Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Danes montiral dunlop D220 150/70/17 v Radljah .Cena z vijacenjem ,centriranjem ter menjavo nekaj manj kot 24k sit.

Meni se zdi ugodno , pa vam....

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem dal za D220 160/60/17 24.500 Sit z montažo in centriranjem...kr ugodno...v italiji bi dal več.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hm sami "Rosiji" zgleda vozjo D208. Je kr zanč, pa prhiter se obrablja,..... :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Fzs 1000, d208, prednja 10000km, zadnja 6500km (je šla bol posred, se je po ravnm kr ornk gnal).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zr7 sem mel prej komplet d207, vendar sem zadnjo porabu(do platna) v pičlih 4600km :BUA: . Sedaj mam gor komplet bridgestone bt020 in imajo že lepih 8kkm in zadnja mi bo zdržala še kakih 2kkm :OK: . Z bt020 sem zadovoljen in naslednji komplet bo spet bz020.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sim ne pa ni sti k****.

komplet(prva in zadnja)d207= 53.000 sit in zdrži zadnja 4600km

komplet bt020(prva in zadnja)=65.000 sit za 10.000 km

Po moji kmečki logiki se bt020 splača...se ti ne zdi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pokliči čim več vulkanizerjev...pa boš vidu kje je najceneje...zdej baje da d220 ni sam ne vem katerih dimenzij....jst sem poklical v radiusu 40 km vulkanizerje in izbral najugodnejšega....k sreči je bil to lokalni vulkanizer.....

v motoristu imaš vse, ki prodajajo gume dunlop pa še po imeniku čekiraj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thundercat... lahko bi vsaj povedal kje si to dobil (zamenjal) :angry: . Mene tud D220 zanima.

V Postojni bi dobil samo 207, Avtostil mi za menjavo računa 5000 (!!) SIT... damn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šentjernej je sicer od prestolnice oddaljen, vendar je krasna fura po dolini krke preko Nm do Šentjerneja. Nato zaviješ desno (pri semaforju) proti Gor. Vrhpolju. Tam je (vsaj za širšo Dolenjsko) najcenejši vulkanizer Boris Kovačič. Običajni popust je 18-24%, montaža gume je okoli jurja, demontaže kolesa pa niti ne računa, saj se pri montiranem kolesu gume menda niti ne da zamenjati.

tel je 07 30 72 120 (Boris)

Upam, da se to ne smatra kot reklama (vsaj glede na zgornje članke) ter, da bo še kdo tako zadovoljen, kot jaz

LP Damjan

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thundercat... lahko bi vsaj povedal kje si to dobil (zamenjal) :angry: . Mene tud D220 zanima.

V Postojni bi dobil samo 207, Avtostil mi za menjavo računa 5000 (!!) SIT... damn.

no problem.... uporabi pm in vse boš zvedel.... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cist slucajno sem vprasal vulkanizerja, ki mi rihta gume za avto ce ima kaj za motor. presenecen sem bil, ko sem videl da je najcenejsi do sedaj.

sam kaj k je komplet za avto in zadnja za motor bliz 100k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sezone je še kar lep kos ostalo, meni pa prednja guma kaže rebra... :( .

Torej, ali kdo ve, kje bi se dalo dobiti še kako Dunlopko D207 ali D208 dimenzije:

110/70 -17.

Sitar & Co. je baje nima. Za info (lahko tudi na PM) bom na vso moč hvaležen.

LP, Marvin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz pa tko gledam: Če maš lahek motor bo tudi mehka guma dalj držala (pri normalni vožnji seveda), če pa ima kravca več kot cca 220 kg pa se bo mehka radirka zradirala precej hitro tudi če voziš "po jajcih", kar pa še ne pomeni, da je slaba. Avtocesta pa je itak smrt za gume. Sploh če voziš malo hitreje.

