Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Danes prvič probal (prvič na svojem motorju)Mitas...............ja se mi je kar smejal,če primerjam z Enduro pnevmatikami pade hitreje v ovinek in seveda nudi tudi suveren občutek oprijemakljub večernim uram in ne tako toplem asvaltu.

Mi pa ni všeč saj na umazani cesti ali pa ko prideš iz makedama moraš biti kar pozoren saj hitro zdrsne če jo primerjam z Conti Trail,nemirna pa je tudi na zalivkah ,toda ker sem več na asvaltu kot terenu bo to dober kompromis med ceno in kvaliteto ,skratka zadovoljen :-D

Test gum

20150921_203319.jpg

20150921_203345.jpg

20150921_203400.jpg

20150921_203413.jpg

20150921_203430.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ....zdrsavanje se pojavlja, ko gre guma h koncu..... sevede takrat, ko teraš hudiča iz nje. Masa gume (na tekalni površini sevede) je precej manjša...in posledično se pnevmatika hitreje pregreva (ker se proizvedena toplota nima več kam akumulirat)... in tudi ni mehkega materiala ( "profil" na gumi ), ki bi pokompenziral mikro-nepravilnosti na cestišču... ampak se mu mora prilagajati celotna karkasa pnevmatike.

 

...z drugimi besedami:

...debela baba z debelo ritjo komot sedi na  vročem šodru celo uro..... suho babo s špičasto ritjo bo pa hitro žulilo in jo peklo v rit...  :P

Kapiš.....   hahahahaha

Ni glih tako!

How many Heat Cycles can I get out of a tire?

Heat Cycles is not an issue with Dunlop racing tires as it would be with other brands. The more important factor is how much tread is left on the tire. Stable fact: thicker rubber has more grip and develops more heat, thinner rubber has less grip and runs cooler. After each session you have less grip. As the tire wears out, you have less and less grip. It could be slight or it could be large.

Some riders call it heat cycling, but, in actuality, its the rubber getting thinner and thinner. It truly depends on how much the tire is worn out, and your specific demands for grip that determines when the tire is not usable for you.

 

Vir: http://dunlopracing.com/technical-info/

 

...sej.. nisem kaj dosti drugače povedal...v bistvu nisem povedal vsega...

debelejša (nova) guma proizvede več toplote (itak)... ker se gnete guma... in ta toplota se porazdeli po večji količini gume....jo akumulira...guma je mehka in "debela"... se prilagaja asfaltu...

...ko je guma proti koncu... ni več mase gume in se točkovno hitreje pregreje zaradi trenja na asfaltu...

pa glede kompenziranja mikroneravnin na asfaltu:

Poskusi z nohtom iti v novo gumo...al pa "zlizano".

V zlizano ne gre..a ne?... Nova guma se "razleze" v "relief" na asfaltu, ker je mehka... zlizana pa laufa samo po špičkah "relliefa" asfalta..

... pa sej je logično?

 

Preber še enkrat kaj pravi Dunlop. Pri zlizani ni mase, ki bi se segrevala in limala, s tem je guma manj topla, ne pa da se pregreva "thinner rubber has less grip and runs cooler".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..pa me razsvetli kaka je razlika med polmom "toplota" in "temperatura"

Mogoče bom potem to bolje razumel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..pa me razsvetli kaka je razlika med polmom "toplota" in "temperatura"

Mogoče bom potem to bolje razumel.

:)

Ti praviš, da se pregreva lokalno, ko ni več mase in zaradi tega ni več gripa, Dunlop pa pravi, da je hladna, ker ni mase in posledično ni gripa.

Temperatura in toplota: Temperatura je fizikalna količina, toplota pa je stanje telesa. Bo OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test gum.

 

Moti me ker ni omenjena obraba, ker je to zelo pomemben podatek za touring motorje.

Trailsmart pa je znana po zelo veliki obrabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..pa me razsvetli kaka je razlika med polmom "toplota" in "temperatura"

Mogoče bom potem to bolje razumel.

Toplota je vrsta energije, temperatura pa veličina, s katero posredno merimo njeno velikost.

 

(nisem pa prebiral prejšnjega razglabljanja na to temo in se ne opredeljujem glede tega...  sam mal pametnega se delam)

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr znate zakompicirat ... še vedno ne vem, kere gume nj vozm na moji ninđici ...

a mi lahko pomagate prosim z mnenji in nasaveti

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

*** črne, pa tople :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test gum.

 

Moti me ker ni omenjena obraba, ker je to zelo pomemben podatek za touring motorje.

Trailsmart pa je znana po zelo veliki obrabi.

Tudi trailsmart? Za TrailMAX vem, da jo je hitro pobralo, mi jo je blo pa zelo lepo vozit. Lepše kot Conti  trailattack.  Ampak u 3000km je bla skor za stran. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prvič probal (prvič na svojem motorju)Mitas...............ja se mi je kar smejal,če primerjam z Enduro pnevmatikami pade hitreje v ovinek in seveda nudi tudi suveren občutek oprijemakljub večernim uram in ne tako toplem asvaltu.

Mi pa ni všeč saj na umazani cesti ali pa ko prideš iz makedama moraš biti kar pozoren saj hitro zdrsne če jo primerjam z Conti Trail,nemirna pa je tudi na zalivkah ,toda ker sem več na asvaltu kot terenu bo to dober kompromis med ceno in kvaliteto ,skratka zadovoljen :-D

Po prašnem asfaltu, makedamu in spolzkem terenu se ne more primerjati niti z oprijemom ST gum, kaj šele enduro gumami.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test gum.

 

Moti me ker ni omenjena obraba, ker je to zelo pomemben podatek za touring motorje.

Trailsmart pa je znana po zelo veliki obrabi.

