Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Povozil nekaj kovinskega (cvek, vijak, karkoli že je, je ostalo v gumi) z zadnjo po sredini Power Pura; pušča počasi; A: predno naredim zamenjavo, kdo izkušnje z injekcijami? B: kam hodite tisti iz Lj ali še bolje Domžal na kvalitetno okoliško preobujanje, flikanje, centriranje, montažo moto gum?

Popravljeno . Popravil Trdonja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povozil nekaj kovinskega (cvek, vijak, karkoli že je, je ostalo v gumi) z zadnjo po sredini Power Pura; pušča počasi; A: predno naredim zamenjavo, kdo izkušnje z injekcijami? B: kam hodite tisti iz Lj ali še bolje Domžal na kvalitetno okoliško preobujanje, flikanje, centriranje, montažo moto gum?

Verjetno imaš občutek, da bo kaj narobe po vulkaniziranju gume, saj je bila prej kot nova, potem pa ima nek tujek v sebi (fliko) in nisi več 100%.

Precej nas je že pisalo, da ni nobene panike za preplah in da smo gume zvozili do kraja brez problema.

Na tvojem mestu bi raje flikal gumo iz notranje strani, to bodo naredil vsak vulkanizer, enoko kot pri avtomobilu.

Traja pa slab dan da se vse posuši, flikanje ne stane več kot 10€, rabiš pa še centriranje in nameščanje gume nazaj na feltno.

Jest sm delal to pri Jakšiču na Viču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povozil nekaj kovinskega (cvek, vijak, karkoli že je, je ostalo v gumi) z zadnjo po sredini Power Pura; pušča počasi; A: predno naredim zamenjavo, kdo izkušnje z injekcijami? B: kam hodite tisti iz Lj ali še bolje Domžal na kvalitetno okoliško preobujanje, flikanje, centriranje, montažo moto gum?

Imel podoben primer, pa sem lepo dal inekcijo in je držalo do konca.

Ker pa sem gumo prebodel poleti, sem za "hitre mesce" dal rajši novo gumo gor, zaflikano pa do konca povozil v hladnejših :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he, zanimiva štorja s temi BT 014...

Prejšnji teden sva jih z bratom namontirala na svojih barakah (CBR 600f in ninja 636) za 200€ z montažo (Dot 4910). Z bridgestonom imam že izkušnje in to ne slabih, sicer jih ne bi spet montiral gor.

Nova izkušnja se je zgodila v soboto, ko smo šli na prvo letošnjo pametno furo. Temperature so ble kakršne so ble. Na soncu 18, v senci ni blo nad 12. Guma je bila popolnoma nova, tako da prve 20km je šlo bl pošasi, pol pa previdno naprej (glede na zunanje temperature, novo gumo, temp asvalta, zarjavelost šoferja ipd). Se lepo peljemo v četici nakar se odločim, da pač z veliko mero previdnosti malo bol našponam moped skozi ovinke... en, dva, tri ovinki, hrsssssk koleno, hrsk štapcaaaa :kva2: zadeva dela že pri 15°C in to ne enkrat po sreči - večkrat... guma dela. Kaj bo ko bo samo še 2mm profila na njej bomo vidli. Tega modela še nisem imel, tako da bo vse prvič z njimi.

In zdej nevem kaj je narobe z našo "hišo". Al smo bivši dirkači motokrosa imuni na zdrse in powerslide :) al je to samoumevno in sploh ne čutimo več riti počez, al imava z bratom tak stil vožnje, da nama je dobesedno usaka guma uredu (brdgstone stara 012, nova 014, metz K3/m3, pilot power (ta je še najbl drsela), diablo corsa, supercorsa... to use dela) :) razen tako občudovanih in oboževanih dunlopk, ko je ne montiram nikoli več na motor. Ker mi motor pri hitrosti nad 150km/h v ovinku niha gor in dol. Z vsemi ostalimi gumami se mi to ne dogaja. Govorim o qualifier prve izdaje. Od takrat dalje nisem več montiral dunlopa iz protesta :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil BT015....ne pravim,da je slaba...samo meni ni pasala. Nekako mi je dajala "okoren" občutek.

Dunlop sem nazadnje vozil še tastaro 208...bil zadovoljen. Potem prešaltal na PP in od takrat sem jim zvest. Vmes sem se sicer malo selil na M3 pa Conti...ampak zaenkrat ostajam zvest PP. Nekako mi najbolj paše.

Torej.....Vsakemu svoje :D Zato pa je toliko modelov gum zunaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim nasvet glede gum.

Gre za motor Yamaha fzs 600 l.2003.

Sem pa še začetnik. Motor sem kupil na začetku lanske sezone.

Do sedaj sta bili gor gumi Metzeler roadtec z6, sedaj je pa čas za zamenjavo.

