Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ali so to vaše šolske ocene  :slap:

Ne,tvoja velikost tamalega  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jutri bom 2,5 in 2,9 v petek pa 2,3 in 2,6 :D

KOOONČNO!

...eden, ki bo preskusil in se sam odločil, kaj mu paše... :OK:

 

..."bojim" pa se, da  po drugem preskusu prednje ne boš spuščal več pod 2,5 bar...  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOOONČNO!

...eden, ki bo preskusil in se sam odločil, kaj mu paše... :OK:

 

..."bojim" pa se, da  po drugem preskusu prednje ne boš spuščal več pod 2,5 bar...  :P

NTEC  :blush:  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

... samo vedi, da je spuščanje tlaka dovoljeno za dinamično naganjanje čez ovinke (beri - pista)... če boš pa peljal ravnine (recimo kak del po AC), zna pa biti jeba, ker se ti guma mečka samo po temenu in se zna pregret, premečkat, neenakomerno obrabit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tudi ženskam magično kile gor letijo...in je treba z leti tut gume dofilavat...   :P

;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni za vse hitrosti in obtežitve enak tlak pnevmatik!

 

Tako priporoča Sava.

 

VZDRŽEVANJE PLAŠČA

Polnilni tlak

Vzdrževanje predpisanega polnilnega tlaka je zelo pomembno. Vožnja s plašči, ki niso ustrezno napolnjeni, je lahko zelo nevarna. V nezadostno napolnjenih plaščih se temperatura poviša, zaradi česar lahko pride do nenadnega uničenje plašča. Tlak plašča tudi določa življenjsko dobo plašča. Pravi polnilni tlak zagotavlja maksimalno število prevoženih kilometrov z zadovoljivo stabilnostjo, udobjem in oprijemom na cestišču. Zaradi tlaka plašč tudi obdrži konstruirano obliko. Nezadosten tlak ali napačna montaža pospešujeta obrabo ter povzročata dodatno obremenitev karkase plašča. Prekomerno visok tlak lahko povzroči obrabo v centru površine, obstaja pa tudi velika nevarnost nastanka razpok v tekalni površini. Plašči naj bodo napolnjeni v skladu vrednostmi navedenimi v priročniku za uporabo motornih koles. Predpisani tlak vzdržujte kot minimalen polnilni tlak. Za hitro vožnjo je tlak potrebno povišati za 0,2 bara; za vožnjo z veliko prtljage pa mora polnilni tlak v zadnjem plašču biti povečan za 0,2 bara.Z umerjenim manometrom je vsaj enkrat tedensko potrebno preveriti polnilni tlak takrat, ko je plašč hladen, ter vedno pred daljšimi potmi. Upoštevajte, da se tlak povišuje, kadar je plašč vroč in pada, kadar je plašč hladen. 
Tlak lahko pade tudi, če se ventilni vložek ne prilega dobro ali pa je obrabljen. Preverite ventilni vložek, ga privijte ali zamenjajte, če je potrebno. Vedno namestite kapico ventila v ventil (tesno privijte), saj deluje kot tesnilo, ki preprečuje tudi vdor prahu. V primeru plaščev brez zračnic je potrebno vzdrževati ventil oz. ga priporočamo zamenjavo ob montaži novega plašča.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

...no točno tako jest delam, pa nimam nobenih problemov...  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, kok moram met zdej gume napumpane? :)  aja, mitaske mam :smoke:

tok da niso prazne, s praznimi ni fajn vozit :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tudi ženskam magično kile gor letijo...in je treba z leti tut gume dofilavat...   :P

;)

ce se ene 10kg gor vržem bom komi v rangu enega povprečnega dedca (edino zgledalo bo zlo grdo) tko, da mislim da mi zaenkrat se ni treba gum dodatno pumpat. na 2,5/2,9 morem dvignt ce se peljeta dva. kar je pa do zdej lahko da blo 3x.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne težave mate :kva2:

 

nevem kaj tok komplicirate... men gume napumpa mehanik 1x na leto, takrat ko delam servis in one držijo do druzga servisa.... z lahkoto :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne težave mate :kva2:

 

nevem kaj tok komplicirate... men gume napumpa mehanik 1x na leto, takrat ko delam servis in one držijo do druzga servisa.... z lahkoto :smoke:

ne bo držalo, sploh savine gume je priporočljivo pa prvih par 100kmjih ponovno preveriti tlak, ker le ta pade. gume se malce raztegnejo. Sploh pa je tlak pri vseh gumah smiselno vsaj 1x mesečno preveriti. Al pa mehankarja s sabo vozit, da on to dela :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bo držalo, sploh savine gume je priporočljivo pa prvih par 100kmjih ponovno preveriti tlak, ker le ta pade. gume se malce raztegnejo. Sploh pa je tlak pri vseh gumah smiselno vsaj 1x mesečno preveriti. Al pa mehankarja s sabo vozit, da on to dela :P

bo držalo! :ninja:

 

moja tipkovnica, moja pravila :jezik:

 

hec hec... veš da jih preverim.... kvartalno :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne težave mate :kva2:

 

nevem kaj tok komplicirate... men gume napumpa mehanik 1x na leto, takrat ko delam servis in one držijo do druzga servisa.... z lahkoto :smoke:

V garaži na štenderju  :P

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čisto tako... brez heca.. jest jih preverjam skoraj pred vsako vožnjo.... to je 1x tedensko... približno...   :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čisto tako... brez heca.. jest jih preverjam skoraj pred vsako vožnjo.... to je 1x tedensko... približno...   :D

Če ne drugega, vsaj brcnem vanju.  :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ugriznem mal na robu ... požvečm in takoj imam vse podatke o gumi.

 

drgač pa najraj vozim 2,4 ; 2,8

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ugriznem mal na robu ... požvečm in takoj imam vse podatke o gumi.

 

drgač pa najraj vozim 2,4 ; 2,8

pumpano na petrolu al omw?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!