TSC-LABA Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Pnevmatike Michelin dobite tudi v našem moto centru, ker smo tudi Španova franšizna enota - montaža bo pa cenejša :) cene in ostale informacije: yamaha.tsc-laba.si TSC LABA d.o.o. Litija
safrane Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Kaj pa centriranje za motor B) ? V Litiji obstaja tudi to?
TSC-LABA Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Kaj pa centriranje za motor B) ? V Litiji obstaja tudi to? ← Jasno, brez tega ne gre! lp TSC LABA d.o.o. Litija
TSC-LABA Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 (popravljeno) Zanimivo bi bilo, če imel takšno sliko tudi za druge pnevmatike! :hmm: ← Bo tole ok? Imamo več grafov, odvisno od namena/vrste motocikla itd. Tole je Michelin... lp TSC LABA d.o.o. Litija Popravljeno April 20, 2005. Popravil TSC-LABA
2Bad Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Bo tole ok? Imamo več grafov, odvisno od namena/vrste motocikla itd. Odlično! :OK: Če pa lahko daj še kakšno naloži v galerijo. Mislim, da je to zanimivo za pogledat, da sploh veš v katero smer gledat in kaj kupit! :grim Vsaj zame, ker ne spremljam preveč proizvodnje pnevmatik! :whistle: Najbolj me pa zanima za 600 ccm naked motor! :yes:
Ice Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 skoraj vse gume dimenzij 120/70-17 in 170-180/55-17 bi lahko montiral. sedaj se samo se odloci. :devil:
TSC-LABA Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Odlično! :OK: Če pa lahko daj še kakšno naloži v galerijo. Mislim, da je to zanimivo za pogledat, da sploh veš v katero smer gledat in kaj kupit! :grim Vsaj zame, ker ne spremljam preveč proizvodnje pnevmatik! :whistle: Najbolj me pa zanima za 600 ccm naked motor! :yes: ← Odvisno od stila vožnje.Primerne bi bile Pilot Road ali Pilot Power. lp TSC LABA d.o.o. Litija
pjotr Objavljeno April 21, 2005 Opozori Objavljeno April 21, 2005 Eno vprašanje za izkušene. Za slovenski dan na Grobniku si moram omislit gume, s katerimi bi se lahko cel dan preganjal po Grobniku in skušal vozit na nož kolikor sem pač zmožen (sem se že vozil na Grobniku vendar le kot turist), potem pa bi to gumo (če je bo kej ostalo) do konca zvozil še na navadnih cestah. Razmišljam o Metzeler; ali bi bile boljše M1 ali Rennsport ? lp, Pjotr.
gizmOkak Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 (popravljeno) M1! z rensport ne boš furu po cesti, ker prvo kot prvo niso homologirane za cesto (če se ne motim, popravte me), drugo kot drugo so prehude za naš asvalt in je ŠKODA take gume, tretje pa brezplačen ozlet v hosto če slučajno padejo dve kaple dežja :yea1: So pa M1 dovol športne za na grobnik, za cesto pa tudi več kot prevč :grim Pa še zdržale bojo dlje. Zdej vprašanje kaj je to na nož :? al premetavat levo desno, al štapa potleh al slide z ovinka al vsega po malo... P.S. Nism lih izkušen na tem področju, sam preko par pogovorou k sm jih spremju (med izkušeni mački) je moj post na mestu. Popravljeno April 24, 2005. Popravil gizmOkak
gizmOkak Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Drgač pa, so rensport gume zgol za race, se prej segrejejo na delovno tempreraturo, se težko pregrejejo, ne spustijo, tipična dirkaška guma. M1 so mešanica prpravljena za supersport stil možno jih je pregret, sam mislim d na grobniku maja mesca pri 22°C zraka in mal več asvalta to ne bi bil problem, držijo tudi dovol, oprijem in zdrs zelo kontroliran... kam več. Poraba po navadni cesti: solidna
BAMATO Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Guma M1 je v rangu navadne 208-ke, in naj bi bla lepše vodljiva od 208-ke, obrablja se menda kar hitro! Rennsport je tudi za na cesto (obstajajo tazlične trdote in tudi slick, ki niso street legal), na pisti vrhunska, ko pa greš iz piste na cesto :? 208 RR na pisti zadovolji vsakega hobi preganjača, medtem ko je tudi na cesti odlična, čas ogrevanja relativno kratek. Glede na to kaj dobiš pa je tudi cena ugodna, pri nekaterih dealerjih še posebno. Alternativa so tudi M Pilot Power! Priporočam 208 RR!
Red Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Metzeler Rennsport je najbolj primerljiva z Pirellijevo Supercorso, zelo identične sestave, istih odlik, iz lastnih izkušenj pa povem, da na cesti traja dlje kot Supercorsa. M1 je odlična guma in povsem zadošča za občasne obiske dirkališč, po mojem mnenju krepko prekaša D 208 in 207RR. @pjotr, z M1 boš zadel :OK: - zvozil 3 kom. na SS, po prebranih testih sodeč, suverena guma tudi za litraše ala SV1000, GSX1000R, A. Falco. Lp.
