DAMI34 Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 21 minutami, KARMEN1 pravi: Dami, kdaj boš imel naslednjo kontrolo ? a vikija? KARMEN1 1
u-r-o-s Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 26 minutami, Rogerg pravi: Da ni meu lorenzo vcer mitasko zadi k mu je tok drsela Če bi meu Mitasko ne bi drsela
DUCATI_RIDER Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Ob 24. 4. 2016 at 9:50, DAMI34 pravi: pa na pirelii Angel GT ne pozabi. Jaz jih imam na svojem (kot prvovgradnja), kilometrina je solidna, oprijem pa tudi. In seveda, prva je lahko drugega proizvajalca kot zadnja. in kolk km si kaj nardil z pirelii Angel GT, in kako pade motor v ovinek napam drugim? V motorad reviji sem bral da je imela kar solidno obrabo. Je pa res da je zakon na mokri cesti.
jozexj6 Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Ob 22. 4. 2016 at 0:00, thumper pravi: allround - avon roadrider ... glede na to - če prav razumem se voziš v službo - conti trail attack ali pa soroden profil pirelli ali mitas soft road enduro guma ..mogoče celo conti tkc 70...road attack mogoče ? Xj6 je naked. ne pa enduro. Jst sm jo mel in odlično sem se počutil z Conti Sport attack 2(zdej je zuni že 3) in pa mitas. Z dunlop roadsmart 2 le delno zadovoljen. Mal večja kilometrina, sam po polovici obrabe drastično pade oprijem. Tko ,da mu priporočam naj gleda bolj v tem rangu. ker motor ni tko agresiven da bi ful gume žrl. Kmet2 in DAMI34 2
skalaprava Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred eno uro, symdriver pravi: in kolk km si kaj nardil z pirelii Angel GT, in kako pade motor v ovinek napam drugim? V motorad reviji sem bral da je imela kar solidno obrabo. Je pa res da je zakon na mokri cesti. Jaz sem zvozil ene tri komplete Angel GT pred tremi leti....kilometrina pri meni je bila tam okoli 8 - 9 tisoč km se mi zdi. Meni je bila med ST gumami po suhen takoj za Conti RA2, po mokrem je bila pa res odlična. Kolikor se spomnim, je bila za mene Angel GT po občutku malo trša guma v smislu, da grbine na cesti malo slabše absorbira, sicer pa precej športno usmerjena. Prva mi je šla kar precej v smrekico, zadnja pa se je še kar lepo obrabljala, tako da jo kljub težjemu motorju po sredini ni preveč sploščilo. Skratka, če bi se odpravljal recimo na Nordkapp, kjer bi rabil vzdržjivo gumo, ki bi bila dobra v dežju in imela dobro kilometrino, pa še nekaj športnih genov zraven, potem bi bil Angel GT kar prava izbira. A ni bila vsaj včasih ta guma prva vgradnja na Multistradah? Seveda so se sedaj v tem segmentu pojavile že nove ST gume in kolikor malo teste berem, je nova Metzeler Roadtec 01 med najbolje ocenjenimi, potem je tu nova Dunlop RS3, izboljšana Bridgestone T30 Evo,...itd.....skratka en cel kup odličnih gum in na koncu boš kot vsi motosvetovci itak pristal na Mitas SF+, ki je postala že prava "tutifruti mutipraktik" guma, saj jo očitno vozimo na vseh živih tipih motorjev, razen na Chopperjih, pa še tu se bo slej ko prej pojavil kakšen na mitaskah.....aja, ni dimenzij zanje hajoktejn, notranc, Snečer in 3 others 6
thumper Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 13 minutami, skalaprava pravi: ...skratka en cel kup odličnih gum in na koncu boš kot vsi motosvetovci itak pristal na Mitas SF+, ki je postala že prava "tutifruti mutipraktik" guma, saj jo očitno vozimo na vseh živih tipih motorjev, razen na Chopperjih, pa še tu se bo slej ko prej pojavil kakšen na mitaskah.....aja, ni dimenzij zanje ne ti mojmu boniju čopr notranc 1
