Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 21 minutami, KARMEN1 pravi:

Dami, kdaj boš imel naslednjo kontrolo :yea2:?

 a vikija? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Rogerg pravi:

Da ni meu lorenzo vcer mitasko zadi k mu je tok drsela :kva1:

Če bi meu Mitasko ne bi drsela :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 4. 2016 at 9:50, DAMI34 pravi:

pa na pirelii Angel GT ne pozabi. Jaz jih imam na svojem (kot prvovgradnja), kilometrina je solidna, oprijem pa tudi. In seveda, prva je lahko drugega proizvajalca kot zadnja.

in kolk km si kaj nardil z  pirelii Angel GT, in kako pade motor v ovinek napam drugim? V motorad reviji sem bral da je imela kar solidno obrabo. Je pa res da je zakon na mokri cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 4. 2016 at 0:00, thumper pravi:

allround - avon roadrider ... glede na to - če prav razumem se voziš v službo - conti trail attack ali pa soroden profil pirelli ali mitas soft road enduro guma ..mogoče celo conti tkc 70...road attack mogoče ?

Xj6 je naked. ne pa enduro. Jst sm jo mel in odlično sem se počutil z Conti Sport attack 2(zdej je zuni že 3) in pa mitas.

Z dunlop roadsmart 2 le delno zadovoljen. Mal večja kilometrina, sam po polovici obrabe drastično pade oprijem.

Tko ,da mu priporočam naj gleda bolj v tem rangu. ker motor ni tko agresiven da bi ful gume žrl.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, symdriver pravi:

in kolk km si kaj nardil z  pirelii Angel GT, in kako pade motor v ovinek napam drugim? V motorad reviji sem bral da je imela kar solidno obrabo. Je pa res da je zakon na mokri cesti.

Jaz sem zvozil ene tri komplete Angel GT pred tremi leti....kilometrina pri meni je bila tam okoli 8 - 9 tisoč km se mi zdi. Meni je bila med ST gumami po suhen takoj za Conti RA2, po mokrem je bila pa res odlična. Kolikor se spomnim, je bila za mene Angel GT po občutku malo trša guma v smislu, da grbine na cesti malo slabše absorbira, sicer pa precej športno usmerjena. Prva mi je šla kar precej v smrekico, zadnja pa se je še kar lepo obrabljala, tako da jo kljub težjemu motorju po sredini ni preveč sploščilo.

Skratka, če bi se odpravljal recimo na Nordkapp, kjer bi rabil vzdržjivo gumo, ki bi bila dobra v dežju in imela dobro kilometrino, pa še nekaj športnih genov zraven, potem bi bil Angel GT kar prava izbira. A ni bila vsaj včasih ta guma prva vgradnja na Multistradah?

Seveda so se sedaj v tem segmentu pojavile že nove ST gume in kolikor malo teste berem, je nova Metzeler Roadtec 01 med najbolje ocenjenimi, potem je tu nova Dunlop RS3, izboljšana Bridgestone T30 Evo,...itd.....skratka en cel kup odličnih gum in na koncu boš kot vsi motosvetovci itak pristal na Mitas SF+, ki je postala že prava "tutifruti mutipraktik" guma, saj jo očitno vozimo na vseh živih tipih motorjev, razen na Chopperjih, pa še tu se bo slej ko prej pojavil kakšen na mitaskah.....aja, ni dimenzij zanje :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, skalaprava pravi:

...skratka en cel kup odličnih gum in na koncu boš kot vsi motosvetovci itak pristal na Mitas SF+, ki je postala že prava "tutifruti mutipraktik" guma, saj jo očitno vozimo na vseh živih tipih motorjev, razen na Chopperjih, pa še tu se bo slej ko prej pojavil kakšen na mitaskah.....aja, ni dimenzij zanje :lol1:

 

ne ti mojmu boniju čopr :twak:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalaprava pravi:

Jaz sem zvozil ene tri komplete Angel GT pred tremi leti....kilometrina pri meni je bila tam okoli 8 - 9 tisoč km se mi zdi. Meni je bila med ST gumami po suhen takoj za Conti RA2, po mokrem je bila pa res odlična. Kolikor se spomnim, je bila za mene Angel GT po občutku malo trša guma v smislu, da grbine na cesti malo slabše absorbira, sicer pa precej športno usmerjena. Prva mi je šla kar precej v smrekico, zadnja pa se je še kar lepo obrabljala, tako da jo kljub težjemu motorju po sredini ni preveč sploščilo.

