Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

ZE IMA KDO IZKUSNJE Z PIRELLI ANGEL ST???

GT si mislil verjetno. Poglej nazaj Skalaprava je vse napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZE IMA KDO IZKUSNJE Z PIRELLI ANGEL ST???

 

kva se dereš.... a ti tud na šiht pa caps lock pozabu?

 

kdo sploh dobavlja pirelli ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT si mislil verjetno. Poglej nazaj Skalaprava je vse napisal.

ni nujno. angel st so ble prejsn tedn na avtonetu precej ugodno. pri sirkniku. skor sm jih kliknl, pol pa ugotovil da so ST ne GT.

to sm pol uporabil kot razlog da jih nisem kupil...iCepec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nujno. angel st so ble prejsn tedn na avtonetu precej ugodno. pri sirkniku. skor sm jih kliknl, pol pa ugotovil da so ST ne GT.

to sm pol uporabil kot razlog da jih nisem kupil...iCepec

 

a ST so sport touring GT pa gran tourismo???  bi pa ja vzel sport k si itak divjak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo uspešno izbrskal podatke o priporočenem tlak za dunlopov streetsmart? Na njihovi strani podatka na najdem, na gumi sami tudi ne duha ne sluha - se najbolj splaca dat to kar pise v knjizici al pobrskat za specificno gumo? Kolko vpliva teza voznika na celotno zadevo in ali vedno nafilate kaj vec ce se vozite v dvoje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ST so sport touring GT pa gran tourismo???  bi pa ja vzel sport k si itak divjak...

 

 

ST so opuščene, nadomestile so jih GT. Ker italjani ne znajo gumi rečt angel 2, da je jasno na prvi pogled.

 

Po testih sodeč ima GT bistveno podaljšano življensko dobo. Sm se pa odločil da letos ne kupim več nič, ampak pošljem zadnji amortizer v obnovo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nujno. angel st so ble prejsn tedn na avtonetu precej ugodno. pri sirkniku. skor sm jih kliknl, pol pa ugotovil da so ST ne GT.

to sm pol uporabil kot razlog da jih nisem kupil...iCepec

glede na to, da je napisal, "ŽE IMA KDO ISKUŠNJE?" sem predvideval da je mislil zadnje pirelijke, ne pa nekaj kar bodo kmalu nehali izdelovat. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ni to..sam se mi zdi pa res brez veze gumo dol metat na 1/3 obrabe sam zato da bi drugo probal....

 

ma ni to..sam se mi zdi pa res brez veze gumo dol metat na 1/3 obrabe sam zato da bi drugo probal....

če maš preveč dnara je tak..saj pa bmwje pa dučete imajo tudi že vsi....ker samo gledajo firmo..;)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo uspešno izbrskal podatke o priporočenem tlak za dunlopov streetsmart? Na njihovi strani podatka na najdem, na gumi sami tudi ne duha ne sluha - se najbolj splaca dat to kar pise v knjizici al pobrskat za specificno gumo? Kolko vpliva teza voznika na celotno zadevo in ali vedno nafilate kaj vec ce se vozite v dvoje?

Ce me spomin ne vara je pod tyre care na angleski verziji strani pisalo, da ce ne najdes njihovih podatkov upostevas podatke proizvajalca motocikla. in jih kontaktiras ce noben od teh dveh podatkov ni dostopen. Drugace nekega odstopanja med priporocenimi tlaki razlicnih gum za isti motor prakticno ni. Za predhodnico streetsmart za tvoj motor pumpas 2,3 in 2,8 bara, bo tudi za to verzijo cist ok.

http://www.dunlopmotorcycle.com/fitment-guide/search?type=fitment&make=24&model=688&year=765&submit=

teza voznika ne vpliva na izbiro tlaka, in gume se nikoli NE polni vec kot ti predpise proizvajalec, ce bos pozoren, bos. tudi opazil, da vecinoma napisejo max tlak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce me spomin ne vara je pod tyre care na angleski verziji strani pisalo, da ce ne najdes njihovih podatkov upostevas podatke proizvajalca motocikla. in jih kontaktiras ce noben od teh dveh podatkov ni dostopen. Drugace nekega odstopanja med priporocenimi tlaki razlicnih gum za isti motor prakticno ni. Za predhodnico streetsmart za tvoj motor pumpas 2,3 in 2,8 bara, bo tudi za to verzijo cist ok.

http://www.dunlopmotorcycle.com/fitment-guide/search?type=fitment&make=24&model=688&year=765&submit=

teza voznika ne vpliva na izbiro tlaka, in gume se nikoli NE polni vec kot ti predpise proizvajalec, ce bos pozoren, bos. tudi opazil, da vecinoma napisejo max tlak.

Hvala za link, zdaj sm pa še bol zmeden - Sem spregledal napis na gumi (vsaka ma na drugi strani pa sm vedno lih kontra cekiral) in pise naslednje:

 

Sprednja: 41 PSI (2.8)

Zadnja: 36 PSI (2.5)

 

Na tej strani pa:

Sprednja: 33 PSI (2.2)

Zadnja: 41 PSI (2.8)

 

Zdaj mi pa res ni vec nic jasno, kaj delam narobe?

