Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Da ni to zaradi bližine izpuha, da jo tako stopi in poradira?

 

Mam raje lepo novo na robovih, da če je kdaj situacija, da lahko nagnem. Sicer se naravnost vozim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hecno ja, očitno imam fajn motor, sem prevozil že vse mogoče serpentine in ovinke pa samo malo nagneš in ga zvoziš pa je še daleč od roba.

Dobro so to konstruirali, je varno.

 

Če komu preveč pobira in podobno, naj še malo amortizerje da pregledat, krucy je moral menjati, lahko sam pove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

:lol1:

 

Hecno ja, očitno imam fajn motor, sem prevozil že vse mogoče serpentine in ovinke pa samo malo nagneš in ga zvoziš pa je še daleč od roba.

Dobro so to konstruirali, je varno.

 

Če komu preveč pobira in podobno, naj še malo amortizerje da pregledat, krucy je moral menjati, lahko sam pove.

 

Moral in želel je razlika.

 

športno usmerjeni gledajo prednjo gumo, zadnja je tko kmalu do roba. 

 

Sprednja, tule ni izpuha ...

 

post-19800-0-00647100-1384023179_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na TDMki je men zadnja zdrzala Roadsmart I mal vec k 8 jurjev, Roadsmart II 10 jurjev, Qualifier II pa ce se prov spomnem okol 5k....sam je na konc zlgedala kr bogo, drata ni blo ven. :P Drzala je pa bols k RS2 proti koncu. Sprednja pa mau vec drzi, em ene 14, 15 jurjev, sam bi jo lahko kar v kompletu menjal, ker je leps se peljat ko sta obe novi.

 

post-8595-0-34483300-1384096946_thumb.jpg

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na TDMki je men zadnja zdrzala Roadsmart I mal vec k 8 jurjev, Roadsmart II 10 jurjev, Qualifier II pa ce se prov spomnem okol 5k....sam je na konc zlgedala kr bogo, drata ni blo ven. :P Drzala je pa bols k RS2 proti koncu. Sprednja pa mau vec drzi, em ene 14, 15 jurjev, sam bi jo lahko kar v kompletu menjal, ker je leps se peljat ko sta obe novi.

 

attachicon.gifWP_000336.jpg

 

:photo:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hahaha... maus bi te vpisal v ninđa knjigo....

 

.... borutt te je pa v modro knjižico...   :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj točno je objasnil?

 

 

Z mal satire je grafično ponazoril tvojo kredibilnost ko je govor o oprijemu in voznih lastnostih gum.

 

 

Pa da ne bo pomote, IMO tvoja kredibilnost v tej temi ni nič slabša od večine "debaterjev" na tem forumu,

Do tvojih prispevkov na blogu in v temah on&of road mam čist drugačno menje. 

 

 

Še ene 4 mesce imamo časa da preobujemo roporala in gremo sz frišnimi copatki na cesto. 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre verjetno za GS-a? Kolikor sem imel izkušenj z njimi je na gs-ih bila sprednja prej na robu kot zadnja...

Krucy, potem vzamem respect nazaj  :P

ampak v ta kratkih ga vseeno odlično peglaš  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi pri meni na xt je spredjna guma do roba, pri zadnji pa še manjka malenkost.. mogoče zaradi tega kej je uzadej guma širša od tovarniško predpisane? pa a se še komu mitas e08 pregreva.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam raje lepo novo na robovih, da če je kdaj situacija, da lahko nagnem. Sicer se naravnost vozim.

 

Snecer, ti si res car! :naughty:

Meni, ki sem letos poradiral 5 kompletov gum, si pred že časom nekaj modroval okoli tematike ST gum.......potem pa vidim sliko tvoje zadnje gume :slap: (Chicken strips < Snecer stips :grrr )

Kot je že Cartman dejal, toliko o tvoji kredibilnosti v tej temi! Ampak pustimo to.

 

Zapisal si, da "če bo situacija", boš pa nagnil.... :?...nagnil kaj???

Motorja zagotovo NE! Si že kdaj slišal, da le vaja dela mojstra?

Ko pride "situacija" ki zahteva rešitev v obliki dodatnega, globokega nagiba, boš motor nagnil samo v primeru, če si ga nagnil konkretno tudi že kdaj prej, ko ni bila "situacija", se pravi kar tako - za zabavo! Ker v stresni situaciji je fajn, če si sposoben tak manever narediti rutinsko (beri, si natreniran!).

Slika tvoje zadnje gume pa meni pove, da ti Snecer o konkretnem nagibu "v situaciji" lahko samo sanjaš...žal :eek:

 

Pa ne me narobe razumeti...jaz sem samo letos prevozil  preko 30K km na motorju, bil skoraj vsak dan 140 km v sedlu ob lepem in slabem vremenu (pa ne po AC, ampak po zelo hitri ovinkasti cesti), šel dostikrat s tačko ali centralnim stojalom v asfalt, pa si ne upam zapisati kar tako, da bom pač bolj nagnil v ovinek "če bo situacija", kot da govorimo o popoldanskem sprehodu po parku!

 

Razmisli malo, preden kar nekaj v tri dni filozofiraš!

 

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se še jaz malo pohvalim:)

Meni tudi ostaja centimeter gume v rezervi, gre za SV650 K4, qualifier1 dimenzij 160 60 17, pumpana po priporočilih. 

V dovol zaprtih ovinkih pridem z tačko na asfvalt(slab filing)...

Je potrebna huda brzina da se tolko guma zdeformira, ali je za ta motor in dimenzijo to to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!