Samuell Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 komplet metzeler 180/120 m5 za 220 eur bi bila ugodna cena?ali se da ugodneje še dobit? LP Preveri Širnik.... Ervin93 in jamah 1 1
colin Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Prosim da napišete svoje mnenje....pa ne neki zdej natepavat....ampak jasno in kratko....Brat ima yamaho r6 in na njegov stil vožnje (bolj v izi....robovi še niso bili pobrani na gumi, niti kolenčniki in nikoli ne bodo)....v glavnem res bolj na izi...Jst sem mu reku, naj da gor ene sport turing gume....da mu bo čim dlje zdržala.....a on posluša vulkanizerje.....in hoče dat gor sport gumo...ker mu je en vulkanizer reku, da je sport-turing guma, kot da bi na fičkota dal zimske gume....kr neki :headbang V glavnem ...jst nisem nikoli imel sport gume, pa nisem neki v izi voznik, pa mi je še vedno vsaka guma dost dober držala na ovinku.....čeprav je sport-turing guma, jo ne pregreješ na cesti....da bi ravno zato mogu imet sport gumo.....Ja....kot da bo bedno zgledal če ima sport-turing gumo na yamahi pišite...... hvala za menja! jamah in sesir 1 1
Jure Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 (popravljeno) Prosim da napišete svoje mnenje....pa ne neki zdej natepavat....ampak jasno in kratko....Brat ima yamaho r6 in na njegov stil vožnje (bolj v izi....robovi še niso bili pobrani na gumi, niti kolenčniki in nikoli ne bodo)....v glavnem res bolj na izi...Jst sem mu reku, naj da gor ene sport turing gume....da mu bo čim dlje zdržala.....a on posluša vulkanizerje.....in hoče dat gor sport gumo...ker mu je en vulkanizer reku, da je sport-turing guma, kot da bi na fičkota dal zimske gume....kr neki :headbang V glavnem ...jst nisem nikoli imel sport gume, pa nisem neki v izi voznik, pa mi je še vedno vsaka guma dost dober držala na ovinku.....čeprav je sport-turing guma, jo ne pregreješ na cesti....da bi ravno zato mogu imet sport gumo.....Ja....kot da bo bedno zgledal če ima sport-turing gumo na yamahi pišite...... hvala za menja! Čist iskreno?? Jst pač zagovarjam mnejne, da je sport touring na R6 brezveze.. Športen motor --> športne gume. Toda to mnenje je treba razlagat v kontekstu tega, da sem pač prepričan, da so športni motorji namenjeni športni vožnji in če se ne voziš športno, je brezveze imet športen motor, ker je marsikateri drugi veliko bolj primeren, prijazen in udoben za touring vožnjo.. TODA, ker pač razumem tudi to, da se človek lahko enostavno zaljubi v nek motor, tudi če ga ne misli uporabljat v skladu z njegovo primarno namembnostjo, mislim, da ne bi bilo v tem primeru nič narobe, če da gor sport touring. Če je res po naravi umirjen voznik in bo tak tudi ostal, potem je brezveze, da daje gor neke sport gume. Sport guma rabi dlje časa, da se ogreje, lahko ni tako dobra po mokrem, se hitreje obrablja in nenazadnje lahko pride tudi do tega, da je pri počasni vožnji skozi pod svojo delavno temperaturo in ti itak ne nudi popolnoma nič več gripa kakor kakšna ST guma, mogoče celo manj (v primeru da gre za kakšen športnejši rang sport gum). Če zaključim.. Na SS motor vsekakor "bolj paše" SS guma. Toda še bolj pomembno kot to, kaj paše po nekih splošnih pravilih je to, kakšne so potrebe individualnega voznika tega motocikla. Torej za turistično vožnjo vsekakor ST gume. Če ga bo pa vseeno kdaj zamikalo malce probat kako zgleda kolenčkanje, potem je pa to definitivno veliko bolje počet s sport gumami. Popravljeno Marec 19, 2011. Popravil Jure thumper, malakai, bentley in 4 others 6 1
exe`FZS Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 (popravljeno) Če malo po italijanskem ebayu pogledaš, se da kar na nekaj motorjih opaziti ST gume.Primer: pred cca 14 dnevi je bila gor r6 z metzeler Z6 gumami. Po mojem mnenju ni nič narobe z ST gumami, v kolikor se bo tvoj brat res peljal, kot si opisal, če pa ga premami na kakšnih serpentinah se pa vseeno splača kaj bolj športnega izbrat(RoadSmart, SportSmart,..)večina sport gum za na cesto je pa itak večkomponentnih, tako da zdržijo kar nekaj kilometrov. Popravljeno Marec 19, 2011. Popravil exe`FZS malakai in sesir 1 1
bass Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Vsak zase najbolje ve, a za r6 je touring guma res malo nenavaden izbor. sesir, malakai, nxyz in 1 other 1 3
Samorai Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Kaj mi lahko razložite razliko med Roadsmart in Sportsmart gumo? Kera guma bi bolj ustrezala za moj motor in mojo vožnjo kajti vozim Hondo CB600F stil vožnje je pa bolj športen kot touring.
