Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred eno uro, Wakasaki pravi:

Kazen-položnica je samo ena sitnost, katero ti taka guma prinese in tudi najmanša.

Če zmolzeš še 500km s  te gume, ne profitiraš nič, razen tega da se lahko uležeš že zaradi situacije pri kateri se z gumo s profilom nebi.

tisti vzorec od profila, kar ga je ostalo zamenjaj za novo gumo-strošek v primeru mitas do 90eur in si zmagu.

Jaz gume zamenjam ko dosežem indikator, pa čeprav je včasih na bokih še profila za izvoz-davek vožnje v službo-.

Ne pozabi, da je guma edino , kar povezuje motor s podlago.

Sem podobnega mišljenja. Mitas bo pa itak :)

Ja služba tudi pri meni pušča profil ob straneh, ampak tak to je. Bulš da ostane profil na robovih in je glava cela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 4. 2016 at 19:58, Damo001 pravi:

Kdaj kej menjate pnevmatike? Čakate da zmanjka profila, ali se prej odločate?

 

Ko "zmanjka" profila jo vedno še narežem.

Za cajta ko sem vozil D207,D208 sem kilometrino s 5500-6500 potegnil še za kake 1500km.

To si lahko "poglobil" za ~2mm

Pri M3 in M5 je bilo z zdravo nekje 7000-8000 po narezanju pa še ~1500-2000km.

Na ta način sem gumo tudi pri straneh obrabil, drugače mi je po sredini zmanjkovalo...

M5 je zaradi oblike profila izredno enostavna za narezat.

Vožnja po AC ~25%km vedno 150+...

 

 

Kako je kaj z Mitas SF in "poglobitvijo"?

Koliko je do platna in kako se obnese plast gume po indikatorjih?

Po slikah deluje podobno kot D208RR...

Popravljeno . Popravil no_name
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa pravim za gume takole:

Mi se mamo raaadiiiii,

radi, radi, radiiiiiii...

Mi se mamo raaaadiiii

z novo  spred in zaaaadiiii...

 

Da ne bo offtopic:

Metzeler M5 si šel narezat? :O

...jest sem jo dol vrgu, ko je bila imela profila še 2mm do indikatorja... :huh:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, no_name pravi:

Ko "zmanjka" profila jo vedno še narežem.

Za cajta ko sem vozil D207,D208 sem kilometrino s 5500-6500 potegnil še za kake 1500km.

To si lahko "poglobil" za ~2mm

Pri M3 in M5 je bilo z zdravo nekje 7000-8000 po narezanju pa še ~1500-2000km.

Na ta način sem gumo tudi pri straneh obrabil, drugače mi je po sredini zmanjkovalo...

M5 je zaradi oblike profila izredno enostavna za narezat.

Vožnja po AC ~25%km vedno 150+...

 

 

Kako je kaj z Mitas SF in "poglobitvijo"?

Koliko je do platna in kako se obnese plast gume po indikatorjih?

Po slikah deluje podobno kot D208RR...

Upam da se hecaš? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 4. 2016 at 18:40, 5413lvl3145 pravi:

S to težavo sem se srečeval na bivšem GS 500F, ker so odstopanja od nalepke do gume bila kar precejšnja.

Na koncu sem bil kregan, ker sem skozi gnjavil s "smotanimi" vprašanji.

Na koncu mi je maus priskočil na pomoč

 

zdej če pa to res drži more ponovno povedat :ninja:

Proizvajalec ponavadi kr tja v end dan nekaj piše :P

Če je napisal tak tlak, potem mora biti tak tlak ... če ne bi pisal nič, bi pomenilo, da je tlak odvisen od pnevmatike.

