Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

... ojla... gremo po vrsti:

 

To je z mojega motorja po vožnji po Ridah 2x gor pa dol.

Včeraj sem bil na Golici pa na Rakitni, pa do tega pojava ni prišlo, je pa guma "kosmata", kar je normalno, ... to kar je na sliki, pa mi je bilo malce preveč "nenormalno.

Ja. je guma... ni kaj drugega ... zgleda ko da je natopljena...

 

moja (savina sprednja guma) ni nič kosmata   :krneki:

 

^_^  :)  :D  :lol:

Objavljeno (popravljeno)

moja (savina sprednja guma) ni nič kosmata   :krneki:

 

^_^  :)  :D  :lol:

... ampak drži pa dobr... ko da bi bila malenkost na ježka....   :P

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

drži pa tok dobr, da ko enkrat zagrabi, sploh ne spusti več... zdaj že 4000km :D

Objavljeno

drži pa tok dobr, da ko enkrat zagrabi, sploh ne spusti več... zdaj že 4000km :D

aja... ti to o gumi...  :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zanima me če kdo ve kaj se dogaja med SAVO in MITAS? tud jst spadam med "testerje" SAVA sport force :grim

in me ni niti mal razočarala tako v oprijemu, vzdržljivosti in ceni. Ni ravno Bridgestone R10 ali pa

kakšna druga "hardcore" guma, je pa glih tko dovolj zanesljiva za 3-4 kroge čez ride. Moje mnenje

je da za to ceno (170eur 180/55-17+120/70-17), boljše ni...

Ampak vsaka zgodba se enkrat konča in savina se je zlo hitr.. :BUA: .zato me zanima če kdo ve

zakaj je blo treba to "neznanko" MITAS zdj prlept na identično gumo k jo še vedno delajo v Kranju.

smo prodali tudi Savo??? :BUA:

 

Ma kakšna neznanka, traktoristi jo dobro poznajo :grim

Objavljeno

drži pa tok dobr, da ko enkrat zagrabi, sploh ne spusti več... zdaj že 4000km :D

drži do zadnjega, sm vidu na jadranki, pol pa sam še spusti :P

Objavljeno (popravljeno)

Zamenjal še zadnjo gumo iz BT-023 na T30 (bridgestone).

Sprednjo sem menjal 1000km nazaj.

Guma je še za odtenek boljša od 023-ke, včeraj naredil 550km (Jadranka, Karlobag, Josipdol.. .)...

Nagib do tačke, vožnja čez zalivke ni težavna, zdrsa nobenega.

Zadnja guma 023 mi je zdržala 14.000km kar pa tudi ni slabo, bomo vidli kako bo s to :)

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Objavljeno

drži do zadnjega, sm vidu na jadranki, pol pa sam še spusti :P

 

tko k vsaka :) drži, dokler ne spusti :D

Objavljeno

tko k vsaka :) drži, dokler ne spusti :D

hehe, ne ne, ene drsijo že mau prej pa ti dajo vedet, da bojo spustile...

Objavljeno

hehe, ne ne, ene drsijo že mau prej pa ti dajo vedet, da bojo spustile...

ja da si lahko vmes rešeč še o  :fight2:  :fight2:  :fight2:  :fight2:  :fight2:  :fight2:  :fight2:  :fight2:

pol pa spusti  :glare:

Objavljeno

drži do zadnjega, sm vidu na jadranki, pol pa sam še spusti :P

Sam tuki ni bla guma kriva. Pri taki vožnji in taki situaciji bi fuknu pa če mam ne vem kakšno super duper gumo gor.

Objavljeno

ima še kdo mitas e-08 gume na motorju? kako se vam obnesejo poleti? jaz jih imam na moji xt 600, in imam občutek da se pregrevajo kadar je sončno vreme, kajti v kakšnih močnejših ovinkih pri višji hitrosti mi motor počasi odnaša, s tem mislim ubadva kolesa.. gume so sicer po vožnji tudi na otip zelo vroče :glare: ampak da bi se na gumi vidla kakšna znamenja obrabe zaradi vročine pa ni videti. 

