Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Js sm se pa nekak po treh vrstah gum odloču da menjam firmo, pa ne zarad kakih odstopanj, zgolj zarad menjave firme, da probam še kaj novega :D. Po dvojih dunlopkah (st220 in rs) in metzelerkah z6, sm se odloču za Bridgestone BT023 ..... če bo zadna zdržala vsaj 8kkm kot vse do zdj, pol bo kr o.k. :grim

Objavljeno

Bt katastrofa od gume,kar se tiče prevoženih 16kkm pa še bi lohk,sam ko prideš na mokro dolenjko in 75hp motorček pritisneš v 4 prestavi in guma zavrti pol veš da ni več heca in mora plastika dol,še isti dan sem zamenjal gume,res da jih je pa prej matrala žena,prva vgradnja na f650gs. Pri vseh pol cestnih gumah ostajam na Conti Traill Attack 2,;-)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa od kje ti taka kilometrina, al si kilometrino sprednje in zadnje gume skup seštel? :D Res mi ni jasno kako nekaterij naredijo prek 10kkm z gumami, če primerjam z mano, ki mi več kot 8kkm še nobena ni zdržala, sprednja pa 14kkm. Sicer tko prbližno veš kok se pelem, zase bi sam reku bolj T al pa ST varjanta, in če sebe z tabo primerjam, se mi vsa sklpanja porušijo, moj T ali ST proti tvojemu SS :D pa tok več kilometrine, nč jasn :D.

Objavljeno

Pa od kje ti taka kilometrina, al si kilometrino sprednje in zadnje gume skup seštel? :D Res mi ni jasno kako nekaterij naredijo prek 10kkm z gumami, če primerjam z mano, ki mi več kot 8kkm še nobena ni zdržala, sprednja pa 14kkm. Sicer tko prbližno veš kok se pelem, zase bi sam reku bolj T al pa ST varjanta, in če sebe z tabo primerjam, se mi vsa sklpanja porušijo, moj T ali ST proti tvojemu SS :D pa tok več kilometrine, nč jasn :D.

nisi dober prebral posta,motor je vozila žena,ko Snecer,previdno in brez naglih pospeševanj ali zaviranj.Drugače pa men prva guma zdrži vedno manj kot zadnja,napadalna in objestna vožnja hihihi
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Men se zdi, da si ti en cel objestn pa napadaln :grim. To še pa tud nism slišu, da bi spredna mnj zdržala k zadnja, res pa da sm bolj frišn motoristek, tko da marskej ne vem :D. Bi lohk kdo še reku, če maš spredn pogon tko k v večini primerov pri avtih :D. Kukr si opisu Šnecijev stil vožne .... pol bi se zgleda lohk člouk z njim laže skup pelu k z tabo e he he :grim.

Bom drug tedn neglede na izkušnje pr teb šu po spredno bt- jko, čez kak slab mesc še po zadno, pol pa verjetn ne prej k drug let poročal o kilometrini :D.

Popravljeno . Popravil Danilo D
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prvo gumo se da zelo lahko hitr zličkat"recept":

pred ovinkom ne spuščaš gasa,tik preden prideš v ovink na polno zbremzaš,dve prestave dol nagneš in še mal zbremzaš če ne gre,to ti omogoča elektronika in to zelo suvereno,potem probaš čez ovink po kolen držiš motor tam nekje niti da vleče niti da pospešuje,jaz temu pravim statično,ko pa prideš malo čez pol ovinka ko se začneš postavljat takrat pa gas do konca in elektronika spet suvereno sugerira. Obremenitve na prvo pnev,atiko so takšne da jo olupiš na strehco,po sredini kot nova ob strani na senzorjih........no to sem prakticiral tudi na 990 pa so ble maline.....

Kot sem že povedal prva trail attack 2 4600km in gotova,potrdi lohk moj miško Dami34;-)

Zdaj vozim bolj umirjeno in imam conti za okrog 7-8kkm

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prvo gumo se da zelo lahko hitr zličkat"recept":

pred ovinkom ne spuščaš gasa,tik preden prideš v ovink na polno zbremzaš,dve prestave dol nagneš in še mal zbremzaš če ne gre,to ti omogoča elektronika in to zelo suvereno,potem probaš čez ovink po kolen držiš motor tam nekje niti da vleče niti da pospešuje,jaz temu pravim statično,ko pa prideš malo čez pol ovinka ko se začneš postavljat takrat pa gas do konca in elektronika spet suvereno sugerira. Obremenitve na prvo pnev,atiko so takšne da jo olupiš na strehco,po sredini kot nova ob strani na senzorjih........no to sem prakticiral tudi na 990 pa so ble maline.....

