skofk Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Evo moja zadnja guma D211 gp racer medium je zrela za menjavo po 5000 kilometrih, z gumo biu res prezadovoljen (nobenih zdrsov ) tko da naslednja gre ista gor ali pa endurance Prva soft varjanta se pa po dveh marofih ter 6000 kilometrih tud drži fenomenalno tko da računam da bo zdržala do 8k km gsx750f 1
kewo Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Evo moja zadnja guma D211 gp racer medium je zrela za menjavo po 5000 kilometrih, z gumo biu res prezadovoljen (nobenih zdrsov ) tko da naslednja gre ista gor ali pa endurance Prva soft varjanta se pa po dveh marofih ter 6000 kilometrih tud drži fenomenalno tko da računam da bo zdržala do 8k km Ti z desetko več kilometrov nrdiš kokr pa jest :blink: a maš zablokiranga na 25kw al kaj? roko in daneb 1 1
skofk Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Ti z desetko več kilometrov nrdiš kokr pa jest :blink: a maš zablokiranga na 25kw al kaj? hehe pač šparam mal pri pospeševanju sej menjat jo morem zato ker je po levmu robu na indikatorjih po sredini bi bla še za kšnih 500 km
Schultz Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 - znamka in model pnevmatike:metzeler Z8 120/70-17 in 180/55-17(standardna trdota karkase) - model motorja: Kawasaki Z 750 S - prevoženi kilometri: 8500 km (zadnja je na robu legalnosti, prednje jo je še nekaj...za cca. 3000 km) - način vožnje: 25% agresivna-športna, 75% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 5%, avto cesta 25% -oprijem na mokrem: ocena 8+ - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ni ocene( vozil v sezoni) - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10 -način obrabe: enakomerno po celi površini, razen leva stran je malo bolj obrabljena (zadnja), enakomerno po celi površini(prva). - 0% km s sopotnico -CENA z montažo+centriranje: 280 € komplet( cenik 15. 4. 2011) -komentar: gume so nadgradnja Z6 roadtec interact. Plusi: ogreje se v zelo kratkem času, za nianso malo boljši oprijem v mokrem glede predhodnice, malo večja kilometrina (s prejšnjim kompletom Z6 naredu samo 6100 km), zalivke na cesti ji ne predstavljajo ovir (razen v mokrem asfaltu). Minusi: pojav shimmy efekta med 60-70km/h(s kovčkom), brez kovčka pa med 70-80km/h, kar pri Z6 tega ni bilo. Drugače za LT, ST, LS vožnjo je guma vredna nakupa. tilingerossi in Dr_Jakob 2
ponikipo Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 - oprijem na mokrem: ne morem oceniti, nisem vozil v dežju Mislite, da bi se glede na moj stil vožnje druge gume res lahko obrabile bistveno prej? Ima mogoče še kdo izkušnje s tako dolgoživostjo pnevmatik Michelim Road Pilot, ali sem res jaz tak penzioner :naughty:? 23.000km, khm, z mojo nekdanjo CBF600N (2005) sem s prvimi Pilotkami naredil 18.000km, ko me je serviser ob rednem servisu nadrl, če se mi zmešalo in naj se ne hecam: guma je namreč trda kot kamen, zato se profil ne izrablja ... Nato sem imel Metcelerke Z6 in glej ga zlomka, pri pol manj km je bla fuč. Sicer mi ni jasno kako se v tolikih sezonah še nisi peljal v mokrem, ampak v pogojih slabšega oprijema se pokaže kakovost pnevmatike. Moj nasvet, menjaj!
semering Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Kakšne gume bi dal na naked 100KM, da imajo dober grip in se ne znucajo? (Resno!) Vaše izkušnje. Hvala za pameten odgovor!
