kp-kp Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 Dosti manj neenakomerno porazdeljene mase na kolesu. .)
BONO Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 Osnovna prednost TL gume je poleg nižje mase, boljše masne uravnoteženosti in enostavnejše montaže predvsem v tem, da je sposobna vsrkat tujek in ga v sebi zadržat brez rapidne izgube tlaka - to je napisal mislim da že moto32. Zračnica v gumi je v delovnem stanju raztegnjena za 130 - 180% in ko tujek vnese v to raztegnjeno gumo inicialno zarezico, se le ta v trenutku razširi - zračnica poči in adijo pritisk še v isti sekundi. To se ti lahko zgodi tudi pri zelo visoki hitrosti. Kako boš v tem primeru umiril motor? :hmm: Z injekcijo se lahko popravi guma le v primeru, da je poškodba na tekalni površini. Če je luknja na boku, je guma za v smeti.
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 :? , po moji kmečki (ne)pameti bi rekel ravno obratno (ampak ker se na te stvari ne spoznam skoraj nič, bi lepo prosil za malček razlage :blush: ) LP
Leteči Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Večja obremenitev na boku gume in tudi deformacija po mojem. Lp Leteči
bladzo Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Pri BMWju dobiš set za flikanje gum brez zračnic, zadeva je enostavna, zraven so tudi navodila, hitro opraviš, skoraj nič packarije in tudi deluje, ne rabiš iskat nobenega vulkanizerja. Sepravi dosti enostavnejše, kot pa menjati zračnico. Najprej omeniš rovte, pol pa da greš k vulkanizerju?????? Očitno še nisi bil v pravih "rovtah". :hmm: Jasno se da zadevo popraviti tudi z zračnico, samo pri takšnem motorju, kot je tvoj, je to precej težavno in zamudno opravilo, sicer je pa vse mogoče. Imel že večkarat zaflikano gumo z inekcijo in do zdaj brez težav. lp
Brrrm Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Tisti BMWjev komplet za krpanje zracnice. Tudi jaz ga imam, ne vec celega, ker eno injekcijo sem zapicil v gumo od avtomobila in je zadeva lepo sla notri in lepo drzala. Ko sem enako hotel narediti na pnevmatiki motocikla, injekcije nikakor nisem uspel zatlaciti notri. Se je prej "injekcija" strgala, kot da bi sla notri. Zato sel k vulkanizerju, ki mi je dal v gumo tudi zunanjo injekcijo in zdrzala je do konca profila.
HHV Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 No, kompleti niso le BMWjevi. Tako jih nekateri poimenujejo, ker jih tovarna BMW prilaga svojim motorjem. Ker je pač znano, da imajo za n'č gume, pa morjo k'r naprej neki flikat. .) :D Ok, ok, joke! Drugače pa je pametno nabaviti taisti komplet za 20 EUjev v Louisu, Polo-u, HG in podobnih štacunah, če jih že pri nas le na redke čase vidimo. Sam sem tako naredil, ker kolikor poznam g. Murphyja, bom prvi dan brez kompleta :eek: v prazno gumo. in :fight2: LP HHV
bladzo Objavljeno Januar 19, 2005 Opozori Objavljeno Januar 19, 2005 Tisti BMWjev komplet za krpanje zracnice. ← BMWjev komplet je za flikanje plaščev!!
Denny Objavljeno Januar 23, 2005 Opozori Objavljeno Januar 23, 2005 Po dolgem času se presedlal na cestni motor. Kupil sem od enega starejšega lastnika, ki je vozil bolj turistično. Še prve gume hehe. Guma izgleda bolj "kvadratasto". Ta dva robova sta kar izrazita. Po sredini je 50% profila, ob strani je pa 100%. Kaj naj naredim? Pustim gor? Menjam? Kako bo to kaj izgledalo npr. v več zaporednih ovinkih? Mislim, na to premetavanje motorja levo-desno. Bo naenkrat "potegnilo" dol? Se bo rob ful čutil? Zdaj imam ravno eno super ugodno ponudbo za zadnjo gumo.
Dave Objavljeno Januar 23, 2005 Opozori Objavljeno Januar 23, 2005 Po dolgem času se presedlal na cestni motor. Kupil sem od enega starejšega lastnika, ki je vozil bolj turistično. Še prve gume hehe. Guma izgleda bolj "kvadratasto". Ta dva robova sta kar izrazita. Po sredini je 50% profila, ob strani je pa 100%. Kaj naj naredim? Pustim gor? Menjam? Kako bo to kaj izgledalo npr. v več zaporednih ovinkih? Mislim, na to premetavanje motorja levo-desno. Bo naenkrat "potegnilo" dol? Se bo rob ful čutil? Zdaj imam ravno eno super ugodno ponudbo za zadnjo gumo. ← Zamenjaj. Resno. Nikol ne bos gum pravilno spucal. Problem ne bo v premetavanju, ampak, da bo cudno sel v ovinek. Ce so starejse kot dve leti, potem jih itak moras zamenjat.
