Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

se opravičujem :) sm sam napisu moje mnenje na schultza pa sando7 k je spraševala glede te gume-d208. sory še enkrat. Ta post pa zbriši kar po mili volji, k je cel :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nujno potrebujem novo sprednjo gumo na moji starini. Baje so najprimernejše Bridgestone BT45 90/90H18.

Kje v Mariboru ali v okolici bi jo lahko dobil?

Zelo bi vam bil hvaležen za informacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A mogoče kdo ve, ali se da v LJ ali v blizini kupiti Metzeler Tourance gume , ker se mi ne da k motor jetu vozit.

Lp

rudi

Popravljeno . Popravil Rudolfo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, ali se da v LJ ali v blizini kupiti Metzeler Tourance gume , ker se mi ne da k motor jetu vozit.

Lp

rudi

jaz sem metzlerje kupil pri šternu v kranju, za bližje ljubljani ne vem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rudolfo,

v prvi telefonski govorilnici.

Postopek je sledeč. Pokličeš v Motor Jet in naslednjo jutro ti Pošta Slovenije pripelje gume pred tvoja vrata. Plačaš po povzetju. Kot v TV prodaji.

In danes nismo 1. aprila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rudolfo,

v prvi telefonski govorilnici.

Postopek je sledeč. Pokličeš v Motor Jet in naslednjo jutro ti Pošta Slovenije pripelje gume pred tvoja vrata. Plačaš po povzetju. Kot v TV prodaji.

In danes nismo 1. aprila.

heh, sam potem moram pa če felgno vlačit do vulkanizerja, jaz sem pa lenoba ;) .

Drugače sem se pa kar za Michelin Anakee odločil . Na testih jo bolj hvalijo kot Tourance, bomo videli. Cena je enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, sam potem moram pa če felgno vlačit do vulkanizerja, jaz sem pa lenoba ;) .

Nisi. Bolj moto konformist, kar pa ni najbolje. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker trenutno v Sloveniji ni Dunlop d208 110/70/17 nikjer se mogoče drug teden odpravim v italijo po omenjeno gumo....danes preklical veliko prodajalcev če jo ima kdo na zalogi pa ni nikjer več.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, ali se da v LJ ali v blizini kupiti Metzeler Tourance gume , ker se mi ne da k motor jetu vozit.

Pokličeš na ... 02 / 480 24 10 ... Tomaža ... naročiš in dobiš po pošti naslednji dan.

Poštnina za par gum cca 800,- sit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... heh, sam potem moram pa če felgno vlačit do vulkanizerja, jaz sem pa lenoba ;)

Opla ... zdaj prebral vse do konca ... :huh:

... za lenobo pa ni zdravila ... :? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no, pocasi. :doze: N mores rect, da je slaba zato ker ti je malo trajala. Je pa drzala tolko bolj. Al ne? O:-)

Jst vem da s sprednjo D208 GP sm bil ultra zadovoljen. :grim

LP

duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opla ... zdaj prebral vse do konca ... :huh:

... za lenobo pa ni zdravila ... :? :rolleyes:

hja, res je ;) . Ampak raje grem, kupim gumo, pa dobim zastojn montažo. Motocenter Yogi ;) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut na Dragomeru pri Ljubljani ima servis ČERNE in CO. in on ima po mojih izkušnjah zelo ugodne cene z montažo! Monžno je pa naročiti skoraj vse!

Njegov phone pa je 031/325449.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima kje v LJ ali okolici je najcenejša montaža (recimo Sitar v Kamniku ti vzame 4000 po gumi=1000vijačenje dol + 1000 vijačenje gor + 2000 centriranje in montaža na feltno) :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut na Dragomeru pri Ljubljani ima servis ČERNE in CO. in on ima po mojih izkušnjah zelo ugodne cene z montažo! Monžno je pa naročiti skoraj vse!

Njegov phone pa je 031/325449.