Kot sem že povedal prva trail attack 2 4600km in gotova,potrdi lohk moj miško Dami34;-)

Zdaj vozim bolj umirjeno in imam conti za okrog 7-8kkm

Meintenance throttle, pravi temu mojster Dave Moss (bivši dirkač in mojster za podvozje v ZDA)

vzdrževalni gas, za vzdrževanje ravnotežja - porazdelitve teže med prednjo in zadnjo gumo (in max oprijem)

 

apex - teme ovinka

Objavljeno

... .če ne daš gasa... lohk na not v ovink padeš...   :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Prvo gumo se da zelo lahko hitr zličkat"recept":

pred ovinkom ne spuščaš gasa,tik preden prideš v ovink na polno zbremzaš,dve prestave dol nagneš in še mal zbremzaš če ne gre,to ti omogoča elektronika in to zelo suvereno,potem probaš čez ovink po kolen držiš motor tam nekje niti da vleče niti da pospešuje,jaz temu pravim statično,ko pa prideš malo čez pol ovinka ko se začneš postavljat takrat pa gas do konca in elektronika spet suvereno sugerira. Obremenitve na prvo pnev,atiko so takšne da jo olupiš na strehco,po sredini kot nova ob strani na senzorjih........no to sem prakticiral tudi na 990 pa so ble maline.....

Kot sem že povedal prva trail attack 2 4600km in gotova,potrdi lohk moj miško Dami34;-)

Zdaj vozim bolj umirjeno in imam conti za okrog 7-8kkm

 

Hvala za zadnji stavek, je bil odločilen pri moji izbiri pnevmatik.

 

Moram ČrnoStrelo vprašat kaj ma zaeno gumo, jaz bi mel tudi zadnjo za 18kkm...ne pa takšno za dva dni :P

Objavljeno (popravljeno)

Pa od kje ti taka kilometrina, al si kilometrino sprednje in zadnje gume skup seštel? :D Res mi ni jasno kako nekaterij naredijo prek 10kkm z gumami, če primerjam z mano, ki mi več kot 8kkm še nobena ni zdržala, sprednja pa 14kkm. Sicer tko prbližno veš kok se pelem, zase bi sam reku bolj T al pa ST varjanta, in če sebe z tabo primerjam, se mi vsa sklpanja porušijo, moj T ali ST proti tvojemu SS :D pa tok več kilometrine, nč jasn :D.

BT23 je predhodnica T30. Obe sta dokaj dobri, čeprav zame je prva preveč trda in slabo odzivna, pri pretiravanju pa tiši vn iz ovinka, vendar lahko gume pohvalim kot dobre allround, čez celo sezono.

 

p.s. kmetov GS ni imel bt23 (kolikor vem ampak nekaj drugega)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Prvo gumo se da zelo lahko hitr zličkat"recept":

pred ovinkom ne spuščaš gasa,tik preden prideš v ovink na polno zbremzaš,dve prestave dol nagneš in še mal zbremzaš če ne gre,to ti omogoča elektronika in to zelo suvereno,potem probaš čez ovink po kolen držiš motor tam nekje niti da vleče niti da pospešuje,jaz temu pravim statično,ko pa prideš malo čez pol ovinka ko se začneš postavljat takrat pa gas do konca in elektronika spet suvereno sugerira. Obremenitve na prvo pnev,atiko so takšne da jo olupiš na strehco,po sredini kot nova ob strani na senzorjih........no to sem prakticiral tudi na 990 pa so ble maline.....

Kot sem že povedal prva trail attack 2 4600km in gotova,potrdi lohk moj miško Dami34;-)

Zdaj vozim bolj umirjeno in imam conti za okrog 7-8kkm

potrjujem, enako neumnost sem naredil jaz pri prvi S20, strehca po 3000km, zadnja mi je pa naredila 4500km.

Objavljeno

...eh... nazadnje, ko sem menjal, mo jo je pobralo po 3200km. Tazadnjo! .... kaj bi bilo šele s taprvo, če se ne bi skoz po tazadnjem vozu...   :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Saj bi zelo rad imel Versysa pa si ga enostavno ne morem privoščiti. So gume zanj predrage! :BUA:

 

Šalo na stran. Na mojem GSA sem prve 3 sezone vozil na Metzeler Tourance EXP. Korektna guma, brez izrazitih slabosti, morda rahlo "žagasto" obrabljanje, naredil pa sem med 10 000 in 11 000 kilometrov.