Bremzer Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Kakšne gume bi dal na naked 100KM, da imajo dober grip in se ne znucajo? (Resno!) Vaše izkušnje. Hvala za pameten odgovor! Metzeler Roadtec Z 8 interact sam vozim Metzeler Roadtec Z-6 (predhodni model) z to gumo naredim vedno 10K + Km nobena druga mi nezdrži več kot max. 7K kil. (Danlop,Bridgestone;Michelin) semering 1
Robertjur Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 Kakšne gume bi dal na naked 100KM, da imajo dober grip in se ne znucajo? (Resno!) Vaše izkušnje. Hvala za pameten odgovor! He he!! Jest mam naked in sto konjev sam tale naloga bo mal težka... Dober grip in trpežnost se precej izključujeta in zato boš moral pogruntat kakšen stil vožnje boš fural in po kakšnih podlagah nameravaš! Potem pa se bo že našel kdo ki mu bo zadeva blizu in ti bo predlagal po svojih izkušnjah. Ko sem začel so mi bile vse gume super. Vse kar je bilo narobe so bile moje napake tako da če si začetnik bodo gume v klasi RoadSmart kar taprave. Sevede je ponudba ogromna vendar imam izkušnje samo z Dunlop in Bridgestonom ki so bile tam tam po kvaliteti semering, daneb in nxyz 2 1
Sorty Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 jst trenutno vozim Dunlop qualifier2 in sem z gripom zadovoljen le po robovih so dosti mehke in jih hitro pobere če se voziš bolj agresivno semering 1
semering Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Hvala! Bremzer & Robertjur & Sorty! Glede na moje "pametno" vprašanje, kjer se izključujeta (grip in obraba) kot je rekel Robertjur sem več kot zadovoljen z odgovori. Imam kar nekaj izkušenj z ednurami v zadnjih 20 - 25 letih. S "cestarji" pa v zadnjem času ne preveč, zato sem tudi vprašal za vaše cestarske izkušnje. Vsem trem globok in varno v prometu!!! jst P.S. Nagibam pa se k Metzelerju Z8
Gizmo_ Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Hvala! Bremzer & Robertjur & Sorty! Glede na moje "pametno" vprašanje, kjer se izključujeta (grip in obraba) kot je rekel Robertjur sem več kot zadovoljen z odgovori. Imam kar nekaj izkušenj z ednurami v zadnjih 20 - 25 letih. S "cestarji" pa v zadnjem času ne preveč, zato sem tudi vprašal za vaše cestarske izkušnje. Vsem trem globok in varno v prometu!!! jst P.S. Nagibam pa se k Metzelerju Z8 Lahko tudi k bolj športni verziji M5, ob zmerni vožnji bi morala tudi kar nekaj zdržat. drugače pa so fantje tudi z Dunlop Roadsmart precej zadovoljni. Segment isti oz podoben kot Z8. LP
norc 16 Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Leži komu doma kakšna pnevmatika 160/60/17 ? Toliko da je še legalna ?
aleksandergabriel Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Leži komu doma kakšna pnevmatika 160/60/17 ? Toliko da je še legalna ? Mojo lahko dobiš spomladi ko bm menjal obe. Je pa 1,8-2 mm profila na sredini.
norc 16 Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Zadnja guma je šla k rakom žvižgat 8000+km In sem si rekel da ko bom uničil gume si grem po nove dunlop gp. Ampak ker je že sezona pri koncu in tudi na začetku sezone še nemoreš pretirano noret z motorjem razmišljam da bi zdaj za prvo silo dal gumo nižjega cenovnega ranga gor. Doma mi leži ena dunlop gp 209 sprednja še za kar nekaj km odzadaj bi pa dal gor qualifer? Nekako nimam namena preveč noret z temi dvemi gumami. Ampak vseeno bi bilo dobro če bi zdržali ne ravno penzionistično vožnjo. Zdaj me pa zanima če je sploh pametno dajat dva različna modela gor? Imam še eno vprašanje o qualifer gumi? Kar nekaj let nazaj sem vozil to pnevmatiko in se mi je zdela vredu, a je še to vedno ista zmes gume ali so nardili kaj slabšo?
HyperJack Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Tako mim grede, če ma kdo pomisleke, s čim bi obul motocikel, v pravi kombinaciji vzdržljivosti in oprijema. Jaz rolam na Z750 že drugi komplet RoadSmart, (stil je lagano sportski) Prijatelj na Hondi Hornet 600 fura isto RoadSmart, do tačke in še dlje Punci sem zrihtal prav tako RoadSmart na XT660X (sportski način vožnje) po 1000km prevoženih blaga obraba gume po sredini (prejšno zadnjo gumo Bridgestone znucala v 3500km) ajd bok
siks Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 (popravljeno) Zadnja guma je šla k rakom žvižgat 8000+km In sem si rekel da ko bom uničil gume si grem po nove dunlop gp. Ampak ker je že sezona pri koncu in tudi na začetku sezone še nemoreš pretirano noret z motorjem razmišljam da bi zdaj za prvo silo dal gumo nižjega cenovnega ranga gor. Doma mi leži ena dunlop gp 209 sprednja še za kar nekaj km odzadaj bi pa dal gor qualifer? Nekako nimam namena preveč noret z temi dvemi gumami. Ampak vseeno bi bilo dobro če bi zdržali ne ravno penzionistično vožnjo. Zdaj me pa zanima če je sploh pametno dajat dva različna modela gor? Imam še eno vprašanje o qualifer gumi? Kar nekaj let nazaj sem vozil to pnevmatiko in se mi je zdela vredu, a je še to vedno ista zmes gume ali so nardili kaj slabšo? po moje ne potrebuješ na xj6 gpjk, še gp racer so po moje predobre za tak motor. razen če boš samo po pisti žgal. pa še takrat ne nujno, ker motor pač nima toliko navora in konjev. sam mam na cb1000r sportsmart in je čisto ok.(res pa je, da se ne vozim zadnje čase po dirkališču). Popravljeno September 29, 2011. Popravil siks
m@dness Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 sam vozim trenutno qualifier 2 in se nad gripom ne morem pritoževat.. držijo bp do roba, edino kilometrina nebo ravno bisernata.. če bo zdržala 5000km bo tak dobra.. se pomoje bolj splača vzet sport-smart pa bi naj imel za isto kilometrino boljši grip..