DVOREZEN MEČ!!!

kolega peljal motor, da mu zamenja gumi, kar je tudi storil (zelo ugodno), edini problem je bil v tem, da mu pri čeljusti zadne bremze ni zategnil vijakov :blink: enega je izgubil, drugi pa je bil tudi že čisto "odtegnjen" :angry: :angry: :angry: :BUA:

U glavnem moje izkušnje s samim popravilom motorja pri njem so podobne, naredi sicer poceni a zelo zelo šlampasto :BUA: :BUA:

P.S. Prav zanima me koliko časa bo minilo preden se komu zgodi kaj hujšega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jes sem jo danes zamenjal pri elisi. Nabavil sem dunlop d208 in mislm da montaza brezplačna ker je pršlo vse skup 38.000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem prebral celotne teme, ampak pri copu (vulkanizerstvo) na jesenicah jih dobis sigurno najcenejse. sest let jih jemljem in menjam tam in cenejsih se nisem srecal, samo prej se je treba zmenit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima katera guma bi bla za fzs,taka da je bolj za velik km delat,a je kakšna guma ki je po sredini trda ob straneh pa mehkejša.Za enkrat mam v mislih bridgeston bt020,ker tele dunlop 207 grejo prehitro v obrabo,pa tud tako divje ne vozim da bi ble glih primerne zame,kakšna pa je guma d208

Tudi mene je hitra obraba Dunlopove 207 in kasneje 204 (ki sem mislil, da je trša) spravljalo v depresijo, tako v finančno finančno kot delovno (neprestano snemanje in montiranje zadnjega kolesa). Sicer sem bil z gumami zadovoljen, naredil sem cca 8.000 km (ker po ravnem iz principa ne vozim hitreje kot 120), lepijo pa se do ušes.

Pred 1000 km sem se opogumil in nabavil Dunlop 205 Touringsport gumo za zadaj. Spredaj imam še vedno skoraj novo 207-ko. 205-ka ima že na videz precej več profila (nova) in sicer 5-7-mm (skoraj kot avto).

Bil sem malo anksiozen, ker sem mislil, da bom moral bistveno spremeniti slog vožnje na manjše nagibanje itd. Po ulavfavanju pa sem bil prijetno presenečen in sem ugotovil sledeče:

Na gladkem asfaltu 205-ka drži slabše, zato pozornost ni odveč, oddrsavanje pa je kontrolirano in meni zadaj ni moteče;

Na grobejšem asfaltu (kateri za resne nagibe itak edino pride v poštev) pa 205-ka (če je le temeljito ogreta, čemur je treba nameniti malo več pozornosti, kot pri 207-ki), drži kot po tračnicah. Zame vsekakor dovolj.

In še sladkorček: Po vožnji na morje in grobi vožnji nazaj ni na gumi opaziti nikakršnih sledov obrabe, pri čemer je treba omneniti, da se je na 204 ali 207 poznal praktično vsak ovinek. Je pa res, da se vsaka nova guma manj obrablja.

208-ka pa je baje še mehkejša.

Še podatek o motorju na katerem se to dogaja - Suzuki SV 650.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DVOREZEN MEČ!!!

kolega peljal motor, da mu zamenja gumi, kar je tudi storil (zelo ugodno), edini problem je bil v tem, da mu pri čeljusti zadne bremze ni zategnil vijakov :blink: enega je izgubil, drugi pa je bil tudi že čisto "odtegnjen" :angry: :angry: :angry: :BUA:

U glavnem moje izkušnje s samim popravilom motorja pri njem so podobne, naredi sicer poceni a zelo zelo šlampasto :BUA: :BUA:

P.S. Prav zanima me koliko časa bo minilo preden se komu zgodi kaj hujšega

Jaz sem pa k njemu vozil Kawasakija GPZ 750 ene 2 leti, pa potem Suzukija Intruderja 800 ene 2 leti in nikoli nobenega problema. Pa tut kup mojih znancev in friendov vozi tja motor že nekaj časa pa niso mel nobenega problema. Mogoče smo mel mi srečo, mogoče pa je mel kolega smolo!

Ljudje smo pač ljudje in vsi delamo napake. Če so pa te prepogoste je pa to šit! Sploh napak na motorju si res ne moremo privoščiti!

Po drugi strani naj bi pa vedno in pred vsako vožnjo na hitro pregledali motor in vitalne dele, delovanje zavor, luči,ašponanje ketne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!