 

edit: dodajam, kolko se resnicne fabule, da malenokost prazna guma bolse drzi cesto? Do kaksnega odstopanja se smatra "malenkost spraznjena"?

Popravljeno . Popravil Aynach
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se pogovarjamo o cestni normalni uporabi za najpogostejše dimenzije 120/180..ali 190 lepo piše da za solo  2,5/2,5 bar ali zadaj max 2,9 bar  za polno naložen motor (vse velja za hladno gumo)

... kaj tu ni jasno...   :huh:

 

ne poznam pa predpisanih tlakov za druge dimenzije ( potovalne enduro, ali kake eksotične dimenzije oldijev...)

 

kot sem že ene 2x napisal, se držim tega in nimam nobenih problemov.

 

... sem pa zadnjič vozil za eno punco ;)   in opazil, da ji zadnje kolo dobesedno poskakuje... že videti je bilo da guma nalega na asfalt z minimalno površino ( guma se na stični površini z asfaltom ni podala nič! ).... v tem primeru, da ima punca 50 kil, in lahek motor, je lahko tlak za kaki 0,2 - 0,3 bar nižji od predpisanega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če maš preveč dnara je tak..saj pa bmwje pa dučete imajo tudi že vsi....ker samo gledajo firmo.. ;)..

 

in kaj si ti hotel s tem povedati ? al sam mal tko de nekej natipkaš...

 

gre se za to , da sem jaz zamenjal komplet gum..zadnja mi je zdržala 13300km ko se jo zamenjal ..prednja še ni bila na polovici torej bo zdržala dve zadnji - vsaj.... glede na to , da bi imel rad prednjo in zadnjo istega modela od istega proizvajalca pa bi jih hotel testirati na nekih 4500km si izračunaj koliko časa bi izgubil poleti ob lepem vremenu za menjave .... se rajš vozim ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tlak ni odvisen od gume, ampak od motorja ... vsi imajo na zadnji vilici napisano, koliko mora biti tlak za normalno vožnjo po cesti ...

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Hej,
 
Zanima me vaše mnenje katero gumo izbrat? izbiram med: Dunlop Sport smart in Dunlop QUALIFIER II. 
Vozim Hondo cb 600f Hornet  (08, ABS).
Vozim se kar dosti, predvsem po lokalnih cestah, bil sem en dan na grobniku (kako uro), nameravam pa tudi obiskat Pannonia Ring za en dan, mal za dušo sprostit.
zdej mam gor pa gume: Dunlop QUALIFIER (še od prejšnega lasnika)

 

jst mam gor na Hornet-u 2008 Michelin Pilot Power in sem z njimi zadovoljen.....sporoči kako se obnese SportSmart ali QII

 

Lp, G

Popravljeno . Popravil biginr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tlak ni odvisen od gume, ampak od motorja ... vsi imajo na zadnji vilici napisano, koliko mora biti tlak za normalno vožnjo po cesti ...

 

:krneki:

čeprav je to po svoje tudi čudno, za daytono in streeta r k gre skor za en in isti motor, pravi triumph, da za daytono pumpaš 2,35/2,5, za streeta pa 2,35/2,9

 

edino če se jim zdi bolj verjetno da se na streetu vozita dva :?

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega, ne se smešit z takimi, ker zdej si pa fejst mimo usekal. :lol1:

Celo na Dunlop-ovi strani, kjer podaš tip motorja, ti vrže ven RoadSmart2! Dokaz: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_Roadsmart_II.jsp?make=5&model=109&year=2007&width=-1&height=-1&rim=-1

 

Da ne omenjam reklamnih slik, kjer je ta guma SKORAJ VEDNO naslikana na RT-ju.

attachicon.gif1306GYD_DunlopRoadSmartII_WebBanner.jpg

 

Malo sem preletel tvoje poste in praviš, da je Angel GT super za športne turaše? Sedaj imam RoadSmart1 na Blackbirdu in zadnjo po sredini kar lepo radira. Je pa res, da se voziva večinoma 2 (100+50kg dodatne teže), motor je težek (240kg), s pospeški ne šparam pa... ugotovil sem, da sem imel nafilano na 2.2  :closedeyes: Če se vozim sam, jo večinoma pobira po robovih, ampak... malokrat se vozim sam  :BUA: Torej, če prav razumem, tudi ti nisi bil najbolj zadovoljen z RS in si se odločil za Pirellija, ki pa je boljši? Za kakšnih 1000km zadnja še bo, potem bom pa verjetno moral razmislit o zamenjavi. Nevem, če sem do sedaj naredil 3000km z njimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem preletel tvoje poste in praviš, da je Angel GT super za športne turaše? Sedaj imam RoadSmart1 na Blackbirdu in zadnjo po sredini kar lepo radira. Je pa res, da se voziva večinoma 2 (100+50kg dodatne teže), motor je težek (240kg), s pospeški ne šparam pa... ugotovil sem, da sem imel nafilano na 2.2  :closedeyes: Če se vozim sam, jo večinoma pobira po robovih, ampak... malokrat se vozim sam  :BUA: Torej, če prav razumem, tudi ti nisi bil najbolj zadovoljen z RS in si se odločil za Pirellija, ki pa je boljši? Za kakšnih 1000km zadnja še bo, potem bom pa verjetno moral razmislit o zamenjavi. Nevem, če sem do sedaj naredil 3000km z njimi...