kewo Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Zadnja guma je šla k rakom žvižgat 8000+km In sem si rekel da ko bom uničil gume si grem po nove dunlop gp. Ampak ker je že sezona pri koncu in tudi na začetku sezone še nemoreš pretirano noret z motorjem razmišljam da bi zdaj za prvo silo dal gumo nižjega cenovnega ranga gor. Doma mi leži ena dunlop gp 209 sprednja še za kar nekaj km odzadaj bi pa dal gor qualifer? Nekako nimam namena preveč noret z temi dvemi gumami. Ampak vseeno bi bilo dobro če bi zdržali ne ravno penzionistično vožnjo. Zdaj me pa zanima če je sploh pametno dajat dva različna modela gor? Imam še eno vprašanje o qualifer gumi? Kar nekaj let nazaj sem vozil to pnevmatiko in se mi je zdela vredu, a je še to vedno ista zmes gume ali so nardili kaj slabšo? Če ne misliš noret bo usaka guma s profilom dovolj dobra .) Qualifier 2 je še nekako za spomlad in jesen, ti pa gotovo misliš "stare" qualifier RR, katere so zamenjali z modelom Sportsmart. Obe gumi sem že vozil, držijo do roba brez problema, za pretiravanje pa niso LP Gizmo_ in Robertjur 1 1
Cartman Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 A je držijo do roba neko merilo? :unsure: Ker sm star, in sem včasih vozil stare motorje na starih gumah, kot so ble dunlop arowmax, pa avon azaro in eksotične mere ki jih je delal samo metzeler v seriji lasertec in morda še michelin macadam, mi ni čist jasno, kolk slaba more bit guma, da nebi šla do roba.Slabš ko dunlop arrowmax ne more bit, pa je bla vedno pobrana do roba. Ko sem napredoval na najslabšo gumo kdajkoli narejeno dunlop d220, mi še vedno ni jasno, ker je bla tud ona modra po robovih. Zdej ko se privajam na pametne telefone in smart gume, mi pa sploh ni jasno, če slabe gume obstajajo. kaj šele, da bi prodajali zadevo ki bi v nagibu kar spustila. Mord pa samo jaz ne znam pelat, in ne upam nagnit zadost. Gizmo_, P182, kewo in 4 others 4 3
kewo Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 A je držijo do roba neko merilo? :unsure: Ker sm star, in sem včasih vozil stare motorje na starih gumah, kot so ble dunlop arowmax, pa avon azaro in eksotične mere ki jih je delal samo metzeler v seriji lasertec in morda še michelin macadam, mi ni čist jasno, kolk slaba more bit guma, da nebi šla do roba.Slabš ko dunlop arrowmax ne more bit, pa je bla vedno pobrana do roba. Ko sem napredoval na najslabšo gumo kdajkoli narejeno dunlop d220, mi še vedno ni jasno, ker je bla tud ona modra po robovih. Zdej ko se privajam na pametne telefone in smart gume, mi pa sploh ni jasno, če slabe gume obstajajo. kaj šele, da bi prodajali zadevo ki bi v nagibu kar spustila. Mord pa samo jaz ne znam pelat, in ne upam nagnit zadost. Dunlop arrowmax je ena najboljših gum za današnje športne 125ccm motorje. Drgač pa ja, pamet ti kr vn gleda. logarr, roko in P182 2 1
Gizmo_ Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Drgač pa ja, pamet ti kr vn gleda. Tudi ti hočeš bit včasih pametnejši od japonskih inženirjev:P kewo, kuntakinte, skofk in 1 other 3 1
gizmOkak Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Tako mim grede, če ma kdo pomisleke, s čim bi obul motocikel, v pravi kombinaciji vzdržljivosti in oprijema. ... (stil je lagano sportski) ... do tačke in še dlje ... (sportski način vožnje) To je relativno... Meni so tudi kolegi trdili, da žgejo na polno in naredijo 4500km z NEKO gumo. Js sm jih s TOISTO naredil malo majn kot 2000 pa sem se vozil "turistično" :surrender: daneb in tilingerossi 2
