Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Spet nakladanja o višjih premijah.. Zavarovalnica ni "mamica" objestnim motoristom. Zavarovalna premija je tolikšna, da se zavarovalnici splača.. Motoristi začetniki, tudi če so bolj rizični, ne povzročajo zavarovalnicam take izgube, da bi morala bit njihova premija 2000€.

Če bi hotel omejevat število začetnikov na močnih motorjih v prometu so za to drugi načini. Če se že menimo o dražji registraciji kot sredstvu zmanjševanja objestnežev na močnih motorjih bi veliko prej prišla v poštev neka dodatna dajatev oziroma taksa državi pri zavarovanju kot pa višja premija zavarovalnic. Zakaj bi si (in na kakšni podlagi sploh? ) bi si polnile zavarovalnice žepe na ta račun?

Premija za neko skupino je tolikšna kolikor ta skupina zavarovalnico stane + določeni procenti za čisti profit zavarovalnice.

Sicer pa tele debate bolj sodijo v kakšno drugo temo, tako da brezveze da še naprej smetimo tu..

No, če se vrnemo na gume.. Je že kdo popravljal poškodbo gume na robu, tam kjer pnevmatika naleže na rob feltne? Imam doma eno GPjko, ki je še super, pa je nekaj poškodovana na robu, kakor da bi bil odkrušen delček gume. Lahko se zgodi, da pnevmatika, ko bo na feltni, na tistem mestu ne bo dobro tesnila in zna mal puščat.. Se da tisto na kakšen način zalit z gumo, oziroma kakšno drugo maso, če slučajno ne bo tesnilo?

Pokaži kako sliko poškodbe....n-tec 211 gume znajo bit zelo delikatne glih zaradi trde konstrukcije....poškodba se lahko pri segretju in obračanju poveča razširi....marsikomu ki je naročil gp v hladnih mesecih se je pojavila poškodba vzrok je bil da so z gumo med pošiljanjem napačno ravnali (metali okrog po kombijih skladiščih itd) kar pri temperaturi manj kot 10 stopinj zna naredit škodo gp jki....gume so bile na videz odlične , ko so pa naredili nekaj krogov se je pojavila razpoka ali celo odletel kak del ...

Objavljeno

Hvala za odgovor, se pravi, če si sam, ne prazniš gum na 2,3-2,5? In kakšno kilometrino dosegaš s kompletom?

Nope, gum nikoli ne praznim,ce se vozim sam. Prejsnji komplet Sportsmartk sem menjal po cca. 5500 km.

Objavljeno

Nope, gum nikoli ne praznim,ce se vozim sam. Prejsnji komplet Sportsmartk sem menjal po cca. 5500 km.

Jp tu je v bistvu precej manj kot z roadsmart, kjer sem dosegal do 10000km, zdej sem pa v dilemi, kaj montirati, kajti kilometrina mi je pa tut zelo pomembna...

Objavljeno

Jp tu je v bistvu precej manj kot z roadsmart, kjer sem dosegal do 10000km, zdej sem pa v dilemi, kaj montirati, kajti kilometrina mi je pa tut zelo pomembna...

Kaksnih 500-800 km bi se verjetno lahko nardil...ampak ker sem sel na daljso furco nisem hotel riskirati,da bom ob povratku na minimumu profila. Je pa tudi res,da nisem pazil na gumo pri voznji cisto nic...odpiral iz ovinka brez pomisleka.

Na kaksnem motorju si mel roadsmart??

NA prejsnjem motorju (Z750S) sem zvozil ene 4 komplete Metzeler Z6 in dva kompleta M3 in sem z M3 nardil vec km kot z Z6.

Objavljeno

Kaksnih 500-800 km bi se verjetno lahko nardil...ampak ker sem sel na daljso furco nisem hotel riskirati,da bom ob povratku na minimumu profila. Je pa tudi res,da nisem pazil na gumo pri voznji cisto nic...odpiral iz ovinka brez pomisleka.

Na kaksnem motorju si mel roadsmart??

NA prejsnjem motorju (Z750S) sem zvozil ene 4 komplete Metzeler Z6 in dva kompleta M3 in sem z M3 nardil vec km kot z Z6.

Yamaha xj6s diversion, je pa res da 50 % v dvoje in tut kar na polno brez šparanja...čeprav se še vedno štejem med ST motoriste in tudi gume roadsmart so mi do sedaj dokaj ustrezale. Sedaj sem pa zamenjal motor Z1000SX in je obut v bt016, kar vem da verejtno ne bo za dolgo...in razmišljam, da se bom verjetno vrnil na st gume.

