Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

v napoleonovem drevoredu mislim, da je nemogoče, da ne poskakuje ;)

 

:huh:   o ti packa.....    :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sem pogledal že tudi tu in mi je itak vrglo ven RS1 in RS2 (kar trenutno vozim). Je pa letnik 97, ampak verjetno ni bistvene razlike, razen tega, da imam še 10 dodatnih ihahajev (napram letniku 05). Bi pa probal še Angel GT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:huh:   o ti packa.....    :P

prjatu, ti tam zihr nisi gledu gum kak poskakujejo :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Doma imam gumo gp racer d211 e+ trdota. dimenzija je 190. zanima me samo kaj pomeni ta e+ ker sem to oznako videl prvič?

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vsekakor sem imel premalo nafilano, nisem pa vedel, da je celo 2.9? Zdaj jo imam na 2.6, ampak očitno še vedno premalo. Torej, pri naslednjih naj grem na RS2, Angel GT ali Z8? Hvala za odgovore. 

 

Jaz sem v prejšnji in letošnji sezoni vozil vse omenjene gume (1x RS1, 2x RS2, 3x Z8 in 2xAngel GT), zato lahko govorim iz prve roke.

 

Od vseh teh gum je meni osebno Pirelli najbolj všeč, ker mi je dajal med vožnjo najboljši občutek v nagibu, v padanju v zavoj, preciznosti, na zaviranju, zadnja guma ne dela "ušes", itd.).

Kilometrina poleti je bila tudi kar ok (cca. 8500km), je pa res da sem sedaj pri drugem zaporednem kompletu moral menjati prvo gumo že po manj kot 5000 km, kar je bilo malo neugodno presenečenje, medtem ko je zadnja še vedno v top formi.

Nisem pa še vozil nove Bridgestone T30, pa kolikor berem pri Dami34, naj bi bila tudi top guma, sploh prva. Kot rečeno z njimi (še) nimam izkušenj, zato ti lahko svetujem samo med temi, ki sem jih vozil in to bi bila potem Pirelli Angel GT!

Še tlak: veliko se voziva tudi v dva, pa imam napolnjene pnevmatike vedno na 2.5/2.9 bar.

 

Evo, odločitev je seveda na tebi. Upam da bo odločitev lahka :OK:

 

Lp.

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XX-a ? vprašaj "rumenicestak" kaj so meli fantje in deklica za v rusijo...sem videl zadnjo gumo na iksi po 9200 - ne morš belivat !!! še dobra...

res je pa zadnjič miki z repsolko na ridah malce potožil okoli oprijema ...no ja upravičeno ker je motor lažji guma pa ima 8000+ km...( 7700 km do rusije in nazaj ?

 

 

Conti Motion ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se mene tiče je T30 najslabša guma do sedaj (ne drži ne prva, ne zadnja, pokvarila celo poletje, 6000 km) v primerjavi z:

Continental sport attack (nesiguren občutek pri padanju v zavoj, 4000 km)

Pirelli Diablo Corsa Rosso (najboljša, odlična, le 3300 km)

Dunlop Sport Smart (dobro drži, 5500 km)

Prelli Diablo Rosso 2 zadaj, Corsa Rosso spredaj (dobro drži, odličen občutek v vožnji v vseh situacijah, dosedaj naredil šele dobrih 1000 km, -1 mm)

 

Mislim, da vam tole lahko služi za primerjavo med gumami, če ste kaj od tega že vozili.

Zase vem, da T30 ne dam gor, če mi jo kdo šenka... Je pa zanimivo, da ima nova 6mm profila, ostale le 5 (sprednje pa vse 4).

 

Sicer pa se približno polovico voziva v dvoje, konjev pa ne šparam preveč, na full se pa itak ne da tiščat.

 

Za Rosso 2 sem se odločil, ker ima edina mejhkejši rob širok le kakih 4cm. Ker gume menjam zaradi obrabe na sredini nagiba, je to mesto sedaj na trši gumi.

 

Lp.

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj...kar se tiče nervoznosti na zalivkah. Po mojih izkušnjah, bolj ko je guma občutljiva na zalivke, boljšo oprijemljivost ima, Mene pravzaprav to ne moti, sopotnici pa ni glih vseeno.

In po moje je vsa filozofija v kilometraži povezana z oprijemom, se ve v kakšnem odnosu. Se pravi ni idealne gume, ali drži ali pa narediš več km.

 

Ker polagam do roba le na dobrem asfaltu, sem pričakoval da bo T30 čist OK. Pa me je večkrat presenetila z zdrsom spredaj in zadaj pri zmernem nagibu. Sem kar izgubil samozavest.   

Zanimivo, da je ves slab filing izginil kar takoj po montaži novih pirelli gum. Zdaj veselo spet pilim fustrasterje.

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, zanima me katere gume naj vzamem za 50ccm torej za nižje hitrosti. sedaj mam michelin pilot sporty pa bi poskusil nekaj boljšega.mere ki jih potrebujem: 100/80 17 sprednja in 130/70 17 zadnja...

 

Pogoj je da se hitro segrejejo (40-80km/h) in zelo dobro držijo (sploh v suhem) in še kar dobro v mokrem... Cena in življenska doba mi nista tako pomembnivi. važno je da gredo gume prek 4.000km 

 

Gledam sava mc 50 m racer navadne ali pa celo v soft izvedbi , priporočate kaj drugega?

