krucymucy Objavljeno November 13, 2013 Opozori Objavljeno November 13, 2013 Gre verjetno za GS-a? Kolikor sem imel izkušenj z njimi je na gs-ih bila sprednja prej na robu kot zadnja... Odvisno je tudi od pnevmatike ja.
Snečer Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Snecer, ti si res car! :naughty: Meni, ki sem letos poradiral 5 kompletov gum, si pred že časom nekaj modroval okoli tematike ST gum.......potem pa vidim sliko tvoje zadnje gume (Chicken strips < Snecer stips :grrr ) Kot je že Cartman dejal, toliko o tvoji kredibilnosti v tej temi! Ampak pustimo to. Zapisal si, da "če bo situacija", boš pa nagnil.... ...nagnil kaj??? Motorja zagotovo NE! Si že kdaj slišal, da le vaja dela mojstra? Ko pride "situacija" ki zahteva rešitev v obliki dodatnega, globokega nagiba, boš motor nagnil samo v primeru, če si ga nagnil konkretno tudi že kdaj prej, ko ni bila "situacija", se pravi kar tako - za zabavo! Ker v stresni situaciji je fajn, če si sposoben tak manever narediti rutinsko (beri, si natreniran!). Slika tvoje zadnje gume pa meni pove, da ti Snecer o konkretnem nagibu "v situaciji" lahko samo sanjaš...žal Pa ne me narobe razumeti...jaz sem samo letos prevozil preko 30K km na motorju, bil skoraj vsak dan 140 km v sedlu ob lepem in slabem vremenu (pa ne po AC, ampak po zelo hitri ovinkasti cesti), šel dostikrat s tačko ali centralnim stojalom v asfalt, pa si ne upam zapisati kar tako, da bom pač bolj nagnil v ovinek "če bo situacija", kot da govorimo o popoldanskem sprehodu po parku! Razmisli malo, preden kar nekaj v tri dni filozofiraš! Lp. Tematika je sicer o gumah, ne o vožnji. Skoraj moram odgovoriti na neumnosti. Ti si porabil=uničil 5 kompletov za 30kkm, jaz za pol manj lepo obrabil le enega. Ali ne znaš voziti ali pa imaš neprimerne gume, kakor sem ti že napisal. Vozil sem se po cestah in poteh, o katerih lahko ti samo sanjaš. Vsak normalen človek se vozi z 20 do 30% rezerve, da ima dovolj časa in prostora za manevre. Vožnja po robu ima samo še eno rezervo, izbiro aranžmaja. Če bo situacija, bom nagnil, jap, simpl. Takšnih situacij ne moreš vaditi, lahko pa ti vadiš situacijo iz sosednje teme in sicer blokiranje sprednjega kolesa pri 150km/h. Boš še kakšen komplet več obrabil, če boš imel srečo. Zadeva je tedaj bolj ali manj v glavi, eno je trening v predvidljivem okolju, drugo stresna situacija. In so že bile, se je zgodilo tu pa tam, da je bil v ovinku večji kamen in imel sem dovolj prostora za nagib in umik. Če bi jaz imel bmwja, bi tudi bil več na poligonu in tečajih. Centralnega stojala nimam, tako da zaradi napačne konstrukcije z njim ne morem podrsati, pa tudi sicer prednja guma pride prej do roba kot zadnja, isto je bilo na prejšnjem, takšna je pač konstrukcija in zasnova tega modela. Če voziš normalno, ne boš prišel nikoli do tačke in roba gume, če pa si divjak in objestnež, ki ogroža sebe in ostale pa boš užival v tem in pametoval o načinih, kako se razbiti. In potem berem tudi po tem forumu pravljice kako je npr. nevarna Jadranka v dežju, da drsi in podobne tralala. Tudi letos sem po njej vozil v čistem dežju, prav nobenih posebnosti, le table je potrebno razumeti, so že vedeli zakaj so pred ovinkom. V suhem vremenu pa polnijo črno kroniko. Ja skoraj ni izleta, da tam ne bi videl kakšnega skotanega, razlog vedno divjanje. Lahko pa še ti tu slike svojih petih kompletov nalimaš, razen če niso na analizi v Munchnu pa bodo verjetno potrdile moje ugotovitve o objestni in nevarni vožnji. Raje ti razmisli, če je normalno da na turističnem motorju pri 30k km 5x menjaš gume in da na cesti nisi sam. Tedybear, motozajebant in gauloises 3
