thumper Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Maš prav...a včasih je lažje zamenjat cesto za pisto,ker je ponavadi to le odsek...na pisti pa itak brez sport gum nimaš kej izkat,ker boš po treh štirih krogih al pa še prej res urnk zdrselllll.. pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ???
alko1 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ??? Točno to se je zgodil mojemu kolegu 12.09.2013 na poti iz Pokljuke proti Bledu. Da razbremeni družinski proračun se je na Pokljuko odpravil po košaro gob in jih mimogrede tudi nabral. Na poti proti Bledu mu je nasproti pripeljala skupina 3 - 4 motoristov. Prvemu se v ovinku ni izšlo in je zapeljal na sredo levega pasu. Ker je kolega razmišljal kot navajaš, je odvil na desno v planke, skale, ..... skratka ni mu bilo jasno kako, da tipa ni povozu ker bi mogu bit po vseh zakonih na njegovi haubi glede na hitrost pa pol s črnim rešilcem na žale. Auto seveda sesut ko gajba (nekaj K EUR) kretena, kateremu je rešil življenje ter njegove kolege iz skupine pa ob tej priliki lepo pozdravljam. Živjo kreteni! Verjetno se še danes hvalijo kaj so carji, vse normalne pa pozivam za čim več prometne higijene. dore, thumper, MariborBMW in 1 other 4
sand66 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ??? Mal pretiravaš,tako smo se vozili v mladosti, pri mojih letih in mnogo1000km pa že malo predvidevam in razmišljam,zato so moji "podvigi"bolj na cesti ,ki to dopušča ,res pa je da jih v Slo ne boš velik najdu....so pa tu še piste...Je pa tako,če bi se mogu vozit čisto po predpisih,nebi nikol bil motorist,strinjam pa se,da previdnost nikoli ni odveč...
sand66 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ??? Aja še to...ker je tema o gumah ,teh res ne smeš zanemariti !!,ker pol se pa to glih(kar navajaš) lahko zgodi.. thumper 1
TakeALookAround Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ja voznik gumi ni zaupal,da bi se bolj polozil motor,pa ga je vn nesl...cviknes pa se narobe upres na motor pa gres kontra kot bi mogu,ceprov guma zmore vrjetn js sm tut po travi vozu pri Brniku,ko je en cestaka torpediral po sredini mojega pasu,je loh srecn,da sm odvil shit happens all the time!
Tomaz321 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Zdravo, imam eno vprašanje glede metzeler roadtec Z8 in sicer glede oznak M, C, O. Na netu sem dobil to: "C" = heavy sport touring bikes; "M" rear = Dual-Compound, Single ply constuction; "O" = Dual-Compound, 2 ply construction; "M" front = Single-Compound with 100% Silica. Kakšna je torej razlika pri zadnji gumi, če ima eno (oznaka M) oz. dvoplastno konstrukcijo (oznaka O)? Katera je boljša? V manualu pa imam predpisano: spredaj 120/70 ZR 17 M/C (58W), zadaj 180/55 ZR 17 M/C (73W) - yamaha fz6 fazer s2, 2008. LP tomaz
zupy199 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 A mi zna kdo svetovat glede sledeče stvari: V nedeljo grem na Novi Marof, zanima me kakšen pritisk naj imam v gumah? Gume so RoadSmart2, motor Kawasaki Z750. Zanima me zato ker sem prejšnič padel in sumim da nisem imel pravilnega pritiska, prejšne nastavitve 2,0 / 2,4 (ko so bile mrzle), kakšen je bil pol pritisk ko so se segrele nevem.
Zivnorc Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 A mi zna kdo svetovat glede sledeče stvari: V nedeljo grem na Novi Marof, zanima me kakšen pritisk naj imam v gumah? Gume so RoadSmart2, motor Kawasaki Z750. Zanima me zato ker sem prejšnič padel in sumim da nisem imel pravilnega pritiska, prejšne nastavitve 2,0 / 2,4 (ko so bile mrzle), kakšen je bil pol pritisk ko so se segrele nevem. Road Smart verjetno nima sistema NTEC kot SportSmart ali GPRacer.. GP..... in bi moral imeti napumpane na "normalen" tlak Je pa tko. RS2 niso za na pisto. Jo stopiš dok si rekel keks.....