Denny Objavljeno Januar 23, 2005 Opozori Objavljeno Januar 23, 2005 Zamenjaj. Resno. Nikol ne bos gum pravilno spucal. Problem ne bo v premetavanju, ampak, da bo cudno sel v ovinek. Ce so starejse kot dve leti, potem jih itak moras zamenjat. ← Malo nerodno sem se izrazil za premetavanje. Mislim sem, ko "premečeš" motocikel npr. iz levega v desni ovinek. Gume izgledajo dobro, brez kaksnih razpok. So firme Bridgestone, pojma nimam kateri model (bi moral iti čekirat).Kje je najvecji problem s starostjo gume? A izgubi mehkobo in s tem grip?
urqlle Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Mene pa zanima, ce ma kdo izkusnje z menjavo zadnje gume iz 180 na 190 sirino, a je to sploh pametno, vem da mam v homologaciji napisano 180, mene zanima kaj se spremeni, ce bi dal za eno stevilko sirso gumo gor???
tato Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Zdaj pa se mene nekaj zanima! .) A ima kdo kaj izkušenj z gumami Michelin anakee! (zihr sm narobe napisal),sm slišal, da se kar fajn obnesejo! :hmm:
ftp Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Zdaj pa se mene nekaj zanima! .) A ima kdo kaj izkušenj z gumami Michelin anakee! (zihr sm narobe napisal),sm slišal, da se kar fajn obnesejo! :hmm: ← Zelo zadovojen, tako da sem jih ponovno kupil.
Erik Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Mene pa zanima, ce ma kdo izkusnje z menjavo zadnje gume iz 180 na 190 sirino, a je to sploh pametno, vem da mam v homologaciji napisano 180, mene zanima kaj se spremeni, ce bi dal za eno stevilko sirso gumo gor??? ← Sem bral na nemškem forumu pa je dal en gor 190/60-ZR17 pa je bil zelo zadovoljen. Rekel je da je lahko prej pospešil iz ovinka, le poraba je malo večja
DAN Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Sem bral na nemškem forumu pa je dal en gor 190/60-ZR17 pa je bil zelo zadovoljen. Rekel je da je lahko prej pospešil iz ovinka, le poraba je malo večja ← Meni se je enkrat zgodilo,da sem po nekem čudnem spletu okoliščin po pomoti namontiral zadnjo gumo širine 190 namesto serijskih 180 :blink: .Motor se ni obnašal tako kot bi moral,pri pospeševanju iz ovinka ni bilo neke velike razlike,je pa bila na vstopanju v ovinke,je ga bilo potrebno bolj silit v nagib.Pri turistični vožnji ni bilo nekih razlik.Tako da če se mene kaj vpraša,nikoli več!Toliko koliko je serijsko predpisano in mir pri hiši.Guma je bila D207. DAN
BONO Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Sem bral na nemškem forumu pa je dal en gor 190/60-ZR17 pa je bil zelo zadovoljen. Rekel je da je lahko prej pospešil iz ovinka, le poraba je malo večja ← Čudno a ne! :D Guma 190/60ZR17 je po premeru nekaj večja od 180/55ZR17 in jasno, da je zabeležil večjo porabo, saj mu je števec za pot dolgo 100 km pokazal le npr. 95 km.
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Je to prihodnost? http://www.muchosucko.com/video-nomoreflatsorblowouts.html
tato Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Zelo zadovojen, tako da sem jih ponovno kupil. ← Thanks! .) Kolk je pa cena,ce slučajno veš? :hmm: Sicer sem se nekaj trudil z iskanjem cen,pa nisen nič pametnega najdu! :yea1:
kp-kp Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Čudno a ne! :D Guma 190/60ZR17 je po premeru nekaj večja od 180/55ZR17 in jasno, da je zabeležil večjo porabo, saj mu je števec za pot dolgo 100 km pokazal le npr. 95 km. ← Števc ponavadi meri prednje kolo. :hmm:
ftp Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Thanks! .) Kolk je pa cena,ce slučajno veš? :hmm: Sicer sem se nekaj trudil z iskanjem cen,pa nisen nič pametnega najdu! :yea1: ← Nazadnje sem jih kupil lani, pred uključitvijo Slovenije v EU in sem v Trstu dal 200 EUR brez davka za komplet za GS-a
premza Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Števc ponavadi meri prednje kolo. :hmm: Nekateri merijo prednji verižnik, kar pomeni zadnje kolo! :wacko:
Erik Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Čudno a ne! :D Guma 190/60ZR17 je po premeru nekaj večja od 180/55ZR17 in jasno, da je zabeležil večjo porabo, saj mu je števec za pot dolgo 100 km pokazal le npr. 95 km. ← Pardon sem se zmotil in napisal porabo namesto obrabo :oops:
Port Folio Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 Je to prihodnost? http://www.muchosucko.com/video-nomoreflatsorblowouts.html ← Lepa prihodnost, pa se nebo potrebno obadat z žeblji, steklom oz ostrimi predmeti v plaščih in filanjem gumo z enkcijami! Kakšna je pa cena? :eek: lp
fax na premog21 Objavljeno Februar 22, 2005 Opozori Objavljeno Februar 22, 2005 Kupujem novo gumo za BMW GS. Dajte mi prosim pomagat z nasveti za gumo. lp, fax na premog21
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se