Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

res...nebom za 1x ostajam pri zenskah :P

Popravljeno . Popravil Ciko86
Objavljeno

Sej js sem po pravici povedal da mi mitas na vikiju pri odpiranju gasa v dokaj globokem nagibu drsi,in spusca crto..

men pa ne, ktrc popravi vse :P

nova Mitas zadnja ulaufana :D

Objavljeno

No a vidta WAKASAKI in CIKO86,da je mozno...ZIVNORC in NX650 hvala za prijazen odgovor..motor je letnik 2003 guma pa november 2014..

Nisem rekel, da ni možno.Hotel sem reči, da je logično halo R1...konji vs zapestje vs naklon je enako drsenje....se še meni nardi pa je sam 750 pa 110km

To je bila moja misel in nisem mislil, da ni možno in od tu vprašanje če se hecaš?

Objavljeno

iskalnik mi je dela.

Kje na gumi se meri preostali profil.

Ob strani ali na sredini..?

Dva tedna vožja v službo in dam, kjer je vse bl naravnost in posledica

62000km 19.09.2015 roadattack2.jpg

Objavljeno

Tam, kjer ga je najmanj :P

v zakonu piše da se gumo meri ob indikatorju profila sedaj kako si pa to policaj razlaga je pa druga zadeva

P

Objavljeno (popravljeno)

No a vidta WAKASAKI in CIKO86,da je mozno...ZIVNORC in NX650 hvala za prijazen odgovor..motor je letnik 2003 guma pa november 2014..

Nisem rekel, da ni možno.Hotel sem reči, da je logično halo R1...konji vs zapestje vs naklon je enako drsenje....se še meni nardi pa je sam 750 pa 110km

To je bila moja misel in nisem mislil, da ni možno in od tu vprašanje če se hecaš?

aha potem pa sem te narobe razumel..se opravicujem..sam to je po eni strani tut kurc..ce si nepreviden si lahko v tem primeru zlahka v ograji ali grmovju..res pa je da se mi to sicer dogaja samo v precej zaprtih ovinkih ko tut brzina ni neki ogromna..mogoce to zdrsavanje izgine potem,ko je ze obrabljena guma??k kolega ma na cbr600 iste gume in se mu isto dogaja..ali je krivo tudi slabo nastavljeno vzmetenje??

Popravljeno . Popravil kawasaki87
Objavljeno (popravljeno)

 ....zdrsavanje se pojavlja, ko gre guma h koncu..... sevede takrat, ko teraš hudiča iz nje. Masa gume (na tekalni površini sevede) je precej manjša...in posledično se pnevmatika hitreje pregreva (ker se proizvedena toplota nima več kam akumulirat)... in tudi ni mehkega materiala ( "profil" na gumi ), ki bi pokompenziral mikro-nepravilnosti na cestišču... ampak se mu mora prilagajati celotna karkasa pnevmatike.

 

...z drugimi besedami:

...debela baba z debelo ritjo komot sedi na  vročem šodru celo uro..... suho babo s špičasto ritjo bo pa hitro žulilo in jo peklo v rit...  :P

Kapiš.....   hahahahaha

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

 ....zdrsavanje se pojavlja, ko gre guma h koncu..... sevede takrat, ko teraš hudiča iz nje. Masa gume (na tekalni površini sevede) je precej manjša...in posledično se pnevmatika hitreje pregreva (ker se proizvedena toplota nima več kam akumulirat)... in tudi ni mehkega materiala ( "profil" na gumi ), ki bi pokompenziral mikro-nepravilnosti na cestišču... ampak se mu mora prilagajati celotna karkasa pnevmatike.

 

...z drugimi besedami:

...debela baba z debelo ritjo komot sedi na  vročem šodru celo uro..... suho babo s špičasto ritjo bo pa hitro žulilo in jo peklo v rit...  :P

Kapiš.....   hahahahaha

hahaha...kapiram ja;-))))hvala za natancno in simpl obrazlozitev!!!!:-))

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

No a vidta WAKASAKI in CIKO86,da je mozno...ZIVNORC in NX650 hvala za prijazen odgovor..motor je letnik 2003 guma pa november 2014..