Tudi trailsmart? Za TrailMAX vem, da jo je hitro pobralo, mi jo je blo pa zelo lepo vozit. Lepše kot Conti  trailattack.  Ampak u 3000km je bla skor za stran. 

Na očetovem GS-u 1100 je zadnja Trailsmart zdržala celih 7000km. Sprednja bo še za ene 2-3 jurje. Pa tudi z oprijemom ni najbolj zadovoljen.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Pilot Road 4 :P Občutki kr vredu, brez kakih pizdarij tut po mrzlem asvaltu, res pa je da nism teral do roba, je še 2 cm lufta ker sm pussy :P

Na belih ne zdrsava, na prahu tut ne, motor se ful lepo prelaga.. ampak to je verjetn zato ker mam najboljši motor (Versys).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test gum.

 

Moti me ker ni omenjena obraba, ker je to zelo pomemben podatek za touring motorje.

Trailsmart pa je znana po zelo veliki obrabi.

Škoda to... koliko je ta velika obraba.. koliko po tvojih podatkih zdrži povprečnemu uporabniku?

Test gum.

 

Moti me ker ni omenjena obraba, ker je to zelo pomemben podatek za touring motorje.

Trailsmart pa je znana po zelo veliki obrabi.

Tudi trailsmart? Za TrailMAX vem, da jo je hitro pobralo, mi jo je blo pa zelo lepo vozit. Lepše kot Conti  trailattack.  Ampak u 3000km je bla skor za stran. 

Tvoj filing boljši kot na contiju? to je ok..sam obraba je pa huda..

Test gum.

 

Moti me ker ni omenjena obraba, ker je to zelo pomemben podatek za touring motorje.

Trailsmart pa je znana po zelo veliki obrabi.

Tudi trailsmart? Za TrailMAX vem, da jo je hitro pobralo, mi jo je blo pa zelo lepo vozit. Lepše kot Conti  trailattack.  Ampak u 3000km je bla skor za stran. 

Na očetovem GS-u 1100 je zadnja Trailsmart zdržala celih 7000km. Sprednja bo še za ene 2-3 jurje. Pa tudi z oprijemom ni najbolj zadovoljen.

vožnja v dvoje in prtljaga in pobralo sredino?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po podatkih ki sem jih zasledil na forumih, predvsem italijanskem, kjer je ta guma kar razširjena nekje do 8000km.

Jaz sem samo enkrat imel Tourance EXP ker sem naredil samo 10kkm z navadnimi tourance pa 12-15kkm.

Sedan TKC70 po cca 10kkm v dvoje s prtljago na sredini še 4mm profila.

Če za nižjo ceno dobiš vsaj "50% več gume" z minimalno slabšimi performansami na cesti in pa boljšimi na brezpotju je zame zmagovalec...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po podatkih ki sem jih zasledil na forumih, predvsem italijanskem, kjer je ta guma kar razširjena nekje do 8000km.

Jaz sem samo enkrat imel Tourance EXP ker sem naredil samo 10kkm z navadnimi tourance pa 12-15kkm.

Sedan TKC70 po cca 10kkm v dvoje s prtljago na sredini še 4mm profila.

Če za nižjo ceno dobiš vsaj "50% več gume" z minimalno slabšimi performansami na cesti in pa boljšimi na brezpotju je zame zmagovalec...

ok 8000 mi je ok.. tudi metzeler tourance next mi ni šla več...pri next mi je problem ker mi prednja zdrži manj kot zadnja... ok nisem nežen na zaviranju pa jo poje.

glede tkc 70 in 10000 km pa še toliko profila no vsaka čast veliko za moje pojme... grem stavit da ti tudi ta dunlopka nebi zdržala manj kot 10k km na ta stil vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem zasledil, Trailsmart naredi manj kot Tourance Next ali EXP.

Sicer pa vsak ve za sebe....

To je res kar praviš. V glavnem ne morem se odločit katero bi, prej sem bil siguren da še enkrat tourance next, zdaj ko smo malo debatirali tu pa ne vem ali bi poskusil trailsmart ali pa trail atack 2

Zgleda da bom vedno v dilemi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je smoterno menjavat ventilčke pri vsaki menjavi gum (cca2 leti)

Probal sem trail atack 2 in tourance next in definitivno je tourance next zmagovalec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem zasledil, Trailsmart naredi manj kot Tourance Next ali EXP.

Sicer pa vsak ve za sebe....

To je res kar praviš. V glavnem ne morem se odločit katero bi, prej sem bil siguren da še enkrat tourance next, zdaj ko smo malo debatirali tu pa ne vem ali bi poskusil trailsmart ali pa trail atack 2

Zgleda da bom vedno v dilemi :)

Na varaderota pripotočam metzeler tourance next

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je smoterno menjavat ventilčke pri vsaki menjavi gum (cca2 leti)

Dober vulkanizer vedno menja ventilček, seveda "brezplačno"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je smoterno menjavat ventilčke pri vsaki menjavi gum (cca2 leti)

Probal sem trail atack 2 in tourance next in definitivno je tourance next zmagovalec.

v čem ti je boljša next? vodljivost, oprijem ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je smoterno menjavat ventilčke pri vsaki menjavi gum (cca2 leti)

Dober vulkanizer vedno menja ventilček, seveda "brezplačno"

Ma ku...a. Vzame mi 10 OIROF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je smoterno menjavat ventilčke pri vsaki menjavi gum (cca2 leti)

Probal sem trail atack 2 in tourance next in definitivno je tourance next zmagovalec.

v čem ti je boljša next? vodljivost, oprijem ?

Večja stabilnost, oprijem, zaupanje v gumo, ne spodrsava, pa še malenkost dlje drži

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!