Robertjur Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 A je držijo do roba neko merilo? :unsure: Ker sm star, in sem včasih vozil stare motorje na starih gumah, kot so ble dunlop arowmax, pa avon azaro in eksotične mere ki jih je delal samo metzeler v seriji lasertec in morda še michelin macadam, mi ni čist jasno, kolk slaba more bit guma, da nebi šla do roba.Slabš ko dunlop arrowmax ne more bit, pa je bla vedno pobrana do roba. Ko sem napredoval na najslabšo gumo kdajkoli narejeno dunlop d220, mi še vedno ni jasno, ker je bla tud ona modra po robovih. Zdej ko se privajam na pametne telefone in smart gume, mi pa sploh ni jasno, če slabe gume obstajajo. kaj šele, da bi prodajali zadevo ki bi v nagibu kar spustila. Mord pa samo jaz ne znam pelat, in ne upam nagnit zadost. Jest že dolgo delam v gradbeništvu pa nisem še nikdar videl da bi karjolo z ovinka zabrisal pa verjemi de bosanci nimajo nobenga filinga na ovinkih in terajo do roba pa še čez. Pa da o zavorah sploh ne izgubljam besed kewo, daneb, roko in 4 others 5 2
Cartman Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 (popravljeno) Dunlop arrowmax je ena najboljših gum za današnje športne 125ccm motorje. Drgač pa ja, pamet ti kr vn gleda. HEHE ZADIHAJ. Vdihni. Izdihni. ponovi. globoko VDIIIHNI in Izdihni. ne nehat. nadaljuj čim dlje. Prvo. post ni bil replika na tvoj umotvor. je pa res, da si zadnji ki je zlajnano frazo drži do roba uporabil prav ti. Naključje pač. Če bi hotel stvar narest osebno, bi pač repliciral direkt tebi, a ne? Drugo, Arrowmax sem imel na 250 kilskem 120 konjskem kolosu. zadnja je bla široka 130. Ker takrat, so ble pač to gume za take motorje. okrog 1995 je blo to. Verjel ali ne, motorji in gume obstajajo tud pred 2007. Ne spomnim se točno kaj use smo morali kupovat takrat, Ampak Metzelerjev Lasertec in Michelin Macadam so ble vsaj pol bolše od arrowmaxa. Ampak ti že veš. Jest že dolgo delam v gradbeništvu pa nisem še nikdar videl da bi karjolo z ovinka zabrisal pa verjemi de bosanci nimajo nobenga filinga na ovinkih in terajo do roba pa še čez. Pa da o zavorah sploh ne izgubljam besed Ja. Točno o tem govorim. Tako kot gume za karjolo svoje delo nardijo z odliko, tako so prav vse gume kar sem jih imel priložnost pelat služile svojemu namenu. Ene so trajale dlje, druge malo manj, tretjim sem zaupal u dežju bol kot ostalim. . . ampak pod črto, so ble tud najslabše precej dobre. Nove generacije za motorje s standardnimi merami, 120 spredaj in 160 ali 180 ali 190 zadaj, so pač zelo dobre. Če probaš karjolo pelat s terase dol po navpični steni pade v globino. Zato moramo krivca za padec najti drugje, ne na karjoli. Popravljeno September 30, 2011. Popravil Cartman P182, suzuki in daneb 2 1
m@dness Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 dejstvo je da nekatere gume zdržijo večje obremenitve, druge pač manj zato pa boljšo kilometrino.. ker sem tud sam prej napisal "drži do roba" je s tem mišljen stavek, da se dobro obnaša tudi pri bolj športni vožnji brez zdrsovanja.. ampak glede na to da smo motoristi in ne zidarji (vsaj ne vsi) sem to vzel kot samoumnevno.. in res gume niso slabe je pa res da niso vse enako dobre... zato pa tud debata o njih, ker če bi res bilo vseeno nebi ta tema imela že 587 strani. kewo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se