Miha1985 Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Ce hoces max oprijem pa tud da se hitro ogrejejo je prava izbira supercorsa bsb.kilometrina je pa cist odvisna kako bos zategoval lahk drzi 3 jurje lahko jo pa znucas v 1 jurju.drzi pa res nenormalno.jaz sn ful zadovoljen.izbira je pa seveda tvoja.lp
DAMI34 Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 (popravljeno) če je že govora o bolj "športnih" pnevmatikah, se kar strinjam s tipom, predvsem pa je pomembno, ko pojasnjuje zakaj naj bi se pnevmatika rabila in v kakem okolju. Seveda kaki modeli manjkajo, ampak to ne vpliva na "namen uporabe" Popravljeno Julij 2, 2016. Popravil DAMI34 StaraFeltna 1
cesko Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Sedaj je na motorju Michelin pilot power. Guma je letnik 12, na motor jo je pa dal prejšnji lastnik. Za normalno vožnjo je dokaj ok, pri večjih nagibih pa zna zdrsnit kar je zelo nevarno in ji ne zaupam več. Najbol sem tudi jaz za supercorso. Na tujem pa zelo hvalijo tudi Metzeler Racetec in m7rr. Zato tudi sprašujem za vaša mnenja.
Hytech Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Pa pirelli diablo rosso corsa imaš še na voljo, ima sicer malo manjši grip, segreje se tudi zelo hitro, kilometrina je pa malo boljša od sc. Sem se danes peljal z motorjem na corsah pa na šajba gladkem asfaltu lima full, če bi imel kombl bi šlo za šalo po kolenu skozi ovinek... MPP sem imel pa tudi sam in vem,da sem bi zelo vesel,ko sem jih zamenjal,ker je bila guma lena, grip v senci slabo sploh v obdobju,ko so temperature malo padle, povratne info slabe, edino kilometrina je bla "ok" ampak za voznjo na ravnost je skoraj vsaka dobra.
hy650 Objavljeno Julij 2, 2016 Opozori Objavljeno Julij 2, 2016 Prej sem vozil Mitas SF. Grip bp, jo pa ful pobira, predvsem zadno po sredini na turnih furah. je pa grip med ovinki pravi...Sedaj imam spredaj SF in zadaj M7 RR. zaenkrat nobenih pripomb. ogreje se hitro, grip primerljiv z SF, kilometrina bo pa zagotovo večja...
Wakasaki Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 pred 13 urami, cesko pravi: Sedaj je na motorju Michelin pilot power. Guma je letnik 12, na motor jo je pa dal prejšnji lastnik. Za normalno vožnjo je dokaj ok, pri večjih nagibih pa zna zdrsnit kar je zelo nevarno in ji ne zaupam več. Najbol sem tudi jaz za supercorso. Na tujem pa zelo hvalijo tudi Metzeler Racetec in m7rr. Zato tudi sprašujem za vaša mnenja. SI continental sportattack2 vozil? Toplo priporočam vidmar j in Kmet2 2
cesko Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Conti sp2 še nisem vozil. Bom pa verjetno sedaj poskusil z supercorso pa bomo videli za naprej :). Hvala vsem za odgovore
Popularna objava Jure Objavljeno Julij 3, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Ob 2. 7. 2016 at 10:32, cesko pravi: Za naslednje gume sem dal v ožji izbor naslednje: - Pirelli Supercorsa - Dunlop d211, d212 - Metzeler Racetec - Metzeler Sportec m7rr - Mitas Sportforce - Pirelli Diablo rosso 3 Iščem maksimalni grip in to mi je najpomembnejše. Kilometrina me niti ne zanima (je pa boljše če je čim več seveda). Vozim se 97 % po ovinkih zato tudi te športne gume, ker nočem več doživljat zdrsov kot z sedanjo gumo. Pa fajn je tudi, da se guma segreje na primerno temperaturo na cesti (da ne bo drsela zaradi tega, ker bo hladna ostala) :D. Ne poznam pa nobene od naštetih. Hvala Tole si naštel kar par precej različnih segmentov gum. Če razbijem našteto na grobem v tri segmente omenjaš čistokrvne tekmovalne (vendar