biker77 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Aja nisem vedu da se bojim nagnit;-) no to pr men ne drži,jaz jo obrabim zato tako ker sem enostavno prehitr;-) ko boš mojga adv vidu boš vedu kaj ti govorim,vse pobrušeno,centralci ,tačke,ušesa hihihi Vzmetenje je WP elektronsko polaktivno,nimaš kej študirat"sport" pa brusi:-) Ejj..a ne prodajas ful lepga ADV-ja?? Tuki pa berem da je cel porajsan ;-) KLOVN in Kmet2 2
KLOVN Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 če zem prav zastopil mu je guma postajala žagasta če jo gledaš pravokotno na smer vožnje in ne v smeri vožnje . ti misliš na skakanje gume?
Kmet2 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Ejj..a ne prodajas ful lepga ADV-ja?? Tuki pa berem da je cel porajsan ;-) Začetniki bodo vesel da je tam porajsan,se bodo hvalil,sej ti si bil tud eden skeptikov ko sem ti povedal da sem zbrusil centralca,a se še spomneš tvojega odgovora"da sem vrjetno edini ki mu je to ratal",če bi ga dlje peljal bi vidu da motor dopušča veliko več kot misliš;-)
Joker Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 ni problem v taku ampak v nastavitvi kompresije in rebounda kje je pa bil višji del stopnice ? pred ali za profilom? To vem, vendar spreminjanje nastavitev in tlaka žal ni kaj prida pomagalo... Poleg tega lahko spreminjam le rebound. Kot sem napisal: ni kaj prida pomagalo. Z drugimi besedami komaj opazno. Zanimivo je, da na Continentalki tega problema ni sploh, čeprav je po trdoti verjetno nekje tam-tam z EXP. Je pa imel motor na prvi vožnji v dvoje gumjast občutek, ki pa sta ga odpravila 2 klika. ne strinjam se zi taboj, čisto, to kar on opisuje, je posledica po moje začetniških napak, ko obrabljaš gumo neenakomerno, najbolj je obrabljena na sred nagibne površine, ker je premalo izkušenj in se veliko bremza v ovinku in sicer, ko ugotovi, da je prehiter, v rahlem nagibu, s kilometri se to uredi, ker se občutek izboljša, naslednja stopnja pa je lepo obrabljena guma, to so šoferji, ki so preboleli strah od nagiba v ovinku in vedo, da se bremza pred ovinkom in če se prehiter z zadnjo zavoro, ker si prehiter minimalno, potem je naslednja stopnja, ko je motorist dirkač in ima obrabljeno gumo na koncu nagiba, na full, sredica je pa kot nova, ko se tak človek polomi, eni smo to dožvel parkrat, se vrneš spet na tisto, da je guma lepo obrabljena po celem profilu, to so moje izkušnje, no eni so pa taki, da ne gredo po tej poti in doktorirajo na vzmetenju, šala mala Konec koncev ima vsak svoj stil vožnje. Moj je npr. tak, da gume obrabim precej enakomerno od roba do roba pa tudi sprednja mi zdrži približno enako dolgo kot zadnja, zato menjam vedno v paru. Če se vozim pretežno po "uživaških cestah" imam gumo po sredini odlično ohranjeno da ne rečem kot nova. No, potovanja pa jo popravita, da je obrabljena enakomerno. Tudi po sredini... Me je pa Duce, s svojim poznavanjem mene in mojega načina vožnje, spravil v dobro voljo, ki sem jo danes, ko moram delat, namesto obrabljat gumo po sredini, še kako potreben...