 

Ker pa so bile v primerjavi z nekaterimi drugimi relativno drage, ker raznim gostilniškim debatam ne verjamem kaj dosti in ker so bile na testih razlike med primerljivimi gumami precej majhne sem si rekel, da bom vsako leto preizkusil drugo znamko. Konec koncev ima vsak svoj stil vožnje. Moj je npr. tak, da gume obrabim precej enakomerno od roba do roba pa tudi sprednja mi zdrži približno enako dolgo kot zadnja, zato menjam vedno v paru.

 

Tako sem lani kupil, z naskokom najcenejše, Dunlop Trailmax TR91. Z njimi nisem bil zadovoljen. Pa ne toliko zaradi samih voznih lastnosti (čeprav sem imel občutek, da motor ne mara v ovinek tako kot prej), kot zaradi precej večje obrabe in načina, kako se je obrabljala zadnja guma. Po 8 000 km so bile za stran, predvsem pa se je zadnja obrabljala močno žagasto. Spominjam se, da sem se na prvo vožnjo odpeljal do Šibenika. Resda v dvoje in z nekaj prtljage, vendar ko sva parkirala v Pirovcu, je bil prednji rob profila ob straneh pobran praktično do globine profila! :BUA:

 

Letos sem namontiral Continental Trail attack 2. Zaenkrat zelo zadovoljen, bolj kot z obema prejšnjima, izredno predvidljivo obnašanje, zelo dober oprijem v vseh pogojih, motor veliko lepše pade v ovinek, spreminjanje smeri je lažje, obraba izredno enakomerna, brez "žagastega" obrabljanja, kot kaže bodo tudi zdržale vsaj toliko, kot EXP. :OK:

 

Zaenkrat je to zmagovalna guma, kar pa me ne bo odvrnilo od tega, da bom naslednje leto preizkusil še Michelin Anakee 3...

Objavljeno

Saj bi zelo rad imel Versysa pa si ga enostavno ne morem privoščiti. So gume zanj predrage! :BUA:

 

Šalo na stran. Na mojem GSA sem prve 3 sezone vozil na Metzeler Tourance EXP. Korektna guma, brez izrazitih slabosti, morda rahlo "žagasto" obrabljanje, naredil pa sem med 10 000 in 11 000 kilometrov.

 

Ker pa so bile v primerjavi z nekaterimi drugimi relativno drage, ker raznim gostilniškim debatam ne verjamem kaj dosti in ker so bile na testih razlike med primerljivimi gumami precej majhne sem si rekel, da bom vsako leto preizkusil drugo znamko. Konec koncev ima vsak svoj stil vožnje. Moj je npr. tak, da gume obrabim precej enakomerno od roba do roba pa tudi sprednja mi zdrži približno enako dolgo kot zadnja, zato menjam vedno v paru.

 

Tako sem lani kupil, z naskokom najcenejše, Dunlop Trailmax TR91. Z njimi nisem bil zadovoljen. Pa ne toliko zaradi samih voznih lastnosti (čeprav sem imel občutek, da motor ne mara v ovinek tako kot prej), kot zaradi precej večje obrabe in načina, kako se je obrabljala zadnja guma. Po 8 000 km so bile za stran, predvsem pa se je zadnja obrabljala močno žagasto. Spominjam se, da sem se na prvo vožnjo odpeljal do Šibenika. Resda v dvoje in z nekaj prtljage, vendar ko sva parkirala v Pirovcu, je bil prednji rob profila ob straneh pobran praktično do globine profila! :BUA:

 

Letos sem namontiral Continental Trail attack 2. Zaenkrat zelo zadovoljen, bolj kot z obema prejšnjima, izredno predvidljivo obnašanje, zelo dober oprijem v vseh pogojih, motor veliko lepše pade v ovinek, spreminjanje smeri je lažje, obraba izredno enakomerna, brez "žagastega" obrabljanja, kot kaže bodo tudi zdržale vsaj toliko, kot EXP. :OK:

 

Zaenkrat je to zmagovalna guma, kar pa me ne bo odvrnilo od tega, da bom naslednje leto preizkusil še Michelin Anakee 3...

 

 

''Žagasto'' obrabljanje oz da imaš stopnice tam kjer je profil je posledica bolj posledica zgrešene nastavitve vzmetenja ;) In če imaš kakšno tršo gumo to ni tako izrazito ko pa daš na motor kako mehkejšo gumo je to toliko bolj poznat 

Objavljeno

''Žagasto'' obrabljanje oz da imaš stopnice tam kjer je profil je posledica bolj posledica zgrešene nastavitve vzmetenja ;) In če imaš kakšno tršo gumo to ni tako izrazito ko pa daš na motor kako mehkejšo gumo je to toliko bolj poznat 

To vem, vendar spreminjanje nastavitev in tlaka žal ni kaj prida pomagalo...

