peco Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 :angry: Nevem kako lahko nekdo vozi motocikel in sprašuje oz. trdi take oslarije :hmm: No strokovnjak da slišmo tvoje mnenje. :hmm:
peco Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 @Ventil - Vrjetn tko hudo vozš, da na naših "idealnih" cestah izkoristiš vse prednosti neke gume. Sploh razlika v temp. in s tem povezana oprijemljivost gume je zlooo očitna. :hmm: :? No ja kokr hoč če sam seb tok vrjameš. :BUA:
Vojč Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 No strokovnjak da slišmo tvoje mnenje. :hmm: Ni potrebno, da si strokovnjak oz. se sploh nimam za strokovnjaka. Noro pa se mi zdi, da nekdo sprašuje (motorist):češ kakšne veze pa ma temperatura gume. Glede mojih vozniških zmožnosti pa se še smatram med začetnike( 2leti) in učence!
peco Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Ni potrebno, da si strokovnjak oz. se sploh nimam za strokovnjaka. Noro pa se mi zdi, da nekdo sprašuje (motorist):češ kakšne veze pa ma temperatura gume. Glede mojih vozniških zmožnosti pa se še smatram med začetnike( 2leti) in učence! Sej glih to sm ti hotu povedat - edin kr maš od zlo mehke gume na naših cestah je to, da ti jo zlo hit požira. To pa ni glih dobr. :cry: A si zej kej bl zadovoln. :afro1:
Ice Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 guma mora imeti neko delovno temperaturo, pri kateri razvije svoje najboljse lastnosti. le-te lahko variirajo glede za kaj je guma namenjena. ker danes tehnika uporablja vedno vec sinteticnih dolgomolekularnih verig namesto naravnega kavcuka za izdelavo gum (prakticno je lahko danes guma krvavo-zelena ali ripsasto frjolcna) vse ostale lastnosti so tako boljse od najboljse SS mesanice za na cesto izpred dveh, treh let. danes bi lahko z moderno touring gumo sprasili vsakega SS, ce bi imel montirane gume s tehnologijo izpred 5 leti. tako se razvija tehnika na tem sektorju. danasnje SS gume so prakticno povzetek (malce poenostavljen zaradi ekonomicnosti) GP gum izpred letom, dveh. temparatura cestnih gum so nekje med 30 in 50°C ob suhem in toplem vremenu. zakaj guma ne "drzi" enako v hladnih dneh ali pri dezju bo mogoce komu sedaj malce bolj jasno. ali zakaj debata v toliko temah o ogrevanju in pumpanju gum?! za vec info: bridgestone, dunlop, metzeler, michelin, pirelli in ostali proizvajalci, ki sodelujejo v kaksni sporti konkurenci.
peco Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Še nekej bi prašou. Kolk je kej "normalno" kupt zejle D207. Ma to še en kolega na zalogi, pa ne vem a nej jo vzamem al naj raje D208 kupm. Hvala za nasvete.
Vojč Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Še nekej bi prašou. Kolk je kej "normalno" kupt zejle D207. Ma to še en kolega na zalogi, pa ne vem a nej jo vzamem al naj raje D208 kupm. Hvala za nasvete. Lansko leto se mel gor D 207, sedaj mam D208 pa imam ubčutek, da je boljša od D207. Je mehkejša. Kako bo pa z obrabo pa še nevem, D207 tudi ni glih blestela glede prevoženih km. Ko sem kupoval sedaj je bla D208 cenejša od D207. Kot je Ice že napisal tehnika gre zelo hitro naprej in potem takem bi morala biti D208 boljša.
