Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Dosti manj neenakomerno porazdeljene mase na kolesu. .)

Objavljeno

Osnovna prednost TL gume je poleg nižje mase, boljše masne uravnoteženosti in enostavnejše montaže predvsem v tem, da je sposobna vsrkat tujek in ga v sebi zadržat brez rapidne izgube tlaka - to je napisal mislim da že moto32. Zračnica v gumi je v delovnem stanju raztegnjena za 130 - 180% in ko tujek vnese v to raztegnjeno gumo inicialno zarezico, se le ta v trenutku razširi - zračnica poči in adijo pritisk še v isti sekundi. To se ti lahko zgodi tudi pri zelo visoki hitrosti. Kako boš v tem primeru umiril motor? :hmm:

Z injekcijo se lahko popravi guma le v primeru, da je poškodba na tekalni površini. Če je luknja na boku, je guma za v smeti.

Objavljeno

:? , po moji kmečki (ne)pameti bi rekel ravno obratno (ampak ker se na te stvari ne spoznam skoraj nič, bi lepo prosil za malček razlage :blush: )

LP

Objavljeno

Večja obremenitev na boku gume in tudi deformacija po mojem.

Lp

Leteči

Objavljeno

Pri BMWju dobiš set za flikanje gum brez zračnic, zadeva je enostavna, zraven so tudi navodila, hitro opraviš, skoraj nič packarije in tudi deluje, ne rabiš iskat nobenega vulkanizerja. Sepravi dosti enostavnejše, kot pa menjati zračnico. Najprej omeniš rovte, pol pa da greš k vulkanizerju?????? Očitno še nisi bil v pravih "rovtah". :hmm: Jasno se da zadevo popraviti tudi z zračnico, samo pri takšnem motorju, kot je tvoj, je to precej težavno in zamudno opravilo, sicer je pa vse mogoče. Imel že večkarat zaflikano gumo z inekcijo in do zdaj brez težav.

lp

Objavljeno

Tisti BMWjev komplet za krpanje zracnice.

Tudi jaz ga imam, ne vec celega, ker eno injekcijo sem zapicil v gumo od avtomobila in je zadeva lepo sla notri in lepo drzala.

Ko sem enako hotel narediti na pnevmatiki motocikla, injekcije nikakor nisem uspel zatlaciti notri. Se je prej "injekcija" strgala, kot da bi sla notri. Zato sel k vulkanizerju, ki mi je dal v gumo tudi zunanjo injekcijo in zdrzala je do konca profila.

Objavljeno

No, kompleti niso le BMWjevi. Tako jih nekateri poimenujejo, ker jih tovarna BMW prilaga svojim motorjem. Ker je pač znano, da imajo za n'č gume, pa morjo k'r naprej neki flikat. .) :D Ok, ok, joke!

Drugače pa je pametno nabaviti taisti komplet za 20 EUjev v Louisu, Polo-u, HG in podobnih štacunah, če jih že pri nas le na redke čase vidimo.

Sam sem tako naredil, ker kolikor poznam g. Murphyja, bom prvi dan brez kompleta :eek: v prazno gumo. in :fight2:

LP HHV

Objavljeno
Tisti BMWjev komplet za krpanje zracnice.

BMWjev komplet je za flikanje plaščev!!

Objavljeno

Po dolgem času se presedlal na cestni motor. Kupil sem od enega starejšega lastnika, ki je vozil bolj turistično. Še prve gume hehe. Guma izgleda bolj "kvadratasto". Ta dva robova sta kar izrazita. Po sredini je 50% profila, ob strani je pa 100%. Kaj naj naredim? Pustim gor? Menjam? Kako bo to kaj izgledalo npr. v več zaporednih ovinkih? Mislim, na to premetavanje motorja levo-desno. Bo naenkrat "potegnilo" dol? Se bo rob ful čutil? Zdaj imam ravno eno super ugodno ponudbo za zadnjo gumo.

Objavljeno
Po dolgem času se presedlal na cestni motor. Kupil sem od enega starejšega lastnika, ki je vozil bolj turistično. Še prve gume hehe. Guma izgleda bolj "kvadratasto". Ta dva robova sta kar izrazita. Po sredini je 50% profila, ob strani je pa 100%. Kaj naj naredim? Pustim gor? Menjam? Kako bo to kaj izgledalo npr. v več zaporednih ovinkih? Mislim, na to premetavanje motorja levo-desno. Bo naenkrat "potegnilo" dol? Se bo rob ful čutil? Zdaj imam ravno eno super ugodno  ponudbo za zadnjo gumo.

Zamenjaj. Resno.

Nikol ne bos gum pravilno spucal. Problem ne bo v premetavanju, ampak, da bo cudno sel v ovinek.

Ce so starejse kot dve leti, potem jih itak moras zamenjat.

