gretzky Objavljeno Maj 17, 2013 Deli Objavljeno Maj 17, 2013 Zdi se mi (nikoli nisem šel meriti), da se topla guma segreje precej bolj kot na 30°C. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MariborBMW Objavljeno Maj 17, 2013 Deli Objavljeno Maj 17, 2013 Nisem čisto prepričan če ta tvoj izračun drži. Pri gumi imaš več spremenljivk ne samo temperature. Ne vem sicer kako si računal raztezek gume, saj se pri raztezku poveča volumen, kar pomeni nižji tlak. Tlak se res poveča zaradi temperature, vendar je potrebno upoštevat tudi večji volumen. Tuje treba po mojem upoštevat tako izobaro kot izotermo... Ne me držat za besedo, samo vprašam Sicer pa, pametujem okoli tlaka, kot, da bom jutri Rosiju za auspuhom peljal.... Jaz mojega pred vsako furo doma preverim, da je 2,5/3,0 pol pa gasa. Za one, ki grejo na pisto je to malo drugače, verjamem, zame pa mojo kravo pa to nima smisla Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aleksandergabriel Objavljeno Maj 17, 2013 Deli Objavljeno Maj 17, 2013 Res je, če bi hotel povsem natančen izračun bi rabil funkcijo p(T,V), vendar mislim da lahko v tem primeru raztezek gume zaradi temperature zanemarimo. Vsaj tako laično predvidevam. če ima kdo izkušnje iz prve roke bi bil pa zelo vesel informacije Drugače pa svoje Metzeler Z8 pumpam na 2.5 prvo in 2.8 zadnjo, vedno, ne glede na to ali sem sam ali v dvoje. Se pa vsaj v mojem primeru zelo pozna 0.5 bara razlike v prvem kolesu, na zadnjem pa tega ne občutim toliko. Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roadbuster Objavljeno Maj 17, 2013 Deli Objavljeno Maj 17, 2013 Potrebujem informacijo kakšne gume na K1200GT? Glede na to,da gre za težji sport touring... Trenutno obute continental road attack 2,vendar se mi zdi,da jo veliko prehitro zmanjkuje po sredini,čeprav vozim skorajda do robov....mogoče kakšno mnenje o Michelin Pilot Road 3? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Maj 17, 2013 Deli Objavljeno Maj 17, 2013 Sicer pa, pametujem okoli tlaka, kot, da bom jutri Rosiju za auspuhom peljal.... Jaz mojega pred vsako furo doma preverim, da je 2,5/3,0 pol pa gasa. Za one, ki grejo na pisto je to malo drugače, verjamem, zame pa mojo kravo pa to nima smisla 2,5/3,0 na GS-u? Hm, meni v knjižici piše 2,2/2,5 solo, 2,5/2,9 sopotnica+prtljaga. Sam sicer pumpam spredaj 2,3-2,4, zadaj pa 2,6-2,7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rosse20 Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 Zdaj boste naredili celo znanost iz "pumpanja" gum. Pnevmatike se napolnejo tako, kot prepiše proizvajalec vozila in pnevmatik. In čisto nič drugače. Če vam tako ne ustreza, napolnite drugače! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 Nisem čisto prepričan če ta tvoj izračun drži. Pri gumi imaš več spremenljivk ne samo temperature. Ne vem sicer kako si računal raztezek gume, saj se pri raztezku poveča volumen, kar pomeni nižji tlak. Tlak se res poveča zaradi temperature, vendar je potrebno upoštevat tudi večji volumen. Tuje treba po mojem upoštevat tako izobaro kot izotermo... Ne me držat za besedo, samo vprašam mejduš smo zakompliciral.... Guma je narejena tako, da se ne razteza! sej ni balon... al pa kondom... ko smo že pri srednješolski termodinamiki... vzami tanajenostavnejšo enačbo, ki obstaja: p*V/T=konst... pa lahka izračunaš. ... drugače pa ... rosse20 ... igorkr in MariborBMW 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 da malo preidemo k drugim problemom. danes je bila cesta od kozine proti divaci polna svezega asfalta, ki je ocitno padal iz prevec nalozenega kamiona. posledica je da je prva guma prevlecena s to packarijo, skupaj s majhnimi kamencki. ali obstaja kaksen trik za to spravit dol? