Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

ne bo šlo, so za pisto.

sicer majo že T30 preveč lukenj v dezenu...zame še preveč...ampak to je pač touring guma

vem da so za pisto :D sicer dobri so da gonijo po dežju, jst ga res ne maram.

 

dami ti bi si mogu še ene feltne umislit, pa pol po potrebi menjavat, za pohajat z gospo ženo touring, za dušo pa ss :D

Objavljeno (popravljeno)

...

 

drugače pa zgolj iz firbca, zakaj so za dežne gume drugačne mere kot za "navadne" ? so se pravi ožje pa višje? se pravi imajo zanje tudi druge dimenzije felten?

Hola dečva,

 

sam na kratko, zgolj v vednost in ravnanje ;) včasih je bilo predpisano, da oznake za gume, ki se (pri širini) končajo na 5 (npr 165/70, 205/50 itd) označujejo gume za avtomobile, motoristične gume pa morajo imet na koncu 0 (npr 120/70, 180/55 itd); motoristične gume s 5 na koncu (npr 125/70, 195/65 itd) pa so bile namenjena za oznako gum za uporabo izključno na dirkališču, da so se ločile od "navadnih" gum za cestno rabo... no, zdej se zgleda tega ne držijo več, saj imajo tudi dirkalne gume za motocikle na koncu 0...

 

kot si pogruntala so dirkalne gume višje (presek 60, 65) včasih so celo zmanjšali premer iz 17" na 16,5" (in so imele gume oznake R420, ne 17, npr 120/70 R420, 195/65 R420) da je obseg (in premer) ostal približno enak kot pri 17"... zdej je to ukinjeno v WSBK, so šli nazaj na 17" in bo verjetno počasi izumrlo... 

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

vem da so za pisto :D sicer dobri so da gonijo po dežju, jst ga res ne maram.

 

dami ti bi si mogu še ene feltne umislit, pa pol po potrebi menjavat, za pohajat z gospo ženo touring, za dušo pa ss :D

raj še en moped :P

 

p.s. pa ne prau več pliiiis gospa žena..napiš bejba od damija :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

raj še en moped :P

 

p.s. pa ne prau več pliiiis gospa žena..napiš bejba od damija :D

ne sva jo krstila za gospa žena dami :D gotofa je :P

Objavljeno

Moram zamenjat gumi, pa razmišljam o nakupu gp racer oz pirelli supercorsa, zanima me če bi kdo lahko napisal kako svojo izkušnjo glede oprijema toplo-hladneje, kilometrina, vodljivost... Ker nobene od teh nisem še imel, sem pa opazil precej pohval glede gripa, ampak precej graje na kilometrino pa me zanima  kok se kej naredi s katero? Rabim pa za cestaka litrco. Hvala.

 

sprednja GP racerka soft( z njo lahko narediš presenetljivo km. kamot preživi zadnje 2),   zadaj GP racer M, zdrži okol 1500-2500 al pa še več, če se dost na izlete voziš.....aja pa ko boš ležal ti jo zna mal odnest sploh, če boš z gasom "pretiraval"......Za razliko SC-supercorse V2(nova različica, dvokomponentna), je dost bolj ovalna od racerke, lepše pade v ovink pa še ,ko si v ovinku si lahk z gasom dost bol neprizanesljiv, ker je skor ne odnese.....prej bo prednjo!    Torej spredaj racer zadaj SC V2, pa tanova CS tut po sredini mal del zdrži, še pa vseen mal manj od racerke

Objavljeno

je mogoče videt ta novo tabelo? če imaš slučajno pri sebi, pa se ti da poslikat?

Rade volje bi ti poslikal, samo jim ne dam 2€ za PDF Download. Evo link:

http://www.motorradonline.de/artikelvorschau/reifentest-2013-tourenreifen-12070-zr-17-18055-zr-17/457093/paidattachment

 

Drugače pa je povzetek testa kot novica pripopana tudi na Pirelli-jevi strani. Domnevam, da govori o testu v Motorrad-u:

"The latest arrival dedicated to two-wheelers in the Italian tyre manufacturer’s family, already certified as the highest mileage tyre in its segment, wins the sport touring comparative review conducted by the German magazine"

 

Evo še link:

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2013/05/29/motorrad-declares-pirelli-angel-gt-the-best-sport-touring-tyre/

 

 

Tukaj imate pa še test 2013 za enduro gume:

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_news_details.cfm/moto_news/811/enduro-motorradreifentest_2013_der_zeitschrift_motorrad.html

 

Lp.