homologirane gume), najvišji rang cestnih/trackday gum in navadne športne gume. Pirelli Supercorso imaš v par variantah. Osnovna razlika je ali gre za prejšnje, ali gledaš tanove (V2 verzija). Ampak to niti ni bistveno, bolj je važno ali gledaš cestno ali tekmovalno različico, torej SP ali SC verzijo. Razen oznak na gumi izgledajo isto. SP so najbolj športne cestne/trackday gume. SC (special compound) pridejo v različnih trdotah in so čistokrvne race gume. Oprijem seveda še boljši, kilometrina posledično slabša. Koliko oprijema potrebuješ na cesti veš sam, ampak glede na to, da si sedaj shajal s Pilot Power ga bo imela tudi navadna cestna Supercorsa za izvoz in ni potrbe po SC različici, razen če kje dobiš res poceni. Tudi pri Dunlopu z oznako D211 zajameš dve gumi. Eno je D211 GP Racer, to je hiperšportna/trackday guma, potem imaš pa če čistokrvno tekmovalno pnevmatiko D211 GP (brez Racer). Prve pridejo v treh trdotah (soft, medium in endurance), druge pa še v celem kupu drugih zmesi (medium-soft, medium-hard, kvalifikacijske..). Za po cesti so načeloma bolj primerne GP Racer 211 (sploh kar se tiče sprednje gume) ker so v primerjavi z GP različico hladne precej boljše. Sam se prve GP 211 raje izogibam, veliko bolje imet GP Racer. Obe varianti imajo pa ustrezno ogreti oprijema čez glavo dovolj. Za 212 GP velja vse isto kot za 211 GP (brez dodatka Racer) ker gre zgolj za novejšo verzijo 211k Zgoraj omenjene gume so torej sama špica kar ponuja trg z vidika oprijema. Sploh s Supercorsami Sc in Dunlop GP greš lahko na dirko in imaš isti material kot najhitrejši fantje. Na drugi strani omenjaš pa Mitas Sportforce za katere sem prepričan, da so čisto solidne gume, ampak niti približno ne sodijo v rang zgoraj omenjenih. Vprašat se moraš torej kaj dejansko želiš od gume in se zavedat, da načeloma vse superšportne gume višjega ranga omogočajo več kot dovolj oprijema tudi za vožnjo, ki na cesto ne sodi več Mogoče za konec samo še osebno izkušnjo glede tekmovalnih gum, za katere velikokrat slišiš, da to na cesto ne sodi, ker se nikoli ne ogrejejo, posledično ne držijo in so nevarne.. Jaz osebno imam drugačno izkušnjo, na motor velikokrat nataknem kakšno GPjko, ki je po sredini še kot nova in mi jo je škoda vreči stran. Na cesti sem na zadnjem kolesu probal že praktično vse variante tako 211GP kakor 212GP, od hard do soft. Pomebmbo je samo nekaj. Ko je guma res čisto hladna drži zelo slabo. To moraš imet v mislih vsakič, ko štartaš furo. Ko pa se guma malo ogreje (pa ni mišljeno na delovno temperaturo, dovolj je kakšen km ali dva da postane mlačna) pa tudi oprijem postane normalen. Niti približno ne tak, kot ga omogoča pravilno ogreta, je pa primerljiv vsaj z neko obično cestno sport touring gumo. Tako da če to upoštevaš, ni panike tudi s takimi gumami. Ampak ziher je ziher, zato se prvim GPjkam po cesti raje izognem in dam gor GP Racer. Dirkalnih supercors po drugi strani sam nisem probal (razen res zelo malo), mi pa fantje povejo da vsaj pri mehkejših variantah (SC0, SC1) po cesti tudi ni nobene panike. Ker slike povedo več kot 1000 besed: Dunlop 211 GP soft včeraj na ridah, letnik 2010 (rabljena stala v moji garaži 5 let): In Dunlop 212 GP medium-hard, letnih 212, stala 3 leta v kleti predno sem jo dal gor, slika narejena 14 dni nazaj na Rakitni: V obeh primerih gre torej za tekmovalni pnevmatiki, pri čemer je 212 res bila že čisto fertik, na srednjih stranskih pasovih pride še dodaten profil, ki ga tu praktično ni več. Oprijema pa še vedno toliko, da bi