Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

za sportsmart sm se pozanimov in so rekel tešku če bi tm do 6000km pršu pa da bi fajn mau odpirov pa bi blu vrh glave dost :) ne vem pa ne sm dost € je da bi že pr 6000km menov se prav pa bi mogu usaj 2krat u eni sezoni gumce menat

Objavljeno (popravljeno)

metzeler z8 nebi dau kr jo je meu sosed gor in je ni nč kej dosti pohvalu :)

rad bi pa da bi gum zdržala saj 10000km če še mičken cveč tut nč zatu :D glede na to da niso glih pocen :)

 

kolko km bo guma zdražala je poleg tega v kakšen segment spada, največ od tvoje vožnje odvisno.

 

glede cene je pa tako. če rečemo, da narediš s savo 6000km in menjaš obe, te stane kilometer 0,0358€, podobne gumce nej bi bile continental sportattack2 (sportsmart niso ravno najbolj hvaležn, če res ne fajn žgeš, je kr neki slabe volje na njihov račun), kilometrina je podobna s savo, torej je kilometer 0,043€, če pa vzamemo ene touring gume, recimo t30 k je dami zelo zadovoln (pol bojo gotovo v redu :P) in narediš potem z njimi 10000 je kilometer nekje 0,028€

 

torej te bo nadaljnih 10000km stalo: s t30 285€

s savo 358€

s conti 430€

 

torej če si bil do sedaj s sport touring razredom zadovoln, je bolje dat tistih 150€ v bencin pa kakšno dobro kosilo :P

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

za sportsmart sm se pozanimov in so rekel tešku če bi tm do 6000km pršu pa da bi fajn mau odpirov pa bi blu vrh glave dost :) ne vem pa ne sm dost € je da bi že pr 6000km menov se prav pa bi mogu usaj 2krat u eni sezoni gumce menat

 

S Sportsmart na Yamahi FZ 1 (150 KM) naredil 11.600 km. Ta komplet mi ne bo toliko zdržal. Verjetno bom okrog 8.000 menjal. Bo pa več kot z Conti roadattack II.

 

Drugače ti je dami34 lepo napisal. Vse kar je Sportturing ti pride v poštev in lahko komot narediš več kot 10.000 km 

Zna bit pa nova Sava/Mitas res vredu guma. Jo bom stestiral takoj ko še eno zadnjo Sportsmart porabim, da pole obe menjam.

 

Igor

Objavljeno

Tele Conti Roadattack 2 se mi zdijo, da grejo kr hitrejs kot Dunlop RS2??  Sem pozabil pr katerih kilometrih sem menjal, pa ne vem kok sem prevozil. Po obcutku gre pa hitrej....

Objavljeno

Sj bom res najbelš dal kr sporttutning gumo gor kr bom siguren naredu več k 10000km če sm letos motor kupil u sredini Julija pa sm naredu 5300km:)

Objavljeno

Kilometri so odvisni izključno od tvoje vožnje. Niti en uporabnik tule ni dve različni gumi peljal isto. Ni šans!!!!!

 

Sicer pa se tukaj pogovarjate o štirih tankih bencina..

 

Treba ja najdt pravo gumo zase.

A ni bedno narest 12.000 kilometrov z gumo ki ti ni fajn? Če lahko s tisto ki ti je fajn narediš odličnih 6.000 kilometrov.

 

Še enkrat..redki so uporabniki, ki naredijo z gumo 12.000 kilometrov in so super zadovoljni z njo.

Ko pa nekdo pravi da bi rad da dobr drži..se pravi da ma zihr en odsek ceste po kateri se mal večkrat mal hitrej pelje, potem ni šans da naredi pnevmatika 10.000 kilometrov.. razen če je tist mal hitrej zelo penzionistično in se samo njemu zdi da je "mal hitrej"

Objavljeno

pol pomoje posluši damija, ker ce je on zadovoln bo gotovo v redu, pa prva mu ni šla v stehco kar naj bi sport touring rade naredile.

