Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

sm teb citiral, njemu pa odgovarjal.

Hvala za odgovore, sedaj se odločam med   pirelii Angel GT in Dunlop roadsmart 3, obe imata dobre ocene, in smatram da nakup ene ali druge ni brca v temo.

Objavljeno
pred eno uro, symdriver pravi:

Hvala za odgovore, sedaj se odločam med   pirelii Angel GT in Dunlop roadsmart 3, obe imata dobre ocene, in smatram da nakup ene ali druge ni brca v temo.

Jaz imam tudi te dve gumi v izboru za Versysa + Pilot road 4 (vendar ko sem videl fotografijo par postov nazaj me je malo minilo).

Imam eno vprasanje: Nabavljate gume pri vulkanizerju ali narocite preko neta in nesete zmonzirat? Glede avtomobilskih gum so vulkanizerji precej tecni, ce jim prineses svoje gume na premontazo (itak, nekaj % zasluzka izgubijo).

Glede na to, da imajo vulkanizerji dokaj porazne spletne strani in ne dobim koristnih informacij glede ponudbe, zaloge in cen storitev me zanima, ce lahko kdo iz prve roke priporoca vulkanizerja na obmocju Obale, LJ ali GO. (za Pirelli oz.Dunlop).

 

Lp

Objavljeno
pred 8 minutami, Rey pravi:

Jaz imam tudi te dve gumi v izboru za Versysa + Pilot road 4 (vendar ko sem videl fotografijo par postov nazaj me je malo minilo).

Imam eno vprasanje: Nabavljate gume pri vulkanizerju ali narocite preko neta in nesete zmonzirat? Glede avtomobilskih gum so vulkanizerji precej tecni, ce jim prineses svoje gume na premontazo (itak, nekaj % zasluzka izgubijo).

Glede na to, da imajo vulkanizerji dokaj porazne spletne strani in ne dobim koristnih informacij glede ponudbe, zaloge in cen storitev me zanima, ce lahko kdo iz prve roke priporoca vulkanizerja na obmocju Obale, LJ ali GO. (za Pirelli oz.Dunlop).

 

Lp

pred 9 minutami, Rey pravi:

Jaz imam tudi te dve gumi v izboru za Versysa + Pilot road 4 (vendar ko sem videl fotografijo par postov nazaj me je malo minilo).

Imam eno vprasanje: Nabavljate gume pri vulkanizerju ali narocite preko neta in nesete zmonzirat? Glede avtomobilskih gum so vulkanizerji precej tecni, ce jim prineses svoje gume na premontazo (itak, nekaj % zasluzka izgubijo).

Glede na to, da imajo vulkanizerji dokaj porazne spletne strani in ne dobim koristnih informacij glede ponudbe, zaloge in cen storitev me zanima, ce lahko kdo iz prve roke priporoca vulkanizerja na obmocju Obale, LJ ali GO. (za Pirelli oz.Dunlop).

 

Lp

Po testih sodeč je PIRELLI GT  najboljša na mokri podlagi, za suho ne vem.

Glede nakupa ja seveda, vulkanizer zasluži že s tem ko ti gumo nabavi, on dobi rabat, tebi pa jo zaračuna po polni ceni.

 

pred 8 minutami, Rey pravi:

Jaz imam tudi te dve gumi v izboru za Versysa + Pilot road 4 (vendar ko sem videl fotografijo par postov nazaj me je malo minilo).

Imam eno vprasanje: Nabavljate gume pri vulkanizerju ali narocite preko neta in nesete zmonzirat? Glede avtomobilskih gum so vulkanizerji precej tecni, ce jim prineses svoje gume na premontazo (itak, nekaj % zasluzka izgubijo).

Glede na to, da imajo vulkanizerji dokaj porazne spletne strani in ne dobim koristnih informacij glede ponudbe, zaloge in cen storitev me zanima, ce lahko kdo iz prve roke priporoca vulkanizerja na obmocju Obale, LJ ali GO. (za Pirelli oz.Dunlop).