jo s tega vidika tudi tako postavil pred katerokoli navadno športno gumo, ki sem jo probal. Ne glede na povedano, pa bi, upoštevajoč oprijem, ki ga na cesti dejansko potrebuješ, kilometrino, ki jo naredijo gume, ceno gum, obnašanje popolnoma hladnih gum, ter pogost neizkoristek potencialov dirkalnih gum, še vedno priporočal, da se odločiš za enega izmed športnih cestnih modelov višjega ranga, GP Racer ali Supercorsa SP če res želiš da lima, ali M7RR oziroma nekaj v tem rangu če bi naredil še kakšen km več. UnionJack, Miha1985, bajsi in 16 others 19
cesko Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 pred 3 urami, Jure pravi: Tole si naštel kar par precej različnih segmentov gum. Če razbijem našteto na grobem v tri segmente omenjaš čistokrvne tekmovalne (vendar homologirane gume), najvišji rang cestnih/trackday gum in navadne športne gume. Pirelli Supercorso imaš v par variantah. Osnovna razlika je ali gre za prejšnje, ali gledaš tanove (V2 verzija). Ampak to niti ni bistveno, bolj je važno ali gledaš cestno ali tekmovalno različico, torej SP ali SC verzijo. Razen oznak na gumi izgledajo isto. SP so najbolj športne cestne/trackday gume. SC (special compound) pridejo v različnih trdotah in so čistokrvne race gume. Oprijem seveda še boljši, kilometrina posledično slabša. Koliko oprijema potrebuješ na cesti veš sam, ampak glede na to, da si sedaj shajal s Pilot Power ga bo imela tudi navadna cestna Supercorsa za izvoz in ni potrbe po SC različici, razen če kje dobiš res poceni. Tudi pri Dunlopu z oznako D211 zajameš dve gumi. Eno je D211 GP Racer, to je hiperšportna/trackday guma, potem imaš pa če čistokrvno tekmovalno pnevmatiko D211 GP (brez Racer). Prve pridejo v treh trdotah (soft, medium in endurance), druge pa še v celem kupu drugih zmesi (medium-soft, medium-hard, kvalifikacijske..). Za po cesti so načeloma bolj primerne GP Racer 211 (sploh kar se tiče sprednje gume) ker so v primerjavi z GP različico hladne precej boljše. Sam se prve GP 211 raje izogibam, veliko bolje imet GP Racer. Obe varianti imajo pa ustrezno ogreti oprijema čez glavo dovolj. Za 212 GP velja vse isto kot za 211 GP (brez dodatka Racer) ker gre zgolj za novejšo verzijo 211k Zgoraj omenjene gume so torej sama špica kar ponuja trg z vidika oprijema. Sploh s Supercorsami Sc in Dunlop GP greš lahko na dirko in imaš isti material kot najhitrejši fantje. Na drugi strani omenjaš pa Mitas Sportforce za katere sem prepričan, da so čisto solidne gume, ampak niti približno ne sodijo v rang zgoraj omenjenih. Vprašat se moraš torej kaj dejansko želiš od gume in se zavedat, da načeloma vse superšportne gume višjega ranga omogočajo več kot dovolj oprijema tudi za vožnjo, ki na cesto ne sodi več Mogoče za konec samo še osebno izkušnjo glede tekmovalnih gum, za katere velikokrat slišiš, da to na cesto ne sodi, ker se nikoli ne ogrejejo, posledično ne držijo in so nevarne.. Jaz osebno imam drugačno izkušnjo, na motor velikokrat nataknem kakšno GPjko, ki je po sredini še kot nova in mi jo je škoda vreči stran. Na cesti sem na zadnjem kolesu probal že praktično vse variante tako 211GP kakor 212GP, od hard do soft. Pomebmbo je samo nekaj. Ko je guma res čisto hladna drži zelo slabo. To moraš imet v mislih vsakič, ko štartaš furo. Ko pa se guma malo ogreje (pa ni mišljeno na delovno temperaturo, dovolj je kakšen km ali dva da postane mlačna) pa tudi oprijem postane normalen. Niti približno ne tak, kot ga omogoča pravilno ogreta, je pa primerljiv vsaj z neko obično cestno sport touring