DUCATI_RIDER Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 3 minutami, skalaprava pravi: Jaz sem zvozil ene tri komplete Angel GT pred tremi leti....kilometrina pri meni je bila tam okoli 8 - 9 tisoč km se mi zdi. Meni je bila med ST gumami po suhen takoj za Conti RA2, po mokrem je bila pa res odlična. Kolikor se spomnim, je bila za mene Angel GT po občutku malo trša guma v smislu, da grbine na cesti malo slabše absorbira, sicer pa precej športno usmerjena. Prva mi je šla kar precej v smrekico, zadnja pa se je še kar lepo obrabljala, tako da jo kljub težjemu motorju po sredini ni preveč sploščilo. Skratka, če bi se odpravljal recimo na Nordkapp, kjer bi rabil vzdržjivo gumo, ki bi bila dobra v dežju in imela dobro kilometrino, pa še nekaj športnih genov zraven, potem bi bil Angel GT kar prava izbira. A ni bila vsaj včasih ta guma prva vgradnja na Multistradah? Seveda so se sedaj v tem segmentu pojavile že nove ST gume in kolikor malo teste berem, je nova Metzeler Roadtec 01 med najbolje ocenjenimi, potem je tu nova Dunlop RS3, izboljšana Bridgestone T30 Evo,...itd.....skratka en cel kup odličnih gum in na koncu boš kot vsi motosvetovci itak pristal na Mitas SF+, ki je postala že prava "tutifruti mutipraktik" guma, saj jo očitno vozimo na vseh živih tipih motorjev, razen na Chopperjih, pa še tu se bo slej ko prej pojavil kakšen na mitaskah.....aja, ni dimenzij zanje To ne vem kaj so včasih imele multistrade gor. Zdaj je ta pirelli scorpion je precej mehka drži solidno, v dežju še je nisem imel priložnosti sprobat, samo več kot 5000 ne bom naredil z njo, sprednja pa bo komaj na polovici. (ja priznam pač rad imam pospeške ) Res je cela gora kar dobrih gum, in težko se je med njimi odločit za tisto pravo...pač, ravnokar berem o tej roadsmart 3 v moto reviji tut same pohvale, o Bridgestone T30 Evo piše zelo velika obraba, prav tako angel GT je zdržala malo več...najboljša glede obrabe je bila Z8 Roadtec, tako da ja najbolje da eno namontiram pa sprobam ...ni druge. Ha mitas pač ne...jo ima kolega gor na Z1000...dober občutek dobro drži, samo obraba pa taka da si lahko skoraj rezervo sabo voziš
Zivnorc Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 ...če sta vi2 s kolegom taka tišača, da skoraj rabita rezervo s sabo vozit, ne štekam, da pol dajeta gor "neke ST" gume .... Pa taki ja dajejo na motor recimo kake SS Pirelli , ki so znane da limajo... ...jest imam tudi litrco...pa mi bo "tamehka" zadnja guma zdržala sigurno ene 5kkm..al pa še več... ...pa menda ne vozim ravno počasi... builder in notranc 2
DUCATI_RIDER Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 3 minutami, Zivnorc pravi: ...če sta vi2 s kolegom taka tišača, da skoraj rabita rezervo s sabo vozit, ne štekam, da pol dajeta gor "neke ST" gume .... Pa taki ja dajejo na motor recimo kake SS Pirelli , ki so znane da limajo... ...jest imam tudi litrco...pa mi bo "tamehka" zadnja guma zdržala sigurno ene 5kkm..al pa še več... ...pa menda ne vozim ravno počasi... to ima samo za probo, sicer pa glede na to da za 150eu dobiš obe gumi, pa če si sam menjaš je tu..tu neki v primerjevi z dražjo, boljšo gumo ki ne vem če bo zdržala 2mitasa
builder Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 6 minutami, symdriver pravi: to ima samo za probo, sicer pa glede na to da za 150eu dobiš obe gumi, pa če si sam menjaš je tu..tu neki v primerjevi z dražjo, boljšo gumo ki ne vem če bo zdržala 2mitasa pojma ti nimaš
Zivnorc Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Ok..pol... ...samo moje glasno razmišljanje (spet): Dražja še ne pomeni, da je boljša. ...nekaterim je ista (enaka) guma odlična ...nekaterim pa zelo slaba. ...bolje bi se recimo slišalo, da iščeš namensko gumo, ki zdži huda pospeševanja po ravninah...torej s trdo sredico. ..in verjetno se te gume cenovno ne morejo primerjati z enokomponentnimi gumami...(v tem primeru Mitas) Mitas je športna guma, ki ni namenjena "prekomerni obrabi "sredine gume....ampak za športno dinamično vožnjo, kjer se obrablja celotna tekalna površina. ....ja...malo pametujem...ker tablet še ni zagrabu...in ne morem zaspat... NX650 in builder 2
Snečer Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Kaj je kaj boljšega od Mitaske? V testih je ne upajo testirat poleg resnih znamk Zivnorc, ukica, builder in 2 others 5
Danilo D Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Lepo vas prosim če se držite naslova teme, ker Mitas ima svojo temo! Hvala! vonAxl in Zivnorc 2
