem malossijevem gusu (36k), pa se alu. je ql zarad tega, ker odlicno odvaja toploto in je skorej nemogoce da se ti pri standarnem hladilniku pregreje... (recimo pri gusu so ti problemi ker ne odvaja tako dobro toplote), pri alu. je samo to kriza ce se slucajno nardi da ti fejst ribne (da nardi globoke rise), pol ga pa lahko samo vrzes v smeti. pa ce se ne motim se airsal uveljavlja tudi v drugih znamkah (hebo, dopler..)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da nebos rabo Malossija ker te bo Airsal pozitivno preseneteo seveda ce bos vse menjal...mene je pa mi je zal da sem takrat kupo polinija....Samo da sem Mateja spizdo to mi je vazno :) :OK: :)

Pa fajni ludje so v tej firmi :OK: :OK: :OK:

jest bom zej pomoje nabavu rablenega polinija 70 (140.183) za prvo silo, da sploh vidm kuko to deluje! kupu ga bom pa od enga prjatla k ga je mu na piaggiotu nrg pa se je zaletu pa ma spred del totalko, pa mogoce prenose za 7k! samo bom raj kupu cisto nove malossijeve prenose 13/48 pa bom mu tist kr hocem :D

pol bomo pa vidl kuko pa kaj :D

čeprov nism za polini <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!