Objavljeno

pol pomoje posluši damija, ker ce je on zadovoln bo gotovo v redu, pa prva mu ni šla v stehco kar naj bi sport touring rade naredile.

pomoje bo tut najbl pameten :D

Objavljeno (popravljeno)

Tele Conti Roadattack 2 se mi zdijo, da grejo kr hitrejs kot Dunlop RS2??  Sem pozabil pr katerih kilometrih sem menjal, pa ne vem kok sem prevozil. Po obcutku gre pa hitrej....

 Za RS2 ti ne bi znal povedat, ker jih še nisem vozil. Bi pa na Hondi CBF 600 z Roadsmart 1 kolkr sem gledal naredil enih 12.000 do 15.000km.

 

Conti me je kr malo presenetla, da jo je tako hitro pobralo, je pa res, da je bila nekaj vožena tudi pozimi. Drugače je pa zelo odzivna guma napram Sportsmart, katero moraš bolj potiskat v ovinek. Se pa zato Sportsmart v ovinku bolj vleže in lepo grabi. Zalivk pa na Sportsmart ne občutim za razliko od conti.

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

 Za RS2 ti ne bi znal povedat, ker jih še nisem vozil. Bi pa na Hondi CBF 600 z Roadsmart 1 kolkr sem gledal naredil enih 12.000 do 15.000km.

 

Conti me je kr malo presenetla, da jo je tako hitro pobralo, je pa res, da je bila nekaj vožena tudi pozimi. Drugače je pa zelo odzivna guma napram Sportsmart, katero moraš bolj porivat v ovinek. Se pa zato Sportsmart v ovinku bolj vleže in lepo grabi. Zalivk pa na Sportsmart ne občutim za razliko od conti.

In z Sportsmart2 boš lahko porivanje za kej druzga prišparal..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Aha, ja jaz ne upam dat na svojga sport gume, ker jo bo pojedl prehitr. :D

Objavljeno (popravljeno)

pol pomoje posluši damija, ker ce je on zadovoln bo gotovo v redu, pa prva mu ni šla v stehco kar naj bi sport touring rade naredile.

SS gume grejo prej na strehco, odvisno od načina vožnje, sam men se mi ne da spreminjat načina :D

 

p.s. IgorKr, tut ti boš vedno manjše kilometrine delal z gumami. Prvi komplet ko menjaš motor vedno naredi največ.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Jst sem šel iz conti sport attack2 na sava sport force. In morm rečt da so mi ble savine dost boljše.Lepše vodljive, lepš je motor padu v ovink in hitrejše prekladanje. Tud kilometrina bi bla pomoje tam-tam . ampak tega pa ne bom nikol vedu ane ? :P. Pa da se ne bo ker pametnjakovič najdu pa reku ,da sem se zarad gum razsu.

Uglavnem, ko kupim nov motor grejo gor sava-Mitas po tanovem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Aha, ja jaz ne upam dat na svojga sport gume, ker jo bo pojedl prehitr. :D

jah če si sedaj vajen kilometrin okrog 10000, potem boš z SS gumo dosegel od 4-6 odvisno od tipa gume. Sam se ti bo pa vse smejalo, ker razlika je očitna. Kar pa se tiče Save-Mitasa: Nekateri jo opevajo kot da je zlata. Jaz pa trdim, če je SSguma, bo naredila tok kot nardijo ostale SS gume. Ne moreš pričakovati oprijema SS in kilometrine ST gume.

Po mojem je bolj važno, da se poiskusi par različnih tipov gum, dokler ne dobiš tistega kar ti ustreza, se pravi da ustreza tipu vožnje, okvirnim kilometrinam, da se na nji dobro počutiš in to je to. Potem se tega držiš in ne menjaš več.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

SS gume grejo prej na strehco, odvisno od načina vožnje, sam men se mi ne da spreminjat načina :D

 

p.s. IgorKr, tut ti boš vedno manjše kilometrine delal z gumami. Prvi komplet ko menjaš motor vedno naredi največ.

