pitú Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 Živjo A kdo ve za kšno dobro gumo, k bi se jo dal dobit v dimenzijah 110/80-16. (Taka bi mogla po tovarniških podatkih bit za Kawasakija GPX 600R l.88). Sem že kr nekej iskov po netu, pa nč ne dobim. Pa še zanima me kje bi se jo dal dobit. lp
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 A se komu kaj sanja, zakaj so Metzeler gume pri nas tako drage? V Nemčiji npr. stane Metzeler Z6 dimenzij 180/55 17 slabih 31000 SIT, pri nas pa dobrih 45000. Razlika v ceni Michelin Pilot Road pa je le cca. 1500 SIT. A je uvoznik za Metzeler tako zelo požrešen ali je kaj drugega posredi? D.
SiR Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 A se komu kaj sanja, zakaj so Metzeler gume pri nas tako drage? V Nemčiji npr. stane Metzeler Z6 dimenzij 180/55 17 slabih 31000 SIT, pri nas pa dobrih 45000. Razlika v ceni Michelin Pilot Road pa je le cca. 1500 SIT. A je uvoznik za Metzeler tako zelo požrešen ali je kaj drugega posredi? D. ← morda pa jih na "domačem trgu" čimceneje prodajajo... Kolk pa stanejo Michelin v domači državi (a je to Francija, al kera druga?))... ?
premza Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 (popravljeno) morda pa jih na "domačem trgu" čimceneje prodajajo... :zzz: SymRu.... :zzz: SymmmmmRuuuuu... :zzz: Zbudi se SymRu, v Evropski uniji smo! :D Popravljeno Maj 13, 2005. Popravil premza
bartmatej Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 Seznam pnevmatik različnih proizvajalcev. LP Matej
SiR Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 :zzz: Zbudi se SymRu, v Evropski uniji smo! :D ← ma ja ... but still... mogoče jih pač v lastni državi dajo pod ceno, zato da ožemajo potem Slovence ;) /JOKE
Red Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 ..kdo bi vedel...se mi le zdi, da je v Avstriji vse, kar je pri nas drago ali dražje, dostopno po istih cenah, kot "domače" pnevmatike... :? O tem bi verjetno vedel kdo, ki je začasno iz Graza? @Danci973 - sem mislil isto, ko pa postaneš boljša stranka, pomisliš, da je precej tudi na prodajalcih... :hmm:
Gallus Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Glede različnih cen istega izdelka v EU: ... mogoče gre za različne davke .... ... mogoče naši trgovci želijo več zaslužiti (marža, rabat) ... :BUA:
SLEPEC Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Mene zanima koliko izgubi guma na kakovosti,če je pravilno shranjena 2 leti,dobil ugodno varianto,pa se ne morem odločiti,hvala
pirrulz Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Mene zanima koliko izgubi guma na kakovosti,če je pravilno shranjena 2 leti,dobil ugodno varianto,pa se ne morem odločiti,hvala ← Če so pravilno skladiščene, bi morale biti še okej.
Gregs Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Mene zanima koliko izgubi guma na kakovosti,če je pravilno shranjena 2 leti,dobil ugodno varianto,pa se ne morem odločiti,hvala ← Kot je pirrulz rekel: če je pravilno skladiščena, potem absolutno ne bi smel biti problem na cesti. Če pa guma ni konzervirana, pa izgubi del svojih lastnosti. Koliko, je pa spet odvisno, če je bila recimo na soncu, bo izgubila več (kot primer). Poglej in povprašaj, kako so bile skladiščene in če dobiš pošten odgovor, da so bile res ustrezno skladiščene, potem kupi. Seveda za ustrezno manjšo ceno...
SLEPEC Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 skladiščene so pravilno ,kot vse gume,prodajalec pokazal skladišče in nimam pripomb,bolj me skrbi letnica 2003,cena pa je tudi ugodna ,30% ceneje,jo bom kar vzel
pirrulz Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 skladiščene so pravilno ,kot vse gume,prodajalec pokazal skladišče in nimam pripomb,bolj me skrbi letnica 2003,cena pa je tudi ugodna ,30% ceneje,jo bom kar vzel ← hehe, midva z Gregsom si bova pa za vsak slučaj rezervirala karti za Argentino :ninja: eh saj ne :grrr , če si res prepričan, da so bile okej skladiščene, potem je koolio :grim
wind Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Če so pravilno skladiščene, bi morale biti še okej. ← Proces vulkanizacije se pri gumi nikoli ne konca. Pomeni da guma izgublja del svojih lastnosti, pa ceprav je odlicno skladiscena... Je pa res, da se ob pravilnem skladiscenju ta proces precej upocasni, tako da v praksi pri gumi letnik 2003 tega povprecen voznik ne bo opazil... Pravilno skladisceno pa pomeni temen in suh prostor, z pravilno temperaturo... :krneki: She 1
Gallus Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Nekoč sem imel priložnost, da sem bil na vodeni ekskurziji v Savi in sicer tudi v razvojnem oddelku, vodil nas je eden izmed vodilnih tehnologov (ne me vprašat kateri, ker sem pozabil). V spominu mi pa je ostal podatek, ga se guma stara in da je guma, ki je starejša kot 3 leta "zanič". Dejstvo je, da "vsak svojega konja hvali" in da vsak skuša prodati čim več, vendar glede na to, da je bila druščina, ki je bila na ogledu tam iz povsem nekomercialnih razlogov, ne vidim razloga, da bi nas zavajal, saj namerno ne. Vsak naj se odloči po lastni vesti. Jaz take gume ne bi dal na motor. Zakaj? Kaj pomeni 30% od vrednosti gume? Kaj (finančno) pomeni zdrs na cesti, če guma ne "drži več"? Zgolj za razmislek.