Kaj naj dam gor? Kot rečeno sem začetnik in tudi ne preveč dirkač. Želim pa dobro gumo, da ne bom še preden se navadim motorja cepnil zaradi slabe gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem če sem bil zadovoljen.

Sem še preveč začetnik da bi vedel če je guma vredu.

Z dunlop road smart po mojem nimaš kaj zgrešit pa še kar neke km zdrzijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dam zadaj Dunlop gumo, ali lahko spredaj pustim Metzeler, ali naj raje obe menjam?

Menjaj raje obe,ker gume morajo bit obe iste znamke in profila.Tako boš vsaj varen pa še PLAVI ti ne bodo težili....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem če sem bil zadovoljen.

Sem še preveč začetnik da bi vedel če je guma vredu.

Potem si ne preveč obremenjevat z gumami, saj vsaka guma omogoča več kot si ti trenutno sposoben iztisniti iz nje.

Vozi enako gumo kot do sedaj...je odlična zadeva, ali pa kot so rekli Dunlop Roadsmart.... Z obemi nimaš kaj falit, na obeh gre b.p. tudi na koleno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim nasvet glede gum.

Gre za motor Yamaha fzs 600 l.2003.

Sem pa še začetnik. Motor sem kupil na začetku lanske sezone.

Do sedaj sta bili gor gumi Metzeler roadtec z6, sedaj je pa čas za zamenjavo.

Kaj naj dam gor? Kot rečeno sem začetnik in tudi ne preveč dirkač. Želim pa dobro gumo, da ne bom še preden se navadim motorja cepnil zaradi slabe gume.

Naslednjica Z6 je Z8 interact. Tako da bi na tvojem mestu montiral gor Z8 ( Z6 so najbrz samo se stare zaloge ) Jst mam zdej z Z8 prevozenih cez 10.000km (cca pol tega je prevozenih s sopotnico) , filing z gumo je se vedno odlicen, tudi v hladnejsih dneh, profila je pa se kr nekaj, tako da bo do enih 15.000 najbrz zdrzala. Obcutek, ki mi ga daje tale guma je res izjemen, bodisi v suhem bodisi v dezju. Nisem pa je se vozu v zelo vrocih vremenih, ker sem jo namontiral sele pozno v septembru. Jst to gumo priporočam vsem sport-turašem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Treba bo menjati gume no mojem V-Stromu 650. Do sedaj imam Metzeler Tourance, vendar razmišljam o malo bolj "cestni" varianti.

Kaj pravite na Dunlop RoadSmart? Kako bi se obnesle na mojem motorju.

Popravljeno . Popravil Jodlar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Treba bo menjati gume no mojem V-Stromu 650. Do sedaj imam Metzeler Tourance, vendar razmišljam o malo bolj "cestni" varianti.

Kaj pravite na Dunlop RoadSmart? Kako bi se obnesle na mojem motorju.

poznam enga k je na stromu 650 z roadsmartom prekrižaril celo turčijo in pol evrope. tako zadovoln, da je kupil še ene. Na drinku smo bli kmalu po tem ko so pršli iz turčije, in sem gume gledal od blizu. Presenečen nad tem kako enakomerno so ble pobrane, in nič oglate/ravne na sredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporablja kdo tukaj Continental ContiSportAttack?

Kupil sem novo prednjo in zadnjo, sedaj pa ena dilema pri prednji. Vulkanizer mi je montiral gume kot kaže puščica na strani gume, ampak se je obema zdelo čudno, da U profil na zadnji kaže v pravo smer - špic U-ja naprej in širšo zadaj, naprej pa ravno obratno. Sicer sem nekaj po tujih forumih našel, da je Continental nekje 2006 zamenjal smer puščice zaradi majnše obrabe, ampak kako se to kaj obnese v mokrem?

Prilagam sliko prednje gume kjer se vidi, da gre profil ravno obratno kot bi človek pričakoval : )

post-4657-0-74060500-1301661950_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni samo pri Continentalu tako, ampak so take tudi Dunlopke, pa najbrž še katere.. Kolikor mi je pojasnil kolega, ki se malo bolj spozna na gume naj bi bilo to povezano zaradi silnic, ki potekajo vzolžno s kanali in profilom gume.. Zadnja guma je obremenjena predvsem pri pospeševanju, medtem ko je prva zaradi zaviranja obremenjena ravno obratno. Zato je profil v bistvu na obeh gumah enak, le pri prvi obrnjen kontra, ker tudi sile pri zaviranju delujejo kontra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za hiter odgovor

bom se bolj mirne duše peljal :)

bom videl kako se bo obnesla v mokrem, ker še vedno mi ni ravno jasno kako naj bi kontra profil odvajal vodo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporablja kdo tukaj Continental ContiSportAttack?