Nisem rekel, da ni možno.Hotel sem reči, da je logično halo R1...konji vs zapestje vs naklon je enako drsenje....se še meni nardi pa je sam 750 pa 110km

To je bila moja misel in nisem mislil, da ni možno in od tu vprašanje če se hecaš?

aha potem pa sem te narobe razumel..se opravicujem..sam to je po eni strani tut kurc..ce si nepreviden si lahko v tem primeru zlahka v ograji ali grmovju..res pa je da se mi to sicer dogaja samo v precej zaprtih ovinkih ko tut brzina ni neki ogromna..mogoce to zdrsavanje izgine potem,ko je ze obrabljena guma??k kolega ma na cbr600 iste gume in se mu isto dogaja..ali je krivo tudi slabo nastavljeno vzmetenje??

drži nisva se razumela.Ja neprijeten občutek,

pridružil bi se izjavi Zivnorc-a.

Dunlop dela nekaj širše gume in pride še bolj do razlike v krožnici prednje in zadnje-prednja ozja od zadnje- čez ovinek, kar je enim ustrezno fino ene pa zmoti-moti.Potem pa še malo drifta in ma, da se ukenjaš.

Naslednji set probaj kakega drugega proizvajalca......po želji.

Vzmetenje pa le nastavi v kolikor ga že nisi.

Če zadeve nisi vešč to prepusti strokovnjaku.

 

Pa veliko km na dveh in nikoli po tleh-vsem

Popravljeno . Popravil Wakasaki
tekst
Objavljeno

No a vidta WAKASAKI in CIKO86,da je mozno...ZIVNORC in NX650 hvala za prijazen odgovor..motor je letnik 2003 guma pa november 2014..

Nisem rekel, da ni možno.Hotel sem reči, da je logično halo R1...konji vs zapestje vs naklon je enako drsenje....se še meni nardi pa je sam 750 pa 110km

To je bila moja misel in nisem mislil, da ni možno in od tu vprašanje če se hecaš?

aha potem pa sem te narobe razumel..se opravicujem..sam to je po eni strani tut kurc..ce si nepreviden si lahko v tem primeru zlahka v ograji ali grmovju..res pa je da se mi to sicer dogaja samo v precej zaprtih ovinkih ko tut brzina ni neki ogromna..mogoce to zdrsavanje izgine potem,ko je ze obrabljena guma??k kolega ma na cbr600 iste gume in se mu isto dogaja..ali je krivo tudi slabo nastavljeno vzmetenje??

drži nisva se razumela.Ja neprijeten občutek,

pridružil bi se izjavi Zivnorc-a.

Dunlop dela nekaj širše gume in pride še bolj do razlike v krožnici prednje in zadnje-prednja ozja od zadnje- čez ovinek, kar je enim ustrezno fino ene pa zmoti-moti.Potem pa še malo drifta in ma, da se ukenjaš.

Naslednji set probaj kakega drugega proizvajalca......po želji.

Vzmetenje pa le nastavi v kolikor ga že nisi.

Če zadeve nisi vešč to prepusti strokovnjaku.

 

Pa veliko km na dveh in nikoli po tleh-vsem

 

naslednji par gum sigurno probam kaj drugega..ne vem se katere..Vzmetenje pa bom sel nastavit kakemu majstru:-)lp

 

Objavljeno

iskalnik mi je dela.

Kje na gumi se meri preostali profil.

Ob strani ali na sredini..?

Dva tedna vožja v službo in dam, kjer je vse bl naravnost in posledica

62000km 19.09.2015 roadattack2.jpg

18. člen

(globina kanalov v dezenu pnevmatik)

(1) Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil navozilih kategorije L najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M1 in N1 ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm.