Skratka, če bi se odpravljal recimo na Nordkapp, kjer bi rabil vzdržjivo gumo, ki bi bila dobra v dežju in imela dobro kilometrino, pa še nekaj športnih genov zraven, potem bi bil Angel GT kar prava izbira. A ni bila vsaj včasih ta guma prva vgradnja na Multistradah?

Seveda so se sedaj v tem segmentu pojavile že nove ST gume in kolikor malo teste berem, je nova Metzeler Roadtec 01 med najbolje ocenjenimi, potem je tu nova Dunlop RS3, izboljšana Bridgestone T30 Evo,...itd.....skratka en cel kup odličnih gum in na koncu boš kot vsi motosvetovci itak pristal na Mitas SF+, ki je postala že prava "tutifruti mutipraktik" guma, saj jo očitno vozimo na vseh živih tipih motorjev, razen na Chopperjih, pa še tu se bo slej ko prej pojavil kakšen na mitaskah.....aja, ni dimenzij zanje :lol1:

 

To ne vem kaj so včasih imele multistrade gor. Zdaj je ta pirelli scorpion je precej mehka drži solidno, v dežju še je nisem imel priložnosti sprobat, samo več kot 5000 ne bom naredil z njo, sprednja pa bo komaj na polovici. (ja priznam pač rad imam pospeške :) ) 

Res je cela gora kar dobrih gum, in težko se je med njimi odločit za tisto pravo...pač, ravnokar berem o tej roadsmart 3 v moto reviji tut same pohvale, o Bridgestone T30 Evo piše zelo velika obraba, prav tako angel GT je zdržala malo več...najboljša glede obrabe je bila Z8 Roadtec, tako da ja najbolje da eno namontiram pa sprobam ...ni druge.

Ha mitas pač ne...jo ima kolega gor na Z1000...dober občutek dobro drži, samo obraba pa taka da si lahko skoraj rezervo sabo voziš :):) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

...če sta vi2 s kolegom taka tišača, da skoraj rabita rezervo s sabo vozit, ne štekam, da pol dajeta gor "neke ST" gume .... Pa taki ja dajejo na motor recimo kake SS Pirelli , ki so znane da limajo...

...jest imam tudi litrco...pa mi bo "tamehka" zadnja guma zdržala sigurno ene 5kkm..al pa še več... :huh:  ...pa menda ne vozim ravno počasi... :blush:

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

:hmm:

...če sta vi2 s kolegom taka tišača, da skoraj rabita rezervo s sabo vozit, ne štekam, da pol dajeta gor "neke ST" gume .... Pa taki ja dajejo na motor recimo kake SS Pirelli , ki so znane da limajo...

...jest imam tudi litrco...pa mi bo "tamehka" zadnja guma zdržala sigurno ene 5kkm..al pa še več... :huh:  ...pa menda ne vozim ravno počasi... :blush:

 

 

to ima samo za probo, sicer pa glede na to da za 150eu dobiš obe gumi, pa če si sam menjaš je tu..tu neki v primerjevi z dražjo, boljšo gumo ki ne vem če bo zdržala 2mitasa 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, symdriver pravi:

to ima samo za probo, sicer pa glede na to da za 150eu dobiš obe gumi, pa če si sam menjaš je tu..tu neki v primerjevi z dražjo, boljšo gumo ki ne vem če bo zdržala 2mitasa 

pojma ti nimaš:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok..pol...   :D

...samo moje glasno razmišljanje (spet):

Dražja še ne pomeni, da je boljša.

...nekaterim je ista (enaka) guma odlična ...nekaterim pa zelo slaba.

...bolje bi se recimo slišalo, da iščeš namensko gumo, ki zdži huda pospeševanja po ravninah...torej s trdo sredico. ..in verjetno se te gume cenovno ne morejo primerjati z enokomponentnimi gumami...(v tem primeru Mitas)

Mitas je športna guma, ki ni namenjena "prekomerni obrabi "sredine gume....ampak za športno dinamično vožnjo, kjer se obrablja celotna tekalna površina.

....ja...malo pametujem...ker tablet še ni zagrabu...in ne morem zaspat... :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo vas prosim če se držite naslova teme, ker Mitas ima svojo temo! Hvala!