skalaprava Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Tematika je sicer o gumah, ne o vožnji. Skoraj moram odgovoriti na neumnosti. Ti si porabil=uničil 5 kompletov za 30kkm, jaz za pol manj lepo obrabil le enega. Ali ne znaš voziti ali pa imaš neprimerne gume, kakor sem ti že napisal. Vozil sem se po cestah in poteh, o katerih lahko ti samo sanjaš. Vsak normalen človek se vozi z 20 do 30% rezerve, da ima dovolj časa in prostora za manevre. Vožnja po robu ima samo še eno rezervo, izbiro aranžmaja. Če bo situacija, bom nagnil, jap, simpl. Takšnih situacij ne moreš vaditi, lahko pa ti vadiš situacijo iz sosednje teme in sicer blokiranje sprednjega kolesa pri 150km/h. Boš še kakšen komplet več obrabil, če boš imel srečo. Zadeva je tedaj bolj ali manj v glavi, eno je trening v predvidljivem okolju, drugo stresna situacija. In so že bile, se je zgodilo tu pa tam, da je bil v ovinku večji kamen in imel sem dovolj prostora za nagib in umik. Če bi jaz imel bmwja, bi tudi bil več na poligonu in tečajih. Centralnega stojala nimam, tako da zaradi napačne konstrukcije z njim ne morem podrsati, pa tudi sicer prednja guma pride prej do roba kot zadnja, isto je bilo na prejšnjem, takšna je pač konstrukcija in zasnova tega modela. Če voziš normalno, ne boš prišel nikoli do tačke in roba gume, če pa si divjak in objestnež, ki ogroža sebe in ostale pa boš užival v tem in pametoval o načinih, kako se razbiti. In potem berem tudi po tem forumu pravljice kako je npr. nevarna Jadranka v dežju, da drsi in podobne tralala. Tudi letos sem po njej vozil v čistem dežju, prav nobenih posebnosti, le table je potrebno razumeti, so že vedeli zakaj so pred ovinkom. V suhem vremenu pa polnijo črno kroniko. Ja skoraj ni izleta, da tam ne bi videl kakšnega skotanega, razlog vedno divjanje. Lahko pa še ti tu slike svojih petih kompletov nalimaš, razen če niso na analizi v Munchnu pa bodo verjetno potrdile moje ugotovitve o objestni in nevarni vožnji. Raje ti razmisli, če je normalno da na turističnem motorju pri 30k km 5x menjaš gume in da na cesti nisi sam. Kot sem rekel...ti si car Over and out! Demon 1
DAMI34 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Kot sem rekel...ti si car Over and out! kr priznaj, med objestneže spadaš skalaprava, pik1, Zivnorc in 1 other 4
norc 16 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Da se še jaz malo pohvalim:) Meni tudi ostaja centimeter gume v rezervi, gre za SV650 K4, qualifier1 dimenzij 160 60 17, pumpana po priporočilih. V dovol zaprtih ovinkih pridem z tačko na asfvalt(slab filing)... Je potrebna huda brzina da se tolko guma zdeformira, ali je za ta motor in dimenzijo to to? Naloži še odzadaj gor enega malo "lažjega" pa bo se ta cm ziher zmanjšal
Zivnorc Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 ... tačke skrajšat... :grim
DAMI34 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 (popravljeno) Tematika je sicer o gumah, ne o vožnji. In potem berem tudi po tem forumu pravljice kako je npr. nevarna Jadranka v dežju, da drsi in podobne tralala. Tudi letos sem po njej vozil v čistem dežju, prav nobenih posebnosti, le table je potrebno razumeti, so že vedeli zakaj so pred ovinkom. V suhem vremenu pa polnijo črno kroniko. Ja skoraj ni izleta, da tam ne bi videl kakšnega skotanega, razlog vedno divjanje. Če prav razumem, teb jadranka tudi po dežju drži kot suha. Jap maš prav, če voziš v suhem med 20 in 50km/h potem je v mokrem isto. V resnici pa tak fajn drsi, sploh prot Ulcinju, da ne rabiš dežja, pa že blokira prva guma pri normalnem ustavljanju pred semaforjem. Isto je s cestami v Istri. Popravljeno November 14, 2013. Popravil DAMI34 pik1, skalaprava in hajoktejn 3
Snečer Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Jap, drži kot po suhem, lahko ti pošljem sled iz gps in boš videl povsem normalne brzine. Tudi proti Ulcinju nisem opazil nobenega drsenja po suhem edino kjer mi je drselo, je bilo v Grčiji na Peloponezu, tam je rahlo odnašalo zadnjo gumo, tako je bilo potrebno še malo prilagoditi tempo oziroma linijo. Z dvema in težjim motorjem pa je najbrž zgodba drugačna.
DAMI34 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Jap, drži kot po suhem, lahko ti pošljem sled iz gps in boš videl povsem normalne brzine. Tudi proti Ulcinju nisem opazil nobenega drsenja po suhem edino kjer mi je drselo, je bilo v Grčiji na Peloponezu, tam je rahlo odnašalo zadnjo gumo, tako je bilo potrebno še malo prilagoditi tempo oziroma linijo. Z dvema in težjim motorjem pa je najbrž zgodba drugačna. mogoče pa nisi čutil da drsi. Z dvema je lažje vozit kot sam, vsaj mojo žwerco. sploh pa po mokrem.
Snečer Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Brez skrbi da se čuti, ko drsi, na zalivki pa celo odnese.