Objavljeno

Yamaha xj6s diversion, je pa res da 50 % v dvoje in tut kar na polno brez šparanja...čeprav se še vedno štejem med ST motoriste in tudi gume roadsmart so mi do sedaj dokaj ustrezale. Sedaj sem pa zamenjal motor Z1000SX in je obut v bt016, kar vem da verejtno ne bo za dolgo...in razmišljam, da se bom verjetno vrnil na st gume.

XJ6 in fz1 je pa kar razlika kar se konjev tice. Poleg 80% voznje v dvoje, lahko se racunas na cca. 50% te voznje z stranskimi kufri in topcase-om. Meni se zdi cca. 6000 km kar ok kilometrina za športno gumo.

Objavljeno

XJ6 in fz1 je pa kar razlika kar se konjev tice. Poleg 80% voznje v dvoje, lahko se racunas na cca. 50% te voznje z stranskimi kufri in topcase-om. Meni se zdi cca. 6000 km kar ok kilometrina za športno gumo.

Se strinjam, ampak skor da ne rabim športne gume, če mi bo ST guma naredila 10000 bo luksuz....sem pa že sedaj imel probleme, ko mi jo je pr 8000 začelo svaljkati po sredini...vožnja v dvoje in teža...zna biti da mi bo šprtno gumo še bolj uničevalo...

Objavljeno

Torej, kakšne tlake v pnevmatikah potem priporočate pri GP Racer, za najboljši oprijem? Sedaj imam zadaj 2,7 bar in spredaj 2,4 bar, pa se mi pri pospeševanju velikokrat zgodi, da mi malce zdrsne zadnje kolo.

Evo skuril sem 2-gi komplet gp racerk d211,zadnjo nisem nikoli pumpal vec kot 2.3 in letos po nasvetu izkusenega dirkaca,spustil zadnjo na 1.5 sprednjo pa na 2.3,zadnja je drzala kot prilimana,nobenega obcutka da se vozis na napol prazni gumi,odlicen feedback,ce je bilo prevec je lepo mirno nakazala,da ce jo ne neham "zlorabljat" bo zdrsnila..tako da od mene sami plusi.Sem pa srecal kar nekaj ljudi ki imajo na motorju omenjeno d211 ntec,in vozijo na 3.0bar :S in se ne pustijo prepricat,konec koncev,mogoce jim pa ustreza vozit na takem tlaku oz pac vsakemu svoje..

Zdaj ko je pa cas menjave,me pa malo mika da bi poskusil se Metzelerjeve k3 interact...

Objavljeno

ko mi jo je pr 8000 začelo svaljkati po sredini...vožnja v dvoje in teža...zna biti da mi bo šprtno gumo še bolj uničevalo...

Ali pa ne. Roadsmart se hitro pregreje.

Lani je kolega po dolomitih zasvaljkal, pregrel roadsmartko ki po tem tudi držala ni več kot je treba. S sport gumo teh problemov nebi imel, tako da možno da se pri vožnji v dvoje začne pregrevat in potem "svaljkat".

Menjaj firmo prevmatik.

Objavljeno

Prav nastavljena višina motorja je sicer pomembna, ampak pri GP in GP Racer je ta problem zanemarljiv, ker so prednje v dimenziji 120/70 kar je serijsko predpisana dimenzija za 90% športnih motorjev. Ljudi, ki so nižali motor lahko pa preštejem na prste ene roke, ni to nekaj v navadi vsakega motorista. Oz, tisti ki se igra z nastavitvami višine, ponavadi ve zakaj gre in kaj bi rad s tem (ponavadi na pisti) dosegel, zato pomoje ni to lih nekaj, s čimer bi se moral ukvarjat vulkanizer.

Kar se pa tlaka tiče, jst furam na cesti cca 2.3 spred in cca 2.5 zad.. Probal tudi 1.9 zad in pri moji cestni vožnji razlike nisem čutil. Bi blo treba tiščat najbrž precej bolj kot je to na cesti primerno, da bi skoristil tiste par % boljši performance. Tko da imam raje nek "še normalen" tlak in mal večjo kilometrino, ker razlike pač ne čutim in se mi zdi brezveze prekomerno obrabljat gume, če od tega nimam nič.

Jure...vulkanizer bi po mojem mnenju moral poznat osnove vmetenja iz iztega razloga kadar na avtu vidi napačno obrabo gume in stranki svetuje nastavitev optike....glih tako z ogledom obrabe moto gume bi moral znat svetovat če je vzmetenje ok naštelano in če so bile napumpane pravilno....no še posebaj ko znajo vzet do 45 eu samo za menjavo obeh gum...drugače 2.3 in 2.5 za na cesti je še ok za 211 gp-racer

Objavljeno

Zdravo..