...

Objavljeno

iskalnik mi je dela.

Kje na gumi se meri preostali profil.

Ob strani ali na sredini..?

Dva tedna vožja v službo in dam, kjer je vse bl naravnost in posledica

62000km 19.09.2015 roadattack2.jpg

 

18. člen

(globina kanalov v dezenu pnevmatik)

(1) Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil navozilih kategorije L najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M1 in N1 ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm.

...

Objavljeno

najlepša hvala za odgovor.

 

nč gasa po novo

Objavljeno

Ne vem, a se men samo zdi, a je res, da se zadnja guma pri hladnem asfaltu bolj obrablja?

Tole razbrazdanost bolj opažam zdaj in spomladi

 

20150920_161831.jpg

Objavljeno

Opažam enako že nekaj sezon, po prvi sem nehal pospeševat na polno v drugi na enem odseku (raje v tretji...) efekt se začne izrazito od 15 dol. Če bi nažigal pri 10C hladno bi jo pobralo 5x prej kot sicer oz. filing je tak.

Objavljeno

Da, pa ne samo pri Savi-Mitas, vsaka guma se pri nizkih temperaturah hitreje obrablja, kar je znano dejstvo.

Objavljeno

iskalnik mi je dela.

Kje na gumi se meri preostali profil.

Ob strani ali na sredini..?

Dva tedna vožja v službo in dam, kjer je vse bl naravnost in posledica

Meni je na tehničnem meril od indikatorja gor, pa sem ga samo čudno gledal? Je rekel majstr, da je guma skor zanič. Pa sva malo debatirala in je ostajal na svojem. Za gume je takrat veljalo še 1.6 mm, ampak vseeno. Jaz sem vedno meril globino profila od podna profila, ne pa od indikatorja, zdej pa ne vem kdo je v zmoti?

Objavljeno (popravljeno)

iskalnik mi je dela.

Kje na gumi se meri preostali profil.

Ob strani ali na sredini..?

Dva tedna vožja v službo in dam, kjer je vse bl naravnost in posledica

Meni je na tehničnem meril od indikatorja gor, pa sem ga samo čudno gledal? Je rekel majstr, da je guma skor zanič. Pa sva malo debatirala in je ostajal na svojem. Za gume je takrat veljalo še 1.6 mm, ampak vseeno. Jaz sem vedno meril globino profila od podna profila, ne pa od indikatorja, zdej pa ne vem kdo je v zmoti?

je Borutt že povedal:

 

 

18. člen

(globina kanalov v dezenu pnevmatik)

(1) Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil navozilih kategorije L najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M1 in N1 ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

 ....zdrsavanje se pojavlja, ko gre guma h koncu..... sevede takrat, ko teraš hudiča iz nje. Masa gume (na tekalni površini sevede) je precej manjša...in posledično se pnevmatika hitreje pregreva (ker se proizvedena toplota nima več kam akumulirat)... in tudi ni mehkega materiala ( "profil" na gumi ), ki bi pokompenziral mikro-nepravilnosti na cestišču... ampak se mu mora prilagajati celotna karkasa pnevmatike.

 

...z drugimi besedami:

...debela baba z debelo ritjo komot sedi na  vročem šodru celo uro..... suho babo s špičasto ritjo bo pa hitro žulilo in jo peklo v rit...  :P

Kapiš.....   hahahahaha

Ni glih tako!

How many Heat Cycles can I get out of a tire?

Heat Cycles is not an issue with Dunlop racing tires as it would be with other brands. The more important factor is how much tread is left on the tire. Stable fact: thicker rubber has more grip and develops more heat, thinner rubber has less grip and runs cooler. After each session you have less grip. As the tire wears out, you have less and less grip. It could be slight or it could be large.

Some riders call it heat cycling, but, in actuality, its the rubber getting thinner and thinner. It truly depends on how much the tire is worn out, and your specific demands for grip that determines when the tire is not usable for you.