Spider™ Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 shark90, wolkec, gsx750f in 2 others 5
Jure Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 (popravljeno) Kaj mi lahko razložite razliko med Roadsmart in Sportsmart gumo? Kera guma bi bolj ustrezala za moj motor in mojo vožnjo kajti vozim Hondo CB600F stil vožnje je pa bolj športen kot touring. Roadsmart je guma športno-potovalnega segmenta (ST), medtem ko je Sportsmart (ki je naslednica Qualifier RR) guma športnega segmenta. Med njima je po Dunlopovi preglednici še Qualifier II (naslednica navadne Qualifier). Vse tri gume so večkomponentne, se pravi trše po sredini in nekoliko mehkejše ob robu za boljši oprijem v zavojih. Omenjenih modelov sam sicer nisem vozil, ker mi za moje potrebe bolj ustreza model GP Racer in njemu podobni, ampak lahko na podlagi svojih izkušenj s sport touring gumami iz preteklosti mirno rečem, da tudi te gume po cesti nudijo čisto soliden oprijem. Skratka tudi če se ne vlečeš po cesti kot megla, še ne pomeni, da je Roadsmart zate preslaba guma, ker se da tudi z njo dinamično peljat.. Na eni izmed zadnjih fur me je recimo kolega z Roadsmartkami skoraj pustil zadaj, ker se enostavno nisem upal tolk žgat po cesti Je pa res, da je oprijem športnih pnevmatik v primerjavi s pnevatimaki razreda ST pač boljši. Če se rad pelješ športno, bi torej jaz na tvojem mestu raje posegel po športni gumi - torej Qualifier II ali Sportsmart. Poleg tega pa fantje, ki so jih vozili pravijo da oboje naredijo solidne kilometre. Zdej pa še kar se tiče neposredne (teoretične) razlike med Road in Sportsmart. Obraba pri roadsmart bo najbrž manjša in bo naredila več km. Roadsmart ima zaradi svoje ST narave najbrž tudi manjšo delavno temperaturo kar pomeni boljše obnašanje v hladnih dneh in hitrejše ogrevanje. To je po drugi strani minus ob vročih poletnih dneh, ko se lahko ST guma pri hudem priganjanju začne že pregrevat, medtem ko športna šele zares lima Če imaš v planu kakšen obisk Racelanda ali Novega Marofa, potem pa sploh sportsmart. Med roadsmart in sportsmart je tudi nekoliko razlike pri sami obliki gume, slednja naj bi bila boljša za premetavanje po ovinkih. Koliko pa te teoretične resnice držijo tudi v praksi, bo pa moral povedat kdo ji je dejansko zvozil komplet ali dva enih in drugih pnevmatik Popravljeno Marec 20, 2011. Popravil Jure malakai, bass, DXR16 in 1 other 4
Spider™ Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Zanjga Q2 najbrž pride v poštev DXR16 1
Barracuda Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 (popravljeno) Ko sem lani kupil motor je bila spredaj nova QII. Kupil sem še novo zadnjo in z njima vozil enkrat po marofu in nekaj km po cesti. Ker sem se 18.5.2010 udeležil DeyZi-Daya sem dan pred prireditvijo namontiral SportSmartke. Z njimi sem prevozil tudi lansko celo sezono cca 7Mm. Bil sem zelo zadovoljen, guma se mi res ni pregrela nikoli, kar za QII na marofu ne bi moral rečti. Kolega ima na na enakem motorju kot jaz namontirane RoadSmartke. Ko sma se vozla po Jadranki ni imel ne on, ne jaz nobenega zdrsa, pa je blo že za koleno... Torej po mojih ugotovitvah je za cestno uporabo RoadSmartka dobra izbira, zna se pa zakomplicirat pri kakšnem obisku na Marofu. QII katerega lanske ostanke testitam pravkar je guma za tiste, ki majo radi mal večji koeficient varnosti a je guma še zmeraj sam za na cesto in pogojno za kak Marof. SportSmart je guma pri kateri sem se osebno najbolje počutil... Seveda če upoštevaš višjo nabavno ceno cca 10% dražje od RoadSmartk ki imajpo še cca 40% večjo kilometrino se poraja vprašanje o nad-guminiziranosti seveda če se voziš sam po cesti in brez nekih ekstremnih izletov po raznih prečudovitih odsekih npr: Dvor-Kočevje QII so pa čudno poceni :hmm:cca 207€ komplet medtem ko so RoadSmart cca 224€ in SportSmart celo 243 € Ko zvozim te QII namontiram spet SportSmatrke. So mi zlezle pod kožo in že mam en komplet novih doma . Popravljeno Marec 20, 2011. Popravil Barracuda bass 1