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 da malo preidemo k drugim problemom. danes je bila cesta od kozine proti divaci polna svezega asfalta, ki je ocitno padal iz prevec nalozenega kamiona. posledica je da je prva guma prevlecena s to packarijo, skupaj s majhnimi kamencki. ali obstaja kaksen trik za to spravit dol? gas, pa po ridah 2x gor in dol Zivnorc in igorkr 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 ok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MariborBMW Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 Jaz mam zdaj next. Prej sem imel Conti Trail. Next so noro dobre, celo tako dobre, da sem se zadnjič na jadranki kar malo vsral zaradi hitrosti. Ovinke peljem z next dosti bolj suvereno, podrsavanja praktično ni, se mi zdi, da tudi na smolnih zalivkah super držijo. Res noro dobro. Priporočam. Upam samo, da bo čimdlje tako držale... Do sedaj dobrih 1000 km. Še vedno noro držijo. Ampak obraba je pa tudi nora. Če bo šlo tako naprej, bom čez dva meseca moral nove montirat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Maj 18, 2013 Deli Objavljeno Maj 18, 2013 Še vedno noro držijo. Ampak obraba je pa tudi nora. Če bo šlo tako naprej, bom čez dva meseca moral nove montirat... Jaz bom mogoče prišel do 5k z navadnimi tourance. To pisanje tle gor o 15-20k je malo pravljično. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 Jaz bom mogoče prišel do 5k z navadnimi tourance. To pisanje tle gor o 15-20k je malo pravljično. lej, odpiranje gasa z 200 + kilsko kravo še vsako gumo uniči; tko k sm ti napisal, sej počasi se boš navadu da nimaš več "športnega" motorja, ampak kozouc in boš tko začel vozt :grim ; sicer pa majo anakee na vstromu jurja zdele okol 8 tisočkov km, zadnjih 5 jim ni blo lahko; za ene 2 pa še bojo sigurno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OrangePower Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 Včeraj smo vozili po takem asvaltu skozi hrvaško ker krpajo cesto na n-mestih.... 300km kasneje je guma čista kot nova, pa čeprav je na par mestih toliko asvalta okol padlo da se je v blatnik zapeu..... so imeli posvinjano ne samo po flikah ampak tudi vse okrog.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 asfalt se je tudi meni po blatniku lepu, ga fajn podrsal, letel je pa prav povsod. med kable pr gasu, po meni je letelo, uglavnem pucali smo skori tolko kolkor smo se vozili. sej bi ga sla zdej drsat dol, ampak bo slabo vreme, tko da ne bo nic s furo. se je pa vse skupi prav prileplo v sprednjo gumo, zadaj je v redu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buschi Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 (popravljeno) Ve kateri, kaj so tole za ene gume? Kakšne izkušnje? GoldenTire????? http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7321149 Popravljeno Maj 19, 2013. Popravil Buschi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FLY Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 Ve kateri, kaj so tole za ene gume? Kakšne izkušnje? GoldenTire????? http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7321149 Italijanski proizvajalec.Nimam izkušenj,je pa firma v enduro svetu vedno bolj popularna. Pazi pa na profil,ker ta je potovalno cestno /makadamski (podobne kot mitas E 07 in metzeler sahara 3). Če boš ril po terenu,vprašaj raje za model 200,205,214,216,523... Se pa da za ta denar zvrtat tudi kaj od bolj znanih znamk. