Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Maš prav...a včasih je lažje zamenjat cesto za pisto,ker je ponavadi to le odsek...na pisti pa itak brez sport gum nimaš kej izkat,ker boš po treh štirih krogih al pa še prej res urnk zdrselllll..

pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ???

Objavljeno

pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ???

 

Točno to se je zgodil mojemu kolegu 12.09.2013 na poti iz Pokljuke proti Bledu. Da razbremeni družinski proračun se je na Pokljuko odpravil po košaro gob in jih mimogrede tudi nabral. Na poti proti Bledu mu je nasproti pripeljala skupina 3 - 4 motoristov. Prvemu se v ovinku ni izšlo in je zapeljal na sredo levega pasu. Ker je kolega razmišljal kot navajaš, je odvil na desno v planke, skale, ..... skratka ni mu bilo jasno kako, da tipa ni povozu ker bi mogu bit po vseh zakonih na njegovi haubi glede na hitrost pa pol s črnim rešilcem na žale. Auto seveda sesut ko gajba (nekaj K EUR) kretena, kateremu je rešil življenje ter njegove  kolege iz skupine pa ob tej priliki lepo pozdravljam.

Živjo kreteni!

Verjetno se še danes hvalijo kaj so carji, vse normalne pa pozivam za čim več prometne higijene.

Objavljeno

 

pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ???

 Mal pretiravaš,tako smo se vozili v mladosti, pri mojih letih in mnogo1000km pa že malo predvidevam in razmišljam,zato so moji "podvigi"bolj na cesti ,ki to dopušča ,res pa je da jih v Slo ne boš velik najdu....so pa tu še piste...Je pa tako,če bi se mogu vozit čisto po predpisih,nebi nikol bil motorist,strinjam pa se,da previdnost nikoli ni odveč...
Objavljeno

pa gaasss u smrt ne glede na to da se ti vsak trenutek lahko pripelje enoprostorec z majhnimi otroki izza ovinka , za volanom pa trezno misleč voznik , ki bo zaradi tvoje ranljivosti zapeljav v graben ... boš ustavil v takem primeru , priznal svojo krivdo ter pomagal šibkejšim od sebe ???

Aja še to...ker je tema o gumah :klicaj: ,teh res ne smeš zanemariti !!,ker pol se pa to glih(kar navajaš) lahko zgodi.. 

Objavljeno

Ja voznik gumi ni zaupal,da bi se bolj polozil motor,pa ga je vn nesl...cviknes pa se narobe upres na motor pa gres kontra kot bi mogu,ceprov guma zmore vrjetn :) js sm tut po travi vozu pri Brniku,ko je en cestaka torpediral po sredini mojega pasu,je loh srecn,da sm odvil :D shit happens all the time!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

imam eno vprašanje glede metzeler roadtec Z8 in sicer glede oznak M, C, O. Na netu sem dobil to: "C" = heavy sport touring bikes;  "M" rear = Dual-Compound, Single ply constuction;  "O" = Dual-Compound, 2 ply construction; "M" front = Single-Compound with 100% Silica.

Kakšna je torej razlika pri zadnji gumi, če ima eno (oznaka M) oz. dvoplastno konstrukcijo (oznaka O)? Katera je boljša?

V manualu pa imam predpisano: spredaj 120/70 ZR 17 M/C (58W), zadaj 180/55 ZR 17 M/C (73W) - yamaha fz6 fazer s2, 2008.

 

LP tomaz

Objavljeno

A mi zna kdo svetovat  glede sledeče stvari:

 

V nedeljo grem na Novi Marof, zanima me kakšen pritisk naj imam v gumah?

Gume so RoadSmart2, motor Kawasaki Z750.

 

Zanima me zato ker sem prejšnič padel in sumim da nisem imel pravilnega pritiska, prejšne nastavitve 2,0 / 2,4 (ko so bile mrzle), kakšen je bil pol pritisk ko so se segrele nevem.