gumo. Tako da če to upoštevaš, ni panike tudi s takimi gumami. Ampak ziher je ziher, zato se prvim GPjkam po cesti raje izognem in dam gor GP Racer. Dirkalnih supercors po drugi strani sam nisem probal (razen res zelo malo), mi pa fantje povejo da vsaj pri mehkejših variantah (SC0, SC1) po cesti tudi ni nobene panike. Ker slike povedo več kot 1000 besed: Dunlop 211 GP soft včeraj na ridah, letnik 2010 (rabljena stala v moji garaži 5 let): In Dunlop 212 GP medium-hard, letnih 212, stala 3 leta v kleti predno sem jo dal gor, slika narejena 14 dni nazaj na Rakitni: V obeh primerih gre torej za tekmovalni pnevmatiki, pri čemer je 212 res bila že čisto fertik, na srednjih stranskih pasovih pride še dodaten profil, ki ga tu praktično ni več. Oprijema pa še vedno toliko, da bi jo s tega vidika tudi tako postavil pred katerokoli navadno športno gumo, ki sem jo probal. Ne glede na povedano, pa bi, upoštevajoč oprijem, ki ga na cesti dejansko potrebuješ, kilometrino, ki jo naredijo gume, ceno gum, obnašanje popolnoma hladnih gum, ter pogost neizkoristek potencialov dirkalnih gum, še vedno priporočal, da se odločiš za enega izmed športnih cestnih modelov višjega ranga, GP Racer ali Supercorsa SP če res želiš da lima, ali M7RR oziroma nekaj v tem rangu če bi naredil še kakšen km več. Super najlepša hvala. Takšen odgovor sem tudi potreboval, ker nisem imel sploh pojma glede teh sp, sc in podobnih oznak. Se strinjam, da sc in gp verziji mi nista potrebni. Tako, da bo kmalu supercorsa sp. Aja zgolj kot radovednost, kaj je pa supercorsa bsb verzija, ki jo je omenil miha1985? Razlike med starimi in v2 pa praviš da ni in je vseeno katero kupim?
Jure Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Glede Supercors nisem najboljši vir informacij ker jih nisem veliko vozil, na svojem motorju po cesti samo spredaj, pa parkrat na motorjih kolegov, so jih pa precej vozili kolegi. Sodeč po tem kar sem slišal ne bi smelo bit nobenih problemov z oprijemom ne pri prvi ne pri drugi (v2) različici. Kaj točno se je spremenilo razen profila, bo moral pa kdo drug povedat. Kar se tiče supercorse BSB pa mislim da se to nanaša na prejšno varianto in sicer gre za verzijo supercorse SP, torej cestne različice in ne za verzijo dirkalne SC. Informacije, ki sem jih zasledil niso čisto jasne. Eni pravijo, da gre samo za drugo oznako izvedbe SP in da je to praktično SP guma z drugim imenom. Drugi pa pravijo ga dre za bolj budet različico Supercorse SP, sicer malo cenejša (če gledaš tovarniško priporočeno ceno, ostalo je itak stvar rabatov) ampak kao tudi malce slabša, predvsem na pisti. Koliko je na tem resnice ne vem. Sem pa mnenja, da če si prej vozil Michelin PP, da bo katerakoli od cestnih supercors, prva verzija SP, BSB ali pa SP V2, čez glavo dovolj za to kar jo ti potrebuješ Zivnorc 1
speedfighttuning Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Če je prej vozu Michelin PP mu bojo že Mitas Sport Force+ vrh glave dovolj. Sem vozu oboje in lahko na podlagi lastnih izkušenj napišem da so Mitas Sport Force+ svetlobno leto boljše od Michelin PP. Sem prepričan, da bi mu za vožnjo po cesti bile Mitas Sport Force+ popolnoma dovolj. Že res, da nimajo takega oprijema kot Supercorsa, vendar so pa več kot polovico cenejše in zdržijo 3x več kilometrine. Da pelje po cesti tako, da potrebuje prav gume v rangu Supercorse pa dvomim. Če se vozi po pisti potem je druga zgodba, ampak če bi vozu po pisti verjetno ne bi do zdej vozu Michelin PP Kmet2, DAMI34, Zivnorc in 2 others 5