Objavljeno

Ravno včeraj sem dal gor nov par gum. Po dveh zaporednih roadsmartih sem se sedaj odločil za Michelin pilot road3. Z roadsmart gumo sem naredil dobrih 10000 km. Upam, da bodo Michelinke vzdržale vsaj toliko, glede vožnje po parih km nimam pripomb.

Objavljeno

A kdo ve kako se obnašajo  Sava Sport Force gume ???

Objavljeno

A kdo ve kako se obnašajo  Sava Sport Force gume ???

Po pisanju uporabnikov v tej temi sodeč odlično.

Objavljeno

Živjo,

 

imam Hondo Hornet 2008 abs (3. lastnik), gor imam Michelin Pilot Power, ki so bile tudi gor ko sem motor kupil, zato sem jih zamenjal z novimi Pilot Power. Rad se vozim po ridah, avtocesta me ne zanima edino če je nuja......35% v dvoje........vozim "dinamično". Michelin Polit Power me do sedaj še ni razočarala na suhem, na mokrem sem premalo vozil, ampak kolikor sem brez slabih presenečenj. Hitro se ogreje in tudi ob kkšnem mojem kiksu drži. Edino na zalivkah mal zdrsne in seveda na belih črtah (cestni markirji).

 

Lansko leto sm bil začetnik in do sedaj naredil 9000km z PP. Zadnja je za zamenat, prednja bi še bila za kkšna 2000 km.........menjal bom obe gumi...na servisu Honda so mi predlagali zamenjavo z Dunlop sportsmart......baje da Michelin Pilot Power ni noben neki hvalu....

 

 

Kaj bi mi priporočal? oziroma ali je Sportsmart res tako dobra?

 

Hvala! :)

Objavljeno

Zadnjih par strani pisemo da sportsmart ni dobra. Sport Attack je dobra.

Objavljeno

Živjo,

 

imam Hondo Hornet 2008 abs.....

Kaj bi mi priporočal? oziroma ali je Sportsmart res tako dobra?

 

Hvala! :)

 

Za tvoj motor bi jaz priporočal kakršnokoli sporttouring gumo, razen, če imaš kakšen specifičen razlog, da voziš sportno cestne gume. Vsaka guma na takšnem nakedu drži do tačk, bolj dinamično pa itak ne moreš voziti, plus tega je sporttouring boljša po mokrem, zdrži več km....

Objavljeno

Živjo,

 

imam Hondo Hornet 2008 abs (3. lastnik), gor imam Michelin Pilot Power, ki so bile tudi gor ko sem motor kupil, zato sem jih zamenjal z novimi Pilot Power. Rad se vozim po ridah, avtocesta me ne zanima edino če je nuja......35% v dvoje........vozim "dinamično". Michelin Polit Power me do sedaj še ni razočarala na suhem, na mokrem sem premalo vozil, ampak kolikor sem brez slabih presenečenj. Hitro se ogreje in tudi ob kkšnem mojem kiksu drži. Edino na zalivkah mal zdrsne in seveda na belih črtah (cestni markirji).

 

Lansko leto sm bil začetnik in do sedaj naredil 9000km z PP. Zadnja je za zamenat, prednja bi še bila za kkšna 2000 km.........menjal bom obe gumi...na servisu Honda so mi predlagali zamenjavo z Dunlop sportsmart......baje da Michelin Pilot Power ni noben neki hvalu....

 

 

Kaj bi mi priporočal? oziroma ali je Sportsmart res tako dobra?

 

Hvala! :)

 

Odgovorov in mnenj na to temo boš dobil toliko kot je motoristov.

Osebno sem bil s sportsmart na FZ 1 zelo zadovoljen. Tudi kar se tiče kilometrine sem z njo naredil cca 11.000 km

Zdej sem dal gor conti roadattac II in tudi zelo zadovoljen. Sportsmartka se sicer prej ogreje je pa conti bolj odzivna zaradi večje zaobljenosti.

Objavljeno

Hvala za odgovore :) od viška priporočil glava ne boli.