Objavljeno

To vem, vendar spreminjanje nastavitev in tlaka žal ni kaj prida pomagalo...

ni problem v taku ampak v nastavitvi kompresije in rebounda  kje je pa bil višji del stopnice ? pred ali za profilom?

Objavljeno

Saj bi zelo rad imel Versysa pa si ga enostavno ne morem privoščiti. So gume zanj predrage! :BUA:

 

Šalo na stran. Na mojem GSA sem prve 3 sezone vozil na Metzeler Tourance EXP. Korektna guma, brez izrazitih slabosti, morda rahlo "žagasto" obrabljanje, naredil pa sem med 10 000 in 11 000 kilometrov.

 

Ker pa so bile v primerjavi z nekaterimi drugimi relativno drage, ker raznim gostilniškim debatam ne verjamem kaj dosti in ker so bile na testih razlike med primerljivimi gumami precej majhne sem si rekel, da bom vsako leto preizkusil drugo znamko. Konec koncev ima vsak svoj stil vožnje. Moj je npr. tak, da gume obrabim precej enakomerno od roba do roba pa tudi sprednja mi zdrži približno enako dolgo kot zadnja, zato menjam vedno v paru.

 

Tako sem lani kupil, z naskokom najcenejše, Dunlop Trailmax TR91. Z njimi nisem bil zadovoljen. Pa ne toliko zaradi samih voznih lastnosti (čeprav sem imel občutek, da motor ne mara v ovinek tako kot prej), kot zaradi precej večje obrabe in načina, kako se je obrabljala zadnja guma. Po 8 000 km so bile za stran, predvsem pa se je zadnja obrabljala močno žagasto. Spominjam se, da sem se na prvo vožnjo odpeljal do Šibenika. Resda v dvoje in z nekaj prtljage, vendar ko sva parkirala v Pirovcu, je bil prednji rob profila ob straneh pobran praktično do globine profila! :BUA:

 

Letos sem namontiral Continental Trail attack 2. Zaenkrat zelo zadovoljen, bolj kot z obema prejšnjima, izredno predvidljivo obnašanje, zelo dober oprijem v vseh pogojih, motor veliko lepše pade v ovinek, spreminjanje smeri je lažje, obraba izredno enakomerna, brez "žagastega" obrabljanja, kot kaže bodo tudi zdržale vsaj toliko, kot EXP. :OK:

 

Zaenkrat je to zmagovalna guma, kar pa me ne bo odvrnilo od tega, da bom naslednje leto preizkusil še

...

Stestiral na GSA

 

Continental Trail attack 2

Michelin Anakee 3

Metzeler Tourance NEXT

 

Metzelerka ga za mojih 10% off in 90%on road zmaga z velikim naskokom.  Je pa res, da ni med najtrsimi in ni za pricakovat neke ubitacne kilometrine ( 10K+).

Ce guma kolikor toliko solidno drzi na mokrem po mojih izkusnjah ne more delat na 200kg+ motorju vec kot 8K km. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ni problem v taku ampak v nastavitvi kompresije in rebounda  kje je pa bil višji del stopnice ? pred ali za profilom?

Zgolj za info, povej mi, če je višji del pred profilom, kaj je narobe?

Objavljeno

''Žagasto'' obrabljanje oz da imaš stopnice tam kjer je profil je posledica bolj posledica zgrešene nastavitve vzmetenja ;) In če imaš kakšno tršo gumo to ni tako izrazito ko pa daš na motor kako mehkejšo gumo je to toliko bolj poznat 

ne strinjam se zi taboj, čisto, to kar on opisuje, je posledica po moje začetniških napak, ko obrabljaš gumo neenakomerno, najbolj je obrabljena na sred nagibne površine, ker je premalo izkušenj in se veliko bremza v ovinku in sicer, ko ugotovi, da je prehiter, v rahlem nagibu, s kilometri se to uredi, ker se občutek izboljša, naslednja stopnja pa je lepo obrabljena guma, to so šoferji, ki so preboleli strah od nagiba v ovinku in vedo, da se bremza pred ovinkom in če se prehiter z zadnjo zavoro, ker si prehiter minimalno, potem je naslednja stopnja, ko je motorist dirkač in ima obrabljeno gumo na koncu nagiba, na full, sredica je pa kot nova, ko se tak človek polomi, eni smo to dožvel parkrat, se vrneš spet na tisto, da je guma lepo obrabljena po celem profilu, to so moje izkušnje, no eni so pa taki, da ne gredo po tej poti in doktorirajo na vzmetenju, šala mala :kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Aja nisem vedu da se bojim nagnit;-) no to pr men ne drži,jaz jo obrabim zato tako ker sem enostavno prehitr;-) ko boš mojga adv vidu boš vedu kaj ti govorim,vse pobrušeno,centralci ,tačke,ušesa hihihi

Vzmetenje je WP elektronsko polaktivno,nimaš kej študirat"sport" pa brusi:-)

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Zgolj za info, povej mi, če je višji del pred profilom, kaj je narobe?

