Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... al pa ventilčka ne najde več ... :kva2:

pr treh ventilčkih, bo pa ja enga najdu...a niti "nanjuši" več ne?

pred 2 urami, Ktr1sk pravi:

tole si bom zapisal v svoj spomin, mojih 63kg in motor 220kg verjetno lahko kar 2,4 in .2.8 bo poleti kar ustrezen pritisk (120/70-17 in 180/55-17 gume)
me pa zanima vaše mnenje če se tudi vam zdi da sprednja guma ko ima veliko km zasabo ima čuden trikoten ?"profil" in ko daš nove gume je kot da bi imel nov motor..me zanima kdaj pri koliko prevoženih km se to začne dogajat da ni več lepo okrogla, če smo že ravno tako "picajzlasti" ;):P

da (zadnja tretjina življenske dobe), pa nisi edini, ki naredi trikotno gumo. Vzrokov je več, od stila vožnje, nastavitev motorja, zaviranja v ovinek, ciklistike mopeda itd..

Sedaj, ali gumo malce prej menjaš ko je iztrošena, al pa kakih 2000km potrpiš in preklinjaš nevozna jajca od mopeda, ko najprej pade, pol ga morš pa za sabo vleč v ovinek :D 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...zaviranje v zavoj....nagibanje vedno do istega kota nagiba....itd...kot pravi Dami.

Dodal bi samo to: ...več ko imaš jajc...strmejša je streha. :P

Objavljeno
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

...zaviranje v zavoj....nagibanje vedno do istega kota nagiba....itd...kot pravi Dami.

Dodal bi samo to: ...več ko imaš jajc...strmejša je streha. :P

ok, pozabil še agresivno speljevanje, spet pod določenim kotom ven iz ovinka. Ampak smešno je tole kako se s tako strehico navadiš vozit, potem pa počiš novo gumo gor in....

najprej moped noče v ovinek, potem ko enkrat začne nagibat, je pa prava poezija v primerjavi s prej :D

Objavljeno
pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

...zaviranje v zavoj....nagibanje vedno do istega kota nagiba....itd...kot pravi Dami.

Dodal bi samo to: ...več ko imaš jajc...strmejša je streha. :P

J a z  se ne strinjam in bi dodal takolele: več, ko imaš jajc, bolj okroglo  prvo  gumo imaš.

Objavljeno

a mislš, da jajca pol uravnavajo obrabo? :P

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

a mislš, da jajca pol uravnavajo obrabo? :P

Bolj malo mislm :ras:, ko vozim, zgoraj omenjen organ je omenjen bolj "figurativno", če bi vozili malo bolj ostro in pravočasno ( bolj ostro ) bremzal pred ovinkom, nam nebi ostajala guma po sredini, z še večijimi in različnimi nagibi bi enakomirno izrabljali celo površino boka, kar bi rezultiralo v  bolj okroglo gumo :grupni:.

Objavljeno

No vidiš Živnorc, jajca so za čist druge zadeve :P

 

Se strinjam, pa mehka in tekoča vožnja tut pripomore k lepi okrogli gumi. Niso pa vse gume enako podvržene temu pojavu. Nekatere manj, druge bolj.

Objavljeno
pred 3 urami, Lipstick pravi:

J a z  se ne strinjam in bi dodal takolele: več, ko imaš jajc, bolj okroglo  prvo  gumo imaš.

To je res.

Ampak ...če gledaš bolj natančno presek izrabljene gume, je na robu ves profil...na bokih na sredini na indikatorjih...po temenu gume pa še kar nekaj mesa...

...če gledaš na gumo, je na uč lepo okrogla...ampak  je močno spremenjena geometrija. Ni več "okrogla"...ampak "elipsasta" 

Efekt strehice je močno vlečenje krmila (zapiranje)...dočim pri "elipsasto" obrabljeni gumi ta pojav ni toliko izrazit in ekstremen...vendar imaš po zamenjavi gume vseeno "nov" motor.

...ddrugače pa ja...vem, kaj si hotu rečt.. :P   ....   ;)

 

Objavljeno
Ob ‎3‎.‎3‎.‎2016 at 14:36, Ktr1sk pravi:

tole si bom zapisal v svoj spomin, mojih 63kg in motor 220kg verjetno lahko kar 2,4 in .2.8 bo poleti kar ustrezen pritisk (120/70-17 in 180/55-17 gume)
me pa zanima vaše mnenje če se tudi vam zdi da sprednja guma ko ima veliko km zasabo ima čuden trikoten ?"profil" in ko daš nove gume je kot da bi imel nov motor..me zanima kdaj pri koliko prevoženih km se to začne dogajat da ni več lepo okrogla, če smo že ravno tako "picajzlasti" ;):P

nevem kaj voziš,

meni na z750 sem bil za ta pojav kriv sam, zaviranje v ovinek...........

je pa dodalo svoje še premehko prednje vzmetenje,

kar se letos čez zimo saniral in komaj čakam, da vraga sprobam....