 

Lp

 

Objavljeno
pred 14 minutami, Rey pravi:

Imam eno vprasanje: Nabavljate gume pri vulkanizerju ali narocite preko neta in nesete zmonzirat? Glede avtomobilskih gum so vulkanizerji precej tecni, ce jim prineses svoje gume na premontazo (itak, nekaj % zasluzka izgubijo).

Meni je v torek pri Španu rekel, da mi manj kot v enem tednu ne more obljubiti dobave sprednje gume. Pa sem jo naročil preko neta in pripeljal montirat. Nič jamral ali kompliciral. Je pa res, da večje servise delam tam... tako da že spravijo te gumarske % not :)

 

Aja, svoje gumarske dileme sem rešil z novo sprednjo Conti RA2 EVO. Glede na vzorec obrabe do sedaj, bo zadnja zdržala 2 sprednji. Ali vsaj tam nekje. Pol pa magične Mitas testirat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Rey pravi:

Jaz imam tudi te dve gumi v izboru za Versysa + Pilot road 4 (vendar ko sem videl fotografijo par postov nazaj me je malo minilo).

Imam eno vprasanje: Nabavljate gume pri vulkanizerju ali narocite preko neta in nesete zmonzirat? Glede avtomobilskih gum so vulkanizerji precej tecni, ce jim prineses svoje gume na premontazo (itak, nekaj % zasluzka izgubijo).

Glede na to, da imajo vulkanizerji dokaj porazne spletne strani in ne dobim koristnih informacij glede ponudbe, zaloge in cen storitev me zanima, ce lahko kdo iz prve roke priporoca vulkanizerja na obmocju Obale, LJ ali GO. (za Pirelli oz.Dunlop).

 

Lp

Dunlop SM Moto Solkan, bridgestone greš v Lucinico k fašistu, drgač je pa še nekaj vulkanizerjev, ki ti preobujejo motor, četudi gume prineseš.

Objavljeno

Gledam gledam, a je še za jurja al ni.

Ma goni se u K....sredina je hin vogal bi še kšn ali dva Jezerska zdržal ampak safety first

pa smo vrgli tole dol20160421_185130.jpg

 

in novo gor pa je mir anedele20160421_185240.jpg

Objavljeno

a je komu ze uspelo pregret mitasko da ne drži več tako kot bi mogla?ne po suhrm in ne po dežju ?

Objavljeno
pred 1 minuto, Ciko86 pravi:

a je komu ze uspelo pregret mitasko da ne drži več tako kot bi mogla?ne po suhrm in ne po dežju ?

js je nisem, pa sem jadranko v dvoje kar na hard pri skoraj 30C odpulu. Guma je cvetela, ampak oprijem je bil normalen. 1x mi je uspelo dunlop roadsmart2 prekurit, na bokih so nastajale luknjice in barvo je spremenila, pa odnašat je začela kot bi bila prazna. Sem moral spustiti tempo za cca 10-15km/h, da se je malo ohladila in je bila spet normalna. Sem bil pa polno naložen vključno s kufri.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

js je nisem, pa sem jadranko v dvoje kar na hard pri skoraj 30C odpulu. Guma je cvetela, ampak oprijem je bil normalen. 1x mi je uspelo dunlop roadsmart2 prekurit, na bokih so nastajale luknjice in barvo je spremenila, pa odnašat je začela kot bi bila prazna. Sem moral spustiti tempo za cca 10-15km/h, da se je malo ohladila in je bila spet normalna. Sem bil pa polno naložen vključno s kufri.

meni mi pa zadnje cajte odnasa tako sprednjo kot zadnjo..da o oprijemu po mokrem sploh ne govorim.res da sem jo parkrat zasvalkal samo s prejsnjim kompletom sem su do kolena januarja februarja komot,s trenutnim pa se prav mucim.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 minutami, Ciko86 pravi:

a je komu ze uspelo pregret mitasko da ne drži več tako kot bi mogla?ne po suhrm in ne po dežju ?