 

Sem prebral dosti literature pogledal dost posnetkov od dave mossa v zadnjem času ker sem si mogel sebi vzmetenje nastavit ker mi je tko grdo pojedlo zadnjo gumo in sem se samo parkrat gor pa dol po ridah peljal.

 

drugače si pa niso vsi povsem enotni glede vzroka. Lahko je kaj narobe z nastavitvijo kompresije oz rebounda. Vendar ko pogledaš in prebereš in pogledaš vse živo kar najdeš na netu nekako potegneš ven zaključek da če je višji del gume pred profilom in za profilom nižji je najverjetneje za to kriv prepočasen rebound. Če je pa kontra je krivec prehiter rebound.

 

Pač moje ugotovitve do sedaj z vsem kar sem pregledal so take da si preload nastaviš na svoje kg. Ko maš naštelan preload si nastaviš kompresijo to si nastaviš tako da iskoristiš skoraj cel hod vilic (pač malo rezerve more ostat) rebound si pa nastaviš tako da če fajn porineš motor dol (prvo sprednji konec nato še zadnji ) motor ne sme zanihat v drugi nihaj ampak se more na vrhu ustavit. Potem pa še probaš cel motor hkrati porinit dol in se more motor enakomerno posedat in dvigovat.

 

So pa to samo moji zaključki iz vsega kar sem prebral in nisem nek strokovnajk kar se teh stvari tiče ;) Je pa tudi res da na cesti ne boš nikoli imel idealno nastavljenega vzmetenja saj se podlaga skozi spreminja.

 

Pa še ena zanimiva stran http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide

Objavljeno

ne strinjam se zi taboj, čisto, to kar on opisuje, je posledica po moje začetniških napak, ko obrabljaš gumo neenakomerno, najbolj je obrabljena na sred nagibne površine, ker je premalo izkušenj in se veliko bremza v ovinku in sicer, ko ugotovi, da je prehiter, v rahlem nagibu, s kilometri se to uredi, ker se občutek izboljša, naslednja stopnja pa je lepo obrabljena guma, to so šoferji, ki so preboleli strah od nagiba v ovinku in vedo, da se bremza pred ovinkom in če se prehiter z zadnjo zavoro, ker si prehiter minimalno, potem je naslednja stopnja, ko je motorist dirkač in ima obrabljeno gumo na koncu nagiba, na full, sredica je pa kot nova, ko se tak človek polomi, eni smo to dožvel parkrat, se vrneš spet na tisto, da je guma lepo obrabljena po celem profilu, to so moje izkušnje, no eni so pa taki, da ne gredo po tej poti in doktorirajo na vzmetenju, šala mala :kva2:

 

če zem prav zastopil mu je guma postajala žagasta če jo gledaš pravokotno na smer vožnje in ne v smeri vožnje .

Objavljeno

Aja nisem vedu da se bojim nagnit;-) no to pr men ne drži,jaz jo obrabim zato tako ker sem enostavno prehitr;-) ko boš mojga adv vidu boš vedu kaj ti govorim,vse pobrušeno,centralci ,tačke,ušesa hihihi

ma sej ti skoz govorim da morš multistrado nabavit tisto je motor za polagat :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ma sej ti skoz govorim da morš multistrado nabavit tisto je motor za polagat :D

ne boš vrjel ampak sem bil že dost blizu,res fukiš motor:-)
Objavljeno

Aja nisem vedu da se bojim nagnit;-) no to pr men ne drži,jaz jo obrabim zato tako ker sem enostavno prehitr;-) ko boš mojga adv vidu boš vedu kaj ti govorim,vse pobrušeno,centralci ,tačke,ušesa hihihi

Vzmetenje je WP elektronsko polaktivno,nimaš kej študirat"sport" pa brusi:-)

stvar je taka, pogledam gume na motorju in vem kako se kdo vozi, ni ti treba ničesar rečt, ja če ti elektronika dovoljuje, da na full bremzaš globoko v zavoju, kar na KTM to dovoljuje, zakaj pa ne, sam na obrabi prve gume se to fejst pozna

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!