Kupil sem novo prednjo in zadnjo, sedaj pa ena dilema pri prednji. Vulkanizer mi je montiral gume kot kaže puščica na strani gume, ampak se je obema zdelo čudno, da U profil na zadnji kaže v pravo smer - špic U-ja naprej in širšo zadaj, naprej pa ravno obratno. Sicer sem nekaj po tujih forumih našel, da je Continental nekje 2006 zamenjal smer puščice zaradi majnše obrabe, ampak kako se to kaj obnese v mokrem?

Prilagam sliko prednje gume kjer se vidi, da gre profil ravno obratno kot bi človek pričakoval : )

Meni se je naredu kr ornk klin mad.gif na prednji Conti RoadAttack, ko je blo obrnjeno še v "pravo" smer. Profila pa še celo reč ostal...

Zdej v kontra smeri se klin baje ne dogaja več. Upam, da je to res.

Grem pa v kratkem na Dunlop RoadSmart. yes.gif

Conti me verjetno ne vidi več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporablja kdo tukaj Continental ContiSportAttack?

Kupil sem novo prednjo in zadnjo, sedaj pa ena dilema pri prednji. Vulkanizer mi je montiral gume kot kaže puščica na strani gume, ampak se je obema zdelo čudno, da U profil na zadnji kaže v pravo smer - špic U-ja naprej in širšo zadaj, naprej pa ravno obratno. Sicer sem nekaj po tujih forumih našel, da je Continental nekje 2006 zamenjal smer puščice zaradi majnše obrabe, ampak kako se to kaj obnese v mokrem?

Prilagam sliko prednje gume kjer se vidi, da gre profil ravno obratno kot bi človek pričakoval : )

slab je tale tvoj vulkanizer, če ne ve, da je na sprednji gumi kontra profil kot na zadnji. zadnja pospešuje, sprednja zavira...:naughty::evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

on je seveda montiral tako kot je označeno in vedno tako dela, vendar se nikoli ni poglabljal v to, zakaj je kontra :)

drugače nimam niti ene pripombe nad njim ke je vedno zelo pedanten ;)

hvala vam za obrazložitev, bom posredoval informacije naprej :yes:

Popravljeno . Popravil blindek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Imam eno butasto vprašanje ampak vseeno :) Zanima me ali Dunlop še proizvaja Sportmax Qualifier? Če ne, katere gume so naslednice le teh? Sam imam na motorju Sportmax Qualifier in sem bil do sedaj več kot zadovoljen. In sicer me zanimajo naslednje dimenzije: spredaj: 110/70/17, zadaj: 150/60/17. Že vnaprej hvala za odgovor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modela Qualifier Dunlop ne proizvaja več, saj ga je nadomestil izboljšan model Qualifier II. Omenjeni spada v isti segment športnih pnevmatik kot navadne Qualifierce, le da so Qualifier II večkomponentne, se pravi trše po sredini in mehkejše ob robu kar pomeni, da iz njih stisneš še nekaj več km.

Sicer pa je pri Dunlopu obstajala tudi športnejša različica modela Qualifier in sicer Qualifier RR. Slednjega so nadomestile novejše Dunlop Sportsmart.

Torej:

Qualifier --> Qualifier 2 ("športne" gume)

Qualifier RR --> Sportsmart ("superšportne" gume)

Pa še malo tabelc

Dunlopova ponudba v primerjavi s konkurenco leta 2009 (takrat so še delali Qualifier in Qualifier RR)

post-1190-0-07452600-1301746631_thumb.jpg

Dunlopova aktualna ponudba:

post-1190-0-68621600-1301746651_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma bedno mi je, ker ne dobim pravih dimenzij. Sam bi rabil za sprednjo 110/70/17, za zadnjo pa 150/60/17 ampak takih ni. In to me pizdi...take so samo RoadSmart ampak te gume se mi ne dopadejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Širnik ima očitno še vedno kar nekaj zaloge navadnih Qualifier. Poglej na avtopikanetu, je gor oglas.

110 /70 ZR17 54W SPMAX QUALIFIER 71,50

150 /60 ZR17 66W SPMAX QUALIFIER 87,57

Na avtopika netu mi za Qualifier 150/50 vrže ven tudi: LAŠIČ ALEŠ, S.P., TRNJE 14, BREŽICE, cena 76€

Lahko pa se odločiš tudi za kakšne Michelinke VULKANIZERSTVO, BORIS KOZAMURNIK S.P. ponuja Pilot Power 150/60 za 99€. To je guma istega ranga kakor Qualifier..

Izbire kar nekaj skratka. Tudi če je bila guma proizvedena pred letom ali dvema, ni to nobene panike, dokler je lepo spravljena v skladišču in zaščitena s premazom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!