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 ne boš vrjel ampak sem bil že dost blizu,res fukiš motor:-) vem sam si mel opravka s slovencelnom ki mu je tastari firmo dal pol ti je pa vse dol padlo Kmet2 1
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 ti misliš na skakanje gume? mislim skakanje ni nič občutit sam če gumo pogledaš vidiš da je zavihana tam kjer je poglobljen profil jaz sem imel recimo pred profilom fajn zrabljeno gumo za profilom se mi je pa zavihek delal je bil visok skor 1-2mm zdej sem si komplet vzmetenje nastavu in bom videl kako bo. čakam kej lepega vremena ker bom moral narediti kar nekaj km da se bo popravla guma če je sedaj vzmetenje naštelano tako kot more bit. Je pa kr jeba kar se tega tiče nastavitve vzmetenja saj ne poznam nobenega s tapravim znanjem poleg tega so nastavitve ducatija precej drugačne od ostalih motorjev saj kot nas večina ve ima ducati probleme ob vstopu v ovinek to se pa odpravi s tem da se motor v križih spusti (za modele vključno z 998 ) tako da se vidi 4 črtice iz križa zadej je pa treba motor precej dvignit to pa rabiš nov (daljši) ride height adjuster. Pač ja zaenkrat se učim na lastnih napakah in upam da pridem čimprej do idealne nastavitve tako da bom imel lepo gumo Kmet2 1
Joker Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 ti misliš na skakanje gume? Jap, tisto, ko v ovinku dela rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :grim
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Jap, tisto, ko v ovinku dela rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :grim lej v vednost za drugič poglej kje ti dela stopnico al na sprednjem robu al na zadnjem in poglej moj link par postov višje in glede na tisto probaj rebound popravit lahko ga tud več kot dva klika obrneš . In poglej to gumo ki jo imaš zdej gor ker ti pomoje tudi na tej stopnico dela samo je lahko majn opazna
KLOVN Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 to dela, ko je motor preveč mehki, če pa skače, je pa pretrd , vglavnem igranje, neke splošnega pravila ni, ker je pogojeno z stilom vožnje, kar dela tebi ni mus, da bo meni, na istem motorju :grim Kmet2 1
thumper Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 (popravljeno) Pa od kje ti taka kilometrina, al si kilometrino sprednje in zadnje gume skup seštel? Res mi ni jasno kako nekaterij naredijo prek 10kkm z gumami, če primerjam z mano, ki mi več kot 8kkm še nobena ni zdržala, sprednja pa 14kkm. Sicer tko prbližno veš kok se pelem, zase bi sam reku bolj T al pa ST varjanta, in če sebe z tabo primerjam, se mi vsa sklpanja porušijo, moj T ali ST proti tvojemu SS pa tok več kilometrine, nč jasn . moj boni - 865ccm , 67 konjev tovarniško - sedaj s KN filtrom in drugimi lonci verjetno okoli 70 iskrivcev .. 205 kil suhe teže + tekočine + jeklen nosilec za torbe in alu 32l kovček v katerem je vsaj 8kg osnovnega orodja in dodatkov + sprednja šipa(cca 4kg z nosilcem- RF seveda) , dodatne sprednje tačke - jeklene itak - , pa še kaj .. nima nobenega rebounda in ostalih poslastic na vzmetenju - zadaj našponan na 5-to stopnjo in to je to ... kilometrino na avon road rider sem že napisal - 27900 prednja 110/90-18 namesto serijske dimenzije 100/90-18 ( nova 5,6mm ob menjavi 3mm) , pokuril dve zadnji 130/80-17- prva 13300 malce nad indikatorjem , zadnja 14600 - ob 14500 na indikatorju ob menjavi je imela tolk profila po sredini kot trebor las na glavi .. cca 25% po avtocesti od tega večino v dvoje ... diagonalna guma .. drži normalno tudi pri nizkih temperaturah ( pod 10stC) a postane !žvakasta" nad 30stC .. eno z drugim - ko sem se jo navadil kako deluje v različnih temp. razmerah sva se kar ujela .. Men se zdi, da si ti en cel objestn pa napadaln :grim. To še pa tud nism slišu, da bi spredna mnj zdržala k zadnja, res pa da sm bolj frišn motoristek, tko da marskej ne vem . Bi lohk kdo še reku, če maš spredn pogon tko k v večini primerov pri avtih . Kukr si opisu Šnecijev stil vožne .... pol bi se zgleda lohk člouk z njim laže skup pelu k z tabo e he he :grim. Bom drug tedn neglede na izkušnje pr teb šu po spredno bt- jko, čez kak slab mesc še po zadno, pol pa verjetn ne prej k drug let poročal o kilometrini . stil moje vožnje?? RtC + ER + LT + T ... aja kratice .. RtC - ride to coffeee ER - easy rider LT - lagani turing T - touring ... ja vem objestnež sm .. Popravljeno September 14, 2014. Popravil thumper Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 (popravljeno) Ludiluka v teoriji imaš prav, v praksi je pa največkrat takole, več ko ima guma narezanga profila prečno nanjo, bolj jo cefra če na močno odpiraš v nagibih (govorim za zadnjo gumo) Načeloma sprednji del požre, potem je profil (luknja) in ko zadane zadnji del, jo zaviha navzgor. Tu pa nimaš kaj dosti igranja z vzmetenjem. Popravljeno September 14, 2014. Popravil DAMI34 KLOVN 1
TakeALookAround Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 In zakaj so bad teli "zavihki" na gumi?