absolutno imaš premal nafilano za dve osebe+kufri. 2,9 pa bo naredila tudi 10000km (govorim za RS2)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem preletel tvoje poste in praviš, da je Angel GT super za športne turaše? Sedaj imam RoadSmart1 na Blackbirdu in zadnjo po sredini kar lepo radira. Je pa res, da se voziva večinoma 2 (100+50kg dodatne teže), motor je težek (240kg), s pospeški ne šparam pa... ugotovil sem, da sem imel nafilano na 2.2  :closedeyes: Če se vozim sam, jo večinoma pobira po robovih, ampak... malokrat se vozim sam  :BUA: Torej, če prav razumem, tudi ti nisi bil najbolj zadovoljen z RS in si se odločil za Pirellija, ki pa je boljši? Za kakšnih 1000km zadnja še bo, potem bom pa verjetno moral razmislit o zamenjavi. Nevem, če sem do sedaj naredil 3000km z njimi...

 

XX-a ? vprašaj "rumenicestak" kaj so meli fantje in deklica za v rusijo...sem videl zadnjo gumo na iksi po 9200 - ne morš belivat !!! še dobra...

res je pa zadnjič miki z repsolko na ridah malce potožil okoli oprijema ...no ja upravičeno ker je motor lažji guma pa ima 8000+ km...( 7700 km do rusije in nazaj ?

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav je to po svoje tudi čudno, za daytono in streeta r k gre skor za en in isti motor, pravi triumph, da za daytono pumpaš 2,35/2,5, za streeta pa 2,35/2,9

 

edino če se jim zdi bolj verjetno da se na streetu vozita dva :?

 

za nekatere motorje je navedeno 2,9/2,9 ...  pa zdj študiraj .... predvidevam, da so proizvajalci motociklov to navedli namenoma in ne na pamet ... ali pač :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vsekakor sem imel premalo nafilano, nisem pa vedel, da je celo 2.9? Zdaj jo imam na 2.6, ampak očitno še vedno premalo. Torej, pri naslednjih naj grem na RS2, Angel GT ali Z8? Hvala za odgovore. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vsekakor sem imel premalo nafilano, nisem pa vedel, da je celo 2.9? Zdaj jo imam na 2.6, ampak očitno še vedno premalo. Torej, pri naslednjih naj grem na RS2, Angel GT ali Z8? Hvala za odgovore. 

tega ti pa noben ne zna povedat. Moje mnenje je..če si 1x zadovoljen ne menjaj več.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem pa zadnjič vozil za eno punco ;)   in opazil, da ji zadnje kolo dobesedno poskakuje... že videti je bilo da guma nalega na asfalt z minimalno površino ( guma se na stični površini z asfaltom ni podala nič! ).... v tem primeru, da ima punca 50 kil, in lahek motor, je lahko tlak za kaki 0,2 - 0,3 bar nižji od predpisanega...

 

v napoleonovem drevoredu mislim, da je nemogoče, da ne poskakuje ;)

 

 

čeprav je to po svoje tudi čudno, za daytono in streeta r k gre skor za en in isti motor, pravi triumph, da za daytono pumpaš 2,35/2,5, za streeta pa 2,35/2,9

 

edino če se jim zdi bolj verjetno da se na streetu vozita dva :?

 

jst imam zdj na 2.3 in 2.6... pa ne čutim lih neke hude razlike. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem preletel tvoje poste in praviš, da je Angel GT super za športne turaše? Sedaj imam RoadSmart1 na Blackbirdu in zadnjo po sredini kar lepo radira. Je pa res, da se voziva večinoma 2 (100+50kg dodatne teže), motor je težek (240kg), s pospeški ne šparam pa... ugotovil sem, da sem imel nafilano na 2.2  :closedeyes: Če se vozim sam, jo večinoma pobira po robovih, ampak... malokrat se vozim sam  :BUA: Torej, če prav razumem, tudi ti nisi bil najbolj zadovoljen z RS in si se odločil za Pirellija, ki pa je boljši? Za kakšnih 1000km zadnja še bo, potem bom pa verjetno moral razmislit o zamenjavi. Nevem, če sem do sedaj naredil 3000km z njimi...

http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_Roadsmart_II.jsp?make=13&model=392&year=2005&width=-1&height=-1&rim=-1 tu maš za tvoj moped katere gume kakšn tlak (s predpostavko da imaš 2005 letnik, drugače pa zamenjaj v iskalniku)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!