 

Vajenec: športno cestno gumo vozim zato ker motor že iz proizvodnje prišel z Michelin PP, dopade se mi prelaganje iz ovinka v ovinek "odzivnost" ker je višja kot ST gume.....pa ni mi problem če jo prej pobere......glavno da dobr drži :)

 

ali je kdo preizkusil Micheli Pilot Power.....da bi mi podal svoje mnenje?? Vem da je guma že dolgo na sceni......kar pomeni da ni "up to date" :)  Ima kdo kej izkušen z novo Pilot Power 3???

 

bom razmislu vrjetn med: conti attack II in sportsmart

 

 

 

THX, pa Srečno "po pamet" :)

Objavljeno (popravljeno)

Odgovorov in mnenj na to temo boš dobil toliko kot je motoristov.

Osebno sem bil s sportsmart na FZ 1 zelo zadovoljen. Tudi kar se tiče kilometrine sem z njo naredil cca 11.000 km

Zdej sem dal gor conti roadattac II in tudi zelo zadovoljen. Sportsmartka se sicer prej ogreje je pa conti bolj odzivna zaradi večje zaobljenosti.

Jest sm naredu z Roadattack II borih 4700 km, s Sportattack 1, ki ji je sledila pa solidnih 6000 km. Zdej mam gor Sava SportForce in je guma, huh za znort. Trga gate he he he!  :OK: Za kilometre pa javim, ko je zmanjka...

 

post-15567-0-74746400-1373466195_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gandi
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hvala za odgovore :) od viška priporočil glava ne boli.

 

Vajenec: športno cestno gumo vozim zato ker motor že iz proizvodnje prišel z Michelin PP, dopade se mi prelaganje iz ovinka v ovinek "odzivnost" ker je višja kot ST gume.....pa ni mi problem če jo prej pobere......glavno da dobr drži :)

 

ali je kdo preizkusil Micheli Pilot Power.....da bi mi podal svoje mnenje?? Vem da je guma že dolgo na sceni......kar pomeni da ni "up to date" :)  Ima kdo kej izkušen z novo Pilot Power 3???

 

bom razmislu vrjetn med: conti attack II in sportsmart

 

 

 

THX, pa Srečno "po pamet" :)

 

Vsaka guma, ki jo boš dal gor ima za cestno uporabo več kot zadosti oprijema (govorim za suhe razmere). Tudi z enduro gumami in kramprcami se da zalagat ovinke pa tudi z GP rejsrkami so leteli pri normalni vožnji med grmovje. Ni nujno, da bolj športna guma zagotavlja več oprijema. Vsaka je razvita za specifično uporabo. V kolikor je ne misliš pregrevat na dirkališčih ali po vročem asfaltu noret po Jadranki bo vsaka sport turing guma več kot odgovarjala tvoji uporabi in tudi kolenčanju po ridah. 

Odločitev je pa na koncu stvar posameznika ...

 

Igor

Objavljeno

Sam na supersport motorju še nisem vozil kao športne gume, razen enkrat davno qualiffer, sicer pa vsa leta sport touring....Na kterih gumah je prišel iz proizvodnje me niti ne zanima, tistih gum itak verjetno že davno ne delajo več...Edino kar se res mogoče pozna pri športnih gumah je malo boljši  handling, spolh pri starih, malo težjih motorjih se pozna, novejši pa itak vsi padejo v ovinek pa ni važno kake gume so gor...

Objavljeno (popravljeno)

Zadni modeli ST gum kon npr. Pirelli angel GT, bridgestone T30 so nekje med turing in SS gumo. Tako da se da z njimi kar dobre kilometre naredit, pa še vedno uživati v športni vožnji. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Odgovorov in mnenj na to temo boš dobil toliko kot je motoristov.

Osebno sem bil s sportsmart na FZ 1 zelo zadovoljen. Tudi kar se tiče kilometrine sem z njo naredil cca 11.000 km

Zdej sem dal gor conti roadattac II in tudi zelo zadovoljen. Sportsmartka se sicer prej ogreje je pa conti bolj odzivna zaradi večje zaobljenosti.