Objavljeno

ekola ... ko vas zanima obraba Sport Force gum:

 

zadnja: 0,75mm/1000 km

prednja: 0,28mm/1000 km

 

v primerjavi z Dunlop SportSmart:

zadnja: 0,8mm/1000 km

 

v primerjavi z Dunlop GP Racer E:

zadnja: 1mm/1000 km

 

merjeno pri indikatorju obrabljenosti gume .

Motor: V2 130KM (pri 4-valjniku z enako močjo lahko računaš na približno 30% večjo kilometrino ob enakem načinu vožnje)

 

 

vožnja 1/2 v dvoje, ostalo solo.... po prevoženih 1750km

 

po sili razmer kar nekaj km po AC pri hitrosti okoli 150km/h

 

To se pravi:

Glede na kilometrino je boljša kot Sport Smart. Do meje legalnosti (1mm profila) bo "po izračunih" prevozila 6000 km... kar mi do zdaj še ni uspelo z nobeno SS gumo...

Glede na vozne lastnosti mnogo boljša kot Sport Smart (primerljivo z GP Racer)

 

Moje mnenje:

ZELO PRIPOROČLJIVO!! :OK: 

 

če pa koga moti napis MITAS... pa naj da 100€ več, da se bo lahko potem slabše peljal..... :OK:

Objavljeno

drži do zadnjega, sm vidu na jadranki, pol pa sam še spusti :P

Ko zdrsne se težko izvlečeš,sploh sprednje kolo...je pa zle ko je bolj hladno primirno testirat gumo ,ko prletiš iz obsijane ceste v senčen ovinek,pa da je še to bolj dopoldne..hitr vidiš al drži al ne....ko je toplo nad 25 itk vska drži...pazit morš seveda tud na tlak v gumi... 

Objavljeno

Ko zdrsne se težko izvlečeš,sploh sprednje kolo...je pa zle ko je bolj hladno primirno testirat gumo ,ko prletiš iz obsijane ceste v senčen ovinek,pa da je še to bolj dopoldne..hitr vidiš al drži al ne....ko je toplo nad 25 itk vska drži...pazit morš seveda tud na tlak v gumi... 

 

vse je odvisno od strukture in namembnosti gume ....nekatere držijo od +7 naprej do +30 ..potem pa ne več... razen če pogovor poteka samo o hyper sport gumah in si uporabniki jemljejo cesto za pisto...

Objavljeno

Sam tuki ni bla guma kriva. Pri taki vožnji in taki situaciji bi fuknu pa če mam ne vem kakšno super duper gumo gor.

Tukaj se vidi razlika med SS gumo in ST gumo. St ne bo nikoli tok dobro držala kot SS, njen rajdni krog, je v primerjavi s krivuljo, ki jo narišeš v svoji glavi večinoma nekoliko večji, kar je logično za ta tip gum. Ponavadi se tudi hitrej pregreje, oziroma začne veliko prej drset, kot pa SS.

 

SS, oziroma HYpersport gume imajo pod idealnimi pogoji nepremerljivo boljši filing in oprijem, omogočajo nižji kot nagiba in seveda zdrsnejo veeeeliko bolj pozno kot pa ST guma.

 To sm hotu povedat. Mi je pa čisto jasno da z ST gumo sploh tak peljat ne bi mogel.

Objavljeno

Ko zdrsne se težko izvlečeš,sploh sprednje kolo...je pa zle ko je bolj hladno primirno testirat gumo ,ko prletiš iz obsijane ceste v senčen ovinek,pa da je še to bolj dopoldne..hitr vidiš al drži al ne....ko je toplo nad 25 itk vska drži...pazit morš seveda tud na tlak v gumi... 

No ravno v tem primeru sem bil močno razočaran nad Sportsmartom. Mislim celo, da so za take situacije boljše ST gume, kot pa SS. Čeprav sem bil izredno zadovoljen z S20 (SSguma), žal sem jih skuril pozimi in spomladi, vendar filing in oprijem fantastičen tudi v mrzlem.

Objavljeno

No ravno v tem primeru sem bil močno razočaran nad Sportsmartom. Mislim celo, da so za take situacije boljše ST gume, kot pa SS. Čeprav sem bil izredno zadovoljen z S20 (SSguma), žal sem jih skuril pozimi in spomladi, vendar filing in oprijem fantastičen tudi v mrzlem.