alko1 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Verjetno je nekaj tudi na gumi. Meni je zaden konc vihal na vseh do sedaj RS RS2 MITAS Trenutno sem obut v Conti road EVO2. Tuki mi pa roba ne dela s tem da so vse nastavitve motorja enake. Aja navitje sem menu. A mogoče zato
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Ludiluka v teoriji imaš prav, v praksi je pa največkrat takole, več ko ima guma narezanga profila prečno nanjo, bolj jo cefra če na močno odpiraš v nagibih (govorim za zadnjo gumo) Načeloma sprednji del požre, potem je profil (luknja) in ko zadane zadnji del, jo zaviha navzgor. Tu pa nimaš kaj dosti igranja z vzmetenjem. ti ne vem možno da imaš prav. Ampak če gledam gume ki do bile vožene na grobniku s strani folka ki imajo poštimano vzmetenje v nulo teh zavihkov ni oz. so komaj zaznavni.
DAMI34 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 ti ne vem možno da imaš prav. Ampak če gledam gume ki do bile vožene na grobniku s strani folka ki imajo poštimano vzmetenje v nulo teh zavihkov ni oz. so komaj zaznavni. je čisto možno, da tule govorimo o različnih zavihkih oziroma obrabi v okolici dezena
DAMI34 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 (popravljeno) In zakaj so bad teli "zavihki" na gumi? niso bad, razn, če maš ST gumo (angel gt, t30), ki je po robovih ful narezana za odvodnjavanje, potem jo tam prej skuriš. Amak jaz trdim, da je kriv stil vožnje, ne pa vzmetenje. Verjetno je nekaj tudi na gumi. Meni je zaden konc vihal na vseh do sedaj RS RS2 MITAS Trenutno sem obut v Conti road EVO2. Tuki mi pa roba ne dela s tem da so vse nastavitve motorja enake. Aja navitje sem menu. A mogoče zato Mitaska se ne cefra tok izrazito kot ostale ST, ker nima toliko prečnih žlebov. Popravljeno September 14, 2014. Popravil DAMI34 alko1 in Kmet2 2
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Dami jaz imam v mislih zavihke kot so na 4 sliki http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide
DAMI34 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Dami jaz imam v mislih zavihke kot so na 4 sliki http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide se mi je zdelo, jaz in kolikor sem razumel ostale pa govorimo o različni višini dezena na mestu kjer je pnevmatika narezana KLOVN 1
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Ja sej to je to recimo v tem primeru na sliki je pred zarezo od profila dost obrabljena guma (v območju 2 cm pred profilom) za zarezo od profila je pa precej manj obrabljena guma + zavihek se dela ?? al še vedno ne zastopim
Kmet2 Objavljeno September 14, 2014 Opozori Objavljeno September 14, 2014 Eh vsaka drži dokler ne spusti,pol je pa sam odvisen kolk znaš,pa kakšen motor vozš:-) DAMI34, KLOVN in TOMCAT 3
HyperJack Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Kaj smo pogruntali glede gum? Da noben nima kej dost pojma...itak se na koncu izkaže, da imamo napačen motor, ali pa narobe nastavljeno vzmetenje :grrr Tko da očitno so vse gume OK, tko kt pravi Kmjet2 :grim NinjaRider04, KLOVN, TOMCAT in 2 others 5
maus Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 (popravljeno) še dobr, da so črne, če bi bile bele, bi se hitr umazale pa ne oporekajte mi :krneki: Popravljeno September 15, 2014. Popravil maus KLOVN, igor0203, DAMI34 in 1 other 4
soothsayer Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Kje kaj naročate gume prek spleta? Jaz jih skoraj vsako leto drugje, letos jih bom iz tule http://www.silux.si/gume-pnevmatike ali jih kupujete osebno pri prodajalcih ali naročate prek spleta, ter s kom ste bili najbolj zadovoljni.
Zivnorc Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Odvisno od kod si. Naročiš pač gumo, pa kakor se zmeniš. Širnik mi jih je pošiljal po pošti, F1 (Bistrica ob Sotli) mi jih je vedno dostavil..... Rumeni cestak verjetno tudi dostavi kje spotoma .... tko da je vse odvisno od trenutnega razpoloženja (to sevede velja, če menjaš sam) ...če pa ne menjaš sam, se moraš pa itak zapeljat do vulkanizerja. Simpl k pasulj....
maus Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 pasulj narest ni simpl Zivnorc, igor0203, thumper in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se