Cartman Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 si pozabu povedat, da jih je pol resničnih da naum oftopič: gume menjam zarad sebe, ne zarad polcajev..pa še nekaj, bolj k je gladka, prej jo lahko prepuščaš Razrezal sem ene par dunlopk, qualifire, roadsmart in qualifire 2. predno so sle pod skarje sm z njimi delal (pol)kroge... ko se olupi prvi sloj gume, je pod njim se cca 4mm materiala. morda se vec.
DAMI34 Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Razrezal sem ene par dunlopk, qualifire, roadsmart in qualifire 2. predno so sle pod skarje sm z njimi delal (pol)kroge... ko se olupi prvi sloj gume, je pod njim se cca 4mm materiala. morda se vec. sej vem da ni sam 1 mm gume, pa vendar, ko pridem s kake poti (2-3 jurje) poberem ponavad z gume kar nekaj opilkov (3-5mm), ki sem jih fasal. Zdj če maš gladko gumo je absolutno večja možnost, da ti jo predre
smasher Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 uf se je debata pol vnela.. evo eno frišno sliko LP krucymucy 1
partyzan07 Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Evo js sem pred mesecem dni menjal zadnjo gumo na gsxr-u 750 prej je bila na motorju GP Racer, sedaj sem nataknil gor Sportsmart. Sportsmart sem imel že na prejšnjem motorju pa se mi je zdela kar vredu. No počas pa gre h kuncu tudi prednja, katera je še GP Racer. Sem zelo zadovoljen z gumo čeprav mi je malo tresla vendar ni bil nek bav bav. Prebiram redno to temo in se zdej nekako odločam med Sport Atack 2, Sportsmart in pa gledal sem tudi Pirelli diablo rosso Corsa. Predvsem me zanima če imate kaj izkušenj z to gumo kao se obnese naprav vsem mojim prejšnjim omenjenim gumam v tem postu. Nekaj malega imam izkušenj z Diablo Supercorso vendar sem takrat motor še spoznaval. Vem da kilometrina je bol švoh vendar guma ima noro dober grip. Tako da vas prosim mal za mnenje čeprav nekako vem da bom na koncu še zmeraj v dilemi oz. na mrtvi točki kaj vzeti.
krucymucy Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Mislim da bos s sport attack 2 presenecen.
jozexj6 Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Mislim da bos s sport attack 2 presenecen. pozitivno krucymucy 1
logarr Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Zakaj pa ne sportsmart, da boš imel sprednjo in zadnjo isto? Demon 1
partyzan07 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Zakaj pa ne sportsmart, da boš imel sprednjo in zadnjo isto? Sej veš me mika sprobat tut kej drugega, da vidim potem malo kakšna je kaj razlika, če jo bom sploh opazil ko nisem ravno dirkaške sorte. bom verjetno sprobal Sport Atack, edino če me še kdo prepriča kako je kaj z Diablo Rosso Corso
OrangePower Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 (popravljeno) Vozim Diablo Rosso Corsa in moram rečt da se guma malo dalj ogreva kot GP racer (katero sem vozil prej), pade pa v ovinek neprimerno lepše, lažje... Meni se zdi da je vožnja fuuul lažja, guma drži enako kot GP racer, zdrsne samo mrzla če pretiravaš, topla še nikoli ne glede na zalivke in bele črte (enako kot GP racer). Sem jo pa uspel v tisti vročini, katerja je bila 14 dni nazaj tako segreti da se je malo svaljkala po robovih. Sploh spredaj je bilo to najbolj opazno. Tega nisem opazil na GP racer (mogoče drugačen tlak v gumi.. .) Najboljše pa je da guma zaenkrat obljublja vsaj 4K (verjetno bo več) kilometrov, medtem ko je GP racerka odšla med 2 in 2.5k km. Suma sumarum: zjutraj malo dalj pazim pol pa čisti užitek posebej skozi ovinke.... Popravljeno Julij 6, 2013. Popravil OrangePower partyzan07 1
DAMI34 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Zakaj pa ne sportsmart, da boš imel sprednjo in zadnjo isto? ne stavi sportsmart prednje k je qurac od gume hajoktejn in cikadina 2
cikadina Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 tudi po testih ne ravno blestijo sportsmartke. jst sm zadovolna k so šle dol https://reifen66.com/images/motorcycle_tyre_test.jpg DAMI34 1
krucymucy Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Evo conti sport attack 2 so najboljše na cesti in imajo majhno obrabo. To je pa to kar hočem od gume. V nalivu, kjer je slaba, se itak vozim počasi. cikadina 1
Hytech Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Moram zamenjat gumi, pa razmišljam o nakupu gp racer oz pirelli supercorsa, zanima me če bi kdo lahko napisal kako svojo izkušnjo glede oprijema toplo-hladneje, kilometrina, vodljivost... Ker nobene od teh nisem še imel, sem pa opazil precej pohval glede gripa, ampak precej graje na kilometrino pa me zanima kok se kej naredi s katero? Rabim pa za cestaka litrco. Hvala.