Sportsmart je res problematična ko je nekje na 70-80% obrabe začne popuščat,jo mors pa skoz regulirat s tlakom,nasplošno pa ni slaba!!Jz jih ne uporabljam več,ker sem jih skuru še pred 6000km...trenutno na roadsmart že 8000 pa še bo najmanj 3000 je pa in prihaja čas ko od gum ni več vse odvisno,se pravi da bo gas potrebno manj odpirat...

Objavljeno

vse je odvisno od strukture in namembnosti gume ....nekatere držijo od +7 naprej do +30 ..potem pa ne več... razen če pogovor poteka samo o hyper sport gumah in si uporabniki jemljejo cesto za pisto...

Maš prav...a včasih je lažje zamenjat cesto za pisto,ker je ponavadi to le odsek...na pisti pa itak brez sport gum nimaš kej izkat,ker boš po treh štirih krogih al pa še prej res urnk zdrselllll..

Objavljeno

 

vožnja 1/2 v dvoje, ostalo solo.... 

 

 

ma mislim  :slap: ...

 

a obstaja še tretja varianta  :hmm: ???

 

:lol1:  :lol1:  :lol1:

Objavljeno

ma mislim  :slap: ...

 

a obstaja še tretja varianta  :hmm: ???

 

:lol1:  :lol1:  :lol1:

jp, s kufri :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ma mislim  :slap: ...

 

a obstaja še tretja varianta  :hmm: ???

 

:lol1:  :lol1:  :lol1:

Hahaha...si opazil....to je isto, ko je enkrat ena rekla, da je jahala vranca bele barve....
Objavljeno

ekola ... ko vas zanima obraba Sport Force gum:

 

zadnja: 0,75mm/1000 km

prednja: 0,28mm/1000 km

 

v primerjavi z Dunlop SportSmart:

zadnja: 0,8mm/1000 km

 

v primerjavi z Dunlop GP Racer E:

zadnja: 1mm/1000 km

 

merjeno pri indikatorju obrabljenosti gume .

Motor: V2 130KM (pri 4-valjniku z enako močjo lahko računaš na približno 30% večjo kilometrino ob enakem načinu vožnje)

 

 

vožnja 1/2 v dvoje, ostalo solo.... po prevoženih 1750km

 

po sili razmer kar nekaj km po AC pri hitrosti okoli 150km/h

 

To se pravi:

Glede na kilometrino je boljša kot Sport Smart. Do meje legalnosti (1mm profila) bo "po izračunih" prevozila 6000 km... kar mi do zdaj še ni uspelo z nobeno SS gumo...

Glede na vozne lastnosti mnogo boljša kot Sport Smart (primerljivo z GP Racer)

 

Moje mnenje:

ZELO PRIPOROČLJIVO!! :OK: 

 

če pa koga moti napis MITAS... pa naj da 100€ več, da se bo lahko potem slabše peljal..... :OK:

Tule se popravljam:

Pri GPRacer je bila obraba 1,2 mm/1000km in ne 1mm kot sem napisal...pogledal na papir. :slap: z njo sem naredil slabih 4000 km

Objavljeno

Evo ga!pa sem namontiral savo/mitas (sport force) na gsr-a 600! prvi občutki po prevoženih cca 500km - guma je super in lepo se drži ceste (sprobano tudi na rahlo mokri cesti), pa tudi zagreje se veliko prej kot pa dunlop-ka (qualifier I), ki sem jo imel prej gor!tudi zdaj ko asfalt ni več ogret tako kot poleti!sicer imam spredaj savo (zaradi stare zaloge pri mehaniku), zadaj pa imam že mitas (ker se je guma morala naročit zaradi dimenzije, ki je niso imeli na zalogi)!mene osebno ne moti, ker vem, da je guma itaq ista, sem pa dobil dodatni popust zaradi tega!komplet gum in montaža 189€!mislim, da je to poštena cena!koliko in kako pa bo guma zdržala pa poročam v prihodnje!

Objavljeno

ko bo pa 190ka na voljo jo bom pa js tut mogo probat!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!