BAMATO Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 .... V spominu mi pa je ostal podatek, ga se guma stara in da je guma, ki je starejša kot 3 leta "zanič". ... ← To velja za uporabljano in ne še izrabljeno tri leta staro guma. Če je bila pravilno skladiščena vsekakor še ni zanič, nekaj pa je kljub temu izgubila. .) Vrašanje je tudi za kakšno gumo oziroma stil vožnje in motor se gre. Veliko ljudi vozi touring gumo tudi dve sezoni ali več. Torej kaj je za nekoga že zanič, in kaj je za nekoga še uporabno, to je zdaj :? Lani v Kamniku na otvoritvi sezone, izjava Sitarja: Ali je guma prišla direkt iz tovarne, ali pa je pravilno skladiščena že eno leto je morda možen razločit le t.i. vrhunski dirkač. :blink: Če je to res pa seveda ne vem :?
Ice Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Lani v Kamniku na otvoritvi sezone, izjava Sitarja: Ali je guma prišla direkt iz tovarne, ali pa je pravilno skladiščena že eno leto je morda možen razločit le t.i. vrhunski dirkač. :blink: Če je to res pa seveda ne vem :? ← o privilni skladiscenosti ne morem veliko razglabljati, ker gum ne skladiscim temvec jih porabim. in to v relativno kratkem casu. :P lahko pa natancno ugotovim, kdaj (teden,leto) je padla guma iz prese (hint: DOT stevilka, katero mora vsaka guma vsebovati na strani).
simonsi Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 3 leta stara mišelinka T66, je bila že fajn razpokana, a je kljub temu še vedno dobro držala v suhem. :hmm:
Enzo Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 (popravljeno) Mal sem iskal po iskalniku, sam nisem našel nič pametnega. Mam namen kupit nove gume, pa mi je prodajalc ponudu spredi eno mehkejšo dunlop (nevem kjr model), zadej pa mal tršo michelin macadam 50. Zanima me kakšne izkušnje mate vi z macadam 50 ? A bi blo bolš če bi dau zad mal bol mehko gumo? :hmm: Sicer res da mam sam 125cc ampak vseeno ne bi se rad razsu zarad slabe gume :xx: Popravljeno Maj 18, 2005. Popravil Enzo
Gregs Objavljeno Maj 18, 2005 Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 Jaz sem imel na GPZju zadaj gumo Macadam 50. Guma je zdržala dolgo časa in je relativno kar v redu držala, edino potem na koncu je pa kar naenkrat postala neuporabna - torej je bolj drsela, pa čeprav je še imela profil. Odvisno, kaj želiš imeti: ali bolj zdržljivo gumo po km in zato tršo ter bolj drsečo, ali pa daš mehkejđo, ki zdrži manj, a drži bolje. Stvar vsakega posameznika. Jaz bi na tvojem mestu raje dal Dunlop GT 501 (to sem uporabljal na GPZju po macadamkah). Sem bil bolj zadovoljen z njimi: bolj držale, obraba sprejemljiva.
Dolenc™ Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 @Enzo, dunlop 208 so zakon za 125ke, tko da zlo priporočam, se hitr segreje, obraba ni tko kritična, drži pa tud k svina :)
Stric Burek Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Zanima me zakaj in če je to sploh res da se guma-cestna, recimo D207 uničiče se po makadamu pelješ, pa recimo če bi se ful počasi a bi blo hudo narobe z gumo kej?!
TSC-LABA Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 (popravljeno) Zanima me zakaj in če je to sploh res da se guma-cestna, recimo D207 uničiče se po makadamu pelješ, pa recimo če bi se ful počasi a bi blo hudo narobe z gumo kej?! ← Če se pelješ počasi in ne po kamnih npr. premera >5 cm krajši čas (beri sem ter tja nekaj km) ne bo na taki gumi nobenih posledic. Res pa nismo eksperti za D207 - če ima kakšno posebnost. Pri Michelinu primerljivi modeli nimajo težav. lp Popravljeno Maj 23, 2005. Popravil TSC-LABA
Stric Burek Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Ma nevem, sam primer sem dal, torej če bi se enkrat na teden počaaaaaaaaasi peljal po makadamu 3km nebi blo hudga?
Dolfe Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Kaj pa naj bi bilo z gumo narobe če se peleš po makadamu. Jaz se že dve leti furam po makadamu pa z gumami ni blo nč narobe :OK: :afro1: :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se