Ice Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 ta teden montiral M1 z produkcijskim datumom 5001. ni panike, da zastara. :grrr
Shargo Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Lansko leto se mel gor D 207, sedaj mam D208 pa imam ubčutek, da je boljša od D207. Je mehkejša. Kako bo pa z obrabo pa še nevem, D207 tudi ni glih blestela glede prevoženih km. Ko sem kupoval sedaj je bla D208 cenejša od D207. Kot je Ice že napisal tehnika gre zelo hitro naprej in potem takem bi morala biti D208 boljša. Jaz sem tudi vozil D-207 lansko leto. Z mojim nacinom voznje po cesti guma zdrzi od 3 do 3500 km na Yamahi 1000. Oprijem na cestiscu je zelo, zelo dober. (cena cca 50K sit). Sedaj vozim Michelin pilot sport, te gume imajo enak ali celo boljsi oprijem in bojda tudi enkrat vec zdrzijo, (kar pa ravnopreverjam :) ) cena slednjih je cca 60Ksit, kar pa je poceni v primerjavi z dunlopom, ce racunas koliko kilometrov naredis z eno ali drugo :) LP
bLuZoNdEr Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 ta teden montiral M1 z produkcijskim datumom 5001. ni panike, da zastara. :grrr mater a si jo iz TIME MASCHINE prinesel :lol1: (al je to 50-ti teden leta 2001 :grim :grim ) ma sam da drzi v ovinku!!
Saint Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 ta teden montiral M1 z produkcijskim datumom 5001. ni panike, da zastara. :grrr Pa sem se jaz sekiral, ker sem lanske Touranske kupil. No sam sem jih zanalašč, da jih ne bi slučajno iz Brazilije dobil, tele so ble sigurno iz Njemačke. lp Rudi
BONO Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Jaz sem tudi vozil D-207 lansko leto. Z mojim nacinom voznje po cesti guma zdrzi od 3 do 3500 km na Yamahi 1000. Oprijem na cestiscu je zelo, zelo dober. (cena cca 50K sit). Sedaj vozim Michelin pilot sport, te gume imajo enak ali celo boljsi oprijem in bojda tudi enkrat vec zdrzijo, (kar pa ravnopreverjam :) ) cena slednjih je cca 60Ksit, kar pa je poceni v primerjavi z dunlopom, ce racunas koliko kilometrov naredis z eno ali drugo :) LP Jaz sem naredil z obema enako število kilometrov (7000Km do nule), je bila pa razlika pri sprednji gumi. Sprednja D207 je bila tudi že pri koncu, sprednja Pilotka pa je imela še skoraj polovico profila, so se pa vozne lastnosti že toliko poslabšale, da sem jo tudi zamenjal.
pilot Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 a obstaja v Sloveniji uvoznik za Avon gume?!
Zhuk Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Avon prodaja Hyundai, Crnuce..pri meni jih dobis 30% ceneje ( sodelovanja-kompenz.) tko bo baje do prodaje zalog...PM
Vojč Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Jaz sem tudi vozil D-207 lansko leto. Z mojim nacinom voznje po cesti guma zdrzi od 3 do 3500 km na Yamahi 1000. Oprijem na cestiscu je zelo, zelo dober. (cena cca 50K sit). Sedaj vozim Michelin pilot sport, te gume imajo enak ali celo boljsi oprijem in bojda tudi enkrat vec zdrzijo, (kar pa ravnopreverjam :) ) cena slednjih je cca 60Ksit, kar pa je poceni v primerjavi z dunlopom, ce racunas koliko kilometrov naredis z eno ali drugo :) LP Kolega je tud prej mel D207 potem pa prešaltal na Michelin. Pravi, da je res Michelin vzdržlivejši ampak razliko je najbolj opazil v tistem prehodnem obdobju, ko ni ravno vroče ( pomlad, jesen ) je bil dunlop varnejši. Glede cen si navedel 50.000 za Dunlop! To je cena za obe gumi ( prednja+zadnja)? Če ni skrivnost lahko poveš kje se da po tej ugodni ceni nabavit Danlopke(207ali208)?
hotschko Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 Če ni skrivnost lahko poveš kje se da po tej ugodni ceni nabavit Danlopke(207ali208)? mene vprašaj ;) ... PM ...