...verjetno je že čisto blizu proti indikatorjem. Takrat vsaka guma začne "popuščat". Ene pasme bolj, druge manj. Metzeler je začela opletat, ko je bila še na sredini.... Mitas začne, ko je tik pred indikatorji... GP Racer pa recimo drži do indikatorjev...in verjetno tudi čez (nisem probal, vendar imam tak občutek).

.... tko na hitro moja opažanja privlečena po spominu...  :D

...zdej, da si jo pregrel..  :hmm:   ...na cesti verjetno do pretežno sigurno NE..  :D

Guma je pregreta, če spremeni barvo (vijolična)...in bi verjetno to pogruntal takrat v tistem trenutku, ko si jo pregrel....

....pa tudi, če si jo pregrel enkrat (kar verjetno nisi) še ni nič narobe..  :D

 

Poglej po okolici, če še cveti drevje in travniki.... bo prej to vzrok..  :D ... pa trenutne nizke temperature.

:to sem opazil tudi sam, prejšnji teden na Rakitni.... ni bilo glih optimalno... je kar drselo.. :D

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, Ciko86 pravi:

meni mi pa zadnje cajte odnasa tako sprednjo kot zadnjo..da o oprijemu po mokrem sploh ne govorim.res da sem jo parkrat zasvalkal samo s prejsnjim kompletom sem su do kolena januarja februarja komot,s trenutnim pa se prav mucim.

Nasvaljkal sem jo 100x :P. To ni problem, lahko pa bi bil problem, če si jo gnal pod prenizkimi tlaki. Ker nima trde zgradbe, rabi pravi tlak. Preveri.

Al pa si ratal preobjesten, al pa se ti je zgodil Lorenzo....testiraj še normalno vožnjo in če te jebe, bolje menjat, kot maline brat.

Podoben problem sem imel z nepojasnjenimi zdrsi na sportsmartki...sem raj menjal, kot bi čakal sranje.

p.s. Živnorc ma prav, določena drsenja (lorencovo vrtenje v prazno) sem na različnih gumah že doživel na Istrskem asvaltu (35C...sam ni drsel samo meni, je enake probleme imel Kmet na drugi pnevmatiki), ponekod v Bosni....

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
52 minutes ago, Ciko86 said:

a je komu ze uspelo pregret mitasko da ne drži več tako kot bi mogla?ne po suhrm in ne po dežju ?

Je par dni nazaj na fb JJ objavil slike tvojih mitas sf+,ki so izdahnile?

Objavljeno
pred 36 minutami, Ciko86 pravi:

meni mi pa zadnje cajte odnasa tako sprednjo kot zadnjo..da o oprijemu po mokrem sploh ne govorim.res da sem jo parkrat zasvalkal samo s prejsnjim kompletom sem su do kolena januarja februarja komot,s trenutnim pa se prav mucim.

Jaz sem imel eno tako podobno izkušnjo s čisto novo zadnjo Mitasko...že ko sem jo namontiral, je bila čudne viola barve. S tisto gumo sem se vozil po mokrem kot po ledu, ne pretiravam, ker se precej tudi po mokrih cestah prevozim. Z vsemi prejšnjimi in naslednjimi kompleti Mitask nisem imel teh težav. Sam sem takrat ocenil, da je bilo s tisto gumo nekaj narobe že v fazi izdelave. Sigurno pa jo nisem pregrel ali kaj podobnega. Tako da zna biti tudi s tvojo kaka podobna štorija, da imaš morda serijo, ki ni najboljša. Morda ima pa Savatech nestabilen proizvodni proces? Morda bi jo moral vrniti vulkanizerju in nataknit nove, stare pa naj Savatech analizira. Če se izkaže, da je z gumasto zmesjo kaj narobe, bi najbrž dobil povrnjene stroške. 