NX650 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Brez skrbi da se čuti, ko drsi, na zalivki pa celo odnese. To si sam ugotovil, ali ti je kdo povedal? pik1 in TakeALookAround 2
Snečer Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Prebral v navodilih. Frips in Cartman 2
Frips Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 ...zmente se na privat hajoktejn 1
DAMI34 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 ...zmente se na privat ne ne, tut mene zanima, če mu kej drsi Frips 1
speedfighttuning Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 (popravljeno) Da se še jaz malo pohvalim:) Meni tudi ostaja centimeter gume v rezervi, gre za SV650 K4, qualifier1 dimenzij 160 60 17, pumpana po priporočilih. V dovol zaprtih ovinkih pridem z tačko na asfvalt(slab filing)... Je potrebna huda brzina da se tolko guma zdeformira, ali je za ta motor in dimenzijo to to? Tudi sam imam Suzukija SV 650 S, le da jaz imam K1, vendar ima enake dimenzije gum kot tvoj Če ti drsa tačka po asvaltu ko si z gumo še centimeter od roba malo zategni zadnji amortizer in po možnosti daj gostejše olje v vilce Meni drsajo tačke šele ko je guma na robu, tako pri solo vožnji kot v dvoje Tudi jaz pumpam gume po priporočilu proizvajalca. Prideš pa pri tem motorju z zadnjo gumo prej do roba kot s prednjo, da se ne boš glede na branje predhodnih objav čudil zakaj je zadnja bliže robu kot prednja Tukaj je slika prednje gume, kjer je vidno kako puščica in napis po robu počasi izginja: Zadnja guma: Tačka: Stranska tačka: In pa še dokaz, da se da s tem motorjem s pravimi nastavitvami tudi v dvoje brez problema po kolenu: Ps.: Zadnja slika je slikana na ridah s kalkulatorjem, zato je slabše kvalitete. Popravljeno November 14, 2013. Popravil speedfighttuning DAMI34 in hajoktejn 2
TakeALookAround Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 A ti si tisti, k punca uzadi sedi cist naravnost, kot v solski klopi? pik1 1
DAMI34 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 (popravljeno) A ti si tisti, k punca uzadi sedi cist naravnost, kot v solski klopi? jp, ona se kontra nagiba, da vzdržuje ravnotežje p.s. tak mora sapotnica viset: Popravljeno November 14, 2013. Popravil DAMI34 speedfighttuning, pik1, cikadina in 2 others 5
goggy99 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 A ti si tisti, k punca uzadi sedi cist naravnost, kot v solski klopi? jaaaa to je on!!!! :grim
biker77 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 jp, ona se kontra nagiba, da vzdržuje ravnotežje p.s. tak mora sapotnica viset: pri taki brzini bi blo vseen če bi sedela obrnjena nazaj in kvačkala zraven.. ampak ja..tako nekako naj bi bilo..levi ovinek, glava pravilno na levi strani..kaj dosti drugega ne rabi "sapotnica" narest.. pik1, Demon, speedfighttuning in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 pri taki brzini bi blo vseen če bi sedela obrnjena nazaj in kvačkala zraven.. ampak ja..tako nekako naj bi bilo..levi ovinek, glava pravilno na levi strani..kaj dosti drugega ne rabi "sapotnica" narest.. seveda, as mislu, da bom objestno vožnjo kazal? Počas, pa šolski primer.
speedfighttuning Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 (popravljeno) A ti si tisti, k punca uzadi sedi cist naravnost, kot v solski klopi? Tako sedi zato, ker ji sicer pri takšnih nagibih rit preveč drsi iz sedeža, zato se presede na stransko plastiko v tak položaj, da ne pade z motorja. Ko boš enkrat doživel kako zgleda sedet odzadaj pri takem nagibu, se ne boš več tako smejal Js punco občudujem že sploh da ostane na motorju. jp, ona se kontra nagiba, da vzdržuje ravnotežje p.s. tak mora sapotnica viset: Pri takšnih nagibih kot so na teh dveh slikah sedi tudi moja tako, ko pa greva po kolenu ji v takšnem položaju preveč drsi rit dol iz sedeža, zato razmišljam o tejle ali pa kakšni podobni zadevi: http://www.ebay.com/itm/310793640055?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Sicer pa smo že malo Popravljeno November 14, 2013. Popravil speedfighttuning
logarr Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Brez skrbi da se čuti, ko drsi, na zalivki pa celo odnese. Pri takih nagibih kot jih dosegaš z tako obrabljeno gumo kot si pokazal prej, nebi guma smela nič odnašat.
Snečer Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 seveda, as mislu, da bom objestno vožnjo kazal? Počas, pa šolski primer. Za solski primer je po moji oceni prevec ob polni crti ali celo preko. Bo Borutt povedal.
macak333 Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Ja najbol, da kr po šodru pelje ane . siks, DAMI34, skalaprava in 1 other 4
Snečer Objavljeno November 14, 2013 Opozori Objavljeno November 14, 2013 Pri takih nagibih kot jih dosegaš z tako obrabljeno gumo kot si pokazal prej, nebi guma smela nič odnašat. Pri takih nagibih kot jih dosegaš z tako obrabljeno gumo kot si pokazal prej, nebi guma smela nič odnašat. Ja s to gumo in nagibom ne drsi niti na ledu in snegu. Treba znat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se