Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sprednja in zadnja guma (isti model) nista iz enake zmesi. Za cestno rabo je sprednja mehkejša (je manj obremenjena in se manj in težje segreva). In če imate na motorju spredaj in zadaj "enaki" gumi in sta ti dovolj ogreti, bo pri pretiravanju vedno zdrsnila zadnja (če glih ne testirate zavor v polnem nagibu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. . . . je zadaj oprijemalna površina večja in ti zdrava pamet priporoča mehkejško gumo spredaj, . . .

Oprijem oz. statično trenje ali trenje ni odvisno od velikosti površine. Kot je Premza rekel je vrsta zmesi tista oz. statični koeficient trenja.

Zadnja guma pa je širša zaradi konstrukcijskih zahtev. Nanjo se prenaša večja sila oz. večja sila na enoto površine, ter dalj časa, zato večja obraba. Da se temu izognemo povečamo površino oz. zmanjšamo silo na enoto površine. Hkrati se z večjo gumo seveda poveča tudi konstukcijska trdnost, itd. . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ker smo ravno pri gumah!

Tole vprašanje je mal smešno pa vendar!

A tud pri motoristih velja tista fora k je pri avtih 1,6 mm profila? :blink:

Namreč mal se mi čudn zdi,kako bi to policaji izvajali na unih k nimaj nič profila ali pač! :blink:

No problem je v tem k nimam na zadnji gumi po sredini skoraj nič profila,pri strani pa ga je še kar nekaj! (endurc pač)! .)

Kdaj ti da lahko kazen za slabo gumo? :?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ker smo ravno pri gumah!

Tole vprašanje je mal smešno pa vendar!

Kdaj ti da lahko kazen za slabo gumo? :?

LP!

če boš imel kakšno nesrečo sigurno... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rebelu hvala za odgovor! :)

A govoriš iz lastnih izkušenj? :hmm:

Je pa res ,da nism še čist zadovoljen z odgovorom! :unsure:

PS: Saj vem, da je to slabo za mojo varnost pa vseen! .)

LP tato!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res ,da nism še čist zadovoljen z odgovorom!

Kazen je neizogibna,policaj-in na tehničnem pregledu, ti izmeri globino profila,če je manjša od 1 mm-seveda meri tam kjer je najbolj izrabljeno,te zavrže,policaj pa ti da položnico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor Slepec! :OK:

Se pravi ista fora k pri avtu! .)

Vidim,da bom mogu kar za nove gume cekine zbrat za prihajajočo sezono! :(

LP Tato

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko kdo ugodno zrihta Michelin Pilot Road 120/70-17??? Ponudbe na PM - da ne bo slabe volje moderatorjev!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse ki vas zanima nakup gum znamke michelin po zelo ugodnih cenah(15-40% ceneje) me PM.

Kaj zdej a boš kej odgovoril :)

Mene res zanimajo te gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovoril sem vsem ki so me PM. sorry za zamudo,sam res nisem prej utegnil. Če koga karkoli zanima o motorskih guma michelin,poleg cene, me lahko PM. Razni testi, tehnične značilnosti,lastne izkušnje,...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz se pa zadnje dneve ubadam z enim vprašanjem. Sedaj ko sem zamenjal motor imam gor gume brez zračnice kar naj bi bilo OK vendar le do trenutka ko kje v kakih rovtah povoziš žebelj. Ravno nad tistim setom za krpanje nisem navdušen sprej je pa takšna packarija za dol pucat da je veselje, če imaš zračnico jo enostavno zamenjaš pri prvem vulkanizerju in se pelješ naprej.

Vem da je bilo včasih pri avtu ko si predrl gumo da ti je vulkanizer notri dal samo zračnico in to je bilo to.

Sedaj me pa zanima ali lahko jaz na motorju ki ima v osnovi gumo brez zračnice enostavno notri dam zračnico gumo napumpam in gasa, v primeru defekta pa pač sprej, do prvega vulkanizerja kjer mi zamenja zračnico in smo zmagal.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti ne bi priporočal tega načina :BUA: . Meni se je zgodilo, da sem pri novem motorju, ko je imel prevoženih šele 1000km predrl gumo. Ravno sem bil pri serviserju, ki mi je takoj predlagal novo gumo (razumemdahočezaslušitpress), sem pa vztrajal, da gremo do kakega vulkanizerja in hvalabogu sem ga našel. Predlagal mi je notranjo injekcijo in mi garantiral da ni nobene bojazni, da zadeva ne bi bila v redu. Sedaj imam prevoženih 5000km in zadeva "drži". Vendar le notranja injekcija nikakor zunanja, ker baje tisto ni vredu. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti povsem verjamem samo povsod ne boš dobil vulkanizerja ki bi ti to lahko naredil predvsem je to sitno če greš kam na dopust z motorjem.

Mene samo zanima ali je izvedljivo brez kakih dodatnih sitnosti vstavit navadno zračnico v "Šlaufloss" gumo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda lahko daš not zračnico,samo s tem zgubiš na varnosti.

Zračnica ob predrtju lahko tudi poči,kar pomeni,da se guma v trenutku popolnoma izprazni.

Pri gumi brez zračnice pa ob predrtju tlak počasi pada,tko da imaš več možnosti in časa za "reševanje iz dreka".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svojem mopedeu mam v tubelles plašču šlauf, pa ni problema.

@moto32 tiste tvoje teorije ne razumem kaj preveč, ampak če maš tubelles plašč pa šlauf notr, združiš najboljše obeh, a ne? Če prebušiš gumo, šlauf lahko zamenjaš, pa še tubelles plašč te po tvojem varuje pred "nenandnim izpustom zraka" Tut če šlauf poči, mora zrak še vedno nekje ven it in ker gre recimo čez plašč, guma lepo počasi spušča, čeprav je šlauf počen:hmm:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj naj bi potem sploh bile prednosti tubeless (koneckoncev zračnica ni tako draga, torej mora nekje bit fora zakaj se uporablja tubeless)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!