:D

:jezik:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Danilo D pravi:

Lepo vas prosim če se držite naslova teme, ker Mitas ima svojo temo! Hvala!

:D

:jezik:

Saj se držimo naslova teme. Govora je o vseh gumah (tudi za Obeličevko sem že slišal tu), tista tema o Mitaskah pa je bolj parodija na "vernike", kot bi jih poimenoval Builder in zna biti včasih malo parodije.

Ja, tudi jaz bom gor nataknil Mitaske, čeprav glede na moj stil in pogum vožnje, bi bile čisto dobre 10 let stare Bridgestonke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Snecer pravi:

Kaj je kaj boljšega od Mitaske? V testih je ne upajo testirat poleg resnih znamk

Jaz zaenkrat beležim kilometre na Conti RA2 EVO. Sprednja je šla dol po ~ 6.5 - 7k km, zadnja bo če bo šlo tako naprej, prenesla še eno sprednjo. Pol grejo gor Mitaske, pa da vidim razliko v:

  • Odzivu in občutku, oprijem verjamem da pri meni ne bo problem
  • Kilometrini
  • Vzorcu obrabe - zadnja Conti se obrablja zelo lepo preko celotnega profila, sprednja je pa šla na bokih na 1mm, sredina je imela pa ~ 2 - 2.5 mm

Evo, cela metodologija :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 4. 2016 at 8:24, Wakasaki pravi:

Gledam gledam, a je še za jurja al ni.

Ma goni se u K....sredina je hin vogal bi še kšn ali dva Jezerska zdržal ampak safety first

pa smo vrgli tole dol20160421_185130.jpg

 

Dobre gume dol mečete!

To je za narezat pa 2000km še stisneš ven...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, jskrablin pravi:

Jaz zaenkrat beležim kilometre na Conti RA2 EVO. Sprednja je šla dol po ~ 6.5 - 7k km, zadnja bo če bo šlo tako naprej, prenesla še eno sprednjo. Pol grejo gor Mitaske, pa da vidim razliko v:

  • Odzivu in občutku, oprijem verjamem da pri meni ne bo problem
  • Kilometrini
  • Vzorcu obrabe - zadnja Conti se obrablja zelo lepo preko celotnega profila, sprednja je pa šla na bokih na 1mm, sredina je imela pa ~ 2 - 2.5 mm

Evo, cela metodologija :D 

..nič ne bi bilo narobe, če daš že zdaj gor sprednjo novo Mitas, pa vidiš, če se kaj bolje obnese  kot CRA2 , če praviš, da ti je zadnja ostala, prednje pa zmanjkalo. Tako boš dobil najboljšo informacijo (za 60€), če ti Mitas odgovarja (sploh prednja, ki ti daje "vozne lastnosti").. če pa ne... pa nadaljuješ s CRA2....

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že dal gor novo Conti spredaj. Ko bo ta komplet obupal (če se bo sezona nadaljevala kot se je začela, bo to kmal) grejo pa gor Mitas v kompletu. Se mi zdi najbolj 'pošteno' tako testirat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, symdriver pravi:

in kolk km si kaj nardil z  pirelii Angel GT, in kako pade motor v ovinek napam drugim? V motorad reviji sem bral da je imela kar solidno obrabo. Je pa res da je zakon na mokri cesti.

takle: mitas 5000 (umrla sredina)

bt16 pro 4500 (umrla sredina)

s20 5000 (umrla sredina)

bridgestone t30 6000 (umrli boki)

angel GT 8000 (umrli boki)

roadsmart2 10000 (umrli boki)

To so podatki za SX, 50% vožnje v dvoje in nič šparanja, razen z mitas po AC ne pretiravam. Moraš pa vedeti, da je velik odvisno od dimenzije gum, pa od tipa motorja. V ovinke gre čist solidno, še najbolj pa me je motilo (na SXU presek 50) da se čutijo kanali za odvodnjavanje. Na KTM tega pojava ni zaznati.

pred 12 urami, symdriver pravi:

To ne vem kaj so včasih imele multistrade gor. Zdaj je ta pirelli scorpion je precej mehka drži solidno, v dežju še je nisem imel priložnosti sprobat, samo več kot 5000 ne bom naredil z njo, sprednja pa bo komaj na polovici. (ja priznam pač rad imam pospeške :) ) 

Res je cela gora kar dobrih gum, in težko se je med njimi odločit za tisto pravo...pač, ravnokar berem o tej roadsmart 3 v moto reviji tut same pohvale, o Bridgestone T30 Evo piše zelo velika obraba, prav tako angel GT je zdržala malo več...najboljša glede obrabe je bila Z8 Roadtec, tako da ja najbolje da eno namontiram pa sprobam ...ni druge.