Rudolfo Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Hello Imam f650 Dakar verzijo in letos bo bolj turno in asfaltno leto. Zato bi nabavil ene bolj cestne gume, pa vseeno tolk, da se lohka po makadamu peljem. Prav tako me zanima, ali lahko spredaj montiram za kakšno dimenzijo debelejšo gumo in ali je to OK za vožnjo oz. ovinke? Gledal sem pa tile dve gumi: Metzeler Tourance Bridgestone Trail Wings - spredaj TW101 , zadaj TW152 Ima kdo kakšne izkušnje s temili gumami in kje se jih da kupiti? Hvala, Lp rudi
Saint Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Glede na to, da mam Capota :yea2: poznam obe gumi, Bridgestonko samo po izjavah na apriljinih forumih, so tko porazne kritike, pa še dražja je, se mi zdi, da sploh ne pomišljaj o nakupu. Vsaj na AF1 forumu so govorili, da ljudje tud iz drugih motorjev mečejo dol prve vgradnje Trail Wingsov ker so podn od podna, po testih so pa sploh porazne. Po moje maš ti samo dve pametni izbiri, tako cenovno, kot tudi kvalitetno. Michelim Anakee ali pa Metzeler Tourance, po testih zmaga enkrat ena enkrat druga, ni nobenega pravila :? . Anakee so mal boljše za po dežju in slabi cesti (ampak samo malo) so vsaj v moji dimenziji cenejše od Tourance samo... kaj ko niso imeli v pravem hitrostnem razredu zame, za tvoj motor to ne bo problem. No, Metzeler Tourance mam pa jaz gor, in če bi še enkrat kupoval, bi jih takoj, so vsaj v tej kategoriji po testih in po izjavah na forumih najboljše za asvalt, za bolj "aktivno vožnjo" - tišanje skozi ovinke, saj naj bi bil profil mirnejši kot pri Anakee, zarad silke tud primerne za po dežju (preizkusil sam, po najhujšem nalivu so mi super prijele na ovinkih preden se spuštiš po Višnjegorskem klancu :yea2: ), in kar je najboljše, so bolj vzdržljive kot Anakee (vsaj tko vsi, ki so oboje na Capotu probal, pravijo). Odločitev je tvoja, samo svetujem ti, da na tista jajca od Trailwingsov pozabiš in mal preveri, za kolko Anakee al pa Tourance dobiš, če razlika ne bo prevelka vzemi Touranske, če na pa Anakee, aja glej da Touranske ne bojo narejene v Braziliji, te zanjo biti zaenk... lp Rudi
Rudolfo Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 najlepša hvala soimenjak :) . Sem se tudi jaz obračal proti Tourance, sam drage so pa ko hudič. No ja, bomo preživeli . Kolk kilometrine zdržijo pri tebi?
Saint Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Trenutno imam nove (letošnje) cca 2000 km, pa so še čepki gor :D , v glavnem tipi na netu so govorili da min 8000, sam je čist odvisno, enim tud dost več, pod 6000 pa tud če se še tako matraš, ne boš spravil, men je dost stvari tud Roman (na strani 26 tega posta) napisal, še njega vprašaj, on se na to še bolj kot jaz spozna. lp Rudi
SHERIFF Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Se strinjam z opisom Michelin Pilot Sport,le da je redna cena 82k SIT, s popusti pa do 15% ceneje , kar je preeeeeeeeeeveč. :wacko: :wacko: :wacko:
Shargo Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 ..jah dandanes mora clovek met veze in prijateljevat z raznimi politiki, dohtarji vulkanizerji... .)
Dr.SPEED Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Kupujem zadno gumo za Kawasaki zx-9r letnik-2000,ter sem zasledil dve dimenziji.Trenutno imam gumo 190/50-17RR(DUNLOP) Zanima me,kakšna je razlika v dimenzijah 190/50-17 :unsure: 190/55-17glede vožnje skoz ovinke-polaganje.Vse kar sem zasledil je to, da naj bi bila190/55-17 bol tekmovalna. Hvala za koristne informacije! :hmm:
Zok Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 (popravljeno) presek 55% ti da manjsi kot vilic kot 50%, posledicno je v teoriji motor na hitrih ravninah bolj zivcen, med ovinki pa bolj okreten, lazje pade v ovinek, vendar se ta razlika (9,5 mm visine) na cesti verjetno ne bo kaj poznala do te mere, da z eno izmed teh dveh gum ne bi bil zadovoljen. .) Popravljeno Maj 2, 2004. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se