Objavljeno
pred 2 urami, Wakasaki pravi:

nevem kaj voziš,

meni na z750 sem bil za ta pojav kriv sam, zaviranje v ovinek...........

je pa dodalo svoje še premehko prednje vzmetenje,

kar se letos čez zimo saniral in komaj čakam, da vraga sprobam....

Kolega, pa pospeševanje iz ovinka tudi. :yea1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 27 minutami, KyoKon pravi:

Kolega, pa pospeševanje iz ovinka tudi. :yea1:

jasno ko beli dan:yea2:a si porajtu.........vse te pike ala itd

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
pred 21 urami, KyoKon pravi:

Kolega, pa pospeševanje iz ovinka  ????????   tudi. :yea1:

Sem nekje prebral, da se pri  " nežnem " pospeševanju iz uvinka, teža motocilla prenese na zadnje kolo ( prvo se v veliki meri razbremeni ), pri  bolj intenzivnem ( pospeševanju, če ........ jajca pa to ) se prvo kolo celo dvigne v zrak   :klicaj:. Torej, če imajo teoretiki prav, se poraja vprašanje, na kakšen način se pojavi povečana obraba prve gume, če je dvignjena od podlage ??????

Objavljeno
pred 15 minutami, Lipstick pravi:

Sem nekje prebral, da se pri  " nežnem " pospeševanju iz uvinka, teža motocilla prenese na zadnje kolo ( prvo se v veliki meri razbremeni ), pri  bolj intenzivnem ( pospeševanju, če ........ jajca pa to ) se prvo kolo celo dvigne v zrak   :klicaj:. Torej, če imajo teoretiki prav, se poraja vprašanje, na kakšen način se pojavi povečana obraba prve gume, če je dvignjena od podlage ??????

A dej dej ......kaj pa centrifugalna sila ki vleče prvo kolo iz ovinka ,polj pospešiš bolj radira .....

P.s. pa ko se bo odebeljeno zgodilo v ovinku se več ne boš potreboval ubadat ne z obrabo ne z dvigovanjem temveč z rehabilitacijo B)

Objavljeno
pred 14 minutami, Lipstick pravi:

Sem nekje prebral, da se pri  " nežnem " pospeševanju iz uvinka, teža motocilla prenese na zadnje kolo ( prvo se v veliki meri razbremeni ), pri  bolj intenzivnem ( pospeševanju, če ........ jajca pa to ) se prvo kolo celo dvigne v zrak   :klicaj:. Torej, če imajo teoretiki prav, se poraja vprašanje, na kakšen način se pojavi povečana obraba prve gume, če je dvignjena od podlage ??????

Hja poglejmo, pred ovinkom bremzaš, šaltaš v namišljeno prestavo, nakar položiš motor-usmeriš v želeni smeri in pričneš odpirat gas.

No od tu pa vse dokler skoraj ne poravnaš motorja trga prednjo gumo.Namreč mislim, da ves čas pospeševanja, ko je motor položen prednj guma drži tvojo želeno smer....

Po tvoji teoriji bi šel po "kolenu" po zadnji in imel prednjo v luft 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

A dej dej ......kaj pa centrifugalna sila ki vleče prvo kolo iz ovinka ,polj pospešiš bolj radira .....

P.s. pa ko se bo odebeljeno zgodilo v ovinku se več ne boš potreboval ubadat ne z obrabo ne z dvigovanjem temveč z rehabilitacijo B)

Ccccc tej sili je po teoriji nasprotna centripetalna sila ( vsaj fizki nekaj razlagajo  v tej smeri ( akcija-reakcija, ..... ) trdijo, da je vse v našem svetu v ravnotežju, drugače se sistem podre. Torej, ko gledam dirke ( moto GP, wsbk, mxgp ) in protagonisti izletavajo iz ovinka z dvignjenim prvim kolesom jaz ne vidim prav, očitno si samo domišljam, da vozijo naprej, dejansko vsi ležijo po tleh in se ukvarjajo z rehabilitacijami.

 

 

 

 

 

 

 

Se Vam vsem globoko opravičujem, malo Vas dražim in provociram, sem malo v depri, se ne vozim ( vreme pa to ), pa na nov motor čakam že 16 mesecev, pa zgleda bom še naprej čakal  :bum:.

Objavljeno

Preizkusi ta shit  na magistralki .....

P.s. pa ne vem če si ravno primeren se primerjat z fanti iz moto GP in njihovimi motorji ......:D al se motim .....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 minutami, Lipstick pravi:

Ccccc tej sili je po teoriji nasprotna centripetalna sila ( vsaj fizki nekaj razlagajo  v tej smeri ( akcija-reakcija, ..... ) trdijo, da je vse v našem svetu v ravnotežju, drugače se sistem podre. Torej, ko gledam dirke ( moto GP, wsbk, mxgp ) in protagonisti izletavajo iz ovinka z dvignjenim prvim kolesom jaz ne vidim prav, očitno si samo domišljam, da vozijo naprej, dejansko vsi ležijo po tleh in se ukvarjajo z rehabilitacijami.