 

Dami se bojim, da res  :wacko:    :whistle:  :D

Objavljeno

SS gume grejo prej na strehco, odvisno od načina vožnje, sam men se mi ne da spreminjat načina :D

 

ej ne vem, je pa hitrejši polovici problem gum v strehco rešila ss guma. 

 

a pa glej da boš gospo ženo kam peljajl zdej k smo pogruntali da si "pršparu" vsaj ene 150€ ker maš tudi za na ride sport touring gume :P

Objavljeno (popravljeno)

Aha, ja jaz ne upam dat na svojga sport gume, ker jo bo pojedl prehitr. :D

 

Bi moral pole še žebljičke za čevlje gor nabit, da ti jih ne bi tako hitro pobralo :P

 

post-25300-0-40191500-1383849293_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Hehe, ja zadnja more vsaj 10 jurjev narest, pa je kul....Mogoce bi Metzeler probu drug let, da vidmo razliko.

 

Sem imel letos Qualifier II gor kaksen mesec, pa je hitr sla.

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

A ta mitas/sava nima ST gum? Nebi se branil nekaj na nivoju ali boljše od dunlop roadsmart 1 za manj dinarja.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi moje gume so adijo, po prvi sezoni, pa čeprav se začel vozt šele v začetku junija :D. Naredu sem do zdj 8.950km, pa je zadnja adijo, se že po sredini lupi al kk bi reku :D, sprednja bi še bila za mičkn :D.

Motor Yamaha TDM 2013, trenutno gume spredaj Dunlop Sportmax radial D220 ST 160/60ZR17 M/C 69W, zadaj pa Dunlop Sportmax D220 F ST 120/70/ZR18 M/C 59W. Ker je motor nov in sta po navodilih dovoljena le dva tipa gum, razmišlajm le od dveh, prvi že prej omenjen in Metzeler (MEZ4J). Torej kaj priporočate? Ker malo više vidm oznake SS in ST, kaj je pri tem razlika, je SS super sport, st sport turing? Potem predvidevam da je SS bolj za ovinke polagat? Ja začetnik sem ja, zato pa prašam :D.

Popravljeno . Popravil Danilo D
Objavljeno

Tudi moje gume so adijo, po prvi sezoni, pa čeprav se začel vozt šele v začetku junija :D. Naredu sem do zdj 8.950km, pa je zadnja adijo, se že po sredini lupi al kk bi reku :D, sprednja bi še bila za mičkn :D.

Motor Yamaha TDM 2013, trenutno gume spredaj Dunlop Sportmax radial D220 ST 160/60ZR17 M/C 69W, zadaj pa Dunlop Sportmax D220 F ST 120/70/ZR18 M/C 59W. Ker je motor nov in sta po navodilih dovoljena le dva tipa gum, razmišlajm le od dveh, prvi že prej omenjen in Metzeler (MEZ4J). Torej kaj priporočate? Ker malo više vidm oznake SS in ST, kaj je pri tem razlika, je SS super sport, st sport turing? Potem predvidevam da je SS bolj za ovinke polagat? Ja začetnik sem ja, zato pa prašam :D.

 

zelo redko kdo vozi tisto, kar je proizvajalec "predvidel", beri dobil najbolj poceni (velja predvsem za japonce), te tvoje gume dunlop eu sploh nima med cestnimi gumami, zdej al jst ne dobim, al pa je to neka stara zadeva :? pa tudi če bi ti recimo pisalo dunlop roadsmart 2, bojo čet 3 leta na trgu že raod smar 3, ali nek njihov naslednik. pri navodilih glede gum se moreš držat le dimenzij, hitrostnega razreda pa priporočenega tlaka.

 

ker verjetno imaš tdm za potovat, potem gledaš ST razred, point je da imajo močnejšo sredino in zato tudi daljša življenska doba, ter mehkejše stranice, za boljši oprijem v ovinku. če sem si prav zapomnila letos hvalijo testi (in uporabniki) bridgestone t30, pirelli angel GT, metzeler z8 m/o (metzeler če nimajo te m/o ozake niso ta zadn model, pa niso tako dobre, baje), continental roadattack, dunlop roadsmart2, pa še neki od michelina.