biker77 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 A mi zna kdo svetovat glede sledeče stvari: V nedeljo grem na Novi Marof, zanima me kakšen pritisk naj imam v gumah? Gume so RoadSmart2, motor Kawasaki Z750. Zanima me zato ker sem prejšnič padel in sumim da nisem imel pravilnega pritiska, prejšne nastavitve 2,0 / 2,4 (ko so bile mrzle), kakšen je bil pol pritisk ko so se segrele nevem. a to si mel 2.0 spredaj? definitivno premalo.. nisi napisal kok si bil hitr..v kerem ovinku si padu..(eni so bolj privlačni za padce)..zadnja spustila? v keri prestavi si mel? kolk krogov si naredu preden je šlo po tleh? kaka slika gume po padcu? si zihr da je bla kriva guma in ne ti? Road Smart verjetno nima sistema NTEC kot SportSmart ali GPRacer.. GP..... in bi moral imeti napumpane na "normalen" tlak Je pa tko. RS2 niso za na pisto. Jo stopiš dok si rekel keks..... RS2 sem na malo hitrejši pisti kot je marof vozil pa se ni nič topila..je pa res da je bil motor bolj švoh (GSXR750)
zupy199 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Vem da ni namenjena za na pisto, sam na Marofu ni glih nekih vlkih hitrosti pa glede na to da sem amater bi mogl bit ok, Kulker sem gledu po ostalih forumih so se tut fural z temi pa so bli kr kul odzivi. Takle je blo: 2.0 spredaj ja, čist spodn ovinek, cca.50km/h, zadnja spustila, 2.prestava, 3 ali pa 4krog (tak da izkučujem možnost da se je pregrela). Ne pa izklučujem da sem bil jaz kriv, sam nism nič kj takega nardiu kot sem pred ali po padcu delu. Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge
DAMI34 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 (popravljeno) a to si mel 2.0 spredaj? definitivno premalo.. nisi napisal kok si bil hitr..v kerem ovinku si padu..(eni so bolj privlačni za padce)..zadnja spustila? v keri prestavi si mel? kolk krogov si naredu preden je šlo po tleh? kaka slika gume po padcu? si zihr da je bla kriva guma in ne ti? RS2 sem na malo hitrejši pisti kot je marof vozil pa se ni nič topila..je pa res da je bil motor bolj švoh (GSXR750) RS2 se je pri Senju tok fino ogrela na robovih, da me je skoz ovinke začelo nositi kot bi bila prepuščana. Vožnja v dvoje in vsi kufri (polno naložen) Ko sem tempo spustil za 10-20km, je spet začela normalno držati. Guma mi sploh ni všeč ker ima preslabe boke. Tlak kot je predpisan 2,9 hladna. Popravljeno Oktober 11, 2013. Popravil DAMI34
gsxf750 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 (popravljeno) Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge Meni je videt kot pregrobo odpiranje gasa na izhodu iz ovinka. Popravljeno Oktober 11, 2013. Popravil gsxf750
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 na posnetku res zgleda kakor da ti je zadnje kolo odneslo, ko te tako ukoli obrne..
Cartman Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Vem da ni namenjena za na pisto, sam na Marofu ni glih nekih vlkih hitrosti pa glede na to da sem amater bi mogl bit ok, Kulker sem gledu po ostalih forumih so se tut fural z temi pa so bli kr kul odzivi. Takle je blo: 2.0 spredaj ja, čist spodn ovinek, cca.50km/h, zadnja spustila, 2.prestava, 3 ali pa 4krog (tak da izkučujem možnost da se je pregrela). Ne pa izklučujem da sem bil jaz kriv, sam nism nič kj takega nardiu kot sem pred ali po padcu delu. Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge a si dost z tackami po tleh ruzil?
TOMCAT Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Skos ja. .....mogoče si zgubil feeling za nagib, pa si preteral...
zupy199 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Tak ko sm reku, mogoče da sem, sam se mi res zdi da nisem nič pretirano drugačnega delal kot vse kroge prej. Pač rezultat je bil padec, zdj sam nočem ponovit istega scenarija pa bi rad imel čimbolj pravilen tlak v gumah.
macak333 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Tak ko sm reku, mogoče da sem, sam se mi res zdi da nisem nič pretirano drugačnega delal kot vse kroge prej. Pač rezultat je bil padec, zdj sam nočem ponovit istega scenarija pa bi rad imel čimbolj pravilen tlak v gumah. Ja najbolje bi ti bilo kr pnevmatiko zamenjat, s tem ne boš nič falil, ampak to je pa spet strošek, še posebi če si, trenutno namontirane, pred kratkim kupil. Pa še ena stvar, men so zmer govorili, da je redko pnevmatika kriva, temveč voznik sam. Jst ti priporočam kr predpisan tlak v gume, pa raje večkrat pavza, kot pa spet kakšen padec :yes:. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Skos ja. tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile
gsxf750 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 (popravljeno) tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile Bo treba tud tehniko vožnje skozi ovinke spremenit. Naked serijskimi tačkami zahteva precejšen "sestop" z motorja, da ne "ruži". SS-i so primernejše orodje za taka početja. lep primer direktne primerjave, na nakedu pa mojster Popravljeno Oktober 11, 2013. Popravil gsxf750 TOMCAT in DAMI34 2
TakeALookAround Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Ce peljes bolj turisticno tko kot jaz, pol ni problemov na Marofu s temi gumami.
krucymucy Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile Se se nisi peljal s serijskim Z750 po ovinkih a? Precej nizko so. cikadina, MteByKer82 in Demon 3
Cartman Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Skos ja. Vprasam ker mi je zgledalo, kot da si pretrdo naslonil in ti je privzdignilo zadnje kolo. Zdrs zadnjega kolesa se zelo redko konca z lowsiderjem. Zivnorc 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 Se se nisi peljal s serijskim Z750 po ovinkih a? Precej nizko so. filozofiraj kokr češ, ruženje tačk je nevarno in te zajeba slej ko prej. hajoktejn 1
'.' Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 (popravljeno) Mene se vedno matra da je v vseh moznih knjizicah, dunlopovih straneh in forumih naveden "standarden" primeren tlak 2.2 bara spredaj, 2.5 zadaj - na gumi sami pa pise SPREDAJ 2.8 in zadaj 2.5 Kako to da pri identicni dimenziji in celo na spletni strani od dunlopa navajajo da ima sprednja guma nizji tlak, na gumi sami pa je to ravno obratno in so te stevilke v primerjavi z standardom prihaja do takih odstopanj? Vem da gre pri enemu za priporocen tlak, pri drugemu pa maximalen. Mislim da sm nazadnje fural testno 2.6 spredaj 2.8 zadaj in je bil oprijem super, primlo ovinek ko satan, zdaj mi pa res ni vec jasno ce se naj orientiram po temu kar je napisano na gumi, ker imam obcutek da so enostavno zajebali pri kalupu ko so nalimali 2.8 na sprednjo gumo in 2.5 na zadnjo, ker vsi ostali resursi kažejo ravno nasprotno. Popravljeno Oktober 11, 2013. Popravil Aynach
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se