Včeraj se mi je zgodila ena zanimiva zadeva, ki pa si je ne znam popolnoma razložiti oz si jo mogoče razlagam narobe.. Vozil sem se v največji vročini po bližnjih neprometnih ovinkih. V začetku vse ok, dober občutek pri večjem nagibu itd.. Potem se mi je pa zdelo, ko je postajalo že kjub veliki vročini vedno topleje, da mi sprednja guma v ovinku rahlo zdrsuje. Kot bi mi motor povzel iz rok. To ni bilo enkrat, poskus sem ponovil večkrat. Je možno, da je bila guma preveč topla? Aja, še to.. doma sem motor dal iz garaže, napolnil gume 2.5, 2.8.. in ko sem prišel domov je bila sprednja skoraj 2.7.. Je mogoče prepolna guma kriva? Vozim pa Metzeler M5

hvala in lep pozdrav

Objavljeno

na vsa vprasanja si si ze sam pozitivno odgovoril. vrocina, previsok tlak in hitra voznja ne spadajo skupaj.

zrak ima to cudno lastnost, da bolj kot je vroc, bolj se siri.

Objavljeno

Ali pa ne. Roadsmart se hitro pregreje.

Lani je kolega po dolomitih zasvaljkal, pregrel roadsmartko ki po tem tudi držala ni več kot je treba. S sport gumo teh problemov nebi imel, tako da možno da se pri vožnji v dvoje začne pregrevat in potem "svaljkat".

Menjaj firmo prevmatik.

kako je to zgledalo?

Objavljeno

Malo manjši svaljki kot na dirkališču, pa mal modrikaste barve je dobila.

Objavljeno

Evo skuril sem 2-gi komplet gp racerk d211,zadnjo nisem nikoli pumpal vec kot 2.3 in letos po nasvetu izkusenega dirkaca,spustil zadnjo na 1.5 sprednjo pa na 2.3,zadnja je drzala kot prilimana,nobenega obcutka da se vozis na napol prazni gumi,odlicen feedback,ce je bilo prevec je lepo mirno nakazala,da ce jo ne neham "zlorabljat" bo zdrsnila..tako da od mene sami plusi.Sem pa srecal kar nekaj ljudi ki imajo na motorju omenjeno d211 ntec,in vozijo na 3.0bar :S in se ne pustijo prepricat,konec koncev,mogoce jim pa ustreza vozit na takem tlaku oz pac vsakemu svoje..

Zdaj ko je pa cas menjave,me pa malo mika da bi poskusil se Metzelerjeve k3 interact...

1.5 bara za na pisto, na cesti niti pod razno ne rabiš tako nizkega tlaka, razen če imaš preveč denarja, pa ne veš kako bi še hitrejš gume zradiral :P .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo..

Včeraj se mi je zgodila ena zanimiva zadeva, ki pa si je ne znam popolnoma razložiti oz si jo mogoče razlagam narobe.. Vozil sem se v največji vročini po bližnjih neprometnih ovinkih. V začetku vse ok, dober občutek pri večjem nagibu itd.. Potem se mi je pa zdelo, ko je postajalo že kjub veliki vročini vedno topleje, da mi sprednja guma v ovinku rahlo zdrsuje. Kot bi mi motor povzel iz rok. To ni bilo enkrat, poskus sem ponovil večkrat. Je možno, da je bila guma preveč topla? Aja, še to.. doma sem motor dal iz garaže, napolnil gume 2.5, 2.8.. in ko sem prišel domov je bila sprednja skoraj 2.7.. Je mogoče prepolna guma kriva? Vozim pa Metzeler M5

hvala in lep pozdrav

Imam isti gumi kot ti. Pumpam ju na 2.4, 2.5 in nimam nobenih težav z zdrsi pa je guma redno do roba vožena.

Samo na Racelendu se je zadnja guma udala, pa še to sm sam kriv...

lp

Objavljeno

Evo skuril sem 2-gi komplet gp racerk d211,zadnjo nisem nikoli pumpal vec kot 2.3 in letos po nasvetu izkusenega dirkaca,spustil zadnjo na 1.5 sprednjo pa na 2.3,zadnja je drzala kot prilimana,nobenega obcutka da se vozis na napol prazni gumi,odlicen feedback,ce je bilo prevec je lepo mirno nakazala,da ce jo ne neham "zlorabljat" bo zdrsnila..tako da od mene sami plusi.Sem pa srecal kar nekaj ljudi ki imajo na motorju omenjeno d211 ntec,in vozijo na 3.0bar :S in se ne pustijo prepricat,konec koncev,mogoce jim pa ustreza vozit na takem tlaku oz pac vsakemu svoje..