gretzky Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 pred 10 minutami, Danilo D pravi: Lepo vas prosim če se držite naslova teme, ker Mitas ima svojo temo! Hvala! Saj se držimo naslova teme. Govora je o vseh gumah (tudi za Obeličevko sem že slišal tu), tista tema o Mitaskah pa je bolj parodija na "vernike", kot bi jih poimenoval Builder in zna biti včasih malo parodije. Ja, tudi jaz bom gor nataknil Mitaske, čeprav glede na moj stil in pogum vožnje, bi bile čisto dobre 10 let stare Bridgestonke. DAMI34, robot, notranc in 5 others 8
jskrablin Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred 9 urami, Snecer pravi: Kaj je kaj boljšega od Mitaske? V testih je ne upajo testirat poleg resnih znamk Jaz zaenkrat beležim kilometre na Conti RA2 EVO. Sprednja je šla dol po ~ 6.5 - 7k km, zadnja bo če bo šlo tako naprej, prenesla še eno sprednjo. Pol grejo gor Mitaske, pa da vidim razliko v: Odzivu in občutku, oprijem verjamem da pri meni ne bo problem Kilometrini Vzorcu obrabe - zadnja Conti se obrablja zelo lepo preko celotnega profila, sprednja je pa šla na bokih na 1mm, sredina je imela pa ~ 2 - 2.5 mm Evo, cela metodologija
no_name Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Ob 25. 4. 2016 at 8:24, Wakasaki pravi: Gledam gledam, a je še za jurja al ni. Ma goni se u K....sredina je hin vogal bi še kšn ali dva Jezerska zdržal ampak safety first pa smo vrgli tole dol Dobre gume dol mečete! To je za narezat pa 2000km še stisneš ven...
Zivnorc Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred 26 minutami, jskrablin pravi: Jaz zaenkrat beležim kilometre na Conti RA2 EVO. Sprednja je šla dol po ~ 6.5 - 7k km, zadnja bo če bo šlo tako naprej, prenesla še eno sprednjo. Pol grejo gor Mitaske, pa da vidim razliko v: Odzivu in občutku, oprijem verjamem da pri meni ne bo problem Kilometrini Vzorcu obrabe - zadnja Conti se obrablja zelo lepo preko celotnega profila, sprednja je pa šla na bokih na 1mm, sredina je imela pa ~ 2 - 2.5 mm Evo, cela metodologija ..nič ne bi bilo narobe, če daš že zdaj gor sprednjo novo Mitas, pa vidiš, če se kaj bolje obnese kot CRA2 , če praviš, da ti je zadnja ostala, prednje pa zmanjkalo. Tako boš dobil najboljšo informacijo (za 60€), če ti Mitas odgovarja (sploh prednja, ki ti daje "vozne lastnosti").. če pa ne... pa nadaljuješ s CRA2.... jskrablin 1
jskrablin Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Sem že dal gor novo Conti spredaj. Ko bo ta komplet obupal (če se bo sezona nadaljevala kot se je začela, bo to kmal) grejo pa gor Mitas v kompletu. Se mi zdi najbolj 'pošteno' tako testirat. Zivnorc 1
Popularna objava rumenicestak Objavljeno April 26, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno April 26, 2016 Pri nas jih že veselo montiramo Sava / MitasTerra Force 110/80R19 140/80R17 150/70R17 Na zalogi Sajoo, maus, bajkr88 in 9 others 12
DAMI34 Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 (popravljeno) pred 14 urami, symdriver pravi: in kolk km si kaj nardil z pirelii Angel GT, in kako pade motor v ovinek napam drugim? V motorad reviji sem bral da je imela kar solidno obrabo. Je pa res da je zakon na mokri cesti. takle: mitas 5000 (umrla sredina) bt16 pro 4500 (umrla sredina) s20 5000 (umrla sredina) bridgestone t30 6000 (umrli boki) angel GT 8000 (umrli boki) roadsmart2 10000 (umrli boki) To so podatki za SX, 50% vožnje v dvoje in nič šparanja, razen z mitas po AC ne pretiravam. Moraš pa vedeti, da je velik odvisno od dimenzije gum, pa od tipa motorja. V ovinke gre čist solidno, še najbolj pa me je motilo (na SXU presek 50) da se čutijo kanali za odvodnjavanje. Na KTM tega pojava ni zaznati. pred 12 urami, symdriver pravi: To ne vem kaj so včasih imele multistrade gor. Zdaj je ta pirelli scorpion je precej mehka drži solidno, v dežju še je nisem imel priložnosti sprobat, samo več kot 5000 ne bom naredil z njo, sprednja pa bo