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buschi Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 (popravljeno) Iščem zamenjavo za Haidenu K60. Nova stane 125€. Imamo še Mefo Super explorer za 180€, pa še na ADV riderju so jo prešimfal, ker odpadajo čepi! To je od teh profilov. Mitas E07 ima pregoste čepe, Sahara od Metzlerja bi bla, samo nevem, če se jo da dobit pri nas in ceno ima divjih 160€. Te cestne gume z cros čepi pa ne vem...jih še nisem vozil(npr Metzler Karo, Michelin Baja, Conti TKC 80) Popravljeno Maj 19, 2013. Popravil Buschi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buschi Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 Cenovno ugodna je tudi Sava MC23, za 50€ pri Širniku, samo jo je moto magazin stestiral in ima veliko obrabo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FLY Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 Buschi ne vem kje,kaj in kako boš vozil.Naštete gume so si res po profilu precej podobne.MC 23 je že bolj terenska in zaradi tega je gotovo tudi obraba večja. Če ti je prioriteta teren le izberi bolj grob profil,je razlika kot dan in noč.Si poskusil mitas E09?Še večji žur jeEF05, EF 07.V akciji je ugodno tudi kak six day (Metz.)poglej še TKC 80. Ni gume ki bi stala malo,imela dober oprijem in dolgo trajala.Včasih je bolje vzeti dve gumi po 60 eur kot eno za 120. Če pa res hočeš profil podoben K60(precej cestni), zna biti ugoden kak Dunlop trailmax. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buschi Objavljeno Maj 19, 2013 Deli Objavljeno Maj 19, 2013 Vozim asfalt in makadam, nekje 50:50. V blato ne zavijem(če res ni potrebno). Zato gledam gume kot so Haidenau K60 in podobne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FLY Objavljeno Maj 20, 2013 Deli Objavljeno Maj 20, 2013 Vozim asfalt in makadam, nekje 50:50. V blato ne zavijem(če res ni potrebno). Zato gledam gume kot so Haidenau K60 in podobne. Če delaš res veliko km in bi rad ugodno ceno,vzemi mitas E 07.Po potrebi na makadamu spustiš na recimo 1.5 in mislim da ne bo razlike proti K60. Če pa delaš zmerne km,voziš sezonsko, mogoče le lepe vikende..potem vzemi E 09.Enak profil za kak evro več je mišelinova T63,mogoče še TKC 80 (te nisesem še vozil).Na makadamu bo več veselja kot z K 60,pa tudi na asfaltu bo enako pri neki normalni vožnji . Mogoče imaš nek strah z temi čepi po asfaltu,ampak verjemi da ni razlike (če govoriva o neki lahki endurci) Nekoliko bolj previden moraš biti le na mokrem,ampak ni nobene panike. Zadnjo odprtino sicer stiska od straha ta kombinacija:guma za blato (res redki in mali čepki,lahko tudi kros) in moker asfalt .Češnja na torti pa je takrat ,ko s tako gumo priletiš na moker asfalt ki je še postružen,po možnosti v ovinku.. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
erciona Objavljeno Maj 21, 2013 Deli Objavljeno Maj 21, 2013 Se je kdo v zadnjem času kaj zanimal za nakup conti sport attack 2. Namreč zanima me, kje se jih dobi najceneje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
malakai Objavljeno Maj 21, 2013 Deli Objavljeno Maj 21, 2013 Se je kdo v zadnjem času kaj zanimal za nakup conti sport attack 2. Namreč zanima me, kje se jih dobi najceneje Pred 14 dnevi naročil continental road attack 2 190/55/17 za 139€. Jenko d.o.o. Škofja Loka. PS: na njihovi strani nimajo ravno ažurnih seznamov, tko da obrni telefon. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jozexj6 Objavljeno Maj 21, 2013 Deli Objavljeno Maj 21, 2013 (popravljeno) BOMAG -generalni uvoznik za Continental.Tuki jih jaz hodim iskat. Ceneje jih pomoje nikjer ne boš dobil Bomag d.o.o Ob železnici 14, 1000 Ljubljana tel: 01/547-33-93 fax:01/547-33-92 e-mail: info@bomag.si -------------------------------------------- Miran Roštan mobitel:041/634270 e-mail:miran.rostan@bomag.si Popravljeno Maj 21, 2013. Popravil jozexj6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se