Miha1985 Objavljeno Julij 3, 2016 Opozori Objavljeno Julij 3, 2016 Pirelli supercorsa bsb nima enakih lastnosti kot jih ima verzija sp ali sp v2.bsb je namenjena voznji po cesti ni pa za razne track daye ker se pregreje.sp in sp v2 pa lahko uporabljas na dirkaliscu.bsb je sama po sebi zelo mehka in drzi ful.se hitro ogreje in ne drsi tako kot sp ko je hladno.sem vozil sp 2sezoni pa mi bsb nekako bolj sede.je pa res odvisno od posameznika ce mu sploh pase.najbolje da poklices kaksnega gumarja z iskusnjami ko ve kaj prodaja in ti bo najbolje svetoval.meni je sirnik svetoval to gumo in sem zadovoljen.vsaka guma pa drzi dokler ne spusti.pirelli drsi nadzorovano te nekak opozori kdaj je slab asfalt al bilo kako cutis da ni to to.za pilot power pa tega nemorem rect ker me je zelo grdo zbasalo zarad teh gum in jih ne dam gor za nevem kaj.to je pac moje mnenje.lp
motolover Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 Na HP4 dajem samo Supercorsa SP V2. Zamenjam obe na 5.000 do 5.500km. Poskusil sem tudi s Conti Sport Attack 2, samo mi Pirelli bolj odgovarjajo, ker so zanesljive do zadnjega km, Conti na koncu malo zdrsujejo in še prej se porabijo. S Pirelli je problem, da se jih v sezoni teže dobi (zadnja je široka 200) in imajo takrat, ko jih potrebuješ višjo ceno. Zato jih kupim na zalogo in še cenejše so na ta način. 190 so najbrž hitreje in lažje dostopne.
compaq Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 KAj pa recimo Supercorsa Bsb : Mitas SF+? Pirelli verjetno vsaj en korak pred Mitasom? Sprasujem, ker trenutno uporabljam slednjo in sem zadovoljen. naredil 4500km in bil 1,5 dneva na Grobniku. Po cesti se trudim ne divjat, ker bi rad se zivel, na Grobniku pa ja, sem jo pregrel, ampak ni bilo pretirane panike. Naj vzamem Bsb ali takoj SP. Namen imam se vsaj 2x iti na progo. Imam motor z dvema cilindroma in 100km, kar je verjetno tudi pomemben podatek.
motolover Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 S Supercorso sp v2 in tudi s Sport Attack 2 sem vozil po Grobniku. Do 4 kroge sta obe v redu, več ne. V poletni vročini še 4 kroge ne. Ravno luštno postane in moraš ven ohlajati gume.
maus Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, motolover pravi: Na HP4 dajem samo Supercorsa SP V2. Zamenjam obe na 5.000 do 5.500km. Poskusil sem tudi s Conti Sport Attack 2, samo mi Pirelli bolj odgovarjajo, ker so zanesljive do zadnjega km, Conti na koncu malo zdrsujejo in še prej se porabijo. S Pirelli je problem, da se jih v sezoni teže dobi (zadnja je široka 200) in imajo takrat, ko jih potrebuješ višjo ceno. Zato jih kupim na zalogo in še cenejše so na ta način. 190 so najbrž hitreje in lažje dostopne. men conti SA 2 delajo do konca .... zadnjo sem menjal na 7 Kkm .. spredno pa na 14 Kkm edin conti race attack mi je po 5 Kkm začela drset .. od takrat mam skoz dvojko verjetno imava drugačen način vožnje ... pumpam jih pa 2.4 in 2.8 (kot sem že večkrat napisal) conti SA 3 so pa še v testiranju... mam občutek, da bodo več zdržale .. vsaj ene 8-9 Kkm Popravljeno Julij 5, 2016. Popravil maus Wakasaki, DAMI34, Bmflar in 1 other 4
Miha1985 Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 pred 45 minutami, compaq pravi: KAj pa recimo Supercorsa Bsb : Mitas SF+? Pirelli verjetno vsaj en korak pred Mitasom? Sprasujem, ker trenutno uporabljam slednjo in sem zadovoljen. naredil 4500km in bil 1,5 dneva na Grobniku. Po cesti se trudim ne divjat, ker bi rad se zivel, na Grobniku pa ja, sem jo pregrel, ampak ni bilo pretirane panike. Naj vzamem Bsb ali takoj SP. Namen imam se vsaj 2x iti na progo. Imam motor z dvema cilindroma in 100km, kar je verjetno tudi pomemben podatek. Pirelli supercorsa bsb ti na grobniku nebo prisla do izraza ker jo bos pregrel prej ko se bos zacel sploh vozit mal bolj divje.tak da raje sp ce bos vozu dol.najbolje je pa dunlop za grobnik. Wakasaki 1