Jure Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Jst mam tut eno vprašanje in sicer predvsem za tiste, ki imate izkušnje z dirkalnimi pnevmatikami.. Kako na gume ranga Dunlop 211GP, Dunlop KR slick, BT002/003 Racing Pro, Pirelli Superbike in na ostale dirkalne pnevmatike vplivajo nizke temperature oziroma minus.. Na enem ameriškem forumu sem bral, da te gume ne smejo "zmrznit", torej prit na temperaturo pod 0 stopinj. Podobno mi je rekel tudi kolega, ki naj bi od Camleka slišal, da te gume ne smejo bit shranjene na temperaturi manjši od 2°C ker naj bi se spremenila struktura gume.. Zanima me koliko je na tem resnice in če je, kako dejansko vpliva mraz na gume. Je to poznat v stotinkah na pisti, al so take gume zanič? Sprašujem zato, ker imam tako motor kakor ene par pnevmatik (Dunlop 211 GP) čez zimo shranjene v neogrevani garaži. Ker gre za ločeno zgradbo zraven hiše ni neposredno blizu nobenega vira toplote in pozimi temperatura dejansko takšna kot zunaj, torej kar konkreten minus. Je lahko s pnevmatikami kej narobe? Vrašal sem drugače tudi kolega vulkanizerja pa je rekel, da ne bi smelo bit problema, je pa res, da je strokovnjak le za navadne moto gume, ne dirkalne.. Mnenja?
bass Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Glede na to, da zdržijo dirkalne gume mnogo manj toplotnih ciklov, je sigurno pametno, da jih skladiščiš na čimbolj konstantni temperaturi, če obstaja ta možnost. Nizke temperature same po sebi po moje niso problem, je pa dejstvo, da okoljska temperatura v prehodnem obdobju lahko niha od -5 do +20 stopinj na dan. Če to pomnožiš s številom pomladanskih dni...res, da se niti približno ne segrevajo na delovno temperaturo, a vseeno, bolje preventiva kot kurativa.
MihaJ Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Pintar ali pa nekdo drug iz foha, se ne spomnim točno, mi je enkrat razlagal, da GPjke ne smejo videt temperature pod 5 C, ker ne prenašajo dobro tega in pa tudi, da se jih ne sme metat na tla na bok, ker je notranji ovoj tako občutljiv, da lahko poči ob tem in je guma seveda kaput. Tako da nekaj bo na tvojih informacijah.
Jure Objavljeno Marec 20, 2011 Opozori Objavljeno Marec 20, 2011 Sranje pol.. Mogoče veš kaj naj bi se zgodilo, če GPjka vidi pod 5°C? Le kakšno desetinko počasnejša, al je guma za v smeti? Z GP racerjem ni recimo nič narobe, imam vsako leto motor čez zimo v njih na minusu in se spomladi normalno peljejo in enako držijo..
MihaJ Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Kaj točno se zgodi ob prenizki temperaturi, pa ne bi vedel. Tudi kako se obnaša takšna guma ne vem, ker še nisem vozil Dunlop GP. Bi pa predvideval, da se spremeni kemijsko sestava gume, mogoče je kakšen občutljiv kavčuk notri... Saj so tukaj gor tudi piloti, ki imajo mnogo več izkušenj, mogoče se bo kakšen oglasil.
Samorai Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Kolikor gledam tele grafe in vaše komentarje, za katere se iskreno zahvaljujem, se mi dozdeva da morda meni najbolj paše Qualifier II. Nevem zakaj se mi je zdelo da je sportsmart bolj ST kot QII... Barracuda kje si našel cene za komplete?