Objavljeno

A mi zna kdo svetovat  glede sledeče stvari:

 

V nedeljo grem na Novi Marof, zanima me kakšen pritisk naj imam v gumah?

Gume so RoadSmart2, motor Kawasaki Z750.

 

Zanima me zato ker sem prejšnič padel in sumim da nisem imel pravilnega pritiska, prejšne nastavitve 2,0 / 2,4 (ko so bile mrzle), kakšen je bil pol pritisk ko so se segrele nevem.

Road Smart verjetno nima sistema NTEC kot SportSmart ali GPRacer.. GP..... in bi moral imeti napumpane na "normalen" tlak

Je pa tko. RS2 niso za na pisto. Jo stopiš dok si rekel keks..... ;)

Objavljeno

A mi zna kdo svetovat  glede sledeče stvari:

 

V nedeljo grem na Novi Marof, zanima me kakšen pritisk naj imam v gumah?

Gume so RoadSmart2, motor Kawasaki Z750.

 

Zanima me zato ker sem prejšnič padel in sumim da nisem imel pravilnega pritiska, prejšne nastavitve 2,0 / 2,4 (ko so bile mrzle), kakšen je bil pol pritisk ko so se segrele nevem.

a to si mel 2.0 spredaj? definitivno premalo..

nisi napisal kok si bil hitr..v kerem ovinku si padu..(eni so bolj privlačni za padce)..zadnja spustila? v keri prestavi si mel? kolk krogov si naredu preden je šlo po tleh? kaka slika gume po padcu? si zihr da je bla kriva guma in ne ti?

 

Road Smart verjetno nima sistema NTEC kot SportSmart ali GPRacer.. GP..... in bi moral imeti napumpane na "normalen" tlak

Je pa tko. RS2 niso za na pisto. Jo stopiš dok si rekel keks..... ;)

 

RS2 sem na malo hitrejši pisti kot je marof vozil pa se ni nič topila..je pa res da je bil motor bolj švoh (GSXR750)

Objavljeno

Vem da ni namenjena za na pisto, sam na Marofu ni glih nekih vlkih hitrosti pa glede na to da sem amater bi mogl bit ok, Kulker sem gledu po ostalih forumih so se tut fural z temi pa so bli kr kul odzivi.

Takle je blo:

2.0 spredaj ja, čist spodn ovinek, cca.50km/h, zadnja spustila, 2.prestava, 3 ali pa 4krog (tak da izkučujem možnost da se je pregrela). Ne pa izklučujem da sem bil jaz kriv, sam nism nič kj takega nardiu kot sem pred ali po padcu delu.

Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc

Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge :)

Objavljeno (popravljeno)

a to si mel 2.0 spredaj? definitivno premalo..

nisi napisal kok si bil hitr..v kerem ovinku si padu..(eni so bolj privlačni za padce)..zadnja spustila? v keri prestavi si mel? kolk krogov si naredu preden je šlo po tleh? kaka slika gume po padcu? si zihr da je bla kriva guma in ne ti?

 

 

RS2 sem na malo hitrejši pisti kot je marof vozil pa se ni nič topila..je pa res da je bil motor bolj švoh (GSXR750)

RS2 se je pri Senju tok fino ogrela na robovih, da me je skoz ovinke začelo nositi kot bi bila prepuščana. Vožnja v dvoje in vsi kufri (polno naložen) Ko sem tempo spustil za 10-20km, je spet začela normalno držati. Guma mi sploh ni všeč ker ima preslabe boke. Tlak kot je predpisan 2,9 hladna.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc

Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge :)

 

Meni je videt kot pregrobo odpiranje gasa na izhodu iz ovinka.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

na posnetku res zgleda kakor da ti je zadnje kolo odneslo, ko te tako ukoli obrne..

Objavljeno

Vem da ni namenjena za na pisto, sam na Marofu ni glih nekih vlkih hitrosti pa glede na to da sem amater bi mogl bit ok, Kulker sem gledu po ostalih forumih so se tut fural z temi pa so bli kr kul odzivi.