komaj na polovici. (ja priznam pač rad imam pospeške ) Res je cela gora kar dobrih gum, in težko se je med njimi odločit za tisto pravo...pač, ravnokar berem o tej roadsmart 3 v moto reviji tut same pohvale, o Bridgestone T30 Evo piše zelo velika obraba, prav tako angel GT je zdržala malo več...najboljša glede obrabe je bila Z8 Roadtec, tako da ja najbolje da eno namontiram pa sprobam ...ni druge. Ha mitas pač ne...jo ima kolega gor na Z1000...dober občutek dobro drži, samo obraba pa taka da si lahko skoraj rezervo sabo voziš s prvo T30 absolutno nisem bil zadovoljen, zadnja pa je bila dokaj dobra. Mislim da je angel GT vseeno boljša. pred 11 urami, Snecer pravi: Kaj je kaj boljšega od Mitaske? V testih je ne upajo testirat poleg resnih znamk V bistvu so jo testirali z noname znamkami in povedali, da dosega celo boljše rezultate od nekaterih uveljavljenih znam. Test je celo nekje tule v tej temi prilepljen. pred 1 uro, no_name pravi: Dobre gume dol mečete! To je za narezat pa 2000km še stisneš ven... ti kr Popravljeno April 26, 2016. Popravil DAMI34 Wakasaki, Kmet2, notranc in 1 other 4
Rdeči Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred 5 urami, rumenicestak pravi: Pri nas jih že veselo montiramo Sava / MitasTerra Force 110/80R19 140/80R17 150/70R17 Na zalogi A so že kakšne povratne inf. ??
u-r-o-s Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 rumeni kolk $$$ komplet 150/70 17; 110/80 19 ?
DUCATI_RIDER Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred 23 urami, Zivnorc pravi: Ok..pol... ...samo moje glasno razmišljanje (spet): Dražja še ne pomeni, da je boljša. ...nekaterim je ista (enaka) guma odlična ...nekaterim pa zelo slaba. ...bolje bi se recimo slišalo, da iščeš namensko gumo, ki zdži huda pospeševanja po ravninah...torej s trdo sredico. ..in verjetno se te gume cenovno ne morejo primerjati z enokomponentnimi gumami...(v tem primeru Mitas) Mitas je športna guma, ki ni namenjena "prekomerni obrabi "sredine gume....ampak za športno dinamično vožnjo, kjer se obrablja celotna tekalna površina. ....ja...malo pametujem...ker tablet še ni zagrabu...in ne morem zaspat... Ti samo razmišljaj...vsak ima svoje mnenje in za to je forum da si jih izmenjujemo. Jaz iščem gumo za moj motor, mitas je na probi na drugem motorju že v teku in tu je ne primerjam z mojimi potrebami da se razumema. Jaz iščem sport turing gumo, je pa res tak kot si napisal...nekomu je ena guma všeč, drugemu druga itd.. jaz bom začel kar po vrsti, vsakič drugo gor najprej Pirelli, na to Dunlop, potem Metzeler itd... Zivnorc in builder 2
ALEŠ M Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 (popravljeno) Danes sem namontiral tretjo zadnjo Mitasko. S prvo nredil 10kkm, z drugo pa 11kkm. Sprednja pa zdrži s dobrih 14kkm. Če bi bile te gume po sredini malo trše bi bila pa kilometrina še boljša. Motor BMW R1200RT. Popravljeno April 26, 2016. Popravil ALEŠ M notranc, Zivnorc, builder in 2 others 5
skalaprava Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 pred 19 minutami, symdriver pravi: ... jaz bom začel kar po vrsti, vsakič drugo gor najprej Pirelli, na to Dunlop, potem Metzeler itd... No saj ravno to sem ti hotel zadnjič povedati: testiraš vse in na koncu končaš na Mitaskah . Če malo po spominu naštejem, kaj vse sem jaz vozil v zadnjih 3-4 sezonah: Dunlop RS1 Dunlop RS2 Metzeler Z8 Pirelli Angel GT Conti RA2 Metzeler M7RR Conti SA2 Bridgestone 016 Pro Michelin PP3 Mitas SF+ Verjetno sem še kakšno spustil, pa večinoma sta bila vsaj dva kompleta omenjenih gum pred 2 minutami, ALEŠ M pravi: Danes sem namontiral tretjo zadnjo Mitasko. S prvo nredil 10kkm, z drugo pa 11kkm. Sprednja pa zdrži sprednja pa mi zdrži dobrih 14kkm. Če bi bile te gume po sredini malo trše bi bila pa kilometrina še boljša. Motor BMW R1200RT. ....vsaka čast, res! Jaz na enakem motorju potegnem pol manj kilometrov iz Mitask Kmet2, DAMI34 in Wakasaki 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se