motolover Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 37 minutes ago, maus said: men conti SA 2 delajo do konca .... zadnjo sem menjal na 7 Kkm .. spredno pa na 14 Kkm edin conti race attack mi je po 5 Kkm začela drset .. od takrat mam skoz dvojko verjetno imava drugačen način vožnje ... pumpam jih pa 2.4 in 2.8 (kot sem že večkrat napisal) conti SA 3 so pa še v testiranju... mam občutek, da bodo več zdržale .. vsaj ene 8-9 Kkm Isto 2,4 in 2,8 in sem tudi lažjekategornik. Več kot 5.500 ne morem narediti, šest kompletov, vedno ista obraba. Sem zadovoljen, s tvojo obrabo bi bil še bolj Moram vprašati novega lastnika mojega RRa, kako gre njemu obraba, z motorjem je dobil popolnoma novo SA2. maus 1
DAMI34 Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 (popravljeno) Peresne kategorije in solo vozniki niste merodajni za obrabo gum. Merodajno je, cca 2/3 solo, 1/3 v dvoje in kufri. Za Mausa sem prepričan da nardi na bilokateri gumi vsaj 30% več kot jaz. Popravljeno Julij 5, 2016. Popravil DAMI34 ukica, Bmflar in maus 3
motolover Objavljeno Julij 5, 2016 Opozori Objavljeno Julij 5, 2016 18 minutes ago, DAMI34 said: Peresne kategorije in solo vozniki niste merodajni za obrabo gum. Merodajno je, cca 2/3 solo, 1/3 v dvoje in kufri. Za Mausa sem prepričan da nardi na bilokateri gumi vsaj 30% več kot jaz. Vseeno naredi 40% več z zadnjo gumo kot jaz, kar je osupljiv podatek za (recimo) 15kg razlike. Z Mausom sva solista, zato je najina obraba (spet recimo) primerjiva. Mogoče bom za pokušino dal gor en komplet SA3, da vidim če bo kaj drugače. Če npr. pogledam obrabo gum na GSu, sem z Anakee 3 naredil 8.000km, medtem, ko sem s hitrejšo vožnjo s TKC 70, 11.000km in še v boljšem stanju je, kot je bila AK3. Bmflar, maus in DAMI34 3
some1ell Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 Ob 23 March 2016 at 8:06, motolover pravi: Ne poznam bsb, kjer kupujem jih nimajo. S 5.000km na komplet SP V2 sem kar zadovoljen. Cena cca 260 za komplet se mi tudi zdi kar v redu, s tem, da je zadnja guma široka 200. 190ka je še 10€ cenejša. kje pa jih dobis za tako ceno? Lahko mi tudi privat napises, hvala. Wakasaki 1
motolover Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 3 hours ago, some1ell said: kje pa jih dobis za tako ceno? Lahko mi tudi privat napises, hvala. saj ni skrivnost http://www.fritzreifen.de/motorrad/ Cene rahlo varirajo, poleti so malenkost višje kot pozimi. Podobno kot Kune. Bmflar, some1ell, Janezs in 1 other 4
Darko3g Objavljeno Julij 9, 2016 Opozori Objavljeno Julij 9, 2016 Kako pa je z dostavo. Piše, da je brezplačna, med možnostmi pa je le Nemčija. Je dostava tudi v SLO (ali AUT)? Wakasaki, some1ell in bajsi 3
brancisv Objavljeno Julij 9, 2016 Opozori Objavljeno Julij 9, 2016 to tudi mene zanima? že komplet mitas sportforce je 25e cenejši kot pri nas
NinjaRider04 Objavljeno Julij 9, 2016 Opozori Objavljeno Julij 9, 2016 pred 15 urami, some1ell pravi: kje pa jih dobis za tako ceno? Lahko mi tudi privat napises, hvala. BSB je ISTA KOT SUPERCORSA ;)..BSB (BRITISH SUPERBIKE)..sem zvozu kar nekaj kompletov in sm bil zadovoljen...tako da ja...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se