Ha mitas pač ne...jo ima kolega gor na Z1000...dober občutek dobro drži, samo obraba pa taka da si lahko skoraj rezervo sabo voziš :):) 

s prvo T30 absolutno nisem bil zadovoljen, zadnja pa je bila dokaj dobra. Mislim da je angel GT vseeno boljša.

pred 11 urami, Snecer pravi:

Kaj je kaj boljšega od Mitaske? V testih je ne upajo testirat poleg resnih znamk

 

V bistvu so jo testirali z noname znamkami in povedali, da dosega celo boljše rezultate od nekaterih uveljavljenih znam. Test je celo nekje tule v tej temi prilepljen.

pred 1 uro, no_name pravi:

Dobre gume dol mečete!

To je za narezat pa 2000km še stisneš ven...

 

 

ti kr :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, rumenicestak pravi:

Pri nas jih že veselo montiramo :D

Sava / MitasTerra Force

110/80R19
140/80R17
150/70R17
Na zalogi :D

Terra Force 02.jpg

Terra Force 01.jpg

Terra Force 03.jpg

A so že kakšne povratne inf. ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Zivnorc pravi:

Ok..pol...   :D

...samo moje glasno razmišljanje (spet):

Dražja še ne pomeni, da je boljša.

...nekaterim je ista (enaka) guma odlična ...nekaterim pa zelo slaba.

...bolje bi se recimo slišalo, da iščeš namensko gumo, ki zdži huda pospeševanja po ravninah...torej s trdo sredico. ..in verjetno se te gume cenovno ne morejo primerjati z enokomponentnimi gumami...(v tem primeru Mitas)

Mitas je športna guma, ki ni namenjena "prekomerni obrabi "sredine gume....ampak za športno dinamično vožnjo, kjer se obrablja celotna tekalna površina.

....ja...malo pametujem...ker tablet še ni zagrabu...in ne morem zaspat... :P

 

Ti samo razmišljaj...vsak ima svoje mnenje in za to je forum da si jih izmenjujemo. 

Jaz iščem gumo za moj motor, mitas je na probi na drugem motorju že v teku in tu je ne primerjam z mojimi potrebami da se razumema.

Jaz iščem sport turing gumo, je pa res tak kot si napisal...nekomu je ena guma všeč, drugemu druga itd.. jaz bom začel kar po vrsti, vsakič drugo gor :) najprej Pirelli, na to Dunlop, potem Metzeler itd...  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem namontiral tretjo zadnjo Mitasko. S prvo nredil 10kkm, z drugo pa 11kkm. Sprednja pa zdrži s dobrih 14kkm.

Če bi bile te gume po sredini malo trše bi bila pa kilometrina še boljša.  Motor BMW R1200RT.

Popravljeno . Popravil ALEŠ M
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, symdriver pravi:

... jaz bom začel kar po vrsti, vsakič drugo gor :) najprej Pirelli, na to Dunlop, potem Metzeler itd...  

No saj ravno to sem ti hotel zadnjič povedati: testiraš vse in na koncu končaš na Mitaskah :jezik:.

Če malo po spominu naštejem, kaj vse sem jaz vozil v zadnjih 3-4 sezonah:

  • Dunlop RS1
  • Dunlop RS2
  • Metzeler Z8
  • Pirelli Angel GT
  • Conti RA2
  • Metzeler M7RR
  • Conti SA2
  • Bridgestone 016 Pro
  • Michelin PP3
  •  
  •  
  • Mitas SF+

Verjetno sem še kakšno spustil, pa večinoma sta bila vsaj dva kompleta omenjenih gum :) 

pred 2 minutami, ALEŠ M pravi:

Danes sem namontiral tretjo zadnjo Mitasko. S prvo nredil 10kkm, z drugo pa 11kkm. Sprednja pa zdrži sprednja pa mi zdrži dobrih 14kkm.

Če bi bile te gume po sredini malo trše bi bila pa kilometrina še boljša.  Motor BMW R1200RT.

:worship:....vsaka čast, res!  Jaz na enakem motorju potegnem pol manj kilometrov iz Mitask :cry: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!