Red Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 (popravljeno) ...pa glede porabe: meni je zdržala 6.000 (3/4 solo), nič manj kot 207RR ali Michelin Pilot Sport, kot kolegom D208.... tudi sprednja Rennsport je vozila Grobnik + 5.000 ceste... in ni problemov, če ni dežja...ni pa nuja, ker je M1 res 1A - pa je osebno ne bi postavljal ob bok D 208, prej Pilot Power-ci ali BT 012, 014, 208RR... Pozdraf! Popravljeno April 25, 2005. Popravil Red
suzuki Objavljeno April 28, 2005 Opozori Objavljeno April 28, 2005 Hola! V zadnji številki Motorrada (09/2005, 15.4.2005, str. 66-72) je bil prvi del letošnjega velikega testa gum, na vrsti so bil supersport (SS) gume. Preizkusili so sedem modelov, proizvajalci pa so samo izbrali katere modele bodo dali na test. Testni motor je bil Kawl ZX10R. Najprej opisi gum - prvi del... Krejzi, She in SharpNinja 2 1
suzuki Objavljeno April 28, 2005 Opozori Objavljeno April 28, 2005 ... drugi del... She, Krejzi in SharpNinja 2 1
suzuki Objavljeno April 28, 2005 Opozori Objavljeno April 28, 2005 (popravljeno) ... in še tabela ocen v suhem in na mokrem. aja, pozabil: testirali so dimenzije 120/70 in 190/50, jasno 17 col. Popravljeno April 28, 2005. Popravil suzuki Krejzi, She in SharpNinja 2 1
stuhec Objavljeno April 29, 2005 Opozori Objavljeno April 29, 2005 Jasno, brez tega ne gre! lp TSC LABA d.o.o. Litija ← jaz sem si vedno to sam doma pocenjal -na cestnih m.
solo Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 jaz sem si vedno to sam doma pocenjal -na cestnih m. ← :) zakaj pa ne...pravijo - kdor zna, s kozo orje :kva2:
simonsi Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 Montaža že ni problem, kaj pa centriranje?
zelenc Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 mene sam zanima pod kasnim tlakom se polnijo enduro gume(21 ,17 col), ker se mi zdi da je prva mal premehka pri 2.1 bara lep pozdrav
motoristek Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 (popravljeno) Tole bi bilo kar zanimivo! Zanimivo Tukaj Popravljeno Maj 9, 2005. Popravil motoristek
premza Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 (popravljeno) 1. Je možno na 5.00 palčno platišče (original je gor 160/60) montirati gumo 150/60? Bojim se, da bo preveč "ravna" in bo prehitro prišla do roba in jo bo pri polnem nagibu (le dobrih 45') "zmanjkalo". Aja, zmontiral bi Pilot Power. 2. A je varno gumo za vožnjo po suhem montirati narobe (da se vrti v napačno smer). Je smer vrtenja predpisana samo zaradi oblike profila (odvajanje vode) ali še zaradi česa drugega. Popravljeno Maj 9, 2005. Popravil premza
simonsi Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 mene sam zanima pod kasnim tlakom se polnijo enduro gume(21 ,17 col), ker se mi zdi da je prva mal premehka pri 2.1 bara lep pozdrav ← Sprednjo imam 2.2 bara.
TSC-LABA Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 1. Je možno na 5.00 palčno platišče (original je gor 160/60) montirati gumo 150/60? Bojim se, da bo preveč "ravna" in bo prehitro prišla do roba in jo bo pri polnem nagibu (le dobrih 45') "zmanjkalo". Aja, zmontiral bi Pilot Power. 2. A je varno gumo za vožnjo po suhem montirati narobe (da se vrti v napačno smer). Je smer vrtenja predpisana samo zaradi oblike profila (odvajanje vode) ali še zaradi česa drugega. ← Smer vrtenja še zdaleč ni povezana le s profilom temveč tudi z notranjo sestavo, zato je obračanje pnevmatik nepriporočljivo. Pnevmatike so izdelane za pospeševanje, zaviranje in še kaj - vse to pa ni med seboj enako, da bi bilo vseeno, kako se pnevmatika vrti - če je smer določena.
gizmOkak Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 1. Je možno na 5.00 palčno platišče (original je gor 160/60) montirati gumo 150/60? Bojim se, da bo preveč "ravna" in bo prehitro prišla do roba in jo bo pri polnem nagibu (le dobrih 45') "zmanjkalo". Aja, zmontiral bi Pilot Power. 2. A je varno gumo za vožnjo po suhem montirati narobe (da se vrti v napačno smer). Je smer vrtenja predpisana samo zaradi oblike profila (odvajanje vode) ali še zaradi česa drugega. ← 1. Finta je v tem da na platišča dimenzij lahko montiraš gume samo za to predpisanih dimnezij. Če bi npr dal na 5.00 gumo 150 bi morala ta bir po tovarniških podatkih guma za platišče 5.00 Razlike so v tistih robovih k jih zahakla na feltno pa višini gume. Normalna guma bi bila preveč ravna kot si sam ugotovu. 2. NE, guma nima samo zaradi profila smeri, ima jo tudi zaradi zaviranja in pospeševanja. Vse to je poskrbljeno pri sestavi gume in položaju notranjih plasti. Npr, zadnja duma ima pri pospeševanju veliko večjo obremenitev kot pri pojemanju in analogno obratno sprednja. Kar ne pomeni d bi se ob zasuku smeri obnašala enako. Še zdaleč ne. Nism nevem kašn espert na gume, zato tudi ne trdim da se ne motim, sam kar literature glede gum prebrau se naslanjam na to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se