Objavljeno
Zamenjaj. Resno.

Nikol ne bos gum pravilno spucal. Problem ne bo v premetavanju, ampak, da bo cudno sel v ovinek.

Ce so starejse kot dve leti, potem jih itak moras zamenjat.

Malo nerodno sem se izrazil za premetavanje. Mislim sem, ko "premečeš" motocikel npr. iz levega v desni ovinek. Gume izgledajo dobro, brez kaksnih razpok. So firme Bridgestone, pojma nimam kateri model (bi moral iti čekirat).Kje je najvecji problem s starostjo gume? A izgubi mehkobo in s tem grip?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, ce ma kdo izkusnje z menjavo zadnje gume iz 180 na 190 sirino, a je to sploh pametno, vem da mam v homologaciji napisano 180, mene zanima kaj se spremeni, ce bi dal za eno stevilko sirso gumo gor???

Objavljeno

Zdaj pa se mene nekaj zanima! .)

A ima kdo kaj izkušenj z gumami Michelin anakee! (zihr sm narobe napisal),sm

slišal, da se kar fajn obnesejo! :hmm:

Objavljeno
Zdaj pa se mene nekaj zanima! .)

A ima kdo kaj izkušenj z gumami Michelin anakee! (zihr sm narobe napisal),sm

slišal, da se kar fajn obnesejo! :hmm:

Zelo zadovojen, tako da sem jih ponovno kupil.

Objavljeno
Mene pa zanima, ce ma kdo izkusnje z menjavo zadnje gume iz 180 na 190 sirino, a je to sploh pametno, vem da mam v homologaciji napisano 180, mene zanima kaj se spremeni, ce bi dal za eno stevilko sirso gumo gor???

Sem bral na nemškem forumu pa je dal en gor 190/60-ZR17 pa je bil zelo zadovoljen. Rekel je da je lahko prej pospešil iz ovinka, le poraba je malo večja

Objavljeno
Sem bral na nemškem forumu pa je dal en gor 190/60-ZR17 pa je bil zelo zadovoljen. Rekel je da je lahko prej pospešil iz ovinka, le poraba je malo večja

Meni se je enkrat zgodilo,da sem po nekem čudnem spletu okoliščin po pomoti namontiral zadnjo gumo širine 190 namesto serijskih 180 :blink: .Motor se ni obnašal tako kot bi moral,pri pospeševanju iz ovinka ni bilo neke velike razlike,je pa bila na vstopanju v ovinke,je ga bilo potrebno bolj silit v nagib.Pri turistični vožnji ni bilo nekih razlik.Tako da če se mene kaj vpraša,nikoli več!Toliko koliko je serijsko predpisano in mir pri hiši.Guma je bila D207.

DAN

Objavljeno
Sem bral na nemškem forumu pa je dal en gor 190/60-ZR17 pa je bil zelo zadovoljen. Rekel je da je lahko prej pospešil iz ovinka, le poraba je malo večja

Čudno a ne! :D

Guma 190/60ZR17 je po premeru nekaj večja od 180/55ZR17 in jasno, da je zabeležil večjo porabo, saj mu je števec za pot dolgo 100 km pokazal le npr. 95 km.

Objavljeno
Zelo zadovojen, tako da sem jih ponovno kupil.

Thanks! .)

Kolk je pa cena,ce slučajno veš? :hmm:

Sicer sem se nekaj trudil z iskanjem cen,pa nisen nič pametnega najdu! :yea1:

Objavljeno
Čudno a ne! :D

Guma 190/60ZR17 je po premeru nekaj večja od 180/55ZR17 in jasno, da je zabeležil večjo porabo, saj mu je števec za pot dolgo 100 km pokazal le npr. 95 km.

Števc ponavadi meri prednje kolo. :hmm:

Objavljeno
Thanks! .)

Kolk je pa cena,ce slučajno veš? :hmm:

Sicer sem se nekaj trudil z iskanjem cen,pa nisen nič pametnega najdu! :yea1:

Nazadnje sem jih kupil lani, pred uključitvijo Slovenije v EU in sem v Trstu dal 200 EUR brez davka za komplet za GS-a

Objavljeno
Števc ponavadi meri prednje kolo. :hmm:

Nekateri merijo prednji verižnik, kar pomeni zadnje kolo! :wacko:

Objavljeno
Čudno a ne! :D

Guma 190/60ZR17 je po premeru nekaj večja od 180/55ZR17 in jasno, da je zabeležil večjo porabo, saj mu je števec za pot dolgo 100 km pokazal le npr. 95 km.

Pardon sem se zmotil in napisal porabo namesto obrabo :oops:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupujem novo gumo za BMW GS.

Dajte mi prosim pomagat z nasveti za gumo.

lp, fax na premog21

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!