 

pol pa pač poglej kaj dobiš za kero ceno, še kdo ti bo povedu kako se kera guma obnese (sicer mogoče boš potem še bolj zmeden kot sedaj :D)

 

SS so pa bolj športne gume, kot si pogruntal, imajo bolj špičasto obliko (st je zadnja dokaj ravna) so nasplošno mehkejše in ne dočakajo tašne kilometrine (sicer spet odvisno od načina vožnje, motorja, al je en sam al sta dva itd.)

 

evo to je kratek povzetek, vseh teh 788 strani, bojo pa tisti, ki imajo več izkušenj ti znali še kej povedat.

Objavljeno

D220 ST sem jaz 2003 dobil na novi XJR in so bile takrat moderne gume v primerjavi z Michelin Macadam,ki so bile druga opcija za prvo vgradnjo. 

 

Za TDM in potovalno turistično vožnjo ti predlagam gume tipa ST (sport touring), jaz sem tudi D220 peljal po dirkališču in je delala, tistih par krogov seveda, tudi sedajšnjo kombinacijo RS2 spredaj in RS1 zadaj od Dunlopa sem 7 krogov lupil v Brnu na dirkališču, torej ja ST guma, zakaj, zato ker dela v suhem, mokrem, hladnem, toplem skratka vsakem vremenu, če se zapelješ po makadamu je tudi ne bo konec, sem večkrat preizkusil.

 

Torej izbiraš med premium proizvajalci med ST gumami, nekaj primerov:

 

Dunlop Road smart2

Continental Road Attack2

Pirelli Angel GT ali ST

Bridgestone T30

Michelin pilot road 3

Metzeler Z8 m/o

Avon Storm 2 ultra ali 3D x-m

 

pa verjetno še kaj bi se našlo, evo še link če razumeš nemško 

 

LP Bajsi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ej ne vem, je pa hitrejši polovici problem gum v strehco rešila ss guma. 

 

a pa glej da boš gospo ženo kam peljajl zdej k smo pogruntali da si "pršparu" vsaj ene 150€ ker maš tudi za na ride sport touring gume :P

maš kasno paljenje :P

letos sm skuril 1 komplet S20 in 1 komplet bt23 in 2 kompleta T30. Predvidevam, da sm se v teh kilometrih, k sem jih prevozu tut nekaj malga naučil o gumah. Debato, zakaj rata strehca, pa ne bi rad načel s tabo, ker bo z moje strani doooolga štorija, s tvoje pa mau krajša :P

Objavljeno

od kdaj ste pa vi gospod tako sovrazno nastojen :cry:

Objavljeno

Tudi moje gume so adijo, po prvi sezoni, pa čeprav se začel vozt šele v začetku junija :D. Naredu sem do zdj 8.950km, pa je zadnja adijo, se že po sredini lupi al kk bi reku :D, sprednja bi še bila za mičkn :D.

Motor Yamaha TDM 2013, trenutno gume spredaj Dunlop Sportmax radial D220 ST 160/60ZR17 M/C 69W, zadaj pa Dunlop Sportmax D220 F ST 120/70/ZR18 M/C 59W. Ker je motor nov in sta po navodilih dovoljena le dva tipa gum, razmišlajm le od dveh, prvi že prej omenjen in Metzeler (MEZ4J). Torej kaj priporočate? Ker malo više vidm oznake SS in ST, kaj je pri tem razlika, je SS super sport, st sport turing? Potem predvidevam da je SS bolj za ovinke polagat? Ja začetnik sem ja, zato pa prašam :D.

 

Ravno obratno maš, spredaj je ožja :)

 

D220 je OEM guma podobno kot D221 (ki sem jo jaz imel ob nakupu), torej prva montaža z motorjem (tudi BMW jo ima na RTju).

 

Če hočeš nadaljevati z Dunlopom, posezi po gumi Roadsmart (I ali II model, čisto vseeno), torej sport touring guma.

 

Sicer pa je bajsi že pravilno odgovoril, cikadina pa narobe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!