sand66 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Moram zamenjat gumi, pa razmišljam o nakupu gp racer oz pirelli supercorsa, zanima me če bi kdo lahko napisal kako svojo izkušnjo glede oprijema toplo-hladneje, kilometrina, vodljivost... Ker nobene od teh nisem še imel, sem pa opazil precej pohval glede gripa, ampak precej graje na kilometrino pa me zanima kok se kej naredi s katero? Rabim pa za cestaka litrco. Hvala. Obe so približno enake na oprijemu...z Gpracer pa boš naredu več km....je pa odvisn od načina vožnje....na vožnji po cesti govorim lp
sand66 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Obe so približno enake na oprijemu...z Gpracer pa boš naredu več km....je pa odvisn od načina vožnje....na vožnji po cesti govorim lp,cca 3-4tkm supercorsa ,kaga jurja več Gp...odvisno od tvoje teze in odpiranja....
T1cK0 Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Da ne bomo tistih starih testov gledal ... http://www.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/thumbnails/Reifentest_2012_Fahrverhalten_Landstrasse_endwertung.jpg.1855871.jpg krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 (popravljeno) Evo, zopet conti najboljša na cesti, nova in rabljena. Obrabo pa vemo da ima večjo kot ostale touring gume. Imaš mogoče še kak test gum za po gozdu? trail attack 2, battlewing, tourance next, anakee 3 ... ? Popravljeno Julij 8, 2013. Popravil krucymucy
skalaprava Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Da ne bomo tistih starih testov gledal ... http://www.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/thumbnails/Reifentest_2012_Fahrverhalten_Landstrasse_endwertung.jpg.1855871.jpg To je stari test iz 2012. V letošnjem testu 2013 je na vrhu nova Pirelli Angel GT, sledita z minimalnim zaostankom nova Bridgestone T30 in Metzeler Z8. Vsi ostali so se po lestvici pomaknili navzdol. DAMI34 in cikadina 2
cikadina Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 To je stari test iz 2012. V letošnjem testu 2013 je na vrhu nova Pirelli Angel GT, sledita z minimalnim zaostankom nova Bridgestone T30 in Metzeler Z8. Vsi ostali so se po lestvici pomaknili navzdol. je mogoče videt ta novo tabelo? če imaš slučajno pri sebi, pa se ti da poslikat? BelaStrela 1
DAMI34 Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Kar se tiče testov, bom povedal, da jih jaz malce drugače gledam in sicer: mene bolj zanima dober oprijem na suhem, pa dober oprijem skozi celo življensko dobo, kot naprimer oprijem v mokrem, ker itak vozm takrat ko po jajcih MteByKer82, cikadina in rosse20 3
cikadina Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 sej zato je bulš videt celo tabelco, tko ku je krucy reku, recimo pr 2012 so coni "komaj" 4. ampak majo pa po suhem najboljše ocene.
BelaStrela Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Kafe rejserji Če dežuje in je treba nekam pridt, ma da drži! Tortica za moralo od šoferja in pun gas!
DAMI34 Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 (popravljeno) Kafe rejserji Če dežuje in je treba nekam pridt, ma da drži! Tortica za moralo od šoferja in pun gas! sej je pun gas, al drži za 10 točk al 8 me pa itak boli quraz... po dežju mam 30% rezerve Popravljeno Julij 9, 2013. Popravil DAMI34 cikadina 1
cikadina Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 (popravljeno) sej je pun gas, al drži za 10 točk al 8 me pa itak boli quraz... po dežju mam 30% rezerve evo s temi ne bo treba met rezerve, lahko goniš tudi po dežju na tortico http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_rain.html?url=%3Fsubtype%3Dtrack%26use%3D1 drugače pa zgolj iz firbca, zakaj so za dežne gume drugačne mere kot za "navadne" ? so se pravi ožje pa višje? se pravi imajo zanje tudi druge dimenzije felten? Popravljeno Julij 9, 2013. Popravil cikadina
DAMI34 Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 evo s temi ne bo treba met rezerve, lahko goniš tudi po dežju na tortico http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_rain.html?url=%3Fsubtype%3Dtrack%26use%3D1 drugače pa zgolj iz firbca, zakaj so za dežne gume drugačne mere kot za "navadne" ? so se pravi ožje pa višje? se pravi imajo zanje tudi druge dimenzije felten? ne bo šlo, so za pisto. sicer majo že T30 preveč lukenj v dezenu...zame še preveč...ampak to je pač touring guma cikadina 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se