Zdaj ko je pa cas menjave,me pa malo mika da bi poskusil se Metzelerjeve k3 interact...

me veseli da si to sam ugotovil ter poslušal "izkušenega dirkača" ki izgleda pozna in razume N-tec tehnologijo.....kar se pa tiče prepričevanja itak ne gre zato ampak da človeku daš nasvet....je pa treba očitno pazit komu in kako dajaš nasvet ker je sicer lahko po tebi:)))

Objavljeno

1.5 bara za na pisto, na cesti niti pod razno ne rabiš tako nizkega tlaka, razen če imaš preveč denarja, pa ne veš kako bi še hitrejš gume zradiral :P .

Poskusil sem,zradiral je fajn ja,haha ne poznam motorista ki bi imel prevec denarja niti jaz nisem izjema.Sem probaval z tlaki tja do 2.0,1.5 mi drugace cisto ustreza,raje naredim manj km z gumo,in imam "prevec" gripa,kot da bi gledal da bom imel gumo cimdalj-pol bi si rajs kupu en sesalc...bistvo pa je da imam zdaj itak d209 gor,kjer rajsi ne probavam z tako nizkim tlakom :D

Objavljeno

Malo manjši svaljki kot na dirkališču, pa mal modrikaste barve je dobila.

to, da je modrikasta sploh ni nujno da je pregreta, modro barvo oddajajo olja ki so v gumi, ko ta pridejo na površje...se mi je že večkrat zgodilo, da je po robovih ostala modrikasta, ko je motor kakih 14dni-3 tedne in več, stal v garaži (se nisem nič vozil)...torej tudi ko se z gumo voziš po robu, in jo potem pustiš stati nekaj časa na miru, bo postala modrikasta, pa sploh ni nič pregreta

Objavljeno (popravljeno)

Modrikasta rata guma predvsem zaradi hitrega ohlajanja (ki za gumo sicer ni blagodejno), sploh ni treba da je bila prej pregreta.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Modrikasta rata guma predvsem zaradi hitrega ohlajanja (ki za gumo sicer ni blagodejno), sploh ni treba da je bila prej pregreta.

glede racing gum se strinjam popolno:))za cestne pa ne vem točno kaj je vse lahko razlog

Objavljeno

to, da je modrikasta sploh ni nujno da je pregreta, modro barvo oddajajo olja ki so v gumi, ko ta pridejo na površje...se mi je že večkrat zgodilo, da je po robovih ostala modrikasta, ko je motor kakih 14dni-3 tedne in več, stal v garaži (se nisem nič vozil)...torej tudi ko se z gumo voziš po robu, in jo potem pustiš stati nekaj časa na miru, bo postala modrikasta, pa sploh ni nič pregreta

enako quote:))...večkrat so me napadli ko sem prodajal svoje izvožene gume na dirkališču da so za smeti:((ker so pomodrele in to je za njih bil znak da so se "pregrele"

Objavljeno

enako quote:))...večkrat so me napadli ko sem prodajal svoje izvožene gume na dirkališču da so za smeti:((ker so pomodrele in to je za njih bil znak da so se "pregrele"

Nekim jakim mojstrom si ti gume prodajal. Najbrž so se bunil, da je profil čist zlizan(na slickih). Razlog za pomodrelost je za cestne isti, kot racing gume(od vsega kar sem vozil mi v spominu Dunlop ostaja, kot najbolj modrikast)

Objavljeno

Nekim jakim mojstrom si ti gume prodajal. Najbrž so se bunil, da je profil čist zlizan(na slickih). Razlog za pomodrelost je za cestne isti, kot racing gume(od vsega kar sem vozil mi v spominu Dunlop ostaja, kot najbolj modrikast)

Ja na žalost je tako...manjkajoč profil ob strani jih ni motil...samo pomodrelost...enemu je celo vulkanizer ko jo je dajal gor rekel da so za v smeti ker so "pregorele" :headbang: ...najdejo se taki ki zlepljene delčke gume ki jih pobereš ob vstopu v boxe po umazani liniji enačijo z uničeno/potrgano gumo :headbang:

Objavljeno

Modrikasta rata guma predvsem zaradi hitrega ohlajanja (ki za gumo sicer ni blagodejno), sploh ni treba da je bila prej pregreta.

glede racing gum se strinjam popolno:))za cestne pa ne vem točno kaj je vse lahko razlog

sem videl na bratovem motorju, je nataknil čisto nove dunlop sportsmart, mogoče je z njimi naredil 100km, potem je motor nekaj zafrkaval in je stal v garaži 2 meseca...v tem času so gume po robovih čisto pomodrele, pa vem da tiste gume na robovih nikoli niso čutile asfalta, vsaj pri bratovi vožnji (kotbišelnažegnanjepress) ne

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!