Kar pa se "flikanja" tiče imam izkušnje take. Gumo sem zaflikal (injekcija) sam za cesto (kjer je pač spustila) in je zadeva krasno delovala. Zamenjal sem jo samo zaradi slabega občutka in to še po cca 1500km, pa mislim, da ni bilo treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo 140/70 r17 gumo? lahko stara, znucana do konca..kupim (oz če jo kdo podari)

Burnout? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burnout? :naughty:

ne, zanima me če paše gor na mojega, če paše bi itak novo kupil, zdaj pa je brezveze, ko nevem če gre gor...za burnout mam doma gume stare:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....jst pa iz osebnih izkušenj pravim, da so najboljše gume

PIRELLI, model DRAGON SUPERCORSA(profilna).

Sm se jebu z vsemi živimi gumami a vendar...pirelli za katere sem dolgo pravil, da so sigurno najslabše, so se izkazale za najboljše.

Dobro....nekaj sem pozabil povedati....uporabljal sem jih za na pisto in ne za na cesto...a vendar, če so se na vseh pistah izkazale dobro, potem so za na cesto tudi 1000% 1A!!!

Lp,

Si sprobal kdaj Pireli dragon supercorsa SC1 spredaj SC2 zadaj...rečmo na Grobniku...baje je :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

En mogoče mal smešen vprašanje, sam zanima me kaj bi bilo lahko narobe oz. težava, če dam na motor različni gumi, spredaj Metzeler zadej pa Dunlop?

Ker trenutno imam to kombinacijo gor in sem bil zadovoljen, Metzelerka spredaj se ful dobr obnese, zadej pa D207. Vsaj jaz kakšnih težav nisem opazu. Sprašujem zato,ker sem slišal, da to kao ni dobr da maš različni znamki gum.

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma naj bi na motorju bile spredaj in zadaj enake pnevmatike (istega proizvajalca in tipa) zaradi enkega oprijema s cestiščem.

Mislim, da zakonsko ni sporno, če imeš dve različni.

Osebno imam spredaj vedno bolj »mehko« gumo, kot zadaj in to iz enega preprostega razloga: želim imeti boljši oprijem prednje gume (vsaj v glavi), saj je bistveno lažje kontrolirati zdrs zadnje gume, kot prednje ( B12, spredaj D 208, zadaja D 220). Meni (osebni mišljenje) se zdi ta kombinacija za tako vrsto motorja dokaj dobra (še posebej če vzameš v obzir razmerje cost:benefit).

Poleg tega pa se zadnja praviloma prej izrabi kot prednja (po mojih izkušnjah).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam imam spredaj mehkejšo gumo, kot zadaj. Tri menjave zadaj istočasno kot dve manjavi spredaj.

Res pa je, da imam vedno komplet istega proizvajalca spredaj in zadaj; zihr je zihr.

lp, Pjotr.

Načeloma naj bi na motorju bile spredaj in zadaj enake pnevmatike (istega proizvajalca in tipa) zaradi enkega oprijema s cestiščem.

Mislim, da zakonsko ni sporno, če imeš dve različni.

Osebno imam spredaj vedno bolj »mehko« gumo, kot zadaj in to iz enega preprostega razloga: želim imeti boljši oprijem prednje gume (vsaj v glavi), saj je bistveno lažje kontrolirati zdrs zadnje gume, kot prednje ( B12, spredaj D 208, zadaja D 220). Meni (osebni mišljenje) se zdi ta kombinacija za tako vrsto motorja dokaj dobra (še posebej če vzameš v obzir razmerje cost:benefit).

Poleg tega pa se zadnja praviloma prej izrabi kot prednja (po mojih izkušnjah).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, ker motor ni avto, je zadaj oprijemalna površina večja in ti zdrava pamet priporoča mehkejško gumo spredaj, sploh če si v dveh na motorju in mogoče še naložen s kako šaro za na morje. povem vam iz lastne izkušnje, da zdrs prednje gume ni nič lepega...

govorim za cestni motor, z drugimi nimam izkušenj.

ne vem kako je z zakonom pri gumah za motor, a če je je gvišno trapasto in nelogično napisano.

jst mam spredaj D207 GP zadaj 207 sportmax in sem kar zadovoljen.

Popravljeno . Popravil GorazdH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!