RVT Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Jst mam tut eno vprašanje in sicer predvsem za tiste, ki imate izkušnje z dirkalnimi pnevmatikami.. Kako na gume ranga Dunlop 211GP, Dunlop KR slick, BT002/003 Racing Pro, Pirelli Superbike in na ostale dirkalne pnevmatike vplivajo nizke temperature oziroma minus.. Na enem ameriškem forumu sem bral, da te gume ne smejo "zmrznit", torej prit na temperaturo pod 0 stopinj. Podobno mi je rekel tudi kolega, ki naj bi od Camleka slišal, da te gume ne smejo bit shranjene na temperaturi manjši od 2°C ker naj bi se spremenila struktura gume.. Zanima me koliko je na tem resnice in če je, kako dejansko vpliva mraz na gume. Je to poznat v stotinkah na pisti, al so take gume zanič? Sprašujem zato, ker imam tako motor kakor ene par pnevmatik (Dunlop 211 GP) čez zimo shranjene v neogrevani garaži. Ker gre za ločeno zgradbo zraven hiše ni neposredno blizu nobenega vira toplote in pozimi temperatura dejansko takšna kot zunaj, torej kar konkreten minus. Je lahko s pnevmatikami kej narobe? Vrašal sem drugače tudi kolega vulkanizerja pa je rekel, da ne bi smelo bit problema, je pa res, da je strokovnjak le za navadne moto gume, ne dirkalne.. Mnenja? To je zlo posplošeno vprašanje kako nizke temperature vplivajo na vse te naštete gume ker, tako kot imajo naštete gume različno "odpornost" na visoke temperature je tako tudi pr nizkih, tko, da je tle res težko dat splošno mnenje. Sigurno pa nizkih temperature gume za motor ne prenašajo tako dobro, kot avtomobilske in nekje sem zasledil, da naj bi mraz tam okoli 0 stopinj in navzdol izsuševal gumo in ji s tem tudi odvzel nekaj prožnosti. Najboljša temperatura za hrambo gume naj bi se gibala okoli 15-18 stopinj.
Spider™ Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 To je zlo posplošeno vprašanje kako nizke temperature vplivajo na vse te naštete gume ker, tako kot imajo naštete gume različno "odpornost" na visoke temperature je tako tudi pr nizkih, tko, da je tle res težko dat splošno mnenje. Sigurno pa nizkih temperature gume za motor ne prenašajo tako dobro, kot avtomobilske in nekje sem zasledil, da naj bi mraz tam okoli 0 stopinj in navzdol izsuševal gumo in ji s tem tudi odvzel nekaj prožnosti. Najboljša temperatura za hrambo gume naj bi se gibala okoli 15-18 stopinj. No to zdj poveste, ko je konc zime . Drug let gredo vn iz keudra
billy Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 Ne vem če me kej veze to;sam sem na Aprili rsv mel nove metzeler racetec k3,ki je dost dobra guma za drajsanje po pisti in morem rečt,da se je držala ko sto mater.Motor sem čez zimo mel parkiran v neogrevani garaži,kjer so ble temperature tud dost pod nulo;ko sem spomlad zalaufu zadevo in ko je bil asfalt že dokaj soliden,sem mel par takih zdrsov,da sem gume fuknu dol z motorja,ker so postale popolnoma nevozne.Pravega razloga nisem raziskoval,bi pa znal bit kej na tem,kar se je debatiral tlele! O:-)
mitjaxp Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 premisljujem o nabavi MICHELIN Pilot Road 2 a ma kdo kake izkusnje glede te gume dal jih bom na hornetko
Barracuda Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 premisljujem o nabavi MICHELIN Pilot Road 2 a ma kdo kake izkusnje glede te gume dal jih bom na hornetko Kolegu sem jo namontiral ravno prejšni teden na hornetko 600 letnik 08. V petek greva na Mrof in ti poročam...
renyy Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 Je ze kdo sprobal Metzeler Z8 interact (naslednjica Z6) gume ? Lp
SLEPEC Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 (popravljeno) imam vprašanje v kateri razred spada bridgestone BT 021 ALI JE TO SPORT ALI TURING GUMA ALI IMA KDO TABELO PO RAZREDIH,HVALA Popravljeno Marec 22, 2011. Popravil SLEPEC
Jure Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 (popravljeno) Touring in če se ne motim je to že precej star model, ki ga ne delajo več.. Bi bilo najbrž bolje izbrat kakšno novejšo varianto.. Popravljeno Marec 22, 2011. Popravil Jure DXR16 1
Barracuda Objavljeno Marec 22, 2011 Opozori Objavljeno Marec 22, 2011 imam vprašanje v kateri razred spada bridgestone BT 021 ALI JE TO SPORT ALI TURING GUMA ALI IMA KDO TABELO PO RAZREDIH,HVALA BT021 odsvetujem... ni dobra guma exe`FZS in suhi 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se