Vsak naj poumpa kolikor hoče .... meni je itak vseeno ... js zase vem :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Zivnorc pravi:

 

Metzeler M5 si šel narezat? :O

...jest sem jo dol vrgu, ko je bila imela profila še 2mm do indikatorja... :huh:

 

 

Ja zadn cajt da mu odstopis nick pa se sam preimenujes u ziupussy :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem prešaltal na Mitas Sportforce in mi je ostala sprednja Pirelli Diablo Supercorsa (torej 120/70 17) še dokaj v dobrem stanju (od 3 do slabih 5mm profila). DOT 1915, če je kdo zainteresiran, da jo zvozi do konca, prodam :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 4. 2016 at 20:34, Dugales pravi:

Predlagam novo Dunlop 3.

odgovarjaš na 15let star post? aja daj povej kako se ti obnesejo dunlop rs3 ...saj si to mislil Dunlop 3- dunlop road smart III ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo nataknil na svoj motor ta nove gume DUNLOP Roadsmart 3 , kako se kaj obnesejo?

Naj bi bile precej boljše od roadsmart 2 in vsaj 20% manjša obraba v primerjavi z RS2, kar je odličen podatek, če vemo, da se je že z RS2 dalo narediti veliko kilometrov.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, renyy pravi:

Je že kdo nataknil na svoj motor ta nove gume DUNLOP Roadsmart 3 , kako se kaj obnesejo?

Naj bi bile precej boljše od roadsmart 2 in vsaj 20% manjša obraba v primerjavi z RS2, kar je odličen podatek, če vemo, da se je že z RS2 dalo narediti veliko kilometrov.

Lp

po mojem je to okrog kmjev samo natolcevanje. Poleg tega ti jih za SXa ne priporočam. Naredijo sicer ogromno km, ampak boki pa niso ravno za uživaška odpiranja. Vozil RS2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič kot probat. Jaz sem na primer več km delal z RS1, kot pa z dvojko, ki naj bi imela boljšo kilometrino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Eno hitro vprašanje... Na ER-6 imam spredaj Bridgestone T30 (sport touring) in zadaj isto. Zdej morm pa na hitro menjat zadnjo, bi bil problem, če zadaj dam BT023 (isto sport touring)? Potem čez čas pa še spredaj isto BT023.... Sprednja je ganz nova...

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, GregaSLO pravi:

Živjo!

Eno hitro vprašanje... Na ER-6 imam spredaj Bridgestone T30 (sport touring) in zadaj isto. Zdej morm pa na hitro menjat zadnjo, bi bil problem, če zadaj dam BT023 (isto sport touring)? Potem čez čas pa še spredaj isto BT023.... Sprednja je ganz nova...

Hvala!

noben problem, čeprav, daj rajjee spredaj t30 je boljša od bt23. Zadaj pa ni take razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, sej bom verjetno obe dal na T30 nazaj, sem gor prehitro napisal. Sam matral me je, če bo neka huda razlika med spredaj in zadaj... T30 je res super guma za ta motor, z zadnjo sem naredil 14kkm trenutno pa lepo se enakomerno obrablja in vozi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, dlicen said:

Nič kot probat. Jaz sem na primer več km delal z RS1, kot pa z dvojko, ki naj bi imela boljšo kilometrino.

Enako, le 2-jka mi je bila veliko boljša za prednjo. Drugače se jih je veliko pritoževalo da so z RS2 naredili bistveno manj km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, renyy pravi:

Je že kdo nataknil na svoj motor ta nove gume DUNLOP Roadsmart 3 , kako se kaj obnesejo?

Naj bi bile precej boljše od roadsmart 2 in vsaj 20% manjša obraba v primerjavi z RS2, kar je odličen podatek, če vemo, da se je že z RS2 dalo narediti veliko kilometrov.

Lp

Z rs3 naredil 2100 km. Guma mi  je precej boljša od rs2. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Saturday, March 26, 2016 at 10:59, Matej207 pravi:

Je montiral že kdo novo RS3 od Dunlopa? 

Nekaj me zajebava citat sory

Včeraj se mi ni dalo pisti zakaj se mi zdi rs3 boljša od rs2.

Preden sem nataknil na svojo yamaho rs2 sem vozil metzeler z8 in conti RA2 in bil z njimi zadovoljen.  Pri Z8 sem čutil le rahle zdrse pri asvaltnih zalivkah. Conti ra2 odlična. Potem pa nataknem rs2 in sem rahlo razočaran, saj sem čutil zdrsovanje zadnje pnevmatike in to največkrat pri zaviranju, kakšnih hudih bočnih zdrsov nisem porajrtal prav tako ni zdrsovala pri pospeševanju moje super močne yamahe z 86 KM. Prva pnevmatika mi je zdrsnila  ravno toliko, da sem malo usral, ko sem na serpentini povozil črto talne označbe. Naj še omenim, da sem pnevmatike vozil lansko leto od poletja do konca sezone in z njimi naredil cca 10.000 km.

