Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 30 minutami, Snecer pravi:

očitno napačen tlak, preveč napumpana pa robov ne pobira

zdaj pa išče stroko tukaj, da svetuje

 

prenos.jpg

pri 4k km. čisti kvadrat

WP_20150915_013.jpg

Lep...okrogu kvadrat... :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, maus said:

js pumpam za po cesti .... ko je hladno 2,5 in 2,9 ... poleti 2,4 in 2,8 ... na poti 2,5 in 3,0

zdj se pa spraute name :ras:

brigam se zase :ras:

Mene tudi zanima, zakaj je ta 2.5/2.9 tako "ugoden", čeprav je teoretično na robu...

Probal sem že vse živo in takoj ko mi tlak pade pod magični 2.5/2.9 dosti težje lovim linijo,

Zdej bodisi je to stvar navade ali totalen placebo, ker včasih imam pravilen tlak pa vseeno vozim slabše, če ne vidim da sem dal magične cifre. Me pa vedno bolj matra nižat postopoma, ker vidim da vsi ostali pumpate manj, pa imam skozi filing da delam nakaj narobe :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, 5413lvl3145 pravi:

Mene tudi zanima, zakaj je ta 2.5/2.9 tako "ugoden", čeprav je teoretično na robu...

 

to je predpisan tlak v pnevmatikah za moj motor ...

predpisan tlak imaš napisan (običajno) na ščitniku za ketno.

;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je iz mojga manuala

56d760ea7e7f6_20160302_2249541.thumb.jpg

še komu ni kj jasn :?

:jezik:

:ninja:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgem cajtu se spet sprašujem čemu 705 strani nabijanja. Preden kej uspeš najdt, se postaraš...

Ne morem si kej, da tokrat ne bi vsaj tole povedou:

Že nekje v osnovni, če ne drugače pa vsaj v srednji šoli, so nam pri fiziki lepo razložili:

p*V=n*R*t

Mende tut proizvajalc gum, in pa po drugi strani motociklov, ni čisti glupan in poda za navadnga butalca precej normalne podatke o pumpanju gum. Seveda za predpisane mere. V kolikor žongirate z drugimi merami in raznoterimi kombinacijami gum je to seveda čisto vaš osebni (egotrip) experiment brez primere. 

Če pogledamo samo predpisan tlak za navadn P206 je čist jasn, da to štima za 99.99% folka in je zadeva čist okej in je kul in špila. Vse ostalo je samo, al preseravanje alpa iskanje dlake v jajcu. Je pa za na pisto vseen malenkost drugač, ker (glej zgornjo enačbo)...

bitsmi :bum:

ps: vejca skače

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snecer pravi:

Jaz pa te samo vprašam kolko je max tlak polnjenja ... 

kokr češ, dokler jo ne raznese, pol je pa minimalen :P

pred 11 urami, maus pravi:

to je predpisan tlak v pnevmatikah za moj motor ...

predpisan tlak imaš napisan (običajno) na ščitniku za ketno.

;)

 

 

pred 11 urami, builder pravi:

za moj tudi

ne boste verjel, za moj tudi, pa za 98% vseh mopedov tudi :P

pred 11 urami, maus pravi:

to je iz mojga manuala

56d760ea7e7f6_20160302_2249541.thumb.jpg

še komu ni kj jasn :?

:jezik:

:ninja:

ja, še vedno Sneci ne ve, kok je maximalen tlak :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Zivnorc pravi:

...kok je pa mojo treba pumpat?  :huh: ..   :D

:P

 

 

tok jo dj kokr jo js :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, 5413lvl3145 pravi:

No ja, direkt iz priložene knjigice

 

 

a men pa nisi verjeu :P

največjo napako delajo, ko nihče ne počaka, da se guma ohladi ...

js jo polet, mau spustim (za cca 0,1 bara), ker sem tok lažji, pa tudi pritisk je, zaradi vročine, mau večji .. 

pri 2.5 in 2.9 je najnižja obraba pnevamtike ... čudjo se nekateri, da jo skur v 2-3 jurje .. pol pa vprašam .. kok pa pumpaš pa prau 2.1 in 2,5 (ali celo manj) ... in pol mi je vse jasn ...

na poti pa zadnjo mau bol napumpam (3.0),

 

imajo pa nekateri mau drugačno razmerje ... npr XX -a ima 2,5 in 2,5 ... 

sm :eek: pogledu (že pred leti) ampak ja .. tko ima :P

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej saj tut yamaha XJ6 je imela priporočene tlake

solo vožnja: 2,25 in 2,5

v dvoje ali prtljaga 2,5 in 2,9

Večina, s širšimi pnevmatikami ima pa po defoltu 2,5 in 2,9 (kar je v večini navodil motorja tudi zapisano)

Mislim, da vam je Maus nedvoumno povedal, če ne verjamete, delajte po svoje. Zarad tega se svet ne bo podrl.

Dejstvo je, da s pravilnim ali nekoliko večjim tlakom dosežemo manjšo obrabo in s tem večjo kilometrino. Kar pa se tiče samega oprijema in hendlanja bajka, je pa od gume do gume različno. Nekatere se lepše obnašajo z malce nižjim tlakom, druge postanejo lesene....itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

 

Dejstvo je, da s pravilnim ali nekoliko večjim tlakom dosežemo manjšo obrabo in s tem večjo kilometrino. Kar pa se tiče samega oprijema in hendlanja bajka, je pa od gume do gume različno. Nekatere se lepše obnašajo z malce nižjim tlakom, druge postanejo lesene....itd

..no vidiš, da zastopiš kolko je maximalen tlak... :D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Zivnorc pravi:

..no vidiš, da zastopiš kolko je maximalen tlak... :D

 

kolk pa je? :blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

kolk pa je? :blush:

Tolk kolkr mora norc svojo napumpat :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, HD-Dyna pravi:

Tolk kolkr mora norc svojo napumpat :P

se mi zdi , da je bolj lene sorte, pa je ne pumpa preveč redno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

se mi zdi , da je bolj lene sorte, pa je ne pumpa preveč redno

.

... al pa ventilčka ne najde več ... :kva2:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, maus pravi:

js pumpam za po cesti .... ko je hladno 2,5 in 2,9 ... poleti 2,4 in 2,8 ... na poti 2,5 in 3,0

zdj se pa spraute name :ras:

brigam se zase :ras:

tole si bom zapisal v svoj spomin, mojih 63kg in motor 220kg verjetno lahko kar 2,4 in .2.8 bo poleti kar ustrezen pritisk (120/70-17 in 180/55-17 gume)
me pa zanima vaše mnenje če se tudi vam zdi da sprednja guma ko ima veliko km zasabo ima čuden trikoten ?"profil" in ko daš nove gume je kot da bi imel nov motor..me zanima kdaj pri koliko prevoženih km se to začne dogajat da ni več lepo okrogla, če smo že ravno tako "picajzlasti" ;):P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rejserji mam za prodat zadno gumo znamke pirelli diablo supercorsa BSB (British superbike) dimenzije 180/55 zr 17..guma še je kar dobro ohranjena ..za vsakega ko se voz dokaj zmerno po cesti še je guma dobra..sredina nova..desna stran 80% in leva malo manj 55-60%..glavem za vozit še je...dam za 60€..vožena je bla samo na Pisti par krogov!!! PODARIM pa tudi louisov bon v vrednosti 25€ ! Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!