 

 

 

 

 

 

 

Se Vam vsem globoko opravičujem, malo Vas dražim in provociram, sem malo v depri, se ne vozim ( vreme pa to ), pa na nov motor čakam že 16 mesecev, pa zgleda bom še naprej čakal  :bum:.

16 mesecev nov moped? Sočustvujem, js sm u depri, pa bo sam 3 mesece, predn bo moped, pa ne vem, če bom psihično zdržal.

 

Radiranje gume, poenostavim, nežno skoz ovinke in nežno pospeševanje, je manjša obraba, kot ko raketa v ovinek, močno zaviranje, padec v ovinek in odpiranje na polno....to se pa strinjamo.

Veliko vlogo vsaj po mojem igra tukaj tudi nastavitev vzmetenja, vsaj jaz imam moped raj nastavljen malce "na nos" in precej trdo zadaj, ker ga lepše prelagam, sploh v dvoje, kar pa verjetno povečuje tudi obrabo prve gume. Mogoče se pa motim :blush:

Objavljeno
pred 22 minutami, Kmet2 pravi:

Preizkusi ta shit  na magistralki .....

P.s. pa ne vem če si ravno primeren se primerjat z fanti iz moto GP in njihovimi motorji ......:D al se motim .....

Nikjer nisem zapisal, trdil ali mislil, da se jaz z kom primerjam.

Objavljeno

men spredna guma nikol ne nardi "špićke" :dry:

obe gumi sta vedno lepo okrogle in zvožene do roba.

A sm ćudn :cry:

 

Objavljeno
pred 6 minutami, maus pravi:

men spredna guma nikol ne nardi "špićke" :dry:

obe gumi sta vedno lepo okrogle in zvožene do roba.

A sm ćudn :cry:

 

ne , sam prelahek si, pa pussi k z jajci ne porivaš mopeda :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ne , sam prelahek si, pa pussi k z jajci ne porivaš mopeda :P

reku si mi, da sm lahek :O ... ok .. pocen pa nism :ras:

itak mi gre guma najprej po sredini ... redkokdaj gre prej po robovih, je pa večinoma enako pobrana po celotni površini.

evo .. zmagu sm v temi o gumah :010

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

16 mesecev nov moped? Sočustvujem, js sm u depri, pa bo sam 3 mesece, predn bo moped, pa ne vem, če bom psihično zdržal.

 

 

Iskreno upam, (dobronamerno) da ne dobiš motorja preden boš ti mobilen. Trpu boš kt žvav in verjetno delal gluposti. Dvomim, da boš zdržal in ga samo gledal v garaži. Sej te bo Kmet kakšen krog peljal v prikoli, da boš lažje počakal. Lepo delaj vaje, ki so ti jih predpisali in posvečaj se ženi in nabiraj bonus za potem, ko se boš lahko vozil in boš bolj malo doma. 

Itak ti bo na začetku sikala in pridigala.:nono:

Objavljeno
pred 6 minutami, Igi Pop pravi:

Iskreno upam, (dobronamerno) da ne dobiš motorja preden boš ti mobilen. Trpu boš kt žvav in verjetno delal gluposti. Dvomim, da boš zdržal in ga samo gledal v garaži. Sej te bo Kmet kakšen krog peljal v prikoli, da boš lažje počakal. Lepo delaj vaje, ki so ti jih predpisali in posvečaj se ženi in nabiraj bonus za potem, ko se boš lahko vozil in boš bolj malo doma. 

Itak ti bo na začetku sikala in pridigala.:nono:

haha niso vse bejbe enake :ras:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 2. 3. 2016 at 19:36, u-r-o-s pravi:

To je max obremenitev pnevmatike pri tlaku 42 PSI in nima nobene veze z max tlakom polnjenja...

 

Ob 2. 3. 2016 at 19:51, Zivnorc pravi:

....2:55... :huh:  ...to mislim da je peljal thumper z APN 6.. :P

 

tist je blo v igrici z lamo cilindrom .. moj pravilni teoretični čas kroga je 5.08.217 ... leteći start seveda..če pa koga zanima pa lahko komot enkrat zmerimo 

Ob 3. 3. 2016 at 12:30, franc pravi:

Tisto na gumi bo verjetno kar maksimalni dovoljeni pritisk (in ne priporočilo) , tako saj piše v katalogu (Max. inflation (BAR) ) .

https://issuu.com/danieluebrick/docs/mitas_savatech_katalog_2013_en_low

lp

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=196 

Popravljeno . Popravil thumper

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!