Meni se pa sportsmart ( v primerjavi z BT16pro) sploh ni zdel odziven, oziroma slabo odzivna, počasi se je ogrela in tiščat si jo moral v ovinek. Z zadnjo sem naredil borih 5000km, s prvo pa 6000 (naredila bi tudi 9000) ampak ker mi je 4x zdsnila pri počasni vožnji, sem jo gladko zamenjal in končal z Dunlopom.

Objavljeno (popravljeno)

Meni se pa sportsmart ( v primerjavi z BT16pro) sploh ni zdel odziven, oziroma slabo odzivna, počasi se je ogrela in tiščat si jo moral v ovinek. Z zadnjo sem naredil borih 5000km, s prvo pa 6000 (naredila bi tudi 9000) ampak ker mi je 4x zdsnila pri počasni vožnji, sem jo gladko zamenjal in končal z Dunlopom.

 

Če pazljivo prebereš sem napisal, da je conti road attac bolj odzivna :D Se pa sportsmart prej ogreje kot conti road attac 2. To sem videl tudi lani na zaključni furi, ko smo se od Pirana do Vikija peljali in sem primerjal mojo in od Treborja (Ista relacija, za rečt isti pogoji, ista dimenzija pa kolikor je R1 lažja je Trebor nadoknadi :P ) in je bila sportsmartka toplejša od continentalke. Osebno mi je sportsmarka super guma, nisem imel nobenih slabih izkušenj in bo še šla na moj motor. 

Hočem samo rečt, da s časoma in kilometri že sam ugotoviš kaj ti odgovarja in kaj ne in da najbolj športno še ne pomeni vedno najboljše in v vseh pogojih ...

 

p.s. ti si pa itak norc  :whistle: 

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Če pazljivo prebereš sem napisal, da je conti road attac bolj odzivna :D Se pa sportsmart prej ogreje kot conti road attac 2. To sem videl tudi lani na zaključni furi, ko smo se od Pirana do Vikija peljali in sem primerjal mojo in od Treborja (Ista relacija, za rečt isti pogoji, ista dimenzija pa kolikor je R1 lažja je Trebor nadoknadi :P ) in je bila sportsmartka toplejša od continentalke. Osebno mi je sportsmarka super guma, nisem imel nobenih slabih izkušenj in bo še šla na moj motor. 

Hočem samo rečt, da s časoma in kilometri že sam ugotoviš kaj ti odgovarja in kaj ne in da najbolj športno še ne pomeni vedno najboljše in v vseh pogojih ...

 

p.s. ti si pa itak norc  :whistle: 

točno-mraz škodi....beri kuri gume

Objavljeno (popravljeno)

...

 Se pa sportsmart prej ogreje kot conti road attac 2. To sem videl tudi lani na zaključni furi, ko smo se od Pirana do Vikija peljali in sem primerjal mojo in od Treborja (Ista relacija, za rečt isti pogoji, ista dimenzija pa kolikor je R1 lažja je Trebor nadoknadi :P ) in je bila sportsmartka toplejša od continentalke.

...

 

 

Veš kakšen tlak sta imela?

Jaz če imam 2,5/2,9 in se mi gumi komaj kaj ogrejejo, zadnja zaradi nažiganja malce bolj. :krneki:

Ko imam 2,2/2,4 pa nimam več teh problemov. :)

 

Govora je ContiRoadAttack, ContiRoadAttack2, ContiSportAttack in ContiTrailAttack2 (trenutne).

 

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno

Jest sm naredu z Roadattack II borih 4700 km, s Sportattack 1, ki ji je sledila pa solidnih 6000 km. Zdej mam gor Sava SportForce in je guma, huh za znort. Trga gate he he he!  :OK: Za kilometre pa javim, ko je zmanjka...

 

attachicon.gifSava SportForce.jpg

 

Jest sm naredu z Roadattack II borih 4700 km, s Sportattack 1, ki ji je sledila pa solidnih 6000 km. Zdej mam gor Sava SportForce in je guma, huh za znort. Trga gate he he he!  :OK: Za kilometre pa javim, ko je zmanjka...

 

attachicon.gifSava SportForce.jpg

te save gume..4.600km največ..vsaj jaz tak mislim..ker je pač sava :D hh

Objavljeno

te save gume..4.600km največ..vsaj jaz tak mislim..ker je pač sava :D hh

hvala za strokovno mnenje

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!