Pri enakem režimu in načinu vožnje ter prevoženih 2100 km s rs3 zaenkrat vse ok, pnevmatika deluje suvereno pa temperature cestišča še ne dosegajo poletnih temperatur.

 

Lp,n

Popravljeno . Popravil notranc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jutri grem Širniku po novo zadnjo gumo za mojega GS-a 1200. Sedaj sem 2 sezoni vozil Conti Trail attack 2 in nikoli nobenih težav. Do pred pol ure sem imel namen montirati to isto gumo, sedaj pa vedno bolj razmišljam o Road attack Continentalki, ker sem dejansko samo na cesti in nič na kakršnemkoli terenu. A ima kdo izkušnjo s to gumo na enduri? A bi moral menjati tudi prednjo gumo, da bosta obe enaki?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Na mojo Hondo Cbf 1000 bi namontiral Mitas SF pa me zanima, če so sploh primerne za moj motor. Imam večinoma vožnjo v dvoje. Sedaj sem imel gor Michelin pilot road 4, sedaj pa bi rad dal kaj drugega. Dimenzije so 120/70 R 17 in 160/60 R17. Lp!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Kupil sem malo rabljen motor pa me zanima nekaj glede gum... gume so še prve tovarniške in sicer...Bridgstone battlax bt016f in zadnja bt016R. Gume imajo prevoženih 4500km so pa letnik 2011. Profila imajo še ohoho nad markerjem. Kaj menite glede trdote? so primerne za zvozit?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, pigmejc said:

Zdravo!

Kupil sem malo rabljen motor pa me zanima nekaj glede gum... gume so še prve tovarniške in sicer...Bridgstone battlax bt016f in zadnja bt016R. Gume imajo prevoženih 4500km so pa letnik 2011. Profila imajo še ohoho nad markerjem. Kaj menite glede trdote? so primerne za zvozit?

Hvala

Jaz bi menjal. 

5 let skladiscenja ali pa 5 let na motorju je vseeno drugace.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, pigmejc said:

Zdravo!

Kupil sem malo rabljen motor pa me zanima nekaj glede gum... gume so še prve tovarniške in sicer...Bridgstone battlax bt016f in zadnja bt016R. Gume imajo prevoženih 4500km so pa letnik 2011. Profila imajo še ohoho nad markerjem. Kaj menite glede trdote? so primerne za zvozit?

Hvala

Jaz sem lani dobil na motorju stare BT016 pro, ki so v osnovi boljše od navadne 016. Sem imel tudi slab občutek zaradi starosti pa ni bilo težav. Zadnjo (2010) sem porabil do konca, sprednjo (2011) pa letos zamenjal, ker je bila že stopničasta. Precej je odvisno od gume, kakšna SS guma je še čisto ok za normalno cestno vožnjo. Z ST gumo sem imel pa slabo izkušnjo, so bile pa kot plastične po štirih letih. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, robinhood pravi:

Jutri grem Širniku po novo zadnjo gumo za mojega GS-a 1200. Sedaj sem 2 sezoni vozil Conti Trail attack 2 in nikoli nobenih težav. Do pred pol ure sem imel namen montirati to isto gumo, sedaj pa vedno bolj razmišljam o Road attack Continentalki, ker sem dejansko samo na cesti in nič na kakršnemkoli terenu. A ima kdo izkušnjo s to gumo na enduri? A bi moral menjati tudi prednjo gumo, da bosta obe enaki?

 

 

Če smatraš MTS kot enduro potem ja .....super guma,drugače na motorjih vozim ContiTraillAttack 2 pa je Roadka za po cesti še odtenek boljša in če vzameš še EVO res pnevmatika ki sem ji zaupal tudi v mokrem , ne bo ti žal vzami,bo pa naredila tudi malo manj km kot Trail.

Moraš ne,najbolje ni ,če pa znaš pa gre :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!