Objavljeno
pred 9 minutami, skalaprava pravi:

 Morda ima pa Savatech nestabilen proizvodni proces? Morda bi jo moral vrniti vulkanizerju in nataknit nove, stare pa naj Savatech analizira. Če se izkaže, da je z gumasto zmesjo kaj narobe, bi najbrž dobil povrnjene stroške. 

...to bi bla pa misija nemogoče po moje...

skala nisi nič napisal potem o obrabi diskov po montiranju sintranih brembo ploščic (SA)...?!

Objavljeno
pred 3 minutami, siks pravi:

...to bi bla pa misija nemogoče po moje...

..jp.

..prej bi rekel da so krivi vozni pogoji na asfaltu.

 

@skalaprava

..a pa to imaš čisto nove gume?

...pačakaj malo, da se pogoji zunaj spremenijo, pa preveri malo kasneje, ko opere ta klinčev cvetni prah...itd....

Objavljeno
pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

..jp.

..prej bi rekel da so krivi vozni pogoji na asfaltu.

 

@skalaprava

..a pa to imaš čisto nove gume?

...pačakaj malo, da se pogoji zunaj spremenijo, pa preveri malo kasneje, ko opere ta klinčev cvetni prah...itd....

To gumo, ki jo omenjam, sem imel že lani poleti in dvomim da je bil recimo lani avgusta v Dolomitih kriv cvetni prah. Po suhem med Dvorom in Kočevjem je potem tudi tista guma držala (saj katera pa ne), samo na mokrem je bila pa res jeba.

Objavljeno
pred 12 minutami, siks pravi:

skala nisi nič napisal potem o obrabi diskov po montiranju sintranih brembo ploščic (SA)...?!

Jaz uporabljam sinter Brembo ploščice že vsaj zadnjih 100K km, pa nimam nekih težav z obrabo diskov....ravno obratno pa lahko trdim, da sem z TRW sinter ploščicami konkretno uničil diske. To so pač moje izkušnje....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Hytech pravi:

Je par dni nazaj na fb JJ objavil slike tvojih mitas sf+,ki so izdahnile?

ne ni bila moja na sliki..tlak preverjen ...po mokrem res vozim kot po ledu se pa dogaja da tudi sprednja drsi..zgem pa kot ponavadi,to se mi je zacelo dogajat v zadnjih dveh tednih prej je super drzala,temperature tudi niso nevem kaksen problem ker zacetek februarja je bilo okoli 7stopinj pa je sla komot do roba,zdej pa kot da vozim 500 2takt samo malo vec odpres gas in takoj zavrti v nagibu..ima se skoraj polovico do indikatorjev menjal sem jo 31.3 in to je letos tretji komplet nikoli prej nisem imel teh tezav..boo jo bomo znucali do konca z malo bl pocsno voznjo pa je..

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Hytech pravi:

Je par dni nazaj na fb JJ objavil slike tvojih mitas sf+,ki so izdahnile?

Ja JJju je vse za verjet, on je strokovnjak za gume, vožnjo po zadnjem in karambole :P

p.s. na guglu napiši, defect michelin, ali pa defect bridgestone, pa boš videl, koliko je slik razprtih, olupljenih in kako drugače zjebanih gum. Vsakemu proizvajalcu se lakho in se dogoaja, da pride, do kake slabe ali defektne serije. Nekateri poskrbijo za vpoklic, drugi ne. Gumo je pa potrebno vedno preveriti, pred vsako vožnjo, da ni slučajno kje poškodovana itd, če pa nisi zadovoljen z oprijemom, pač menjaš blagovno znamko

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

čist lepa guma....če si pa skeptičen, burnout pa je :P

Objavljeno

veš da brnout delam samo ob posebnih prilikah ;)

Objavljeno

Dami, kdaj boš imel naslednjo kontrolo :yea2:?

Objavljeno

Da ni meu lorenzo vcer mitasko zadi k mu je tok drsela :kva1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!