 

Vir: http://dunlopracing.com/technical-info/

 

Objavljeno

iskalnik mi je dela.

Kje na gumi se meri preostali profil.

Ob strani ali na sredini..?

Dva tedna vožja v službo in dam, kjer je vse bl naravnost in posledica

Meni je na tehničnem meril od indikatorja gor, pa sem ga samo čudno gledal? Je rekel majstr, da je guma skor zanič. Pa sva malo debatirala in je ostajal na svojem. Za gume je takrat veljalo še 1.6 mm, ampak vseeno. Jaz sem vedno meril globino profila od podna profila, ne pa od indikatorja, zdej pa ne vem kdo je v zmoti?

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=48060&start=40

Objavljeno (popravljeno)

Da, pa ne samo pri Savi-Mitas, vsaka guma se pri nizkih temperaturah hitreje obrablja, kar je znano dejstvo.

jaz sem supercorso marca z 800km uniću totalno kak na cest tak na pisti :D

Popravljeno . Popravil NinjaRider04
Objavljeno

 ....zdrsavanje se pojavlja, ko gre guma h koncu..... sevede takrat, ko teraš hudiča iz nje. Masa gume (na tekalni površini sevede) je precej manjša...in posledično se pnevmatika hitreje pregreva (ker se proizvedena toplota nima več kam akumulirat)... in tudi ni mehkega materiala ( "profil" na gumi ), ki bi pokompenziral mikro-nepravilnosti na cestišču... ampak se mu mora prilagajati celotna karkasa pnevmatike.

 

...z drugimi besedami:

...debela baba z debelo ritjo komot sedi na  vročem šodru celo uro..... suho babo s špičasto ritjo bo pa hitro žulilo in jo peklo v rit...  :P

Kapiš.....   hahahahaha

Ni glih tako!

How many Heat Cycles can I get out of a tire?

Heat Cycles is not an issue with Dunlop racing tires as it would be with other brands. The more important factor is how much tread is left on the tire. Stable fact: thicker rubber has more grip and develops more heat, thinner rubber has less grip and runs cooler. After each session you have less grip. As the tire wears out, you have less and less grip. It could be slight or it could be large.

Some riders call it heat cycling, but, in actuality, its the rubber getting thinner and thinner. It truly depends on how much the tire is worn out, and your specific demands for grip that determines when the tire is not usable for you.

 

Vir: http://dunlopracing.com/technical-info/

 

...sej.. nisem kaj dosti drugače povedal...v bistvu nisem povedal vsega...

debelejša (nova) guma proizvede več toplote (itak)... ker se gnete guma... in ta toplota se porazdeli po večji količini gume....jo akumulira...guma je mehka in "debela"... se prilagaja asfaltu...

...ko je guma proti koncu... ni več mase gume in se točkovno hitreje pregreje zaradi trenja na asfaltu...

pa glede kompenziranja mikroneravnin na asfaltu:

Poskusi z nohtom iti v novo gumo...al pa "zlizano".

V zlizano ne gre..a ne?... Nova guma se "razleze" v "relief" na asfaltu, ker je mehka... zlizana pa laufa samo po špičkah "relliefa" asfalta..

... pa sej je logično?

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Danes prvič probal (prvič na svojem motorju)Mitas...............ja se mi je kar smejal,če primerjam z Enduro pnevmatikami pade hitreje v ovinek in seveda nudi tudi suveren občutek oprijemakljub večernim uram in ne tako toplem asvaltu.

Mi pa ni všeč saj na umazani cesti ali pa ko prideš iz makedama moraš biti kar pozoren saj hitro zdrsne če jo primerjam z Conti Trail,nemirna pa je tudi na zalivkah ,toda ker sem več na asvaltu kot terenu bo to dober kompromis med ceno in kvaliteto ,skratka zadovoljen :-D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!