Takle je blo:

2.0 spredaj ja, čist spodn ovinek, cca.50km/h, zadnja spustila, 2.prestava, 3 ali pa 4krog (tak da izkučujem možnost da se je pregrela). Ne pa izklučujem da sem bil jaz kriv, sam nism nič kj takega nardiu kot sem pred ali po padcu delu.

Sm pa glih snemu tedu tak da si lohk ogledaš posnetek. http://www.youtube.com/watch?v=Wnf_JJkqiAc

Mal je slaba kvaliteta, naštimu napačne settinge :)

a si dost z tackami po tleh ruzil?

Objavljeno

Tak ko sm reku, mogoče da sem, sam se mi res zdi da nisem nič pretirano drugačnega delal kot vse kroge prej.
Pač rezultat je bil padec, zdj sam nočem ponovit istega scenarija pa bi rad imel čimbolj pravilen tlak v gumah.

Objavljeno

Tak ko sm reku, mogoče da sem, sam se mi res zdi da nisem nič pretirano drugačnega delal kot vse kroge prej.

Pač rezultat je bil padec, zdj sam nočem ponovit istega scenarija pa bi rad imel čimbolj pravilen tlak v gumah.

Ja najbolje bi ti bilo kr pnevmatiko zamenjat, s tem ne boš nič falil, ampak to je pa spet strošek, še posebi če si, trenutno namontirane, pred kratkim kupil. Pa še ena stvar, men so zmer govorili, da je redko pnevmatika kriva, temveč voznik sam.

Jst ti priporočam kr predpisan tlak v gume, pa raje večkrat pavza, kot pa spet kakšen padec :yes:.

Objavljeno

Skos ja.

tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile

Objavljeno (popravljeno)

tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile

Bo treba tud tehniko vožnje skozi ovinke spremenit.

Naked serijskimi tačkami zahteva precejšen "sestop" z motorja, da ne "ruži".

SS-i so primernejše orodje za taka početja.

 

lep primer direktne primerjave, na nakedu pa mojster

 

post-22275-0-12658900-1381503201_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil gsxf750
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce peljes bolj turisticno tko kot jaz, pol ni problemov na Marofu s temi gumami. :D

Objavljeno

tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile

Se se nisi peljal s serijskim Z750 po ovinkih a? Precej nizko so.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Skos ja.

Vprasam ker mi je zgledalo, kot da si pretrdo naslonil in ti je privzdignilo zadnje kolo. Zdrs zadnjega kolesa se zelo redko konca z lowsiderjem.

Objavljeno

Se se nisi peljal s serijskim Z750 po ovinkih a? Precej nizko so.

filozofiraj kokr češ, ruženje tačk je nevarno in te zajeba slej ko prej.

Objavljeno (popravljeno)

Mene se vedno matra da je v vseh moznih knjizicah, dunlopovih straneh in forumih naveden "standarden" primeren tlak 2.2 bara spredaj, 2.5 zadaj - na gumi sami pa pise SPREDAJ 2.8 in zadaj 2.5

Kako to da pri identicni dimenziji in celo na spletni strani od dunlopa navajajo da ima sprednja guma nizji tlak, na gumi sami pa je to ravno obratno in so te stevilke v primerjavi z standardom prihaja do takih odstopanj? Vem da gre pri enemu za priporocen tlak, pri drugemu pa maximalen.

 

Mislim da sm nazadnje fural testno 2.6 spredaj 2.8 zadaj in je bil oprijem super, primlo ovinek ko satan, zdaj mi pa res ni vec jasno ce se naj orientiram po temu kar je napisano na gumi, ker imam obcutek da so enostavno zajebali pri kalupu ko so nalimali 2.8 na sprednjo gumo in 2.5 na zadnjo, ker vsi ostali resursi kažejo ravno nasprotno.

Popravljeno . Popravil Aynach

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!