 

Motor je pa 50ccm supermoto hvala za hitro pomoč, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa sopotnico moti da guma drsi na zalivkah?

 

Ko sem bil še nepolnoletni mulo (tega je sedaj že krepko preko dveh desetletji), sem se imel priliko večkrat voziti zadaj na sportaku (mislim da je bil Kawasaki GPZ 500). Če zanemarim dejstvo, da sem bil oblečen v navadno jeans jakno in hlače, soperge, na glavi pa trikrat prevelika Nolanka, za katero sem mislil, da mi jo bo zračni tok dol potegnil iz glave ter brez rokavic ali kake želve (ali so sploh obstajele takrat?), se spominjam, kako te je lahko strah na zadnjem sedežu in kako sem bil na koncu vožnje vedno vesel, da sem še živ in v enem kosu.

Jaz bi danes težko kar tako sedel na zadnji zic in se prepustil spretnostim tistega spredaj, tako da kapo dol našim boljšim polovicam, ki nam zaupajo, da jih lahko sploh kam peljemo  :OK:

Zato ženske tudi čisto razumem, da jim ni vseeno, ko motor pod tabo zrsne na zalivki, njej zadaj pa edino kar ji ostane je, da se drži za tiste male ročiče ob strani in močno upa, da je voznik dovolj spreten da jo ne bo zvrnil po cesti :kva2:

Še enkrat kapo dol našim sopotnicam :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ej skalaprava.... sem enakega mišljenja glede sopotnic ko ti....

vsaka jim čast...

 

Jest se ne vsedem na zadnji zic, pa če mi plačaš v milijonih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ej skalaprava.... sem enakega mišljenja glede sopotnic ko ti....

vsaka jim čast...

 

Jest se ne vsedem na zadnji zic, pa če mi plačaš v milijonih....

js bi se pa samo sebi vsedel zadaj na motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ej skalaprava.... sem enakega mišljenja glede sopotnic ko ti....

vsaka jim čast...

 

Jest se ne vsedem na zadnji zic, pa če mi plačaš v milijonih....

 

pozabil si povedat nekaj..ne da si ne upaš sam bi rabil miljone za shujševalni tretma da bi rit na zadnji zic spravil.... :lol:

 

ja..tudi jaz se krepko strinjam s tem , da so naše sopotnice full face ker se vozijo s takimi budalami kot smo...pol pa še zalivke , luknje , pesek in norci po tvojem pasu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj...kar se tiče nervoznosti na zalivkah. Po mojih izkušnjah, bolj ko je guma občutljiva na zalivke, boljšo oprijemljivost ima, Mene pravzaprav to ne moti, sopotnici pa ni glih vseeno.

In po moje je vsa filozofija v kilometraži povezana z oprijemom, se ve v kakšnem odnosu. Se pravi ni idealne gume, ali drži ali pa narediš več km.

 

Ker polagam do roba le na dobrem asfaltu, sem pričakoval da bo T30 čist OK. Pa me je večkrat presenetila z zdrsom spredaj in zadaj pri zmernem nagibu. Sem kar izgubil samozavest.   

Zanimivo, da je ves slab filing izginil kar takoj po montaži novih pirelli gum. Zdaj veselo spet pilim fustrasterje.

zanimivo, od vseh ST gum ki sm jih jaz poiskusil je T30 daleč najboljša (celo boljša od sportsmarta-ki je hypersport guma) Aja pa 140 konjev, pa še ga lahko odpiram na polno na ridah brez drsenja :D Kakšen tlak si vozil?

 

nekaj pa lahko izvlečemo iz teh primerjav: kako guma dela je odvisno od tipa motorja, načina vožnje....očitno je da je 100 ljudi-100čudi

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bi se pa samo sebi vsedel zadaj na motor...

si mona, js sebi nikol, se preveč poznam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Doma imam gumo gp racer d211 e+ trdota. dimenzija je 190. zanima me samo kaj pomeni ta e+ ker sem to oznako videl prvič?

 

Lp

S -> Soft

M -> Medium

E --> Endurance

E+ --> ????

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

nekaj pa lahko izvlečemo iz teh primerjav: kako guma dela je odvisno od tipa motorja, načina vožnje....očitno je da je 100 ljudi-100čudi

Velja. Razen za Savo sportforce :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....očitno je da je 100 ljudi-100čudi

 

To je sicer res da je 100 ljudi, 100 čudi, ampak 100 žena, je pa kar 200 sisa :grrr  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velja. Razen za Savo sportforce :P

počak še mal...

 

ni problem dobiti dobro gumo ki naredi 4000km.

poišči dobro ki naredi nad 7000, pa da jo lahko mal športno voziš, pa v dvoje, pa po AC....jih je pa bolj mal

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počak še mal...

ni problem dobiti dobro gumo ki naredi 4000km.

poišči dobro ki naredi nad 7000, pa da jo lahko mal športno voziš, pa v dvoje, pa po AC....jih je pa bolj mal

Se strinjam. Ceprow glede na report rumengega, nardijo precej vec km kokr 4 jurje. Po AC jo pa vozm cirka 4krat na teden 25km v vsako smer. Zaenkrat po skor dva jurja kilometrih mam skor 5mm profila na zadnji po sredini. Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!